Fire Inside is wel een leuk album, komen best veel stijlen langsquote:
Het duurde even voor het kwartje viel, maar dit doet me denken aan dit nummer:quote:
Leuk nummer, kende ik nog nietquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Het duurde even voor het kwartje viel, maar dit doet me denken aan dit nummer:
Wel leuk overigens.
Doe Maar niet goed genoeg?!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet er nog wat leuke muziek om te luisteren?
Die ken ik al.quote:
Ja maar jullie hebben Arbeid Adelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:23 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik niet zo heel goed, maar ja, ik ben geen NL'er
En de kreunersquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben Arbeid Adelt.
Dyse al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie weet er nog wat leuke muziek om te luisteren?
Nee!quote:
Klinkt lekker, ik mag dit wel.quote:
Heb ik net gedaan Bramquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou Lars, zou je dat dan niet eens een keer gaan doen dan?
Tremors?quote:
Ik lees net dat ze ook Tremors 2, 3 en 4 hebben gemaaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bazenfilm
Dacht zelf trouwens aan Dune.
O ja, op een gegeven moment hebben die wormen ook een soort van bovengrondse raptorachtige beestenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze ook Tremors 2, 3 en 4 hebben gemaaktLekker uitgemolken weer.
Meen je nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, op een gegeven moment hebben die wormen ook een soort van bovengrondse raptorachtige beesten
Over uitmelken gesproken: hoorde vanacht dat er remake van Twelve monkeys gemaakt gaat worden... Waarom in vredesnaam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |