Ja, al de oostbloklanden op 3 punten houden is ook wat anders dan een Spanje en een Chili op een wkquote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef tong80 het volgende:
Ongeslagen geplaatst.
Spanje had een ander land willen treffen in de eerste wedstrijd.
Een Chiliquote:Op maandag 26 mei 2014 12:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al de oostbloklanden op 3 punten houden is ook wat anders dan een Spanje en een Chili op een wk
Shevchenkoquote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ChiliGoed voetballand. Maar wat hebben ze ooit gepresteerd op een WK ? Behalve in 62 Italië het land uit schoppen. Noem de sterren van Chili eens.
Haha Sánchez en Vidal zijn 5 klassen beter dan al onze spelers op Persie en Robben naquote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een ChiliGoed voetballand. Maar wat hebben ze ooit gepresteerd op een WK ? Behalve in 62 Italië het land uit schoppen. Noem de sterren van Chili eens.
Vond ik een matige Chileen. Geef mij Hagi, Blochin of Boniek maar.quote:
Goede vergelijking maat....quote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef Av- het volgende:
De mensen waren ook negatief over Ilse&Waylon.
Ik zie Nederland wel weer verliezend finalist worden. Misschien zelfs door een klassieke penalty shoot out
Zegt iemand met de username Pikkebaas.quote:
Laat tong80 niet in zijn hempie staan.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef tong80 het volgende:
Eerste wedstrijd Nederland - Spanje.
Gaan de negatievelingen hopen dat Oranje verliest.
Om hun gelijk te halen.
Hup Holland Hup.
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:23 schreef Av- het volgende:
De mensen waren ook negatief over Ilse&Waylon.
Ik zie Nederland wel weer verliezend finalist worden. Misschien zelfs door een klassieke penalty shoot out
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |