Voorlopig gaat het goed omdat hij voorlopig binnen zit. Dat er geen bewijs is voor de moord op bouhbouh dat interesseert al die Marokkanen verder niet, hij kan beter zodra die eruit komt vluchten voor zijn leven, alleen dan maakt hij nog een kansje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat weet benaouf ook, maar hij heeft ook extreem veel geluk gehad; op 't nippertje ontkomen aan de dood in de staatslieden, daarna een van de schutters hamza b in Marokko gepakt, en nu Gwenette dood. Voorlopig gaat 't goed voor benaouf, zelfs de moord op bouhbouh kan amper bewezen worden.
Kalashnikovquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Iemand enig idee uit wat voor wapen dit afkomstig kan zijn?
Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat hij een wapen in zn hand had? Ik weet wel dat hij met 3 'bodyguards' was..
Toch knap dat hij van 800 euro per maand bijstand zo'n leven kan leiden dan, nietwaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het OM fouter is, dan Martha.. en dat is het al jaren..
Jotsa was ook de grootste crimineel.. het was een monster, terwijl die man 1 keertje richting de politie heeft geschoten toen ze achter hem aanzaten... verder is er nooit iets bewezen..
Laat ze elkaar maar in een veld kapot knallenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.
Hij is in 2010 veroordeeld voor een dubbele moord.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het OM fouter is, dan Martha.. en dat is het al jaren..
Jotsa was ook de grootste crimineel.. het was een monster, terwijl die man 1 keertje richting de politie heeft geschoten toen ze achter hem aanzaten... verder is er nooit iets bewezen..
Godverdomme toen ik het ging typen dacht ik nog: ik moet het goed typenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Klopt het trouwens dat hij een wapen in zn hand had? Ik weet wel dat hij met 3 'bodyguards' was..
zijn vrienden weten al wie er waarschijnlijk achter zit.. dus kwestie van tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jup schijnt van wel. Ik denk dat dit heel heel zwaar gewreekt gaat worden, ik denk dat ze heel goed weten uit welke hoek dit komt.
Dat bedoelde ik ook, de enige reden dat 't goed gaat is omdat hij in Vught zit. Stel dat hij zou worden overgeplaatst naar een normale gevangenis dan is de kans al heel groot dat hij daar geliquideerd gaat worden. Ben benieuwd wie de volgende is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:20 schreef sigourney88 het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het goed omdat hij voorlopig binnen zit. Dat er geen bewijs is voor de moord op bouhbouh dat interesseert al die Marokkanen verder niet, hij kan beter zodra die eruit komt vluchten voor zijn leven, alleen dan maakt hij nog een kansje.
Ik weet van nog een paar dat ze een bedrag op hun hoofd hebben staan, ze duiken gewoon onder maar vergeten doen die gasten het niet... De daders houden zich rustig paar maanden stil en slaan dan een keer toe. Je kan moeilijk de rest van je leven in een bunker verstopt zitten
Lol, ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Godverdomme toen ik het ging typen dacht ik nog: ik moet het goed typen
Had ie bijstand dan..?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch knap dat hij van 800 euro per maand bijstand zo'n leven kan leiden dan, nietwaar?
Dat is allang bekend, hoewel Gwentte meer vijanden had naast Benaouf. Ook hoessein A, familie en vrienden van Said en Youssef en ook de turtles nog. Hoe dan ook, er gaat nog veel gebeuren in A'dam.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Paar gasten uit amsterdam west volgen, denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, de enige reden dat 't goed gaat is omdat hij in Vught zit. Stel dat hij zou worden overgeplaatst naar een normale gevangenis dan is de kans al heel groot dat hij daar geliquideerd gaat worden. Ben benieuwd wie de volgende is.
Het OM heeft wel gekkere zaken op hun geweten.... ik noem bijv een irt affaire.. en de gevolgen daarvan..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is in 2010 veroordeeld voor een dubbele moord.
Je hebt ook nog de liquidatie op mohammed el mayouri en tarik el idrissi... daar volgen ook nog wraak acties van .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:28 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat is allang bekend, hoewel Gwentte meer vijanden had naast Benaouf. Ook hoessein A, familie en vrienden van Said en Youssef en ook de turtles nog. Hoe dan ook, er gaat nog veel gebeuren in A'dam.
Ja lullig voor hemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij was hoe dan ook kansloos, zelfs met 3 bodyguards en evt. allemaal gewapend, kansloos.
Is gwenette ook verantwoordelijk voor de moord op Mayouri?, hij zou gaan getuigen in het voordeel van benaouf toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:30 schreef sigourney88 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de liquidatie op mohammed el mayouri en tarik el idrissi... daar volgen ook nog wraak acties van .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |