dat mèèn je niet hequote:
quote:
Sowieso niet mijn muzieksmaak.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:49 schreef leeell het volgende:
vinden jullie die versies nu ècht beter dan George zijn versie ?
dat kan.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:51 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan.
sowieso zijn er maar een handvol covers beter dan het origineel.
maarja, smaak blijft lastigquote:
Ja.quote:
goeie ja.quote:
Tja, ook hier hangt het weer af van smaak.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, smaak blijft lastig
vind je een cover "beter" of "leuker"
beide zit nog aardig verschil in, zoals bijvoorbeeld iemand hierboven een rare cover van The Beatles neerplempte, dat is gewoon niet "beter" , en dat is geen mening.
dat kan inderdaad leuk zijn, maar volgens mij zijn muzikaal talent, instrument beheersing, originaliteit geen kwestie van mening maar gewoon keiharde feiten, echter willen sommigen daar maar niet aanquote:Op zondag 15 juli 2012 14:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tja, ook hier hangt het weer af van smaak.Ik vind het wel leuk als iemand er een eigen draai aan geeft.
Alles is toch een mening? Hooguit kan en cover beter zijn als je er een totaal andere versie van maakt, zoals Triggerfinger deed.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:52 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, smaak blijft lastig
vind je een cover "beter" of "leuker"
beide zit nog aardig verschil in, zoals bijvoorbeeld iemand hierboven een rare cover van The Beatles neerplempte, dat is gewoon niet "beter" , en dat is geen mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |