Rotterdam he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:30 schreef computergirl het volgende:
Wel heel veel antillianen vandaag
Kan dat?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:33 schreef richolio het volgende:
Wel goed denk ik.. Ik weet het nog niet echt met haar.Minder als Menno, dat wel.
Ik vond haar wel goed, zelfde stijl, natuurlijk een beetje wennen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:32 schreef Amarantha het volgende:
Dit moet ik straks terugkijken. Hoe is zij als presentatrice?
die jongen had haar toch niet overvallen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)uch_in_opsporin.html
Wel bijzonder dat ze nou met die jongen in gesprek raakt.
Niet? Oh zal het wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
die jongen had haar toch niet overvallen?
volgens mij wist hij gewoon dat ze overvallen waren en hij vroeg erna, omdat hij zelf ook mensen had overvallen/bedreigd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Oh zal het wel verkeerd begrepen hebben
Aah op zo'n fietsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
volgens mij wist hij gewoon dat ze overvallen waren en hij vroeg erna, omdat hij zelf ook mensen had overvallen/bedreigd.
Aahquote:Binnen de gevangenis is het overlijden van Menno niet onopgemerkt gebleven. Nicole: "Het was heel mooi hoe de mannen hier zich vanaf het begin naar mij hebben opgesteld. Ik ben geraakt door het respect dat Menno en ik van hen kregen, zelfs van de zwaarste jongens. Velen stapten zelf op me af: 'Mevrouw, gecondoleerd...' Ze hadden raps over Menno voor me gemaakt, tekeningen en stuurden me via het interne postvak mooie brieven."
Hij was betrokken bij de overval maar niet bij de schietpartij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:45 schreef Terreros85 het volgende:
Dat verhaal van 'Ed' zal waarschijnlijk iets gecompliceerder zijn dan het 'ik was er niet bij maar ik ben wel veroordeeld'. Verder prima aflevering. Zij doet het erg goed.
Veroordeling zal wel iets genuanceerder geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij was betrokken bij de overval maar niet bij de schietpartij.
Er kon niet bewezen worden wie had geschoten en daarom heeft de rechter ze maar alle drie opgeknoopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Veroordeling zal wel iets genuanceerder geweest zijn.
Dat zegt hij inderdaad. Maar ik denk dat het iets ingewikkelder lag.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 11:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Er kon niet bewezen worden wie had geschoten en daarom heeft de rechter ze maar alle drie opgeknoopt.
Ik heb de volgende afleveringen al mogen zienquote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad. Maar ik denk dat het iets ingewikkelder lag.
GMTAquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:02 schreef computergirl het volgende:
Wat een bizar kapsel heeft deze kerel
je zou toch zeggen dat als je dat zelfinzicht heb, je er met hulp toch iets aan kunt veranderen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:04 schreef computergirl het volgende:
Hij is voor een draaideur crimineel best intelligent
Hij heeft nooit een baan gehad of opleiding gevolgd. Referentiekader is alleen snel geld en gevangenis denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat als je dat zelfinzicht heb, je er met hulp toch iets aan kunt veranderen.
ja en geen enkel toekomstperspectief.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een baan gehad of opleiding gevolgd. Referentiekader is alleen snel geld en gevangenis denk ik
Had potentie ingezeten, helemaal geen domme jongen, goed gebekt, super beleefd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Anouk83 het volgende:
Hij ziet het niet meer zitten, maar is natuurlijk ook niks anders gewend. Ik vind het maar triest
als deze appie is wie ik denk dat hij is, klopt zijn verhaal welquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:31 schreef Anouk83 het volgende:
Hij ziet het niet meer zitten, maar is natuurlijk ook niks anders gewend. Ik vind het maar triest
Zou justitie dat vergoeden?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:32 schreef W00fer het volgende:
De camera die ze kapot gooien lijkt sterk op:
http://www.bhphotovideo.c(...)XDCAM_Camcorder.html
Toch 32.000 dollar![]()
Camera's zijn meestal gehuurd (bij bedrijven zoals Cam-a-lot of Dutchview) en ik neem aan verzekerd. Dus verzekering van justitie gaat dit betalen. Wie weet verhalen ze het op de gedetineerde, maar ja die verdient niet veel in de bajes. Het productiehuis van Peter vd Vorst heeft wel eigen camera's gekocht maar ook dat zal verzekeringswerk zijn.quote:
Zo gedetineerde verdient 3.80 ofzo per week, dat kan hij nooit betalen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Camera's zijn meestal gehuurd (bij bedrijven zoals Cam-a-lot of Dutchview) en ik neem aan verzekerd. Dus verzekering van justitie gaat dit betalen. Wie weet verhalen ze het op de gedetineerde, maar ja die verdient niet veel in de bajes. Het productiehuis van Peter vd Vorst heeft wel eigen camera's gekocht maar ook dat zal verzekeringswerk zijn.
Nee is eigen productie van TeleBuchquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Zo gedetineerde verdient 3.80 ofzo per week, dat kan hij nooit betalen.
Dit programma word toch gemaakt in samenwerking met blue circle?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |