Ik wist de betekenis niet, maar ik kom dan ook uit tukkerland. Ik snap trouwens niet zo goed waarom sommige mensen niet agressief worden als ze allerlei scheldwoorden te horen krijgen en dan opeens gaan flippen als iemand iets over familie zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:47 schreef Joezi het volgende:
je zuster, dat is heel normaal in Amsterdam hoor, gewoon een gezegde!
Kende het ook niet hoor, maar je naasten pakken komt harder aan dan dat ze jezelf uitschelden tochquote:Op donderdag 22 mei 2014 03:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist de betekenis niet, maar ik kom dan ook uit tukkerland. Ik snap trouwens niet zo goed waarom sommige mensen niet agressief worden als ze allerlei scheldwoorden te horen krijgen en dan opeens gaan flippen als iemand iets over familie zegt.
Tja, als iemand mij verrot scheldt en tussendoor zegt: "je moeder is een hoer", dan zou dat voor mij niet opeens extra beledigend zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kende het ook niet hoor, maar je naasten pakken komt harder aan dan dat ze jezelf uitschelden toch
en je vriendin is een hoer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als iemand mij verrot scheldt en tussendoor zegt: "je moeder is een hoer", dan zou dat voor mij niet opeens extra beledigend zijn.
En als ze er naast staat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als iemand mij verrot scheldt en tussendoor zegt: "je moeder is een hoer", dan zou dat voor mij niet opeens extra beledigend zijn.
in die kast ermeequote:Op donderdag 22 mei 2014 03:54 schreef Joezi het volgende:
Laatst zei iemand de SC is een hoer, ik werd helemaal leip jung!!
Dat verandert alles natuurlijk. Ik doelde op de "je zuster" uitspraak van Dennis, waar Ruud nogal los van ging.quote:
Wie zou jij het eerste meppen daar, eventueel met een bezem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verandert alles natuurlijk. Ik doelde op de "je zuster" uitspraak van Dennis, waar Ruud nogal los van ging.Ik zou dan denken, wat nou mijn zus, die ken je toch helemaal niet?
waarom met bezem?quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zou jij het eerste meppen daar, eventueel met een bezem?
Billy, die zou ik echt tot bloedens toe met een bezem willen toetakelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 03:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zou jij het eerste meppen daar, eventueel met een bezem?
Het is natuurlijk altijd handig sterk te zijn, maar slaan is alleen als verdediging een oplossing. Ik hoop dat ze in utopia die sfeer er weer uitkrijgen, want als het zo doorgaat, is er binnenkort een knokpartij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 04:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben sterk dus geen bezem nodig![]()
ben dan bang dat ik iemand ziekehuis in sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |