bij mij bijna alleen maar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
Generiek wit poeder verkopen als coke? Dat zal vast wel gebeuren.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Past hij in de stembus dan.
haha
hahahahaha
ha
ik zou zo dom zijn om me inderdaad slecht spul te laten verkopen aangezien ik er de ballen verstand van hebquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef isax het volgende:
[..]
bij mij bijna alleen maar.
daar staat de wallen dan ook wel om bekend.
ik wacht wel tot ik ze goed op internet kan kijkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, dilemma's dilemma's. Kijken of ik vanmiddag 10 minuutjes eerder weg kan (is toch vrij werken) en dan de 16:40 Godzilla film pakken. Of die van 19:30. Of morgen gewoon zowel Godzilla als Xmen gaan kijken.
Maar dit is al de tweede keer dat ik Godzilla ga kijken. Zou het niet eens erg vinden, ware het niet dat die kaartjes toch wel 15 euro kosten.quote:
nee ik moet nog details doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zou zo dom zijn om me inderdaad slecht spul te laten verkopen aangezien ik er de ballen verstand van heb![]()
maar gelukkig ook geen behoeftes om zware drugs te gaan gebruiken
en hoe is het met je projectje, is het al af, ik heb nog wel een foto gezien en het zag er al goed uit
en ja ik ben tegenwoordig ook een terugleesnerd![]()
maar niet alles hoor daar ben ik te lui voor
we zullen het zien als het af ik, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig en vind het leuk wat je moet doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:00 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik moet nog details doen
maar komt goed
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Miek37 het volgende:
Lig ik lekker in mn hangmat Cossen bij te lezen gaat de buurman ff op zn gemak zn voorpui staan schuren met zon electrisch ding.
Beeldhouwer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.
Lekker is dat, die vergang van streams, heb het ook regelmatig zit ik een verslag te tikken op de ene pc, koptelefoon op van de laptop voor de streams schakelen ze in eens over naar de streams over met zo herrie apparaat, heb al vaak tegen het plafond gezeten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:08 schreef Miek37 het volgende:
Lig ik lekker in mn hangmat Cossen bij te lezen gaat de buurman ff op zn gemak zn voorpui staan schuren met zon electrisch ding.
Misschien wil Billy welquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens een kunstenaar in de achtertuin.
Liefie, ik geloof dat je nu een beetje heel erg op gaat in Utopia, we zitten in de SC en ik had het over mn buurman in de straat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat, die vergang van streams, heb het ook regelmatig zit ik een verslag te tikken op de ene pc, koptelefoon op van de laptop voor de streams schakelen ze in eens over naar de streams over met zo herrie apparaat, heb al vaak tegen het plafond gezeten.
O ha ha ha verkeerd begrepen sollyquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Liefie, ik geloof dat je nu een beetje heel erg op gaat in Utopia, we zitten in de SC en ik had het over mn buurman in de straat.
Zo, lekker kind dan, je zou hem als moeder zijnde een draai om zijn oren geven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef isax het volgende:
alles beter als de buren bij mijn ouders
die kunnen schelden![]()
kind noemde laatst zijn moeder een vuile hoer.
En is het waar?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:12 schreef isax het volgende:
alles beter als de buren bij mijn ouders
die kunnen schelden![]()
kind noemde laatst zijn moeder een vuile hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |