Maar ligt er dan radioactief afval in Helmond, dat ze daar helemaal debiel zijn gaan praten? Of is dat alleen een probleem van kampers als Vanes?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik woon in amsterdam
maar ben een 040 babytje.
sommige praten normaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ligt er dan radioactief afval in Helmond, dat ze daar helemaal debiel zijn gaan praten? Of is dat alleen een probleem van kampers als Vanes?
Ik vind dat accent van Laura lelijker. Brabant vind ik wel een leuk taaltje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ligt er dan radioactief afval in Helmond, dat ze daar helemaal debiel zijn gaan praten? Of is dat alleen een probleem van kampers als Vanes?
Dat kan ik tenminste verstaan, totdat het over patta's ofzo gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat accent van Laura lelijker.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:46 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
is dit nog pijnlijk voor 010?
Ik wist de betekenis niet, maar ik kom dan ook uit tukkerland. Ik snap trouwens niet zo goed waarom sommige mensen niet agressief worden als ze allerlei scheldwoorden te horen krijgen en dan opeens gaan flippen als iemand iets over familie zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:47 schreef Joezi het volgende:
je zuster, dat is heel normaal in Amsterdam hoor, gewoon een gezegde!
Kende het ook niet hoor, maar je naasten pakken komt harder aan dan dat ze jezelf uitschelden tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist de betekenis niet, maar ik kom dan ook uit tukkerland. Ik snap trouwens niet zo goed waarom sommige mensen niet agressief worden als ze allerlei scheldwoorden te horen krijgen en dan opeens gaan flippen als iemand iets over familie zegt.
Tja, als iemand mij verrot scheldt en tussendoor zegt: "je moeder is een hoer", dan zou dat voor mij niet opeens extra beledigend zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kende het ook niet hoor, maar je naasten pakken komt harder aan dan dat ze jezelf uitschelden toch
en je vriendin is een hoer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als iemand mij verrot scheldt en tussendoor zegt: "je moeder is een hoer", dan zou dat voor mij niet opeens extra beledigend zijn.
En als ze er naast staat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als iemand mij verrot scheldt en tussendoor zegt: "je moeder is een hoer", dan zou dat voor mij niet opeens extra beledigend zijn.
in die kast ermeequote:Op donderdag 22 mei 2014 03:54 schreef Joezi het volgende:
Laatst zei iemand de SC is een hoer, ik werd helemaal leip jung!!
Dat verandert alles natuurlijk. Ik doelde op de "je zuster" uitspraak van Dennis, waar Ruud nogal los van ging.quote:
Wie zou jij het eerste meppen daar, eventueel met een bezem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verandert alles natuurlijk. Ik doelde op de "je zuster" uitspraak van Dennis, waar Ruud nogal los van ging.Ik zou dan denken, wat nou mijn zus, die ken je toch helemaal niet?
waarom met bezem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zou jij het eerste meppen daar, eventueel met een bezem?
Billy, die zou ik echt tot bloedens toe met een bezem willen toetakelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zou jij het eerste meppen daar, eventueel met een bezem?
Het is natuurlijk altijd handig sterk te zijn, maar slaan is alleen als verdediging een oplossing. Ik hoop dat ze in utopia die sfeer er weer uitkrijgen, want als het zo doorgaat, is er binnenkort een knokpartij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben sterk dus geen bezem nodig![]()
ben dan bang dat ik iemand ziekehuis in sla
als er nou een een keer goed los gaat is dat ook meteen afgelopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd handig sterk te zijn, maar slaan is alleen als verdediging een oplossing. Ik hoop dat ze in utopia die sfeer er weer uitkrijgen, want als het zo doorgaat, is er binnenkort een knokpartij.
Tja, Ruud ging eigenlijk al over de grens. Dat was volgens Huub onderling opgelost, maar de spanningen zijn eigenlijk alleen maar toegenomen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:05 schreef isax het volgende:
[..]
als er nou een een keer goed los gaat is dat ook meteen afgelopen.
daarom moet het echt mis gaan. ze willen het groen en perfect laten lijken maar dat is niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, Ruud ging eigenlijk al over de grens. Dat was volgens Huub onderling opgelost, maar de spanningen zijn eigenlijk alleen maar toegenomen.
Natuurlijk kan Ruud er wel iets aan doen, namelijk zoveel medicijnen nemen als hij nodig heeft en niet meer of minder en verder zorgen dat hij irritaties uitspreekt voordat hij agressief wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:09 schreef isax het volgende:
[..]
daarom moet het echt mis gaan. ze willen het groen en perfect laten lijken maar dat is niet.
ik vind niet dat ruud er iets tegen kan doen trouwens.
ik heb een klein beetje kennis over adhd en dat is dat prikkelrijke omgevingen niet goed zijn.
daarnaast is hij zijn pillen aan het afbouwen.
ik heb een beetje zitten luisteren en het moet een anti psychoticum zijn
afkicken van die beesten maakt je extra opgefokt.
het is allemaal schijn bedriegd daar.
Ik heb wel een paar keer gevochten. In bijna alle gevallen had het ermee te maken dat ze expres mijn eigendom beschadigden. Ik zal nooit beginnen als iemand mij uitscheld of vernedert.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
Maar heeft iemand hier wel eens iemand in elkaar geslagen? Ik heb wel eens iemand een hersenschudding gemept in de brugklas, maar verder heb ik nooit serieus gevochten.
teveel. en ik ben er nog goed in ook nog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
Maar heeft iemand hier wel eens iemand in elkaar geslagen? Ik heb wel eens iemand een hersenschudding gemept in de brugklas, maar verder heb ik nooit serieus gevochten.
Nee niet echt, kotst er ook van, wel vaak aan de situatie gekomen, sussen is het bestequote:Op donderdag 22 mei 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
kan heel snel oplopen. die gast drinkt ook naast zijn medicatie...niet slim.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Ruud er wel iets aan doen, namelijk zoveel medicijnen nemen als hij nodig heeft en niet meer of minder en verder zorgen dat hij irritaties uitspreekt voordat hij agressief wordt.
Ik denk dat een arts meestal heel conservatief zal zijn met het afbouwen van medicatie in zo'n chaos als Utopia. Het is eigenlijk heel erg dat iemand die serieuze medicijnen slikt, opgesloten wordt in een TV programma, dat zou Talpa gewoon niet moeten willen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:15 schreef isax het volgende:
[..]
kan heel snel oplopen. die gast drinkt ook naast zijn medicatie...niet slim.
en ik denk dat ze een toegewezen arts hebben van talpa en als hij toestemming geeft
waarom zou ruud het dan niet doen?
als je aan medicatie zit denk je dat je zonder kan naar een tijdje omdat vaak je symptomen weg gaan.
ik snap dat ook niet helemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat een arts meestal heel conservatief zal zijn met het afbouwen van medicatie in zo'n chaos als Utopia. Het is eigenlijk heel erg dat iemand die serieuze medicijnen slikt, opgesloten wordt in een TV programma, dat zou Talpa gewoon niet moeten willen.
nee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Stel ik geef jullie de mogelijkheid om volgende week in Utopia te gaan zonder stemming, zou je dan mee doen?
Denk dat de GAF scores niet ver boven de 60 zullen zitten voor sommigen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet helemaal.
als je kijkt hoeveel mensen er met adhd symptomen inzitten is het gewoon ziek bedacht.
maar drama sells.
ik denk dat er maar weinig 100% functioneel zijn.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Stel ik geef jullie de mogelijkheid om volgende week in Utopia te gaan zonder stemming, zou je dan mee doen?
Wel voor genot?quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:24 schreef isax het volgende:
[..]
nee.
iedereen is knetter en ik wil niet voor amusument worden misbruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wel voor genot?
[ afbeelding ]
zeg dat!quote:
Vandaag naar Amsterdam voor wat gelul en een dikke (hopelijk) lunch in het Amrath hotel.Maar nu eerst een kan koffie maken voor in de filequote:
Dat kunnen ze daar wel ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vandaag naar Amsterdam voor wat gelul
dat is zo niet amsterdamsquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vandaag naar Amsterdam voor wat gelul en een dikke (hopelijk) lunch in het Amrath hotel.Maar nu eerst een kan koffie maken voor in de file
Op de bodem.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:53 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik snap alleen niet waar de fietsen heen zijn
ik had er een die uit de gracht steektequote:
ik heb 5 jaar geleden een ordinaire bitchfight gehad met nagels en haar trekken en slaan en schoppenquote:Op donderdag 22 mei 2014 04:09 schreef Recce het volgende:
Past hij in de stembus dan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
maar nu ga ik ff stemmen met mijn zoon dus ik ben straks weer terug
![]()
![]()
![]()
![]()
bij mij bijna alleen maar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
Generiek wit poeder verkopen als coke? Dat zal vast wel gebeuren.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Past hij in de stembus dan.
haha
hahahahaha
ha
ik zou zo dom zijn om me inderdaad slecht spul te laten verkopen aangezien ik er de ballen verstand van hebquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij bijna alleen maar.
daar staat de wallen dan ook wel om bekend.
ik wacht wel tot ik ze goed op internet kan kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, dilemma's dilemma's. Kijken of ik vanmiddag 10 minuutjes eerder weg kan (is toch vrij werken) en dan de 16:40 Godzilla film pakken. Of die van 19:30. Of morgen gewoon zowel Godzilla als Xmen gaan kijken.
Maar dit is al de tweede keer dat ik Godzilla ga kijken. Zou het niet eens erg vinden, ware het niet dat die kaartjes toch wel 15 euro kosten.quote:
nee ik moet nog details doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zou zo dom zijn om me inderdaad slecht spul te laten verkopen aangezien ik er de ballen verstand van heb![]()
maar gelukkig ook geen behoeftes om zware drugs te gaan gebruiken
en hoe is het met je projectje, is het al af, ik heb nog wel een foto gezien en het zag er al goed uit
en ja ik ben tegenwoordig ook een terugleesnerd![]()
maar niet alles hoor daar ben ik te lui voor
we zullen het zien als het af ik, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig en vind het leuk wat je moet doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik moet nog details doen
maar komt goed
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Miek37 het volgende:
Lig ik lekker in mn hangmat Cossen bij te lezen gaat de buurman ff op zn gemak zn voorpui staan schuren met zon electrisch ding.
Beeldhouwer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.
Lekker is dat, die vergang van streams, heb het ook regelmatig zit ik een verslag te tikken op de ene pc, koptelefoon op van de laptop voor de streams schakelen ze in eens over naar de streams over met zo herrie apparaat, heb al vaak tegen het plafond gezeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Miek37 het volgende:
Lig ik lekker in mn hangmat Cossen bij te lezen gaat de buurman ff op zn gemak zn voorpui staan schuren met zon electrisch ding.
Misschien wil Billy welquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.
Liefie, ik geloof dat je nu een beetje heel erg op gaat in Utopia, we zitten in de SC en ik had het over mn buurman in de straat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat, die vergang van streams, heb het ook regelmatig zit ik een verslag te tikken op de ene pc, koptelefoon op van de laptop voor de streams schakelen ze in eens over naar de streams over met zo herrie apparaat, heb al vaak tegen het plafond gezeten.
O ha ha ha verkeerd begrepen sollyquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Liefie, ik geloof dat je nu een beetje heel erg op gaat in Utopia, we zitten in de SC en ik had het over mn buurman in de straat.
Zo, lekker kind dan, je zou hem als moeder zijnde een draai om zijn oren geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef isax het volgende:
alles beter als de buren bij mijn ouders
die kunnen schelden![]()
kind noemde laatst zijn moeder een vuile hoer.
En is het waar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef isax het volgende:
alles beter als de buren bij mijn ouders
die kunnen schelden![]()
kind noemde laatst zijn moeder een vuile hoer.
ze gilt en scheld net zo hard als der kinderen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, lekker kind dan, je zou hem als moeder zijnde een draai om zijn oren geven.
Ja, het kind moet het ergens van hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef isax het volgende:
[..]
ze gilt en scheld net zo hard als der kinderen.
ik denk dat ze van elkaar leren.
leuk om 7 uur sochtends
Wij Amsterdammers worden geboren met een rood-wit hart, kunnen we niets aan doen. Trouw voor het leven en bloed, zweet en tranen enzoquote:
mijn ouders wonen in een vrijstaand huisquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kind moet het ergens van hebben.
We hebben hier in de rij aan de zijkant van ons blok ook nieuwe bewoners gekregen, die schijnen ook vrij luidruchtig te zijn.
Ook schelden en tieren tegen elkaar, midden in de nacht in de tuin hun ruzie uitvechten omdat anders de kinderen wakker worden.
Gelukkig hoor ik er niets van
Als je in Amsterdam woont en opgegroeid bent primaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers worden geboren met een rood-wit hart, kunnen we niets aan doen. Trouw voor het leven en bloed, zweet en tranen enzo
werk je bij de febo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers worden geboren met een rood-wit hart, kunnen we niets aan doen. Trouw voor het leven en bloed, zweet en tranen enzo
Babu is geen Amsterdammer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont en opgegroeid bent primaAlleen die landelijke supporters haat ik..
oh en feyenoord heeft ook rood-wit als team kleurquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als eeuwige verliezers .....quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef isax het volgende:
[..]
oh en feyenoord heeft ook rood-wit als team kleur
hoe worden hun dan geboren?
Godzillaquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, dilemma's dilemma's. Kijken of ik vanmiddag 10 minuutjes eerder weg kan (is toch vrij werken) en dan de 16:40 Godzilla film pakken. Of die van 19:30. Of morgen gewoon zowel Godzilla als Xmen gaan kijken.
Lekker zulke buren. Ben blij dat ze bij mij rustig zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in een vrijstaand huis
echt blij mee met onze buren![]()
ik geniet er wel altijd van als ze op vakantie gaan
gaan ze elkaar vanalles verwijten als ze de auto in laden snachts![]()
ik heb wel mijn eerste burenruzie gehad.
kind schiet al 2 jaar bal over het hek. heb er al 20+ naar de kringloop gebracht.
toen wilde het kind zijn wk bal terug en ik wilde hem niet geven
super gemeen van mij![]()
maar de hond ligt soms half in de vijver voor die stomme ballen.
Korreltjes zand van de zandbak in de tuin van de buren en dan als Buur helemaal los gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zulke buren. Ben blij dat ze bij mij rustig zijn.
Heb een keer buren gehad die \werden nog boos als het water van het badje van mij kinderen in de zomer, bij hun op de stoep kwam, was pis water zeiden ze dan. De buurvrouw gooide er altijd gelijk een emmer met bleekwater over. En dan praat ik gewoon over druppeltje water he van het spetteren.
IK zou je hond de ballen stuk laten bijten en dan terug over de schutting gooien
Waar kunnen ze zich soms druk om maken of niet dan!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Korreltjes zand van de zandbak in de tuin van de buren en dan als Buur helemaal los gaan.Herkenbaar.
hij heeft er al 5 kapot gebetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zulke buren. Ben blij dat ze bij mij rustig zijn.
Heb een keer buren gehad die \werden nog boos als het water van het badje van mij kinderen in de zomer, bij hun op de stoep kwam, was pis water zeiden ze dan. De buurvrouw gooide er altijd gelijk een emmer met bleekwater over. En dan praat ik gewoon over druppeltje water he van het spetteren.
IK zou je hond de ballen stuk laten bijten en dan terug over de schutting gooien
Ik kan er boeken over vol schrijven iigquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar kunnen ze zich soms druk om maken of niet dan!
Volgens mij ligt je hond er gewoon op te wachtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef isax het volgende:
[..]
hij heeft er al 5 kapot gebeten![]()
we zien ze nu de hele tijd de ballen bij de andere buren er over vliegen
hij is wel grappig. echt amsterdams.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Sympathieke man dus, maar nee, ik werk niet bij de Febo
Wij bbq-en gewoon altijd met de buren. Nooit gezeik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan er boeken over vol schrijven iigVan het weekend kwam er wat rook van de bbq in de kamer van de buurman 3 huizen verderop, ging die het staan filmen als bewijs
wat denk jij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ligt je hond er gewoon op te wachten![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan er boeken over vol schrijven iigVan het weekend kwam er wat rook van de bbq in de kamer van de buurman 3 huizen verderop, ging die het staan filmen als bewijs
Dat zijn vast leuke buren, die filmer is dat niet, sowieso niet. Bedreigen en zulks (niet naar ons), dus die hoef ik niet in mijn tuin aan de burgers.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij bbq-en gewoon altijd met de buren. Nooit gezeik.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja er zijn echt gekken hoor.
De buurman, de man van de vrouw met de gloor, die kwam een keer aan de deur. We hadden net een dokter op bezoek omdat mijn man overspannen was.
Die kwam klagen dat wij zo hard praten, zijn vrouw was helemaal overspannen en moest van de dokter rust hebben. Laten we nu dezelfde dokter hebben, die toevallig op dat moment bij ons in de kamer was. Ik kreng die ik ben zeg kom maar binnen, schandalig he, dat harde praten ga het zelf maar even zeggen. O Dat gezicht van die man toen hij de dokter zag zitten![]()
We wonen in een doodlopend straatje met 5 huizen. En gelukkig gaat alles uitstekend, behalve het parkeren in de groenstrook. Maar bij mijn huis en de buren is dat al uitgeband, paaltjes en klaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:39 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat zijn vast leuke buren, die filmer is dat niet, sowieso niet. Bedreigen en zulks (niet naar ons), dus die hoef ik niet in mijn tuin aan de burgers.
Dan heb je echt geboft, nooit meer weg gaan daar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
We wonen in een doodlopend straatje met 5 huizen. En gelukkig gaat alles uitstekend, behalve het parkeren in de groenstrook. Maar bij mijn huis en de buren is dat al uitgeband, paaltjes en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Ik heb al een verbond met de buuv op de hoek. Nooit zonder elkaar verhuizen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan heb je echt geboft, nooit meer weg gaan daar.Dit lijkt ook een hele rustige buurt maar er broeit nogal wat achter die deuren blijkbaar.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Pavement het volgende:
Mijn buuf loopt altijd in der blote tettenzou ik niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat ik dan voor iets anders word aangezien![]()
wonen veel ouwe hippies in mijn soort van straat achtig iets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
zou ik niet durven
denk dat ik dan voor iets anders word aangezien
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
zou ik niet durven
denk dat ik dan voor iets anders word aangezien
bij mijn van alles door elkaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
wonen veel ouwe hippies in mijn soort van straat achtig iets.
bij mij zijn ze nog vol op te krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol oh zo, ik woon in de voormalige hoerenbuurt.. alles is weg hier
sletquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier ook alleen hoef je er dan niet voor te betalen
Goed bezig, ik ga treinen dus kan op het CS. Waar heb je op gestemd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb gestemd. Had mijn pas bij me toen ik in het ziekenhuis twee stembureau's in de hal zag. Fijn voor mensen die opgenomen zijn; was nog best druk.
GroenLinks paste het beste bij mijn visie, maar het is toch D66 geworden. Hopelijk worden zij de grootste als pro-EU-partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ga treinen dus kan op het CS. Waar heb je op gestemd?
Ik ging op het laatste moment twijfelen. Ik was niet onder de indruk van de kandidaten op de lijst van de PVV. En qua verkiezingsprogramma zit er niet veel verschil tussen Art 50 en de PVV.quote:
goed gedaan! Alles is meegenomen om te zorgen dat de PVV niet de grootste wordtquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging op het laatste moment twijfelen. Ik was niet onder de indruk van de kandidaten op de lijst van de PVV. En qua verkiezingsprogramma zit er niet veel verschil tussen Art 50 en de PVV.
Piraten, of raad je ook een strategische stem aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
GroenLinks paste het beste bij mijn visie, maar het is toch D66 geworden. Hopelijk worden zij de grootste als pro-EU-partij.
Weet jij al wat je gaat stemmen?
Ninjasquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Piraten, of raad je ook een strategische stem aan
nee we zijn afhankelijk van de EUquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed gedaan! Alles is meegenomen om te zorgen dat de PVV niet de grootste wordt
Hoe groot is eigenlijk de invloed van die partijen in Europa? De Nederlandse regering zal toch bepalen in de kwestie meer of minder EU?
In Zeeland is ie wel populair toch, hebben jullie daar wel Marokkanen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
PVV is ook een grote farce Wilders lult allemaal shit die hij nooit waar kan maken
Ik ben opgegroeid met marokanen leuk tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Zeeland is ie wel populair toch, hebben jullie daar wel Marokkanen?
Piraten is prima hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Piraten, of raad je ook een strategische stem aan
Nederland krijgt 26 zetels in het EP (van de 751).quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed gedaan! Alles is meegenomen om te zorgen dat de PVV niet de grootste wordt
Hoe groot is eigenlijk de invloed van die partijen in Europa? De Nederlandse regering zal toch bepalen in de kwestie meer of minder EU?
Ik heb nog nooit gestemd ben ik trots opquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef isax het volgende:
ik ga voor het eerst niet stemmen
ik heb mijn biljet in amsterdam liggen en ben bij de ouders
schaam me best wel
ik stem zelfs voor onzinnige dingenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd ben ik trots op
Niets mis mee wat mij betreft. Maar wie weet, sta je daar straks met je rode potlood en kies je toch ineens voor iets andersquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kandidaten vallen wat tegen, maar ze zijn toch Europees verenigd
Mooi Nederland moet ook minder macht krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef isax het volgende:
[..]
nee we zijn afhankelijk van de EU
je wil iedereen te vriend houden voor de economie.
bijvoorbeeld stel dat ze in de EU iets willen maar wij niet
ruhrgebied zegt dan dat ze maar gaan samenwerken met iemand anders
doei geld.
nederland heeft haast geen macht op zichzelf
Maar juist de personen zoals jij, die niet stemmen zijn goud waard.. Mag ik je stembiljet kopen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd ben ik trots op
ik weet niet eens of ik die heb gehadquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi Nederland moet ook minder macht krijgen
[..]
Maar juist de personen zoals jij, die niet stemmen zijn goud waard.. Mag ik je stembiljet kopen?
Ja maar er zijn grotere blokken toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nederland krijgt 26 zetels in het EP (van de 751).
en types zo als jij zeuren het hardst dat er iets moet verranderenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik die heb gehad
50 euro? plus kosten spoedkoerier?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik weet niet eens of ik die heb gehad
Nee hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef isax het volgende:
[..]
en types zo als jij zeuren het hardst dat er iets moet verranderen
Als zelfstandig land kan je tenminste zelf bepalen wat voor beleid je wil voeren. In de EU hebben we praktisch niks te zeggen en nu hebben corrupte landen als Roemenie, Bulgarije, Griekenland, Italie enz enz invloed op ons land.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef isax het volgende:
[..]
nee we zijn afhankelijk van de EU
je wil iedereen te vriend houden voor de economie.
bijvoorbeeld stel dat ze in de EU iets willen maar wij niet
ruhrgebied zegt dan dat ze maar gaan samenwerken met iemand anders
doei geld.
nederland heeft haast geen macht op zichzelf
Maar ik hou niet van Jezus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef isax het volgende:
stem op jezus leeft
want jezus houdt ook van jou!
Het is een grote nep zooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als zelfstandig land kan je tenminste zelf bepalen wat voor beleid je wil voeren. In de EU hebben we praktisch niks te zeggen en nu hebben corrupte landen als Roemenie, Bulgarije, Griekenland, Italie enz enz invloed op ons land.
Wie shellquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar binnen die fracties hebben we ook niet veel te zeggen als klein landje.
Wat heb jij gestemd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef Jian het volgende:
Cameron, de EEG en de Hanze. Rot op Eurofielen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef Joezi het volgende:
Even allemaal staan mensen! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Belachelijk dat we geen EU vlag smiley standaard hebben op FOK..
Voor het eerst, Niet, Europees zou ik moeten stemmen op het CDA of de SP, ik heb het CDA overwogen, maar ook daar gaat mijn hart niet echt naar uit.quote:
Vond jou ook wel een piraatquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor het eerst, Niet, Europees zou ik moeten stemmen op het CDA of de SP, ik heb het CDA overwogen, maar ook daar gaat mijn hart niet echt naar uit.
Schotland vaak geweest mooi nummer ookquote:
Ik ben geen luchtfietser.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
ben er ook weer![]()
![]()
politiek wat een leuk onderwerp
en ik zal nogmaals vermelden dat ik op de piratenpartij heb gestemd en mijn zoon ook![]()
Jij als eurofiel zou zulk wanstaltig gedrag van chauvinisme niet mogen tolereren.quote:
Dat kan niet meer, snap dat nou toch eens.. Ach laat Nederland maar lekker naar de klote gaan ook!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geen luchtfietser.
Gewoon geen politieke Unie, terug naar een EEG vorm, economische samenwerking en that's it.
quote:
Tuurlijk wel, gewoon tussen staan en meedoenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij als eurofiel zou zulk wanstaltig gedrag van chauvinisme niet mogen tolereren.
En wezen stemmen toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]echt waar
![]()
ik heb de SC ook gemist vandaag en vannacht maar moest ff bijtanken en dingen regelen vandaag
maar ik ben er weer hoor, geheel tot jullie beschikking![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet is voor geïndoctrineerde Euro-slaven. Cameron bijvoorbeeld denkt daar heel anders over.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, snap dat nou toch eens.. Ach laat Nederland maar lekker naar de klote gaan ook!
Hij heeft in die zin gelijk dat onze onbekwame politici het niet kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan niet is voor geïndoctrineerde Euro-slaven. Cameron bijvoorbeeld denkt daar heel anders over.
Dat trok me over de streep om Art 50 te stemmen want ze gaan samenwerken of in een fractie zitten met UKIP.quote:
Ach al onze geïndoctrineerde meningen doen er toch allemaal niet toe!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan niet is voor geïndoctrineerde Euro-slaven. Cameron bijvoorbeeld denkt daar heel anders over.
Stem dan piratenpartij jonguh!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Klapskaats het volgende:
Als je het over graaiers hebt, dan moet je bij de EU in Brussel zijn.
Die lui krijgen een dag vergoeding die belachelijk hoog is, ze krijgen reiskosten waar je u tegen zegt, plus dat ze nog allerlei vergoedingen krijgen die kunnen oplopen tot enkele duizenden euro's per maand.
En de burgers hebben geen moer te vertellen wat er in hun land gebeurt.
Maar goed, dat is hier net zo, dat we in een democratie leven is een lachertje.
En dan hoor je die kwal van Pechtold zeggen dat hij juist wil zien dat de EU groter wordt, met meer zeggenschap.
Zou wel eens willen weten hoeveel % van de 400 miljoen Europeanen gaat stemmen vandaag.
Ik in elk geval niet.
Nope dat geloof ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach al onze geïndoctrineerde meningen doen er toch allemaal niet toe!
Heb ik gedaan.quote:
Niemand is anti-Europa.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Hun standpunten zijn alleen een stuk doordachter en genuanceerder dan hun partijnaam doet vermoeden.
Zo zijn ze niét "anti-Europa" (wat natuurlijk ook infantiel is).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Hun standpunten zijn alleen een stuk doordachter en genuanceerder dan hun partijnaam doet vermoeden.
Zo zijn ze niét "anti-Europa" (wat natuurlijk ook infantiel is).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Alle verzonnen landen en hun landgrenzen verbieden![]()
Eenschquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Jian het volgende:
Hangt allemaal van je definitie van een Europese Unie af. Economisch JA / Politiek NEE of minimaal.
Is ie niet digitaal?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
iemand hier een spiegel reflex?
heb even eentje gejat
maar er bijkt een zwart stipje op het spiegel dingetje te zitten denk ik![]()
ik weet nu alleen niet of je dit op de foto ziet
STRESSSSS
rustig rustigquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
heb even eentje gejat
STRESSSSS
Ik hoef geeneens geld als die biljardiars het perse willen hebben mij bestquote:
Dan zie je tocch wel of geen zwarte stip als je de foto hebt gemaakt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
jawel
maar die snap ik dus niet![]()
ik mijn foto fase werkte ik met een echte
Hoe overleef jij dan? Net als Rienkosan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hoef geeneens geld als die biljardiars het perse willen hebben mij best
heb ik jaren gedaan op die manier kan ik zo weerquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe overleef jij dan? Net als Rienkosan?
Nee, in principe niet, een spiegelreflex fotografeert niet door de spiegel die is om door de lens te kijken, hij klapt weg als je een foto maakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
heb even eentje gejat
STRESSSSS
Op straat geleefd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
heb ik jaren gedaan op die manier kan ik zo weer
Heb wat microkredietjes lopen ja, en de helft betaald het ook nog eens terug met rentequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En jij heb 1000 keer meer geld dan een Somaliër. Deel je het ook met hen?
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op straat niet in een grote stad zou ik dat niet kunnen
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, in principe niet, een spiegelreflex fotografeert niet door de spiegel die is om door de lens te kijken, hij klapt weg als je een foto maakt.
in bikiniquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
post je zo even een selfie! Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |