Ik voel mij nu wel een beetje uitgesloten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was mij het topic wel zeg. Jeetje.
FB / Aanmeldtopic KPD editie #8/2014quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik voel mij nu wel een beetje uitgesloten.
Nooit naar rule 34 gaan als je die auto draken al erg vond.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:44 schreef Grifte het volgende:
Vooral die draken op het eind deden het hem, hoe moet ik nu nog in slaap komen.
Deze?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit naar rule 34 gaan als je die auto draken al erg vond.
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:05:45@DemydeZeeuw Hoi Demy. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
ok we zien je de 31equote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt wel hoor. Kan ook elk moment weg als ik wil en mijzelf in de problemen werken zal ook niet gebeuren. Wat dan weer niet inhoudt dat jullie mij niet in de problemen kunnen krijgen
(Als Den Haag supporter dan)
Niet erg, maar juist zo opwindend. Maar blijkbaar trof het die snaar niet bij jou.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit naar rule 34 gaan als je die auto draken al erg vond.
GGMM ging ook naakte Alba's posten, dat was wel een gevoelige snaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet erg, maar juist zo opwindend. Maar blijkbaar trof het die snaar niet bij jou.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik ga zo ook maar eens slapen
Arno, wat een ziener
[ afbeelding ]twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:05:45@DemydeZeeuw Hoi Demy. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 18:18:54“@DemydeZeeuw: @NOSsport ben transfervrij
” reageer retweet
Ik zie nu pas uit welke topic je Japie zijn grap vandaan haaldequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM ging ook naakte Alba's posten, dat was wel een gevoelige snaar.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..][..]twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 18:18:54“@DemydeZeeuw: @NOSsport ben transfervrij
” reageer retweet
Ik zie nu pas uit welke topic je Japie zijn grap vandaan haalde![]()
gelukkig kan je de aankomende dagen uitrusten, en die dagen daarop, en die weken daarop, de maanden daarop en de jaren daaropquote:
Komende dagen zal er niet zoveel gerust worden denk ikquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig kan je de aankomende dagen uitrusten, en die dagen daarop, en die weken daarop, de maanden daarop en de jaren daarop
ik ben de laatste tijd een beetje gemeen tegen jequote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Komende dagen zal er niet zoveel gerust worden denk ik
Ik kan wel wat hebben Tyron. Het is je vergevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben de laatste tijd een beetje gemeen tegen je
daar wil ik mijn excuses voor aanbieden
het spijt me karien
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben Tyron. Het is je vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |