jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:57 schreef Franknfurter het volgende:
Dat logo is toch gewoon van grammarnazi?Wat een hoop heisa om niks zeg.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef Painore het volgende:
[..]
Niet het verschil weten tussen een G en een hakenkruisMet zo een mongool wil ik niet in de crew zitten.. Wat is je Socialclub naam, dan geef ik je een Perm ban
Natuurlijk lijkt het op elkaar, dat is ook de grap. GrammarNAZI.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad totaal niet op elkaar.
Ik vind het niet grappig om met een verkapt nazi logo te lopen. Vooral niet omdat de meeste mensen geen idee hebben waar het voor staat (mezelf meegerekend).quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:04 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het op elkaar, dat is ook de grap. GrammarNAZI.
Ach of het je ding is is wat anders natuurlijk, maar je hoeft niet direct iedereen af te blaffen als jij niet weet waar iets voor staat. Je kunt ook gewoon even navragen wat het is, of je googlet het even.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:06 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig om met een verkapt nazi logo te lopen. Vooral niet omdat de meeste mensen geen idee hebben waar het voor staat (mezelf meegerekend).
Dat had ik kunnen doen inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:07 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ach of het je ding is is wat anders natuurlijk, maar je hoeft niet direct iedereen af te blaffen als jij niet weet waar iets voor staat. Je kunt ook gewoon even navragen wat het is, of je haalt googlet het even.
Wie ben jij op RSC?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen doen inderdaadMaar ik zoek gewoon even een crew zonder dat ik me voor lul vind staan met een raar logo:P
TR gemachtigd wegens nazi propoganda door middel van het hakenkruis publiekelijk te vertonen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:00 schreef Ruif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt inderdaad totaal niet op elkaar.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens binnenkort ( of dit weekend ) The high life weekend met extra XP voor.......:
GOLF![]()
en dat is een ban?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:54 schreef PicoMMP het volgende:
Fatieh was kicked from the Crew
LeonosNL was demoted to Crew Representative.
LeonosNL was demoted to Crew Muscle.
![]()
Alleen nog de laatste stap
Nee geen ban, jokertje is nu musclequote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en dat is een ban?dat ging me nog wat te ver
overigens ben ik niet verantwoordelijk voor de kick hoor
na pascaldenijs zou dat het 2e grote verlies zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:10 schreef PicoMMP het volgende:
ik zou het wel erg vinden als ruif de crew verlaat. een gewaardeerde speler waarmee we vaak leuk samenspelen en veel mee gelachen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |