Baasquote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen m'n broer trouwde keken we in de keuken.
Nippon olequote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Worden WE kampioen jongens? Zeg het maar!
Of wordt het Japan.
Restaurant. Hopen op een schermpje inderdaad, maar volgens mij is het zo'n decadente tent. Ach ja, er zullen veel mensen zijn dus ben waarschijnlijk niet de enige die bang is om het te missen. Ik vertrouw er dan maar in dat er wel wat geregeld zal worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis of in restaurant? In een restaurant is er misschien nog wel groot scherm.
Wees blij dat je de afstraffing niet hoeft te zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Restaurant. Hopen op een schermpje inderdaad, maar volgens mij is het zo'n decadente tent. Ach ja, er zullen veel mensen zijn dus ben waarschijnlijk niet de enige die bang is om het te missen. Ik vertrouw er dan maar in dat er wel wat geregeld zal worden.
Dat is waarschijnlijk de enige wedstrijd waar bij het fluitsignaal voor het begin van de wedstrijd de hoop op het overleven van de groepsfase nog intact is... Dat wil ik dan wel zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wees blij dat je de afstraffing niet hoeft te zien.
dit is dan ook echt een slowchat ipv een fastchatquote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:
Dit wordt mijn SC tijdens het WK. Niet te snel voor m'n PC.
We posten hier met 1 post per 10 minutenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is dan ook echt een slowchat ipv een fastchat![]()
Japan! !!!!!!!?????quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Worden WE kampioen jongens? Zeg het maar!
Of wordt het Japan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een seconde te vroeg helaas, maar ik waardeer je poging
[..]
Dat zijn enorme outsiders, kijk maar eens:
[ afbeelding ]
Havenaargod, Hondagod, dat zijn toch wereldvedettes?
Het zou trouwens kunnen dat Havenaargod niet geselecteerd wordt, daarom twijfel ik nog een beetje of ze echt kampioen kunnen worden.quote:
is zijn moeder Japans?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou trouwens kunnen dat Havenaargod niet geselecteerd wordt, daarom twijfel ik nog een beetje of ze echt kampioen kunnen worden.
hoiquote:
mwa het gaat wel en met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |