100 miljoen miljard.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende snikkels zijn daar wel niet doorheen gegaan
over 9000quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende snikkels zijn daar wel niet doorheen gegaan
Ik vroeg andere dingen van de Sint.quote:
inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Doler12 het volgende:
Importbruid die haar ex heeft vermoord dat is duidelijk
Ja, hij praat ze erg naar de mond, maarja, het zijn denk ik ook types die meteen de boel afkappen als je beetje kritische vragen gaat stellen. Soms komt hij weleens ad-rem uit de hoek, maar deze keer niet echt...quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die de kriebels krijgt van de ondervraagtechniek van menno?
dat constante herhalen, die zalvende manier van ondervragen, bleh
Jij bent een borderliner?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende:
Nee dat betekent borderline niet, sukkels!
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef superniger het volgende:
Kan je mooi boter kaas en eieren op spelen.
Dacht er net aan. De psycholoog acteren terwijl ie alleen maar aan de kijkcijfers denkt. Voel me ook schuldig. Ik kijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die de kriebels krijgt van de ondervraagtechniek van menno?
dat constante herhalen, die zalvende manier van ondervragen, bleh
dus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef tong80 het volgende:
Sterretjes reperatie bij straglas als eerste reclame.
Die zien er redelijk 'normaal' uit ja, al vond ik die moeder wel erg koeltjes, maar misschien krijg je dat na jaren met zo'n dochter omgaan.quote:
spiegologieehquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Anouk83 het volgende:
Ja de "moeilijke" woorden. De meesten kunnen pyscholoog/psychische zorg etc niet eens uitsrpeken
Stemrecht vind ik erger.quote:
Of uitspreken juist uitspreken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Anouk83 het volgende:
Ja de "moeilijke" woorden. De meesten kunnen pyscholoog/psychische zorg etc niet eens uitsrpeken
iddquote:
Hihi typefoutje op mn gsm. Maar zal het maar bekennen: ben ook een zuiderling.quote:
Vader overleden geworden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Hihi typefoutje op mn gsm. Maar zal het maar bekennen: ben ook een zuiderling.
Jeetje is die vader overleden, wat een ellende. Hoe gaat jeugdzorg hier op inspelen?
Ik vond juist die moeder de koele kikker, denk dat je als vader eerder je laat inpalmen door je dochter dan als moeder, en dus vrouw, die misschien een beetje de trucje / valsigheid van een vrouw beter kan inschatten...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef computergirl het volgende:
Jammer, die man was waarschijnlijk de enige die ze echt niet kon manipuleren
Hij wil ze natuurlijk keihard raken zodra de camera uit staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zegt Menno elke keer telkens die vrouwen dat ze zo knap zijn? 'dan zit hier zo'n aantrekkelijke vrouw' dat soort dingen zegt die dan. Vind het beetje vreemd
lijkt op deze zaak. Al heeft zij het over een Danny ipv Wim http://www.l1.nl/nieuws/2(...)rd-venlo-aangehoudenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Doler12 het volgende:
Importbruid die haar ex heeft vermoord dat is duidelijk
Hmm dat klinkt idd als wat zij zei enzquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
lijkt op deze zaak. Al heeft zij het over een Danny ipv Wim http://www.l1.nl/nieuws/2(...)rd-venlo-aangehouden
In die zaak in Venlo is slachtoffer met bijl vermoord, terwijl mevrouw het over een pistool had.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd als wat zij zei enz
Heb aflevering gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:31 schreef NoCigar het volgende:
Laatst was er op NL2 een vergelijkbaar programma over dezelfde gevangenis. Heeft iemand dat gezien, en zo ja, waren er dezelfde mensen aan het woord? Het gaat elke keer over een andere vrouwengevangenis, en is door Buch eigenlijk tamelijk overbodig.
Ik heb alleen de aflevering van gisteren gezien, overigens.
Dank je.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb aflevering gezien.
Waren andere personen in beeld, en aan het woord.
In films zien ze er mooier uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe die vrouwen eruit zien, brrrrrrr
Ik wou het ook al postenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Anouk83 het volgende:
Nou, die oude vrouw hoort dat ze naar buiten mag en ze is meteen springlevend, rolstoel is nergens meer in beeld
Ik zag het gisteren ja: ze kon ineens zelf die kar duwen,.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Anouk83 het volgende:
Nou, die oude vrouw hoort dat ze naar buiten mag en ze is meteen springlevend, rolstoel is nergens meer in beeld
Wist niet eens dat hij ziek wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:23 schreef Doler12 het volgende:
Helaas geen Buch in de bajes meer.
Menno Buch overleden
quote:Vrouw van Menno zet 'Buch in de bajes' voort
Nicole Buch, de vrouw van Menno Buch die op 8 juli van dit jaar overleed, gaat door met de documentaireserie Buch In De Bajes. Drie seizoenen lang werkten zij met heel veel passie en toewijding samen aan dit televisieproject en daarom gaat zij het RTL 4-programma voortzetten. Dat maakt de omroep bekend.
Naast haar werk als producent neemt Nicole voor de nieuwe reeks, die zich gaat afspelen in de Penitentiaire Inrichting (PI) Rotterdam, ook de presentatie en interviews voor haar rekening. Nicole Buch: 'Het is fantastisch dat het 'Buch-gedachtengoed' blijft voortbestaan. Dat ik in de geest van Menno datgene wat we jarenlang samen hebben opgebouwd, mag voortzetten. Dat is uniek en daar ben ik heel dankbaar voor.'
Erland Galjaard, programmadirecteur RTL Nederland: 'Toen Menno mij vertelde dat hij niet meer beter werd, hebben we heel intensief contact gehouden. Het was een verdrietige periode, maar we waren het er al snel met elkaar over eens dat het programma moest blijven bestaan. Ik heb zijn vrouw Nicole gevraagd of zij naast haar werk als producent van het programma ook de presentatie voor haar rekening wil nemen. Zo kan zijn geweldige werk worden voortgezet en nog wel door de vrouw met wie hij dit hele project heeft opgezet en met ziel en zaligheid heeft beleefd.'
Tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala op 16 oktober wordt in een ingelast in memoriam stil gestaan bij de overleden televisiepersoonlijkheid Menno Buch. Naast de overleden Menno Buch wordt ook stil gestaan bij het overlijden van acteur Kees Brusse die in 1982 de Gouden Televizier-Ring won met zijn programma 'Mensen zoals jij en ik'. Ook wordt teruggeblikt op de indrukwekkende televisie carrière van programmamaker Leen Timp. Samen met zijn vrouw Mies Bouwman zorgde hij voor legendarische televisieprogramma's zoals Éen van de Acht, Open het Dorp en Telebingo. Leen Timp won in 1966 de Gouden Televizier-Ring met het programma 'Zo is het toevallig ook nog eens een keer'.
quote:Buch in de Bajes, met deze keer Nicole Buch als presentatrice, is vanaf volgende week donderdag, 12 maart te zien.
Gezellig Albert Heijn moestuintje erbijquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef SPIRO het volgende:
Die vent denkt geloof ik dat hij er voor zijn lol zit,mag meer huiselijk lijken.
Nog huiselijker. Met een TV op je kamer, een magnetron, een vogel...quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef SPIRO het volgende:
Die vent denkt geloof ik dat hij er voor zijn lol zit,mag meer huiselijk lijken.
naast z'n parkiet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gezellig Albert Heijn moestuintje erbij
ja, zelfde open manier van vragen stellen ook. Verbazing, naïviteit veinzen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef SPIRO het volgende:
Zo ver kreeg Menno ze niet,dat ze zich uitkleden om een tattoo te laten zien.
Nicole doet het goed hoor,Je kan goed zien dat ze altijd samen het programma hebben gemaakt.
4 jaar toch, hij moet nu nog 6 maanden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:09 schreef bombmannl het volgende:
Met een glimlach op z'n bek. 6 maanden. Welkom in Nederland!
haha ja, zal vast geen vakkenvullen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Hij was aan het 'werk' en kreeg zijn 'salaris' niet. Uhu.
6 maanden? 4 jaar zegt hij netquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:09 schreef bombmannl het volgende:
Met een glimlach op z'n bek. 6 maanden. Welkom in Nederland!
nee 2 jaar voorwaardelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voorwaardelijk, heeft nog 6 maanden te gaan
Hij had 4 jaar gekregen, plus 2 jaar voorwaardelijk. Van die 4 jaar moet hij nog 6 maanden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:11 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voorwaardelijk, heeft nog 6 maanden te gaan
Gewoon geen geld om de dienstplicht af te kopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Vrijwillig het Turkse leger in? Respect, dat dan wel weer
Aha dankequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij had 4 jaar gekregen, plus 2 jaar voorwaardelijk. Van die 4 jaar moet hij nog 6 maanden.
Dacht ik ook, flink geweld lijkt me want alleen vermogensdelicten straffen ze niet zo zwaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:27 schreef egeltje1985 het volgende:
18 jaar, pff. moord toch lijkt me.
Rotterdam he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:30 schreef computergirl het volgende:
Wel heel veel antillianen vandaag
Kan dat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:33 schreef richolio het volgende:
Wel goed denk ik.. Ik weet het nog niet echt met haar.Minder als Menno, dat wel.
Ik vond haar wel goed, zelfde stijl, natuurlijk een beetje wennen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Dit moet ik straks terugkijken. Hoe is zij als presentatrice?
die jongen had haar toch niet overvallen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)uch_in_opsporin.html
Wel bijzonder dat ze nou met die jongen in gesprek raakt.
Niet? Oh zal het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
die jongen had haar toch niet overvallen?
volgens mij wist hij gewoon dat ze overvallen waren en hij vroeg erna, omdat hij zelf ook mensen had overvallen/bedreigd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Oh zal het wel verkeerd begrepen hebben
Aah op zo'n fietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
volgens mij wist hij gewoon dat ze overvallen waren en hij vroeg erna, omdat hij zelf ook mensen had overvallen/bedreigd.
Aahquote:Binnen de gevangenis is het overlijden van Menno niet onopgemerkt gebleven. Nicole: "Het was heel mooi hoe de mannen hier zich vanaf het begin naar mij hebben opgesteld. Ik ben geraakt door het respect dat Menno en ik van hen kregen, zelfs van de zwaarste jongens. Velen stapten zelf op me af: 'Mevrouw, gecondoleerd...' Ze hadden raps over Menno voor me gemaakt, tekeningen en stuurden me via het interne postvak mooie brieven."
Hij was betrokken bij de overval maar niet bij de schietpartij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef Terreros85 het volgende:
Dat verhaal van 'Ed' zal waarschijnlijk iets gecompliceerder zijn dan het 'ik was er niet bij maar ik ben wel veroordeeld'. Verder prima aflevering. Zij doet het erg goed.
Veroordeling zal wel iets genuanceerder geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij was betrokken bij de overval maar niet bij de schietpartij.
Er kon niet bewezen worden wie had geschoten en daarom heeft de rechter ze maar alle drie opgeknoopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Veroordeling zal wel iets genuanceerder geweest zijn.
Dat zegt hij inderdaad. Maar ik denk dat het iets ingewikkelder lag.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Er kon niet bewezen worden wie had geschoten en daarom heeft de rechter ze maar alle drie opgeknoopt.
Ik heb de volgende afleveringen al mogen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad. Maar ik denk dat het iets ingewikkelder lag.
GMTAquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:02 schreef computergirl het volgende:
Wat een bizar kapsel heeft deze kerel
je zou toch zeggen dat als je dat zelfinzicht heb, je er met hulp toch iets aan kunt veranderen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:04 schreef computergirl het volgende:
Hij is voor een draaideur crimineel best intelligent
Hij heeft nooit een baan gehad of opleiding gevolgd. Referentiekader is alleen snel geld en gevangenis denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat als je dat zelfinzicht heb, je er met hulp toch iets aan kunt veranderen.
ja en geen enkel toekomstperspectief.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een baan gehad of opleiding gevolgd. Referentiekader is alleen snel geld en gevangenis denk ik
Had potentie ingezeten, helemaal geen domme jongen, goed gebekt, super beleefd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Anouk83 het volgende:
Hij ziet het niet meer zitten, maar is natuurlijk ook niks anders gewend. Ik vind het maar triest
als deze appie is wie ik denk dat hij is, klopt zijn verhaal welquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Anouk83 het volgende:
Hij ziet het niet meer zitten, maar is natuurlijk ook niks anders gewend. Ik vind het maar triest
Zou justitie dat vergoeden?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:32 schreef W00fer het volgende:
De camera die ze kapot gooien lijkt sterk op:
http://www.bhphotovideo.c(...)XDCAM_Camcorder.html
Toch 32.000 dollar![]()
Camera's zijn meestal gehuurd (bij bedrijven zoals Cam-a-lot of Dutchview) en ik neem aan verzekerd. Dus verzekering van justitie gaat dit betalen. Wie weet verhalen ze het op de gedetineerde, maar ja die verdient niet veel in de bajes. Het productiehuis van Peter vd Vorst heeft wel eigen camera's gekocht maar ook dat zal verzekeringswerk zijn.quote:
Zo gedetineerde verdient 3.80 ofzo per week, dat kan hij nooit betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Camera's zijn meestal gehuurd (bij bedrijven zoals Cam-a-lot of Dutchview) en ik neem aan verzekerd. Dus verzekering van justitie gaat dit betalen. Wie weet verhalen ze het op de gedetineerde, maar ja die verdient niet veel in de bajes. Het productiehuis van Peter vd Vorst heeft wel eigen camera's gekocht maar ook dat zal verzekeringswerk zijn.
Nee is eigen productie van TeleBuchquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Zo gedetineerde verdient 3.80 ofzo per week, dat kan hij nooit betalen.
Dit programma word toch gemaakt in samenwerking met blue circle?
Ook nog weinig spannends deze afl. Ja een meneer met de fantasie dat ze in de Marokkaanse gevangenis stokbrood met gebakken makreel kregen...quote:
Dat denk ik ook want zn kinderen willen geen contact maar zn vrouw welquote:Op donderdag 26 maart 2015 22:22 schreef JaneDoe het volgende:
dus hij heeft zijn (klein)kind misbruikt en zn vrouw kiest voor hem?
quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ziekte van Epilepsie ... je verzint het niet.
Dit wijf nu op de tv, ze zouden dat spiraaltje vast moeten lassen. Kind is nu al opgrgeven ; (
Mijn persoonlijke mening.
Hoe kun je als vrouw dan achter je man staan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:23 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook want zn kinderen willen geen contact maar zn vrouw wel
Ik kende vroeger een meisje dat door haar vader misbruikt was, haar moeder en zussen (ook misbruikt) hadden de pa in kwestie vergeven en eigenlijk was de consensus dat zij niet zo moeilijk moest doen, en pa niet van alles de schuld moest geven (meisje zat natuurlijk in hulpverlening met allerlei zelfbeeld-problemen en alle gevolgen van dien). Vond ik toen ook echt bizar, zij moest er echt van overtuigd worden dat wat ze had meegemaakt écht niet kon en dat haar vader écht fout was.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:01 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]
Hoe kun je als vrouw dan achter je man staan?
Ik had echt het idee dat ik naar een wild beest zat te kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Wow.. Die ene pakt zo de camera af van de camera man en gooit hem kapotDamn.
haha goede samenvatting.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
Een vechtpartijtje hoort erbij. Wij hadden geen wapens. Braken neuzen armen en polsen gewoon naturel.
Schopten mensen invalide. Maar wel zuiver vechten. Met de vuist. Ben nu aan het aclimaticeren. Half kratje bier erbij.
Zeker als ze zich nog eens laat bezwangeren terwijl die pipo achter de tralies zit.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:42 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik snap die vrouwen niet, je wilt toch het beste voor je kind
Zeker niet. Zoals hij het de 2e keer zei: hij was onschuldig voor de delicten die hem ten laste waren gelegd. Ik hoor dan: schuldig aan andere dingen maar toevallig niet die wat justitie zegtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |