bij mij bijna alleen maar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
Generiek wit poeder verkopen als coke? Dat zal vast wel gebeuren.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Past hij in de stembus dan.
haha
hahahahaha
ha
ik zou zo dom zijn om me inderdaad slecht spul te laten verkopen aangezien ik er de ballen verstand van hebquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij bijna alleen maar.
daar staat de wallen dan ook wel om bekend.
ik wacht wel tot ik ze goed op internet kan kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, dilemma's dilemma's. Kijken of ik vanmiddag 10 minuutjes eerder weg kan (is toch vrij werken) en dan de 16:40 Godzilla film pakken. Of die van 19:30. Of morgen gewoon zowel Godzilla als Xmen gaan kijken.
Maar dit is al de tweede keer dat ik Godzilla ga kijken. Zou het niet eens erg vinden, ware het niet dat die kaartjes toch wel 15 euro kosten.quote:
nee ik moet nog details doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zou zo dom zijn om me inderdaad slecht spul te laten verkopen aangezien ik er de ballen verstand van heb![]()
maar gelukkig ook geen behoeftes om zware drugs te gaan gebruiken
en hoe is het met je projectje, is het al af, ik heb nog wel een foto gezien en het zag er al goed uit
en ja ik ben tegenwoordig ook een terugleesnerd![]()
maar niet alles hoor daar ben ik te lui voor
we zullen het zien als het af ik, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig en vind het leuk wat je moet doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik moet nog details doen
maar komt goed
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Miek37 het volgende:
Lig ik lekker in mn hangmat Cossen bij te lezen gaat de buurman ff op zn gemak zn voorpui staan schuren met zon electrisch ding.
Beeldhouwer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.
Lekker is dat, die vergang van streams, heb het ook regelmatig zit ik een verslag te tikken op de ene pc, koptelefoon op van de laptop voor de streams schakelen ze in eens over naar de streams over met zo herrie apparaat, heb al vaak tegen het plafond gezeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Miek37 het volgende:
Lig ik lekker in mn hangmat Cossen bij te lezen gaat de buurman ff op zn gemak zn voorpui staan schuren met zon electrisch ding.
Misschien wil Billy welquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.
Liefie, ik geloof dat je nu een beetje heel erg op gaat in Utopia, we zitten in de SC en ik had het over mn buurman in de straat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat, die vergang van streams, heb het ook regelmatig zit ik een verslag te tikken op de ene pc, koptelefoon op van de laptop voor de streams schakelen ze in eens over naar de streams over met zo herrie apparaat, heb al vaak tegen het plafond gezeten.
O ha ha ha verkeerd begrepen sollyquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Liefie, ik geloof dat je nu een beetje heel erg op gaat in Utopia, we zitten in de SC en ik had het over mn buurman in de straat.
Zo, lekker kind dan, je zou hem als moeder zijnde een draai om zijn oren geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef isax het volgende:
alles beter als de buren bij mijn ouders
die kunnen schelden![]()
kind noemde laatst zijn moeder een vuile hoer.
En is het waar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef isax het volgende:
alles beter als de buren bij mijn ouders
die kunnen schelden![]()
kind noemde laatst zijn moeder een vuile hoer.
ze gilt en scheld net zo hard als der kinderen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, lekker kind dan, je zou hem als moeder zijnde een draai om zijn oren geven.
Ja, het kind moet het ergens van hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:16 schreef isax het volgende:
[..]
ze gilt en scheld net zo hard als der kinderen.
ik denk dat ze van elkaar leren.
leuk om 7 uur sochtends
Wij Amsterdammers worden geboren met een rood-wit hart, kunnen we niets aan doen. Trouw voor het leven en bloed, zweet en tranen enzoquote:
mijn ouders wonen in een vrijstaand huisquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kind moet het ergens van hebben.
We hebben hier in de rij aan de zijkant van ons blok ook nieuwe bewoners gekregen, die schijnen ook vrij luidruchtig te zijn.
Ook schelden en tieren tegen elkaar, midden in de nacht in de tuin hun ruzie uitvechten omdat anders de kinderen wakker worden.
Gelukkig hoor ik er niets van
Als je in Amsterdam woont en opgegroeid bent primaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers worden geboren met een rood-wit hart, kunnen we niets aan doen. Trouw voor het leven en bloed, zweet en tranen enzo
werk je bij de febo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Wij Amsterdammers worden geboren met een rood-wit hart, kunnen we niets aan doen. Trouw voor het leven en bloed, zweet en tranen enzo
Babu is geen Amsterdammer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont en opgegroeid bent primaAlleen die landelijke supporters haat ik..
oh en feyenoord heeft ook rood-wit als team kleurquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Als eeuwige verliezers .....quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:26 schreef isax het volgende:
[..]
oh en feyenoord heeft ook rood-wit als team kleur
hoe worden hun dan geboren?
Godzillaquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, dilemma's dilemma's. Kijken of ik vanmiddag 10 minuutjes eerder weg kan (is toch vrij werken) en dan de 16:40 Godzilla film pakken. Of die van 19:30. Of morgen gewoon zowel Godzilla als Xmen gaan kijken.
Lekker zulke buren. Ben blij dat ze bij mij rustig zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:22 schreef isax het volgende:
[..]
mijn ouders wonen in een vrijstaand huis
echt blij mee met onze buren![]()
ik geniet er wel altijd van als ze op vakantie gaan
gaan ze elkaar vanalles verwijten als ze de auto in laden snachts![]()
ik heb wel mijn eerste burenruzie gehad.
kind schiet al 2 jaar bal over het hek. heb er al 20+ naar de kringloop gebracht.
toen wilde het kind zijn wk bal terug en ik wilde hem niet geven
super gemeen van mij![]()
maar de hond ligt soms half in de vijver voor die stomme ballen.
Korreltjes zand van de zandbak in de tuin van de buren en dan als Buur helemaal los gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zulke buren. Ben blij dat ze bij mij rustig zijn.
Heb een keer buren gehad die \werden nog boos als het water van het badje van mij kinderen in de zomer, bij hun op de stoep kwam, was pis water zeiden ze dan. De buurvrouw gooide er altijd gelijk een emmer met bleekwater over. En dan praat ik gewoon over druppeltje water he van het spetteren.
IK zou je hond de ballen stuk laten bijten en dan terug over de schutting gooien
Waar kunnen ze zich soms druk om maken of niet dan!quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Korreltjes zand van de zandbak in de tuin van de buren en dan als Buur helemaal los gaan.Herkenbaar.
hij heeft er al 5 kapot gebetenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zulke buren. Ben blij dat ze bij mij rustig zijn.
Heb een keer buren gehad die \werden nog boos als het water van het badje van mij kinderen in de zomer, bij hun op de stoep kwam, was pis water zeiden ze dan. De buurvrouw gooide er altijd gelijk een emmer met bleekwater over. En dan praat ik gewoon over druppeltje water he van het spetteren.
IK zou je hond de ballen stuk laten bijten en dan terug over de schutting gooien
Ik kan er boeken over vol schrijven iigquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar kunnen ze zich soms druk om maken of niet dan!
Volgens mij ligt je hond er gewoon op te wachtenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef isax het volgende:
[..]
hij heeft er al 5 kapot gebeten![]()
we zien ze nu de hele tijd de ballen bij de andere buren er over vliegen
hij is wel grappig. echt amsterdams.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Sympathieke man dus, maar nee, ik werk niet bij de Febo
Wij bbq-en gewoon altijd met de buren. Nooit gezeik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan er boeken over vol schrijven iigVan het weekend kwam er wat rook van de bbq in de kamer van de buurman 3 huizen verderop, ging die het staan filmen als bewijs
wat denk jij?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ligt je hond er gewoon op te wachten![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan er boeken over vol schrijven iigVan het weekend kwam er wat rook van de bbq in de kamer van de buurman 3 huizen verderop, ging die het staan filmen als bewijs
Dat zijn vast leuke buren, die filmer is dat niet, sowieso niet. Bedreigen en zulks (niet naar ons), dus die hoef ik niet in mijn tuin aan de burgers.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij bbq-en gewoon altijd met de buren. Nooit gezeik.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja er zijn echt gekken hoor.
De buurman, de man van de vrouw met de gloor, die kwam een keer aan de deur. We hadden net een dokter op bezoek omdat mijn man overspannen was.
Die kwam klagen dat wij zo hard praten, zijn vrouw was helemaal overspannen en moest van de dokter rust hebben. Laten we nu dezelfde dokter hebben, die toevallig op dat moment bij ons in de kamer was. Ik kreng die ik ben zeg kom maar binnen, schandalig he, dat harde praten ga het zelf maar even zeggen. O Dat gezicht van die man toen hij de dokter zag zitten![]()
We wonen in een doodlopend straatje met 5 huizen. En gelukkig gaat alles uitstekend, behalve het parkeren in de groenstrook. Maar bij mijn huis en de buren is dat al uitgeband, paaltjes en klaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:39 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat zijn vast leuke buren, die filmer is dat niet, sowieso niet. Bedreigen en zulks (niet naar ons), dus die hoef ik niet in mijn tuin aan de burgers.
Dan heb je echt geboft, nooit meer weg gaan daar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
We wonen in een doodlopend straatje met 5 huizen. En gelukkig gaat alles uitstekend, behalve het parkeren in de groenstrook. Maar bij mijn huis en de buren is dat al uitgeband, paaltjes en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Ik heb al een verbond met de buuv op de hoek. Nooit zonder elkaar verhuizen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dan heb je echt geboft, nooit meer weg gaan daar.Dit lijkt ook een hele rustige buurt maar er broeit nogal wat achter die deuren blijkbaar.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:46 schreef Pavement het volgende:
Mijn buuf loopt altijd in der blote tettenzou ik niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat ik dan voor iets anders word aangezien![]()
wonen veel ouwe hippies in mijn soort van straat achtig iets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
zou ik niet durven
denk dat ik dan voor iets anders word aangezien
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:48 schreef isax het volgende:
[..]
zou ik niet durven
denk dat ik dan voor iets anders word aangezien
bij mijn van alles door elkaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
wonen veel ouwe hippies in mijn soort van straat achtig iets.
bij mij zijn ze nog vol op te krijgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol oh zo, ik woon in de voormalige hoerenbuurt.. alles is weg hier
sletquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
hier ook alleen hoef je er dan niet voor te betalen
Goed bezig, ik ga treinen dus kan op het CS. Waar heb je op gestemd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb gestemd. Had mijn pas bij me toen ik in het ziekenhuis twee stembureau's in de hal zag. Fijn voor mensen die opgenomen zijn; was nog best druk.
GroenLinks paste het beste bij mijn visie, maar het is toch D66 geworden. Hopelijk worden zij de grootste als pro-EU-partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ga treinen dus kan op het CS. Waar heb je op gestemd?
Ik ging op het laatste moment twijfelen. Ik was niet onder de indruk van de kandidaten op de lijst van de PVV. En qua verkiezingsprogramma zit er niet veel verschil tussen Art 50 en de PVV.quote:
goed gedaan! Alles is meegenomen om te zorgen dat de PVV niet de grootste wordtquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ging op het laatste moment twijfelen. Ik was niet onder de indruk van de kandidaten op de lijst van de PVV. En qua verkiezingsprogramma zit er niet veel verschil tussen Art 50 en de PVV.
Piraten, of raad je ook een strategische stem aanquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
GroenLinks paste het beste bij mijn visie, maar het is toch D66 geworden. Hopelijk worden zij de grootste als pro-EU-partij.
Weet jij al wat je gaat stemmen?
Ninjasquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Piraten, of raad je ook een strategische stem aan
nee we zijn afhankelijk van de EUquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed gedaan! Alles is meegenomen om te zorgen dat de PVV niet de grootste wordt
Hoe groot is eigenlijk de invloed van die partijen in Europa? De Nederlandse regering zal toch bepalen in de kwestie meer of minder EU?
In Zeeland is ie wel populair toch, hebben jullie daar wel Marokkanen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
PVV is ook een grote farce Wilders lult allemaal shit die hij nooit waar kan maken
Ik ben opgegroeid met marokanen leuk tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Zeeland is ie wel populair toch, hebben jullie daar wel Marokkanen?
Piraten is prima hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Piraten, of raad je ook een strategische stem aan
Nederland krijgt 26 zetels in het EP (van de 751).quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
goed gedaan! Alles is meegenomen om te zorgen dat de PVV niet de grootste wordt
Hoe groot is eigenlijk de invloed van die partijen in Europa? De Nederlandse regering zal toch bepalen in de kwestie meer of minder EU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |