Klinkt als een planquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het laatste kiezen natuurlijk. En dan weer gaan slapen
genietenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schaaf heeft nu gezegd dat hij meer stabiliteit wil aanbrengen en maximale inzet wil zien! Dat wil ik ook zien! Geef ze maar een schop onder het gaat, ze worden al overbetaald en moeten ALLES geven voor dit geweldige publiek! Als je miljoenen verdiend moet je GODVERDOMME tot de ALLERLAATSTE seconde kämpfen! Die overbetaalde voetballers moeten dondersgoed weten dat ze zo vervangen kunnen worden. Voor hen 11 anderen! Vechten en strijd, dat willen we zien! Ik wil KAMPFGEIST, ARBEITSLUST en EINSATZ zien! En ik geloof dat Schaaf het dondersgoed gezien heeft. Zo'n trainer hebben we nodig!
Dus: Straal dat dan ook uit! Die verwende voetballers moeten weten dat ze bevoorrecht zijn! Ze geven meer om hun kapsel dan wat anders. Ze moeten ALLES geven voor de club VERDAMMT NOCH MAL! Dat is nog wel het minste wat je kan doen! Ik wil 1899% EINSATZ zien! Tot de ALLERLAATSTE seconden! En dat wil iedereen zien! Het gras OPVRETEN en tegen elke club laten zien een verdomd lastige tegenstander te zijn!
KÄMPFEN!
Verf. Iemand had gisteren iets van 200 euro aan van dat holi poeder meegenomen naar een feestjequote:
Als het maar een Feyenoorder was.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef Karina het volgende:
Ik lees net dat hier redelijk in de buurt een of andere crimineel is doodgeschoten. Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.
Dat vermeldt het verhaal nietquote:
Wist niet dat jij in Amstelveen woont?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vermeldt het verhaal nietLijkt me meer een kickboksfan eigenlijk.
http://www.parool.nl/paro(...)en-slachtoffer.dhtml
Woon ik ook niet maar de Amsterdamseweg in Amstelveen is hier redelijk dichtbij. En de Zeilstraat die wordt genoemd ook.quote:
Kunnen we volgend jaar eigenlijk weer schaatsen in het OSquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon ik ook niet maar de Amsterdamseweg in Amstelveen is hier redelijk dichtbij. En de Zeilstraat die wordt genoemd ook.
Volgens mij gaan ze dat pas weer over 4 jaar doen. Dan willen ze het WK allround? dacht ik daar organiseren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we volgend jaar eigenlijk weer schaatsen in het OS
Over vier jaar pas weer ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dat pas weer over 4 jaar doen. Dan willen ze het WK allround? dacht ik daar organiseren.
Flauw. Waar moet ik dan schaatsen?quote:
Daar was het een beetje het wachten op, zijn al eerder wat pogingen gewaagd die misluktenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef Karina het volgende:
Ik lees net dat hier redelijk in de buurt een of andere crimineel is doodgeschoten. Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.
Volgens mij was hij net vrijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar was het een beetje het wachten op, zijn al eerder wat pogingen gewaagd die mislukten
talentje uit de ajax opleiding was datquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vermeldt het verhaal nietLijkt me meer een kickboksfan eigenlijk.
http://www.parool.nl/paro(...)en-slachtoffer.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |