Hihi typefoutje op mn gsm. Maar zal het maar bekennen: ben ook een zuiderling.quote:
Vader overleden geworden?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Hihi typefoutje op mn gsm. Maar zal het maar bekennen: ben ook een zuiderling.
Jeetje is die vader overleden, wat een ellende. Hoe gaat jeugdzorg hier op inspelen?
Ik vond juist die moeder de koele kikker, denk dat je als vader eerder je laat inpalmen door je dochter dan als moeder, en dus vrouw, die misschien een beetje de trucje / valsigheid van een vrouw beter kan inschatten...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef computergirl het volgende:
Jammer, die man was waarschijnlijk de enige die ze echt niet kon manipuleren
Hij wil ze natuurlijk keihard raken zodra de camera uit staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zegt Menno elke keer telkens die vrouwen dat ze zo knap zijn? 'dan zit hier zo'n aantrekkelijke vrouw' dat soort dingen zegt die dan. Vind het beetje vreemd
lijkt op deze zaak. Al heeft zij het over een Danny ipv Wim http://www.l1.nl/nieuws/2(...)rd-venlo-aangehoudenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:56 schreef Doler12 het volgende:
Importbruid die haar ex heeft vermoord dat is duidelijk
Hmm dat klinkt idd als wat zij zei enzquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
lijkt op deze zaak. Al heeft zij het over een Danny ipv Wim http://www.l1.nl/nieuws/2(...)rd-venlo-aangehouden
In die zaak in Venlo is slachtoffer met bijl vermoord, terwijl mevrouw het over een pistool had.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd als wat zij zei enz
Heb aflevering gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:31 schreef NoCigar het volgende:
Laatst was er op NL2 een vergelijkbaar programma over dezelfde gevangenis. Heeft iemand dat gezien, en zo ja, waren er dezelfde mensen aan het woord? Het gaat elke keer over een andere vrouwengevangenis, en is door Buch eigenlijk tamelijk overbodig.
Ik heb alleen de aflevering van gisteren gezien, overigens.
Dank je.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb aflevering gezien.
Waren andere personen in beeld, en aan het woord.
In films zien ze er mooier uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe die vrouwen eruit zien, brrrrrrr
Ik wou het ook al postenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Anouk83 het volgende:
Nou, die oude vrouw hoort dat ze naar buiten mag en ze is meteen springlevend, rolstoel is nergens meer in beeld
Ik zag het gisteren ja: ze kon ineens zelf die kar duwen,.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef Anouk83 het volgende:
Nou, die oude vrouw hoort dat ze naar buiten mag en ze is meteen springlevend, rolstoel is nergens meer in beeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |