je hebt non-contact tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef Grielen het volgende:
[..]
6 vs 6 is evengoed nog 1 teringzooi met racen
Dat is lame want dan win ik nooitquote:
ligt ook aan het kleinste event volgens mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Kju het volgende:
Omdat ik bij zulke playlists wel vaker zie dat je niet tot 16 man kan. Gisteravond ook max 12. Denk dat de playlist eerst getest moet worden of er 16 man mee kunnen doen.
ik vind het ook best.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
beetje chaos mag wel hoormeestal ben ik toch de enige die er tussendoor glipt
ja die zijn er wel maar dat is volgens mij geen mix van races TDM's en capturesquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:56 schreef Kju het volgende:
Ik check of er een kantenklare playlist van R* is.
Heb 1 non-contact race gespeeld afgelopen week. Godverdomme wat was dat saai zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik vind het ook best.
en barry ook denk ik
barry doet niet eens mee bij non contact denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik vind het ook best.
en barry ook denk ik
nee morgen gaat sowieso niet lukken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Kju het volgende:
Anyway, ik moet weer m'n dagelijkse dingen doen. Pico kan me adden op PSN, ik kijg dan pushberichten op m'n telefoon.
Wat mij betreft gewoon morgenavond om 21.00uur?
Zo ging mijn eerste non-contact race inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:58 schreef PicoMMP het volgende:
barry snapt niets van racen bij non-contact.. zit tegen iedereen aan te rijden en kijkt verbaasd naar zijn TV.
Ik voeg je zo ff toe op psn, daarna zien we wel verder wat betreft de afspraak. Weet nog niet wie er allemaal online kunnen komen morgen, maar anders een voorproefje met 4 v 4 ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Kju het volgende:
Anyway, ik moet weer m'n dagelijkse dingen doen. Pico kan me adden op PSN, ik kijg dan pushberichten op m'n telefoon.
Wat mij betreft gewoon morgenavond om 21.00uur?
Je mag ook de playlist samenstellen, verras ons maar
ach joh dat maakt niet uit volgens mij kennen zij er niet zo heel veel vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:12 schreef DutchOven het volgende:
Morgen kan ik sowieso niet en alsik kan dan heb je niks aan mij.
Klopt wij zijn ekte bazenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ach joh dat maakt niet uit volgens mij kennen zij er niet zo heel veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |