Ik ben nergens bang voor ik ben dan gewoon onlinequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
morgen avond tussen 6 & 8 crew sessie met playlist?? 8 uur begint atletico-barca dus geen hont die dan online durft te zijn ( ik wel , ik multitask)
Niet het verschil weten tussen een G en een hakenkruisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:47 schreef Ruif het volgende:
Waarom is het foklogo veranderd in een nazisymbool? Heb niet zoveel zin om te gamen met zulke mongolen eigenlijk, dus ik zoek wel een andere crew.
Ruimt lekker op zoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen een G en een hakenkruisMet zo een mongool wil ik niet in de crew zitten.. Wat is je Socialclub naam, dan geef ik je een Perm ban
Dit zeg ik al langerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien toch maar tijd voor een permaban voor jokertje
Naar aanleiding van ons nieuwe crewlogo; uit de klauwen geėscaleerd is een contaminatie. Voortaan beter op letter aub.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:08 schreef PicoMMP het volgende:
dit is wel volledig uit de klauwen geėscaleerd
sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Naar aanleiding van ons nieuwe crewlogo; uit de klauwen geėscaleerd is een contaminatie. Voortaan beter op letter aub.
Kom jij nog online zo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
Wat is er dan? Ik ben gisteren bf4 gaan spelen dus heb niks mee gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |