Ga dan naar Brazilie joh. Of in ieder geval Engeland. Wat je ook doet, ga in ieder geval niet naar Bulgarije. Of Dubai.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijden die om 0:00 beginnen niet zal kunnen zien door men werk (om 6u beginnen)
Ligt ook aan de wedstrijd denk ik. Voor Korea- Algerije blijft niemand op.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs als je niet hoeft te werken vind ik het nogal aan de late kantWeet niet of ik dat trek.
Brazilië met een maand loontje van 1100 zal niet lukken vrees ikquote:Op maandag 26 mei 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga dan naar Brazilie joh. Of in ieder geval Engeland. Wat je ook doet, ga in ieder geval niet naar Bulgarije. Of Dubai.
Geen idee, uurtje later dan in Nederland. Valt voor de matches van Nederland wel mee.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brazilië met een maand loontje van 1100 zal niet lukken vrees ik
Engeland misschien
Maar ik snap dat in Bulgarije om 2:00 beginnen zeker?
hmmm de wedstrijden beginnen daar om 19:00, 23:00 en 01:00quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee, uurtje later dan in Nederland. Valt voor de matches van Nederland wel mee.
2200 1900 en 1900 voor NLquote:Op maandag 26 mei 2014 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
hmmm de wedstrijden beginnen daar om 19:00, 23:00 en 01:00
Dat is wel waar ja. Ik zag ook niet zo heel veel late wedstrijden die ik per se zou willen zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de wedstrijd denk ik. Voor Korea- Algerije blijft niemand op.
Waarschijnlijk ga ik die wedstrijd niet op FOK! bekijken, maar ik heb het topic in elk geval al wel gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Ik zag ook niet zo heel veel late wedstrijden die ik per se zou willen zien.
Behalve Ivoorkust-Japan
Het is wel op zaterdag en dan maken we het meestal wel laat, dus ik denk dat ik wel blijf hangenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik die wedstrijd niet op FOK! bekijken, maar ik heb het topic in elk geval al wel gemaakt.
Bij de groepsfase zitten er nog heel veel wedstrijden bij die ik normaal nooit zou kijken, maar ja, eenmaal in het WK sfeertje wil je altijd nog wel een extra wedstrijdje meepakken.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel op zaterdag en dan maken we het meestal wel laat, dus ik denk dat ik wel blijf hangen
Ach misschien wel als ervoor een leuke wedstrijd was dan wil je nog weleens blijven zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de groepsfase zitten er nog heel veel wedstrijden bij die ik normaal nooit zou kijken, maar ja, eenmaal in het WK sfeertje wil je altijd nog wel een extra wedstrijdje meepakken.
Engeland Italië bijvoorbeeld, maar die is al in het weekend.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien wel als ervoor een leuke wedstrijd was dan wil je nog weleens blijven zitten.
laat maarquote:Op maandag 26 mei 2014 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
2200 1900 en 1900 voor NL
1900 1900 en 2300 voor BE
Waar haal jij je tijden vandaan?
Ik wil alles kijken op een WK hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien wel als ervoor een leuke wedstrijd was dan wil je nog weleens blijven zitten.
Echt ALLES heb ik volgens mij nog nooit gedaan hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil alles kijken op een WK hoor
Lukt ook niet omdat in de laatste speelronde van de groepsfase de wedstrijden uit de poule tegelijkertijd zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt ALLES heb ik volgens mij nog nooit gedaan hoor.
Nou 2 tv's naast elkaarquote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukt ook niet omdat in de laatste speelronde van de groepsfase de wedstrijden uit de poule tegelijkertijd zijn.
Maar het laatste WK heb ik wel zoveel als mogelijk was gekeken
Ik wel denk ik. Ik haal meestal toch wel door tot een uur of 3, dus ik hou het wel vol. Alleen van school komt dan niks meer terecht, maarja yolo.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou 2 tv's naast elkaarMaar elke avond/nacht kijken dat ga ik niet doen hoor.
Ik ben alvast aan het kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand geinterreseerd (altijd moeite om dat woord te schrijven) om te kijken naar België - Luxemburg vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |