abonnement Unibet Coolblue
pi_140280758
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat wordt binnenkort grote opruiming dan
Er gaan nog veel meer doden vallen, Benaouf zit in ieder geval veilig in Vught voorlopig evenals de verdachten van de staatsliedenbuurt, maar voor de rest lopen er nog genoeg vrij rond die met dit conflict te maken hebben.
pi_140280796
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 05:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk niet dat drugs legaliseren iets oplost bij deze mafketels. Dan gaan ze wel wat anders illegaals doen om aan geld te komen. Deze heer deed ook aan overvallen en onschuldige vrouwen mishandelen.
Natuurlijk lost het niets op, dit conflict gaat over een ripdeal van 200kilo cocaine, dus zelfs als drugs gelegaliseerd zou worden, wordt er altijd nog gestolen van elkaar.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:25:24 #153
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140280818
Persco van zn advocaat om 15:30 op at5 btw
En later om 18:15 vd Laan nog over de onrust in de onderwereld
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140280820
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Er gaan nog veel meer doden vallen, Benaouf zit in ieder geval veilig in Vught voorlopig evenals de verdachten van de staatsliedenbuurt, maar voor de rest lopen er nog genoeg vrij rond die met dit conflict te maken hebben.
Zolang er geen onschuldige mensen ''in de weg lopen'' heb ik er geen enkel probleem mee, helaas heb je die garantie niet.
Anders besteedde ik er geen enkele bedenking aan.
pi_140280884
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 14:22 schreef Elan het volgende:
Lange samenleving van het leven van deze "held"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft dus nog een keer bij Sinners een meisje aan haar haren over de grond gesleept een gebroken kaak en oogkas geslagen en een zware hersenschudding.
Bruut geweld was zijn specialiteit, daarom werd hij gevraagd om te bemiddelen bij the turtles. Ze hebben toen een van de broers ontvoerd en gemarteld tot er een paar ton aan losgeld is betaald. Toen maakte Gwenette samen met bouhbouh de fout om dat geld niet door te spelen naar de eigenaars/investeerders.
pi_140280944
De meeste el Yousfi's zijn weer vrij toch?
pi_140281058
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:05 schreef expans het volgende:
Dit lijken echt op een paar straatschoffies die nu volwassen zijn.

Elkaar te lijf gaan met machinegeweren, hoe bedoel je aandacht trekken.
Het waren ook allemaal straatschoffies, iedereen begint onderaan de ladder, Holleeder was ook een straatschoffie. Probleem is nu dat veel Marokkaanse jongeren bereid zijn om moorden te plegen voor het minste geringste, dat was eerst een grens die niet overschreden werd. Ze hebben gewoon totale schijt aan alles en iedereen. Mooi voorbeeld is Rida Benajem, hij begon als kruimeldief, daarna ov's etc. en vervolgens gewoon hitman met zo'n 3 uitgevoerde liquidaties in zeer korte tijd.

Voor elke dode staat er een nieuw straatschoffie op om zijn plek te claimen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:34:30 #158
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140281060
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140281148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het waren ook allemaal straatschoffies, iedereen begint onderaan de ladder, Holleeder was ook een straatschoffie. Probleem is nu dat veel Marokkaanse jongeren bereid zijn om moorden te plegen voor het minste geringste, dat was eerst een grens die niet overschreden werd. Ze hebben gewoon totale schijt aan alles en iedereen. Mooi voorbeeld is Rida Benajem, hij begon als kruimeldief, daarna ov's etc. en vervolgens gewoon hitman met zo'n 3 uitgevoerde liquidaties in zeer korte tijd.

Voor elke dode staat er een nieuw straatschoffie op om zijn plek te claimen.
Midden-Amerika in Madurodamformaat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140281179
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:25 schreef Snowballed het volgende:
Persco van zn advocaat om 15:30 op at5 btw
En later om 18:15 vd Laan nog over de onrust in de onderwereld
Wat valt er nog te zeggen, behalve dat er ongetwijfeld nog meer doden gaan vallen en de politie compleet kansloos is. Ze kunnen niet eens het bewijs rond krijgen in de zaken bouhbouh en staatsliedenbuurt.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:39:02 #161
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140281183
Politie laat kogels en bloedsporen achter na moord Gwenette Martha
quote:
AMSTELVEEN - De politie heeft na het onderzoek aan de Amsterdamseweg in Amstelveen, waar donderdagavond Gwenette Martha werd doodgeschoten, meerdere kogel(hulzen) en bloedsporen achtergelaten. Dat blijkt uit foto's die rondgaan op internet. ''Dat kan wel eens voorkomen ja'', aldus de politie in een reactie tegenover dichtbij.nl.

Onduidelijk is om hoe veel kogels en hulzen het precies gaat. Volgens de politie kan het inderdaad gebeuren dat bij een schietpartij, waar zoveel geschoten wordt, kogels achterblijven na het onderzoek. De politie is na de meldingen hierover niet meer ter plaatse gegaan. ''We gaan er vanuit dat de mensen die ze hebben aangetroffen ze bij zich houden'', aldus de zegsman.

Op één foto zijn duidelijk bloedsporen op een auto zichtbaar. Ook dit kan over het hoofd gezien zijn, meent de politie. Normaal worden deze sporen opgeruimd door de politie of de gemeentereiniging. Onduidelijk is of dit alsnog gaat gebeuren. bron
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140281266
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:39 schreef Snowballed het volgende:
Politie laat kogels en bloedsporen achter na moord Gwenette Martha

[..]

[ afbeelding ]
Klopt het trouwens dat hij een wapen in zn hand had? Ik weet wel dat hij met 3 'bodyguards' was..
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:43:39 #163
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140281320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Wat valt er nog te zeggen, behalve dat er ongetwijfeld nog meer doden gaan vallen en de politie compleet kansloos is. Ze kunnen niet eens het bewijs rond krijgen in de zaken bouhbouh en staatsliedenbuurt.
Tja dat is altijd afwachten.. wie weet waar ie mee komt.. het duurt wel lang iig..
De politie is eigenlijk altijd wel kansloos bij dit soort gevallen..
de boel vastleggen en hopen dat je het later door toeval kunt gebruiken..
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Klopt het trouwens dat hij een wapen in zn hand had? Ik weet wel dat hij met 3 'bodyguards' was..
Ik mag aannemen dat ie er eentje bij zich had, of ie hem vast had weet ik niet...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 23 mei 2014 @ 15:47:21 #164
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140281416
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:39 schreef Snowballed het volgende:
Politie laat kogels en bloedsporen achter na moord Gwenette Martha

[..]

[ afbeelding ]
Tja, typische Hollandse professionaliteit weer... (!) :') Wat een amateuristisch gepruts.

Anyway, hebben de criminele nabestaanden van Gwenette al een luxe graf-koets geregeld voor een mooie tocht door de stad...!?
pi_140281421
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:30 schreef Halcon het volgende:
De meeste el Yousfi's zijn weer vrij toch?
Volgens mij wel, naserdine kreeg 18 maanden dacht ik maar kan dat hij alweer vrij is.
pi_140281560
Persconferentie van Advocaat live op AT5.nl
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_140281697
Ach dit stopt nooit, de politie kan het niet aan en die mensen steken de vluchtauto in de fik en bewijs is weg. Die hele zooi staan allemaal wel onder toezicht en worden afgetapt maar die mensen zijn slim. Gwenette heeft allemaal Marokkanen uit west voor zich werken, chillend in shisha lounges in west etc, er is al lang een plan wie het stokje overneemt, komende tijd kun je nog heel wat verwachten.
pi_140281710
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, typische Hollandse professionaliteit weer... (!) :') Wat een amateuristisch gepruts.

Anyway, hebben de criminele nabestaanden van Gwenette al een luxe graf-koets geregeld voor een mooie tocht door de stad...!?
Nederlandse politie is echt een grote joke, doelwit Benaouf moest nota bene zelf de politie bellen en online daderinformatie geven zodat ze het onderzoek konden starten, anders waren ze bij voorbaat al kansloos.
pi_140281753
Beter voor Benaouf dat hij vast zit want wanneer hij eruit komt, volgt hij meteen! Er zijn er ook een aantal uit almere die op de dodenlijst staan, echt die lijst is nog lang zat en de politie weet het, maar zei in het verhoor tegen die gasten 'je staat op de dodenlijst en we kunnen niets doen' ze waarschuwen alleen.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:01:02 #170
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_140281804
Volgens het advocaatje heeft Martha niks met alle zaken te maken waarbij hij genoemd wordt.
Is een lieverdje.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_140281820
In China hebben ze toch machtig goede oplossingen.
Gebruikers en dealers tegen dezelfde muur en de trekker overhalen.
Helaas staat hier staat die verdomde ''rechtstaat'' in de weg. :(
pi_140281858
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef sigourney88 het volgende:
Beter voor Benaouf dat hij vast zit want wanneer hij eruit komt, volgt hij meteen! Er zijn er ook een aantal uit almere die op de dodenlijst staan, echt die lijst is nog lang zat en de politie weet het, maar zei in het verhoor tegen die gasten 'je staat op de dodenlijst en we kunnen niets doen' ze waarschuwen alleen.
Dat weet benaouf ook, maar hij heeft ook extreem veel geluk gehad; op 't nippertje ontkomen aan de dood in de staatslieden, daarna een van de schutters hamza b in Marokko gepakt, en nu Gwenette dood. Voorlopig gaat 't goed voor benaouf, zelfs de moord op bouhbouh kan amper bewezen worden.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:09:19 #173
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140282065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef Szura het volgende:
Volgens het advocaatje heeft Martha niks met alle zaken te maken waarbij hij genoemd wordt.
Is een lieverdje.
Ik weet wel dat het OM fouter is, dan Martha.. en dat is het al jaren..

Jotsa was ook de grootste crimineel.. het was een monster, terwijl die man 1 keertje richting de politie heeft geschoten toen ze achter hem aanzaten... verder is er nooit iets bewezen..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140282110
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:52 schreef raptorix het volgende:
Persconferentie van Advocaat live op AT5.nl
Dick! Hoe is het met hem?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140282351
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:39 schreef Snowballed het volgende:
Politie laat kogels en bloedsporen achter na moord Gwenette Martha

[..]

[ afbeelding ]
Iemand enig idee uit wat voor wapen dit afkomstig kan zijn?
anonieme razernist
pi_140282382
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat weet benaouf ook, maar hij heeft ook extreem veel geluk gehad; op 't nippertje ontkomen aan de dood in de staatslieden, daarna een van de schutters hamza b in Marokko gepakt, en nu Gwenette dood. Voorlopig gaat 't goed voor benaouf, zelfs de moord op bouhbouh kan amper bewezen worden.
Voorlopig gaat het goed omdat hij voorlopig binnen zit. Dat er geen bewijs is voor de moord op bouhbouh dat interesseert al die Marokkanen verder niet, hij kan beter zodra die eruit komt vluchten voor zijn leven, alleen dan maakt hij nog een kansje.
Ik weet van nog een paar dat ze een bedrag op hun hoofd hebben staan, ze duiken gewoon onder maar vergeten doen die gasten het niet... De daders houden zich rustig paar maanden stil en slaan dan een keer toe. Je kan moeilijk de rest van je leven in een bunker verstopt zitten
pi_140282386
Het onmiskenbare zeurderige stemgeluid van Peter. R herken ik als een van de vraagstellers.
anonieme razernist
pi_140282390
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Iemand enig idee uit wat voor wapen dit afkomstig kan zijn?
Kalashnikov
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:21:18 #179
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_140282393
Hij had een baan!1!1!1
Wat een goede jongen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_140282411
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Klopt het trouwens dat hij een wapen in zn hand had? Ik weet wel dat hij met 3 'bodyguards' was..
Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:22:10 #181
165633 eriksd
The grand facade...
pi_140282412
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het OM fouter is, dan Martha.. en dat is het al jaren..

Jotsa was ook de grootste crimineel.. het was een monster, terwijl die man 1 keertje richting de politie heeft geschoten toen ze achter hem aanzaten... verder is er nooit iets bewezen..

Toch knap dat hij van 800 euro per maand bijstand zo'n leven kan leiden dan, nietwaar?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:23:12 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_140282451
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.
Laat ze elkaar maar in een veld kapot knallen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_140282508
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik weet wel dat het OM fouter is, dan Martha.. en dat is het al jaren..

Jotsa was ook de grootste crimineel.. het was een monster, terwijl die man 1 keertje richting de politie heeft geschoten toen ze achter hem aanzaten... verder is er nooit iets bewezen..

Hij is in 2010 veroordeeld voor een dubbele moord.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_140282520
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dick! Hoe is het met hem?
Godverdomme toen ik het ging typen dacht ik nog: ik moet het goed typen :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_140282546
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Kalashnikov
Ja, 762x39, had ik kunnen weten.
anonieme razernist
pi_140282569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Klopt het trouwens dat hij een wapen in zn hand had? Ik weet wel dat hij met 3 'bodyguards' was..
pi_140282570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.
zijn vrienden weten al wie er waarschijnlijk achter zit.. dus kwestie van tijd
pi_140282581
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:20 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Voorlopig gaat het goed omdat hij voorlopig binnen zit. Dat er geen bewijs is voor de moord op bouhbouh dat interesseert al die Marokkanen verder niet, hij kan beter zodra die eruit komt vluchten voor zijn leven, alleen dan maakt hij nog een kansje.
Ik weet van nog een paar dat ze een bedrag op hun hoofd hebben staan, ze duiken gewoon onder maar vergeten doen die gasten het niet... De daders houden zich rustig paar maanden stil en slaan dan een keer toe. Je kan moeilijk de rest van je leven in een bunker verstopt zitten
Dat bedoelde ik ook, de enige reden dat 't goed gaat is omdat hij in Vught zit. Stel dat hij zou worden overgeplaatst naar een normale gevangenis dan is de kans al heel groot dat hij daar geliquideerd gaat worden. Ben benieuwd wie de volgende is.
pi_140282600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Godverdomme toen ik het ging typen dacht ik nog: ik moet het goed typen :+
Lol, ik snap hem nu pas :@ :D .
anonieme razernist
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:27:56 #190
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140282606
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef eriksd het volgende:

[..]

Toch knap dat hij van 800 euro per maand bijstand zo'n leven kan leiden dan, nietwaar?
Had ie bijstand dan..?

Er word zoveel geluld.. als je op de automarkt staat heb je op papier ook geen direct inkomen..
Is iemand die geen administratie bijhoud en/of belasting betaalt perse een grote crimineel?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140282625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.
Dat is allang bekend, hoewel Gwentte meer vijanden had naast Benaouf. Ook hoessein A, familie en vrienden van Said en Youssef en ook de turtles nog. Hoe dan ook, er gaat nog veel gebeuren in A'dam.
pi_140282647
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook, de enige reden dat 't goed gaat is omdat hij in Vught zit. Stel dat hij zou worden overgeplaatst naar een normale gevangenis dan is de kans al heel groot dat hij daar geliquideerd gaat worden. Ben benieuwd wie de volgende is.
Paar gasten uit amsterdam west volgen, denk ik.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:29:34 #193
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140282649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hij is in 2010 veroordeeld voor een dubbele moord.
Het OM heeft wel gekkere zaken op hun geweten.... ik noem bijv een irt affaire.. en de gevolgen daarvan..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140282655
Laat ze elkaar maar lekker afmaken
pi_140282665
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dat is allang bekend, hoewel Gwentte meer vijanden had naast Benaouf. Ook hoessein A, familie en vrienden van Said en Youssef en ook de turtles nog. Hoe dan ook, er gaat nog veel gebeuren in A'dam.
Je hebt ook nog de liquidatie op mohammed el mayouri en tarik el idrissi... daar volgen ook nog wraak acties van .
pi_140282678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef RVer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij was hoe dan ook kansloos, zelfs met 3 bodyguards en evt. allemaal gewapend, kansloos.
pi_140282693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Hij was hoe dan ook kansloos, zelfs met 3 bodyguards en evt. allemaal gewapend, kansloos.
Ja lullig voor hem
pi_140282695
Als hun een gewoon wapen hebben en de daders kalashnikovs..ben je sowieso kansloos.
pi_140282720
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:30 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Je hebt ook nog de liquidatie op mohammed el mayouri en tarik el idrissi... daar volgen ook nog wraak acties van .
Is gwenette ook verantwoordelijk voor de moord op Mayouri?, hij zou gaan getuigen in het voordeel van benaouf toch?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:33:08 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_140282743
Niks aan de hand joh, was gewoon een boodschappenbriefje dat ie bij zich had!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:34:53 #201
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_140282794
Het is allemaal de schuld van de media, die hebben alles rond Martha verzonnen en twee kampen gecreëerd van de groep Martha vs Benouaf. Duivelse kranten en televisiezenders.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_140282799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Is gwenette ook verantwoordelijk voor de moord op Mayouri?, hij zou gaan getuigen in het voordeel van benaouf toch?
Klopt , als het goed is zat niet gwenette daar achter maar juist de andere kant. Tarik el idrissi is een twijfelverhaal of dat met de kilo uit antwerpen te maken had.. of die andere kilo's die geript waren. Maar sowieso gaan er van die liquidaties ook het een en ander gebeuren want ze zijn wel op zoek...
pi_140282838
Ah, de advocaat is Sikh geworden, gezellig.
anonieme razernist
pi_140282890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:35 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Klopt , als het goed is zat niet gwenette daar achter maar juist de andere kant. Tarik el idrissi is een twijfelverhaal of dat met de kilo uit antwerpen te maken had.. of die andere kilo's die geript waren. Maar sowieso gaan er van die liquidaties ook het een en ander gebeuren want ze zijn wel op zoek...
Waarom zou de groep van Benaouf mayouri vermoorden eigenlijk? ook ben ik benieuwd wie Rida heeft vermoord, kan beide groeperingen zijn toch? aangezien hij ze tegen elkaar heeft uigespeeld.
pi_140282908
Hoe zit het met die BMW? Normaal gesproken hoor je, die en die auto is daar en daar gestolen.. heeft iemand iets gezien blabla? Hoor daar niets over nog.

Dat was met tarik en mo wel.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:39:44 #206
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140282943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:34 schreef Szura het volgende:
Het is allemaal de schuld van de media, die hebben alles rond Martha verzonnen en twee kampen gecreëerd van de groep Martha vs Benouaf. Duivelse kranten en televisiezenders.
Het is algemeen bekend dat justitie regelmatig dat soort verhalen de wereld in slingert via bepaalde media..

Zogenaamd lekken.. :r
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140282980
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Waarom zou de groep van Benaouf mayouri vermoorden eigenlijk? ook ben ik benieuwd wie Rida heeft vermoord, kan beide groeperingen zijn toch? aangezien hij ze tegen elkaar heeft uigespeeld.
Op een gegeven moment kregen rida .sulaiman etc het allemaal benauwd dus gingen met vingertjes naar elkaar wijzen..

Mo kende ik.. deed wel wat dingetjes maar die had verder niets te maken met de liquidaties in antwerpen en staatsliedenbuurt
pi_140283003
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:38 schreef sigourney88 het volgende:
Hoe zit het met die BMW? Normaal gesproken hoor je, die en die auto is daar en daar gestolen.. heeft iemand iets gezien blabla? Hoor daar niets over nog.

Dat was met tarik en mo wel.
Ik denk dat dat nog wel komt, denk wel dat de kans heel klein is dat er uberhaupt verdachten gaan worden gepakt in deze zaak.
pi_140283027
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:40 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kregen rida .sulaiman etc het allemaal benauwd dus gingen met vingertjes naar elkaar wijzen..

Mo kende ik.. deed wel wat dingetjes maar die had verder niets te maken met de liquidaties in antwerpen en staatsliedenbuurt
Ja, er zijn geruchten dat hij ook hitman was toch? in andere zaken buiten de staatslieden etc. maar dat zijn dus slechts geruchten?
pi_140283038
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel komt, denk wel dat de kans heel klein is dat er uberhaupt verdachten gaan worden gepakt in deze zaak.
Worden sowieso niet gepakt das kansloos. Maar ik wil even iets weten over die BMW, daarom wacht ik daar op.
pi_140283062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Ja, er zijn geruchten dat hij ook hitman was toch? in andere zaken buiten de staatslieden etc. maar dat zijn dus slechts geruchten?
Het was wel een boeffie.. maar niet van het kaliber gwenette martha en al die Marokkaanse jochies
Tarik trouwens helemaal niet! Ik snap überhaupt niet waarom ze HEM hebben gepakt, ik had eerder een ander verwacht.
pi_140283068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:43 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Worden sowieso niet gepakt das kansloos. Maar ik wil even iets weten over die BMW, daarom wacht ik daar op.
Die BMW is al uitgebrand gevonden.
http://www.camilleri.nl/2014/05/gwenette-martha-doodgeschoten/
anonieme razernist
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:44:30 #213
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283075
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:43 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

Worden sowieso niet gepakt das kansloos. Maar ik wil even iets weten over die BMW, daarom wacht ik daar op.
Die rijd voorbij in het eerder geplaatst filmpje.. waar ie vandaan komt word nog wel bekend..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140283144
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:44 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die rijd voorbij in het eerder geplaatst filmpje.. waar ie vandaan komt word nog wel bekend..
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:44 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Die rijd voorbij in het eerder geplaatst filmpje.. waar ie vandaan komt word nog wel bekend..
Dat zag ik maar is te donker. Volgens mij wel een bmw 3 serie?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:47:42 #215
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

[..]

Dat zag ik maar is te donker. Volgens mij wel een bmw 3 serie?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140283212
Ja niet veel van over hahaha ik wacht wel af tot ze iets meer bekend maken
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:53:08 #217
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283363
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:48 schreef sigourney88 het volgende:
Ja niet veel van over hahaha ik wacht wel af tot ze iets meer bekend maken
Is gewoon een 3 serie, en lijkt me eigenlijk niet zo van belang waar ie vandaan komt, de daders zullen hem vast niet zelf meegenomen hebben..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140283445
Bedoelen ze met zware crimineel nou dat hij vadsig was? Echt een topper ben je niet als je op 39e het loodje legt :@
pi_140283507
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:53 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Is gewoon een 3 serie, en lijkt me eigenlijk niet zo van belang waar ie vandaan komt, de daders zullen hem vast niet zelf meegenomen hebben..
de daders nemen hem niet zelf mee, maar leid wel naar de daders. Vind het wel merkwaardig dat het deze keer geen golf is. Meestal doen ze die vanwege geen gps
pi_140283525
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef IBMWV het volgende:
Bedoelen ze met zware crimineel nou dat hij vadsig was? Echt een topper ben je niet als je op 39e het loodje legt :@
haha zou zomaar kunnen. Echt top ben je idd niet... holleeder is top, die loopt nog rond na alles wat ie in het verleden gedaan heeft.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 16:59:45 #221
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_140283557
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef IBMWV het volgende:
Bedoelen ze met zware crimineel nou dat hij vadsig was? Echt een topper ben je niet als je op 39e het loodje legt :@
Ja smerig vadsig... _O-

Nee ik vind het ook altijd wel grappig hoe de meest idiote randdebielen tot topcrimineel worden gebombardeerd...
De topcriminelen die hoor of zie je niet.. daar weet niemand iets van..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_140283604
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ja smerig vadsig... _O-

Nee ik vind het ook altijd wel grappig hoe de meest idiote randdebielen tot topcrimineel worden gebombardeerd...
De topcriminelen die hoor of zie je niet.. daar weet niemand iets van..
Topcriminelen worden niet gemaakt en komen niet zoveel in het nieuws ;) :P althans dat is de bedoeling
pi_140283620
worden niet afgemaakt bedoel ik
pi_140283692
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef IBMWV het volgende:
Bedoelen ze met zware crimineel nou dat hij vadsig was? Echt een topper ben je niet als je op 39e het loodje legt :@
Hij heeft gewoon hele domme keuzes gemaakt en met de verkeerde mensen, ook dom dat hij niet naar het buitenland is gevlucht, hij wist 100% zeker dat hij zou worden geliquideerd vroeg of laat, en toch maar blijven hangen in Amsterdam.
pi_140283720
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef sigourney88 het volgende:

[..]

haha zou zomaar kunnen. Echt top ben je idd niet... holleeder is top, die loopt nog rond na alles wat ie in het verleden gedaan heeft.
Dat verbaast me eigenlijk wel, dat holleeder gewoon nog vrij rondloopt na de duizenden vijanden die hij heeft gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')