Hij heeft in die zin gelijk dat onze onbekwame politici het niet kunnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan niet is voor geïndoctrineerde Euro-slaven. Cameron bijvoorbeeld denkt daar heel anders over.
Dat trok me over de streep om Art 50 te stemmen want ze gaan samenwerken of in een fractie zitten met UKIP.quote:
Ach al onze geïndoctrineerde meningen doen er toch allemaal niet toe!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan niet is voor geïndoctrineerde Euro-slaven. Cameron bijvoorbeeld denkt daar heel anders over.
Stem dan piratenpartij jonguh!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Klapskaats het volgende:
Als je het over graaiers hebt, dan moet je bij de EU in Brussel zijn.
Die lui krijgen een dag vergoeding die belachelijk hoog is, ze krijgen reiskosten waar je u tegen zegt, plus dat ze nog allerlei vergoedingen krijgen die kunnen oplopen tot enkele duizenden euro's per maand.
En de burgers hebben geen moer te vertellen wat er in hun land gebeurt.
Maar goed, dat is hier net zo, dat we in een democratie leven is een lachertje.
En dan hoor je die kwal van Pechtold zeggen dat hij juist wil zien dat de EU groter wordt, met meer zeggenschap.
Zou wel eens willen weten hoeveel % van de 400 miljoen Europeanen gaat stemmen vandaag.
Ik in elk geval niet.
Nope dat geloof ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ach al onze geïndoctrineerde meningen doen er toch allemaal niet toe!
Heb ik gedaan.quote:
Niemand is anti-Europa.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Hun standpunten zijn alleen een stuk doordachter en genuanceerder dan hun partijnaam doet vermoeden.
Zo zijn ze niét "anti-Europa" (wat natuurlijk ook infantiel is).
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Hun standpunten zijn alleen een stuk doordachter en genuanceerder dan hun partijnaam doet vermoeden.
Zo zijn ze niét "anti-Europa" (wat natuurlijk ook infantiel is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |