was het misschien efukt?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zojuist op hele duistere sites gekomen.
We komen nog weleens samen om al mijn geheimen te doorgronden. Als dank voor je begrip toch nog een 'hoogtepunt' gepost van Piquequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou je bent me beste vriendje op fok, dus ik heb recht om te weten voor wie je dingen verborgen houd
31-5?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We komen nog weleens samen om al mijn geheimen te doorgronden. Als dank voor je begrip toch nog een 'hoogtepunt' gepost van Pique
Mijn vriendquote:
van Kapi mag je komen, maar je durft toch nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het. Zullen Kapiteintje en HMF ook op prijs stellen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vriendMaar hij is al slapen dus ik heb wel gewaarschuwd dat hij het niet op zijn werk moet openen
Ik heb een score van 22.0quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wil je kijken of jij een grotere autist bent? Check dan deze site even en post je gegevens in het topic
Echt wel hoor. Kan ook elk moment weg als ik wil en mijzelf in de problemen werken zal ook niet gebeuren. Wat dan weer niet inhoudt dat jullie mij niet in de problemen kunnen krijgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van Kapi mag je komen, maar je durft toch niet
Dven heeft erg zijn best gedaan om Knut te pleasen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het. Zullen Kapiteintje en HMF ook op prijs stellen
Ik heb je er in gezet.quote:
Dat komt nu wel goed na al die leuke plaatjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed zo jochie!
En nu ga ik echt slapen.
Jochie nog wel, jij durft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed zo jochie!
En nu ga ik echt slapen.
Je wordt razendsnel van de ene in de andere opwinding geworpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was mij het topic wel zeg. Jeetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |