quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Gereekst. Die kutmods hier doen ook niks.
Hij staat in VBL. Dus denk het nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Trekt toch weer andere mensjes, ja nu nog niet. Komt wel
Waar zijn de leukste users te werven denk je? Mij lijkt KLB wel wat, met als enige keerzijde dat ik het dan niet meer kan terugplaatsen.quote:
ze komen vanzelf, 4 jaar geleden was het erg gezellig in de wk scquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar zijn de leukste users te werven denk je? Mij lijkt KLB wel wat, met als enige keerzijde dat ik het dan niet meer kan terugplaatsen.
Elke dag wedstrijdjes kijken, prima man!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dankjewel! Hebben jullie allemaal een beetje zin in het WK? Ik wel!!!
Ik heb nu al last van mijn bloeddrukquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dankjewel! Hebben jullie allemaal een beetje zin in het WK? Ik wel!!!
Wim Kieftquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jullie favoriete speler?
Die van mij is J Alba
Neemarquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die van mij is J Alba
Het WK forum?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is op een ander forum ook mijn favoriete speler.
Dat is mijn favoriete speler bij Haxball.quote:
Heeinzquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die van mij is J Alba
Is die hype nog niet over?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete speler bij Haxball.
"Heeeiiinnzzzz" ~ johannes_vermeer.quote:
Is geen hype, we zijn zelfs met een Haxball toernooi bezig ouwe reus.quote:
wijn?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn neus begint te jeuken. Even een fles wijn openen.
Ik laat het aan mij voorbij gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is geen hype, we zijn zelfs met een Haxball toernooi bezig ouwe reus.
Je bent van harte welkom hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik laat het aan mij voorbij gaan.
De voetbaljaren Kieft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral in zijn tijd bij Pisa vermaard.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dus daarom zeg ik nu welterusten
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgen high tea, daarna vriendin bezig houden tot half 8, dan babyshower
Nee wel dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb het nieuwe thuisshirt al wel want die kreeg ik bij een kkabonnement op de kkvoetbal international, kklulquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik doe ook gewoon lekker geen oranje aan denk ik
#badass
die is wel mooi man, eerste in jarenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwe thuisshirt al wel want die kreeg ik bij een kkabonnement op de kkvoetbal international, kklul
doe eens rustig johquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwe thuisshirt al wel want die kreeg ik bij een kkabonnement op de kkvoetbal international, kklul
die eerstequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ [url=http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/203394-0066_1?$nelly_392x523
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gern geschehen!
ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT BEN JE VOOR FC DEN BOSCH KANKERLUL
ik heb het over de jurkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens weten waar je die meisjes kan kopen.
MET JE ABONNEMENT OP DE VOETBAL INTERNATIONALquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT BEN JE VOOR FC DEN BOSCH KANKERLUL
Deal. Ik zie die vrouw vanavond wel verschijnen aan de deur.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan geef je hem daarna maar aan mij
waar moet ik zoeken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deal. Ik zie die vrouw vanavond wel verschijnen aan de deur.
ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden hè, ik citeer.
Lange_Lans heeft betere gifs.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit om het topic enig niveau te geven
Katequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier gaat iets foutquote:Op vrijdag 23 mei 2014 06:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
heerlijk he als je 5 minuten voordat je wakker afgaat wekker wordt.
Welkom in WKquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:31 schreef Karina het volgende:
Sow eindelijk weer rust in de tent. Mogguh.
Ik denk dat dat wel gaat lukken Johannes.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fijn om kennis te maken Karin. Ik hoop dat we vrienden kunnen worden.
Jij lijkt me ook tofquote:Op zondag 25 mei 2014 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat lukken Johannes.
Je lijkt me een vriendelijk persoon.
Iedereen die minstens 1 van de volgende personen een schatje vindt mag toetreden:quote:Op zondag 25 mei 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu mogen er meer mensen toetreden tot het kliekje.
2 van de 4 vind ik leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die minstens 1 van de volgende personen een schatje vindt mag toetreden:
Alba
Alison Brie
Alizee
Alors
Kut, betraptquote:Op zondag 25 mei 2014 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf de VBL-SC onder een andere naam.
Dankje Johannus. Het is echt een eer hier te mogen zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier zijn al mijn vrienden welkom.
Welkom Guus
ze durven nietquote:Op zondag 25 mei 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu mogen er meer mensen toetreden tot het kliekje.
Ik heb een beetje weinig oranje kleding, zal nog wel even kijken voordat het WK begint. Het liefst heb ik natuurlijk iets met Beljoe Horizontje.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb het Bavaria jurkje maar het ziet er een beetje raar en ingewikkeld uit. Straks even passen. Rare stof ook.
Gewoon een satanistisch bandshirt dragen. Dan kom je tenminste zeker weten niet in beeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig oranje kleding, zal nog wel even kijken voordat het WK begint. Het liefst heb ik natuurlijk iets met Beljoe Horizontje.
Wel heb ik alvast een oranje UI genomen om in de stemming te raken.
Als je gegarandeerd niet in beeld wil moet je een shirt dragen van een biermerk wat VI niet sponsort.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een satanistisch bandshirt dragen. Dan kom je tenminste zeker weten niet in beeld.
Dan kom je geeneens binnen ben ik bang. Wellicht krijg je dan wel een jasje uit Derksen zijn kledinglijn te leenquote:Op zondag 25 mei 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je gegarandeerd niet in beeld wil moet je een shirt dragen van een biermerk wat VI niet sponsort.
Ik wil wel een jasje van Hans zijn kledinglijn, zo goed als nieuw. Of gewoon een mooi Jako shirtje.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kom je geeneens binnen ben ik bang. Wellicht krijg je dan wel een jasje uit Derksen zijn kledinglijn te leen
We kunnen tenminste wel met zijn drieën in één zo'n Jako shirtje kruipen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een jasje van Hans zijn kledinglijn, zo goed als nieuw. Of gewoon een mooi Jako shirtje.
Het zal trouwens lastig worden Pax te scheiden van zijn FC Groningen tenue.quote:Op zondag 25 mei 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In één zo'n Jako shirtje kunnen we tenminste wel met ons drieën kruipen.
Deze zou ik wel willen hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal trouwens lastig worden Pax te scheiden van zijn FC Groningen tenue.
Wel met het legendarische nummer 23 natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze zou ik wel willen hebben
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zondag 25 mei 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel met het legendarische nummer 23 natuurlijk.
Dat heb ik een keer gedaan en toen vroeg iedereen waarom ik een andere UI hadquote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je ook een keer een nieuwe UI nemen? Ronald Plasterk kennen we nu wel.
Ik heb ook een keer een andere UI gedaan en toen wilde iedereen opeens een Watergod UI.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan en toen vroeg iedereen waarom ik andere UI had
Ja, dat was echt heel irritantquote:Op zondag 25 mei 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een andere UI gedaan en toen wilde iedereen opeens een Watergod UI.
Ik mag niet klagen hoor, maar ik blijf er bescheiden onder. Ik ben nog steeds een hele gewone jongen.quote:
Ga je zelfs niet naast je schoenen lopen van de vele potjes mens erger je wel die je ongetwijfeld wint?quote:Op zondag 25 mei 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen hoor, maar ik blijf er bescheiden onder. Ik ben nog steeds een hele gewone jongen.
Dat is niet zo gek als je tegen jezelf speelt.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook niet koketteren met mijn grootsheid maar ik ben dus nog altijd ongeslagen in Het grote erger je wel spel
Ik heb het nog niet gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je zelfs niet naast je schoenen lopen van de vele potjes mens erger je wel die je ongetwijfeld wint?
Ik heb het vandaag voor het eerst gespeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook niet koketteren met mijn grootsheid maar ik ben dus nog altijd ongeslagen in Het grote erger je wel spel
Ik zou graag je tegenstander zijn, maar jij weet alles over VI. Vanuit het oogpunt van een eerlijk level-playing field lijkt dat me dan ook geen optie.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog geen tegenstander gevonden.
Alleen de DVD vragen gaan over het tv-programma.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou graag je tegenstander zijn, maar jij weet alles over VI. Vanuit het oogpunt van een eerlijk level-playing field lijkt dat me dan ook geen optie.
komt goed schatjequote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef JanCees het volgende:
Deze reeks is nog niet het succes wat ik ervan had verwacht.
Geduld is een mooie zaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef JanCees het volgende:
Deze reeks is nog niet het succes wat ik ervan had verwacht.
Dat argument houdt in dat ik dus nooit kan spelenquote:Op zondag 25 mei 2014 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou graag je tegenstander zijn, maar jij weet alles over VI. Vanuit het oogpunt van een eerlijk level-playing field lijkt dat me dan ook geen optie.
Of je maakt expres wat foutjesquote:Op zondag 25 mei 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat argument houdt in dat ik dus nooit kan spelen
Uhhhhquote:Op zondag 25 mei 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deal
Dus wanneer ga je het tegen me spelen?
woensdagavond heb ik volgens mij wat te doen, en die middag kan volgens mij pas vanaf kwart over vier ofzo, als je dan tijd hebtquote:
Beste post in dit topic. Meer Katequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op zondag 25 mei 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
woensdagavond heb ik volgens mij wat te doen, en die middag kan volgens mij pas vanaf kwart over vier ofzo, als je dan tijd hebt
Stuur me nog maar een dm als je weet wanneer je wilquote:Op zondag 25 mei 2014 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Ik zit een beetje met die tentamendata
In dat filmpje zijn de stadions wel af.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Jason22 het volgende:
Hier het intro filmpje wat we nog vaak gaan zien tijdens het WK
Hier die van 2010
Leuk filmpje, wel matige graphics.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Jason22 het volgende:
Hier het intro filmpje wat we nog vaak gaan zien tijdens het WK
Hier die van 2010
Wachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel ontzettend of ik nu Fargo moet gaan kijken of moet wachten tot alle afleveringen zijn verschenen, zodat ik in één keer door kan kijken.
De eerste die hierop reageert neemt de keuze voor mij.
Sowieso gelijk gaan kijken, echt een geweldige serie.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel ontzettend of ik nu Fargo moet gaan kijken of moet wachten tot alle afleveringen zijn verschenen, zodat ik in één keer door kan kijken.
De eerste die hierop reageert neemt de keuze voor mij.
Hi Rodawaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
I came for jeancees
hi jancees
hi johannes vermeer
hi
Waar gaat het over?quote:Op zondag 25 mei 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso gelijk gaan kijken, echt een geweldige serie.
Een burgerlul uit een slaapstadje ergens in Minnesota raakt verstrikt in de zware misdaad. Dat is de tagline zeg maar.quote:
Origineel.quote:Op zondag 25 mei 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een burgerlul uit een slaapstadje ergens in Minnesota raakt verstrikt in de zware misdaad. Dat is de tagline zeg maar.
hi rodawaquote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
I came for jeancees
hi jancees
hi johannes vermeer
hi
Goeiemorgenquote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:22 schreef Syntix het volgende:
Als Kenneth hier nu nog post, noemen we vanaf nu johannes_vermeer -> Kenneth (Vermeer)
quote:
Hier niks, Danny Vera in de Melkwegquote:Op maandag 26 mei 2014 10:15 schreef Vasion het volgende:
As Zaterdag: Nederland - Ghana of Portugal - Griekenland?
tong80quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt mijn SC tijdens het WK. Niet te snel voor m'n PC.
Kost ook niks jaquote:Op maandag 26 mei 2014 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat het heel leuk gaat worden ja![]()
http://www.melkweg.nl/nl/agenda/danny-vera
quote:Op maandag 26 mei 2014 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tong80
Ik weet nog 4 jaar terug, dat je bijna elke dag kwam vermelden dat je moest pissen
Waarom niet ? Dit is het WK forum. De echte liefhebbers zonder incrowd van de VBL SC.quote:
Tijdje geleden naar The Black Keys geweest. Was 100 euro kwijt. 30 euro kaartje, 25 euro parkeerkosten en veel centen om te duur te betalen voor een consumptie.quote:
Helemaal schandalig in Paradiso en De Melkweg.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen moet je lidmaatschap erbij nemen, beetje flauw, maar niet duur nee.
Hoi Tong,quote:Op maandag 26 mei 2014 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal schandalig in Paradiso en De Melkweg.
KLB / De negatievelingen over het Nederlands elftal &^%$&^%^&$quote:Op maandag 26 mei 2014 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Tong,
Kijk jij ook zo uit naar dit WK? Of blijf je hangen in de nostalgie van Puskas Di Stefano & Pelé?
Ja, dat is wel een beetje jammerquote:Op maandag 26 mei 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen moet je lidmaatschap erbij nemen, beetje flauw, maar niet duur nee.
Minder zuipen!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdje geleden naar The Black Keys geweest. Was 100 euro kwijt. 30 euro kaartje, 25 euro parkeerkosten en veel centen om te duur te betalen voor een consumptie.
Hahahaha.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ? Dit is het WK forum. De echte liefhebbers zonder incrowd van de VBL SC.
jij mag datquote:Op maandag 26 mei 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Zijn bier en tieten hier wel toegestaan?
Het is andersom. Dat weet je ook wel.quote:
Toen m'n broer trouwde keken we in de keuken.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godverdomme, kom ik er net achter dat ik 13 juni een etentje heb...tijdens Spanje - Nederland. Wat een kanjerbende
Bij iemand thuis of in restaurant? In een restaurant is er misschien nog wel groot scherm.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Godverdomme, kom ik er net achter dat ik 13 juni een etentje heb...tijdens Spanje - Nederland. Wat een kanjerbende
Baasquote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen m'n broer trouwde keken we in de keuken.
Nippon olequote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Worden WE kampioen jongens? Zeg het maar!
Of wordt het Japan.
Restaurant. Hopen op een schermpje inderdaad, maar volgens mij is het zo'n decadente tent. Ach ja, er zullen veel mensen zijn dus ben waarschijnlijk niet de enige die bang is om het te missen. Ik vertrouw er dan maar in dat er wel wat geregeld zal worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis of in restaurant? In een restaurant is er misschien nog wel groot scherm.
Wees blij dat je de afstraffing niet hoeft te zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Restaurant. Hopen op een schermpje inderdaad, maar volgens mij is het zo'n decadente tent. Ach ja, er zullen veel mensen zijn dus ben waarschijnlijk niet de enige die bang is om het te missen. Ik vertrouw er dan maar in dat er wel wat geregeld zal worden.
Dat is waarschijnlijk de enige wedstrijd waar bij het fluitsignaal voor het begin van de wedstrijd de hoop op het overleven van de groepsfase nog intact is... Dat wil ik dan wel zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wees blij dat je de afstraffing niet hoeft te zien.
dit is dan ook echt een slowchat ipv een fastchatquote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt mijn SC tijdens het WK. Niet te snel voor m'n PC.
We posten hier met 1 post per 10 minutenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is dan ook echt een slowchat ipv een fastchat![]()
Japan! !!!!!!!?????quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Worden WE kampioen jongens? Zeg het maar!
Of wordt het Japan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een seconde te vroeg helaas, maar ik waardeer je poging
[..]
Dat zijn enorme outsiders, kijk maar eens:
[ afbeelding ]
Havenaargod, Hondagod, dat zijn toch wereldvedettes?
Het zou trouwens kunnen dat Havenaargod niet geselecteerd wordt, daarom twijfel ik nog een beetje of ze echt kampioen kunnen worden.quote:
is zijn moeder Japans?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou trouwens kunnen dat Havenaargod niet geselecteerd wordt, daarom twijfel ik nog een beetje of ze echt kampioen kunnen worden.
hoiquote:
mwa het gaat wel en met jou?quote:
ik baal nog steeds dat atleti niet heeft gewonnenquote:
arme jijquote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik baal nog steeds dat atleti niet heeft gewonnen
Afzeggenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik gok nog steeds op 1-1quote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wees blij dat je de afstraffing niet hoeft te zien.
Niet echtquote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand geinterreseerd (altijd moeite om dat woord te schrijven) om te kijken naar België - Luxemburg vanavond?
Mss op de achtergrond als er niets beters is, hoezo?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand geinterreseerd (altijd moeite om dat woord te schrijven) om te kijken naar België - Luxemburg vanavond?
Gewoon een vraag, Misschien dat ik straks een topic openquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss op de achtergrond als er niets beters is, hoezo?
Waarom tegen Luxemburg spelen zo vlak voor het WK?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, Misschien dat ik straks een topic open
Voor het zelfvertrouwen, daar moet je toch minimaal met 5-0 van winnenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom tegen Luxemburg spelen zo vlak voor het WK?
Tactisch inzicht maar Wat is tactisch inzicht tegen spelers die vergelijkbaar zijn met Topklasse spelers...quote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom tegen Luxemburg spelen zo vlak voor het WK?
Denk niet dat je zelfvertrouwen dan omhoog gaat.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor het zelfvertrouwen, daar moet je toch minimaal met 5-0 van winnen
Daarom, zinloos dusquote:Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk niet dat je zelfvertrouwen dan omhoog gaat.
twitter:VincentOkker twitterde op maandag 26-05-2014 om 16:12:51Volgens de medici van de Spaanse ploeg heeft Diego Costa een heel klein scheurtje in zijn rechterhamstring. 15 dagen rusten. reageer retweet
Wat een verschrikking is Von Gaal tochquote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef tralalala het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Persco
Zelfs als je niet hoeft te werken vind ik het nogal aan de late kantquote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijden die om 0:00 beginnen niet zal kunnen zien door men werk (om 6u beginnen)
Dat dacht Utrecht ookquote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor het zelfvertrouwen, daar moet je toch minimaal met 5-0 van winnen
Ga dan naar Brazilie joh. Of in ieder geval Engeland. Wat je ook doet, ga in ieder geval niet naar Bulgarije. Of Dubai.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijden die om 0:00 beginnen niet zal kunnen zien door men werk (om 6u beginnen)
Ligt ook aan de wedstrijd denk ik. Voor Korea- Algerije blijft niemand op.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs als je niet hoeft te werken vind ik het nogal aan de late kantWeet niet of ik dat trek.
Brazilië met een maand loontje van 1100 zal niet lukken vrees ikquote:Op maandag 26 mei 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga dan naar Brazilie joh. Of in ieder geval Engeland. Wat je ook doet, ga in ieder geval niet naar Bulgarije. Of Dubai.
Geen idee, uurtje later dan in Nederland. Valt voor de matches van Nederland wel mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brazilië met een maand loontje van 1100 zal niet lukken vrees ik
Engeland misschien
Maar ik snap dat in Bulgarije om 2:00 beginnen zeker?
hmmm de wedstrijden beginnen daar om 19:00, 23:00 en 01:00quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee, uurtje later dan in Nederland. Valt voor de matches van Nederland wel mee.
2200 1900 en 1900 voor NLquote:Op maandag 26 mei 2014 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmmm de wedstrijden beginnen daar om 19:00, 23:00 en 01:00
Dat is wel waar ja. Ik zag ook niet zo heel veel late wedstrijden die ik per se zou willen zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de wedstrijd denk ik. Voor Korea- Algerije blijft niemand op.
Waarschijnlijk ga ik die wedstrijd niet op FOK! bekijken, maar ik heb het topic in elk geval al wel gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Ik zag ook niet zo heel veel late wedstrijden die ik per se zou willen zien.
Behalve Ivoorkust-Japan
Het is wel op zaterdag en dan maken we het meestal wel laat, dus ik denk dat ik wel blijf hangenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik die wedstrijd niet op FOK! bekijken, maar ik heb het topic in elk geval al wel gemaakt.
Bij de groepsfase zitten er nog heel veel wedstrijden bij die ik normaal nooit zou kijken, maar ja, eenmaal in het WK sfeertje wil je altijd nog wel een extra wedstrijdje meepakken.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel op zaterdag en dan maken we het meestal wel laat, dus ik denk dat ik wel blijf hangen
Ach misschien wel als ervoor een leuke wedstrijd was dan wil je nog weleens blijven zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de groepsfase zitten er nog heel veel wedstrijden bij die ik normaal nooit zou kijken, maar ja, eenmaal in het WK sfeertje wil je altijd nog wel een extra wedstrijdje meepakken.
Engeland Italië bijvoorbeeld, maar die is al in het weekend.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien wel als ervoor een leuke wedstrijd was dan wil je nog weleens blijven zitten.
laat maarquote:Op maandag 26 mei 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
2200 1900 en 1900 voor NL
1900 1900 en 2300 voor BE
Waar haal jij je tijden vandaan?
Ik wil alles kijken op een WK hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien wel als ervoor een leuke wedstrijd was dan wil je nog weleens blijven zitten.
Echt ALLES heb ik volgens mij nog nooit gedaan hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil alles kijken op een WK hoor
Lukt ook niet omdat in de laatste speelronde van de groepsfase de wedstrijden uit de poule tegelijkertijd zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt ALLES heb ik volgens mij nog nooit gedaan hoor.
Nou 2 tv's naast elkaarquote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukt ook niet omdat in de laatste speelronde van de groepsfase de wedstrijden uit de poule tegelijkertijd zijn.
Maar het laatste WK heb ik wel zoveel als mogelijk was gekeken
Ik wel denk ik. Ik haal meestal toch wel door tot een uur of 3, dus ik hou het wel vol. Alleen van school komt dan niks meer terecht, maarja yolo.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou 2 tv's naast elkaarMaar elke avond/nacht kijken dat ga ik niet doen hoor.
Ik ben alvast aan het kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
hallo Stijn. Voel je de spanning voor het WK al stijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |