Ja verrassende keuze was dat welquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef bartrid het volgende:
Wel een cliche keuze natuurlijk....Ik vond Hawkwind in deze Ford commercial best verrassend
Ik herkende het toen maar kon het niet plaatsen dacht zelfs dat het aqua nebula oscillator wasquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef bartrid het volgende:
Wel een cliche keuze natuurlijk....Ik vond Hawkwind in deze Ford commercial best verrassend
Maar dit mocht dan weer wel...quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Hey little_dolls heb je al kaartjes: http://www.podiuminfo.nl/concert/145323/Pentagram_USA/Baroeg/
Helaas, maar ik zoek nog steeds verder als ik zin heb. Wel bedankt voor de trailers, ken ik die ook weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:40 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Linha de Passe(Brazilie)???
Deze is het niet denk maar ook een prachtige Spaanse films met motor:
Ohja en motorfilms uit de jaren 60 met Marianne Faithfull, over geweldige cult gesproken:
Ik weet van zo'n 10 mensen wanneer ze jarig zijn. En daar zit geen enkele FOK!ker (naast mezelf) bij.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
dat een beetje op het gevalletje na dat niemand onthouden heeft dat ik jarig ben vandaag.
quote:
quote:
Ik ben mijn user stylesheet maar weer eens ingedoken. Iedereen staat weer op zwartquote:
Je moet eens weten hoeveel mensen daar in trappen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werd net gebeld door een vaag Engelssprekende man met Indiaas accent die Sam heetteIets met technical department regarding your computer TUUT TUUT TUUT. Heb ik toch zomaar perongeluk opgehangen!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Trashcanman het volgende:
http://www.agame.com/game/my-dolphin-show-4
Daar gaan m'n goede voornemens voor vandaag...
Nou en, oranje is een mooi kleur vind ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:25 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nou en, oranje is een mooi kleur vind ikVandaag dus ook, die commentatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was niet per se droog, eerder een ongelooflijke lapzwansquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:34 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Sowieso vaak de commentators met hun droge opmerkingen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef Trashcanman het volgende:
http://www.agame.com/game/my-dolphin-show-4
Daar gaan m'n goede voornemens voor vandaag...
Paar dagen terug ook. Ik zo met mij (mijn naam) en dan FF stilte en dan Hello bla bla en toen zei ik bye en hing opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werd net gebeld door een vaag Engelssprekende man met Indiaas accent die Sam heetteIets met technical department regarding your computer TUUT TUUT TUUT. Heb ik toch zomaar perongeluk opgehangen!
nope no shit idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Little_Dolls op 26-06-2014 22:37:10 ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |