yep me tooquote:
Buuf?quote:
TheGirlNextDoorquote:
Oh die. Nee daar hoef ik niet over heen. Maar dat wist je al.quote:
Ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb je per ongeluk gemeld sorryterwijl ik je een complimentje gaf
Ga je dat nu aan iedereen vragen?quote:
wat is er met haar eigenlijk?quote:
Volgens velen is ze een slet omdat ze veel FOK!kers heeft geneukt. Sommigen vinden dat niets, anderen willen ook een hapje mee eten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:08 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er met haar eigenlijk?
goedemorgen trouwens
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens velen is ze een slet omdat ze veel FOK!kers heeft geneukt. Sommigen vinden dat niets, anderen willen ook een hapje mee eten.
Whahaha.quote:
jawel, maar het is niet fout toch zonder kommaquote:
Anders is het of je orange juice op je brood doet?quote:
Precies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anders is het of je orange juice op je brood doet?
heequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:19 schreef supersof het volgende:
ja kan toch gewoon doen zonder die komma
hoi jc
Nee, dan is het alsof je zegt: "I had eggs" tegen toast met Orange juice.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anders is het of je orange juice op je brood doet?
Nee, dat is ook niet fout. Er is ook discussie over het gebruik ervan. Het hoort eigenlijk niet, maar het is vaak wel net iets duidelijker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, maar het is niet fout toch zonder komma
Ik heb bijna een even grote baard als jij had KSquote:
Post pics in het baardentopic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb bijna een even grote baard als jij had KS
Hij gaat eraf denk ikquote:
Staat toch wel wat verzorgder.quote:
Jij ook al?quote:
Nou ja half. Ik dun hem in ieder geval flink uit.quote:
Uitdunnen? Hoe moet ik me dat voorstellen bij een baard?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja half. Ik dun hem in ieder geval flink uit.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat even bij nieuws te kijken op fok.
Een vader in China heeft zijn 11-jarige dochter doodgeslagen omdat zij haar huiswerk had overgeschreven van een klasgenootje. Dat heeft het Chinese persbureau Xinhua vandaag gemeld. '
Whut
Nouja misschien verkeerd verwoord. Bedoel meer flink bijwerken. Nu is het gewoon een dikke baard, en moet meer een 3-daags baardje wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitdunnen? Hoe moet ik me dat voorstellen bij een baard?
Asians.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat even bij nieuws te kijken op fok.
Een vader in China heeft zijn 11-jarige dochter doodgeslagen omdat zij haar huiswerk had overgeschreven van een klasgenootje. Dat heeft het Chinese persbureau Xinhua vandaag gemeld. '
Whut
Trimmen dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja misschien verkeerd verwoord. Bedoel meer flink bijwerken. Nu is het gewoon een dikke baard, en moet meer een 3-daags baardje worden
quote:
Asiansquote:
Vrouwen ja. Mannen vallen me tegen.quote:
Ligt eraan welke he. Asians zijn zowel Russen als Indiase mannen.quote:
Ik weet het, maar vind het allemaal niets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan welke he. Asians zijn zowel Russen als Indiase mannen.
Japanners, Chinezen en Thaisen dus zoveel verschil
Dat kan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vind het allemaal niets.
Vrouwen vind ik vaak wel mooi daar. Exotisch.quote:
Ik vind alleen de vrouwen uit Oost-Azië aantrekkelijk eigenlijk. Rest van Azië is niet mooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen vind ik vaak wel mooi daar. Exotisch.Qua mannen val ik meer op Europees denk ik.
Japanners soms nog wel, maar dat zijn er niet veel. Wel de wat oudere mannen ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Japanse mannen kunnen wel knap zijn opzich. Thaise zien er uit alsof ze in de brugklas zitten terwijl ze eind 20 zijn
Russische vrouwen kunnen mooi zijn, mits ze niet als tokkies of hoeren gekleed gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind alleen de vrouwen uit Oost-Azië aantrekkelijk eigenlijk. Rest van Azië is niet mooi
Russische tienersquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Russische vrouwen kunnen mooi zijn, mits ze niet als tokkies of hoeren gekleed gaan.
Nouja, de Aziatisch-Russische vrouwen zien er meer uit als steppe volken en Turken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Russische vrouwen kunnen mooi zijn, mits ze niet als tokkies of hoeren gekleed gaan.
O, dan zal ik wel teveel Europees-Russische vrouwen zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de Aziatisch-Russische vrouwen zien er meer uit als steppe volken en Turken.
aziatische vrouwen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de Aziatisch-Russische vrouwen zien er meer uit als steppe volken en Turken.
Had ik totaal niet verwacht dat je dit zou zeggenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik totaal niet verwacht dat je dit zou zeggen
quote:
Rusland is groot hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan zal ik wel teveel Europees-Russische vrouwen zien.
Oh handig. Moet ik daarvoor even gaan stemmenquote:
Dagquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh handig. Moet ik daarvoor even gaan stemmen
Ik heb geen zolder lulloquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom
Zorgen dat je op tijd weer op zolder bent
Goed goed. Nog hoop te doen, maar uitstelgedrag ftwquote:
Slechtquote:
Ik ken dat. Al is mijn uitstelgedrag flink geminderd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Nog hoop te doen, maar uitstelgedrag ftw![]()
Daar?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken dat. Al is mijn uitstelgedrag flink geminderd.
Ik ga beter op school.
Want nu stage tot half 5 maar maak al de hele dag huiswerk voor school.
Geven geen fuck om wat ik doe dus maak ik er maar meteen gebruik van.
Kan je net zo goed naar huis gaan daar je schoolwerk doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken dat. Al is mijn uitstelgedrag flink geminderd.
Ik ga beter op school.
Want nu stage tot half 5 maar maak al de hele dag huiswerk voor school.
Geven geen fuck om wat ik doe dus maak ik er maar meteen gebruik van.
Gebruik Google.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht
Moet cadeau kopen voor mijn zus die krijgt baby maar weet totaal niet wat![]()
Met jou?
Fles whisky voor als de babymelk niet aanslaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht
Moet cadeau kopen voor mijn zus die krijgt baby maar weet totaal niet wat![]()
Met jou?
Ik heb er na vrijdag pas 204 uur op zitten van de 672. Ik moet dus nog wel even hier zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar huis gaan daar je schoolwerk doen
Nou, nee. Want mijn schoolopdrachten voor stage zijn wel goed. Verder blijf ik altijd vriendelijk ja en amen zeggen dus ze mogen mij wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hb je wel kans dat ze je uiteindelijk geen voldoende geven.
Wat vreemd van ze dat ze je niks laten doen danquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er na vrijdag pas 204 uur op zitten van de 672. Ik moet dus nog wel even hier zitten.
[..]
Nou, nee. Want mijn schoolopdrachten voor stage zijn wel goed. Verder blijf ik altijd vriendelijk ja en amen zeggen dus ze mogen mij wel.
Ja voor m'n zwager is het geen probleem gewoon Glenfiddich 18 ofzo maar voor haar pffffquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fles whisky voor als de babymelk niet aanslaat
Wat voor stage loop je dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er na vrijdag pas 204 uur op zitten van de 672. Ik moet dus nog wel even hier zitten.
[..]
Nou, nee. Want mijn schoolopdrachten voor stage zijn wel goed. Verder blijf ik altijd vriendelijk ja en amen zeggen dus ze mogen mij wel.
Gewoon zo'n huge knuffel ofzo? Dat is altijd wel leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja voor m'n zwager is het geen probleem gewoon Glenfiddich 18 ofzo maar voor haar pffff
Je weet ook niet of het een jongetje of een meisje gaat worden niks is pas 9 weken of zo
Klopt. Als ze mij nou dingen leren kan ik ook daadwerkelijk wat voor hun betekenen. Maar nu bijna 204 uur verder...quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vreemd van ze dat ze je niks laten doen dan
Vestigingsmanager groothandelquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor stage loop je dan?
Bedoeling is toch dat je ervaring opdoet zou er wel wat van zeggen hoor anders heb je straks als je echt moet werken een teringachterstand
En je was al wezen klagen op je school toch? Als ze daar dan ook niks doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:23 schreef xcachet het volgende:
Maar los van die opdrachten niks te doen nee.
En ook al vaak gevraagd of ik wat kon gaan doen.
Das nog wel een ideetje jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zo'n huge knuffel ofzo? Dat is altijd wel leuk
Ja. Docent van school is ook langs geweest. Maar dan doen ze alsof ik super veel te doen heb gekregen en geleerd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je was al wezen klagen op je school toch? Als ze daar dan ook niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak een luier taart. Als WW'er heb je daar prima de tijd voor.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef xcachet het volgende:
Zoiets Eland:Nee joh, veel groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Neeee, geen eckte taart gekkiequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga niks bakken weet niet eens hoe fornuis hier werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga niks bakken weet niet eens hoe fornuis hier werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik totaal niet verwacht dat je dit zou zeggen
u jelly?quote:
Gewoon thuisbezorgt.nl tog laat boodschappen ook meestal thuiskomen vind dat altijd zo'n gedoe.quote:
De enige die hier begeleid word ben jij met je stagequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:28 schreef xcachet het volgende:
Ik had moeten reageren met:
"Vraag het je begeleider"
hahah
Dude, grapje?quote:
truequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige die hier begeleid word ben jij met je stage
Wat eet je normaal gesproken dan in een week?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgt.nl tog laat boodschappen ook meestal thuiskomen vind dat altijd zo'n gedoe.
Viel wel mee.quote:
:squote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel wel mee.
Ga zo wel even aan buurmeisje vragen of ze me wil helpen met zo'n luier taart maken .
#sadlifequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
ik maak nooit grapjes
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
wowowo iemand belde mij met een nummer eindigend op 666
de duivel
Ma: Sushi/Chineesquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet je normaal gesproken dan in een week?
Is Ezell gewoonquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
wowowo iemand belde mij met een nummer eindigend op 666
de duivel
hou je handjes maar thuisquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
19 zwaar illegaal volgens de GGMM-norm dus maak je geen zorgen
Flink prijzigquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ma: Sushi/Chinees
Di: Pizza/pasta
Wo: Grieks/shoarma/Moussaka zoiets
Do: Iets van de visboer (meestal zo'n kant en klare ovenschotel met verse vis)
Vr: Uit eten
Za: Iemand kookt voor me of uit eten of vette hap als ik uit ga
Zo: Broodjes en wat fruit soms soep van moeders
Zo ongeveer dan
Uit zo'n plastic bakje bedoel je? Dat ziet er altijd kanjervies uit zou niet eens weten hoe je het fatsoenlijk moet bereidenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink prijzigen alles van thuisbezorgd?
Je hebt ook stoommaaltijden bij de AH he. Vooral de tika masala is echt lekker
Gewoon magnetronquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit zo'n plastic bakje bedoel je? Dat ziet er altijd kanjervies uit zou niet eens weten hoe je het fatsoenlijk moet bereiden
die heb ik 1x gehaald en in de pan geflikkerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon magnetron![]()
Maar die smaakt goed hoor, broertje van me kookt echt goed en hij vindt die zelfs lekker dus zegt wel wat
nu maar naar de aldi?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:41 schreef xcachet het volgende:
Ze hebben mijn favoriete salade niet meer bij de AH.
Sinds dien doe ik daar geen boodschappen meer.
Echt alleen in de magnetron?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon magnetron![]()
Maar die smaakt goed hoor, broertje van me kookt echt goed en hij vindt die zelfs lekker dus zegt wel wat
Ja kan ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die heb ik 1x gehaald en in de pan geflikkerd
ik kan mij wel in jou verplaatsen hihihihiquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mij niet verplaatsen in anderen.
Verwend nestquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lees: die heb ik maar 1x gehaald
Alleen in de magnetronquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt alleen in de magnetron?
Want je hebt ook dit:
[ afbeelding ]
Maar dat moet je blijkbaar nog in de pan bakken ook, en daar betaal je dan 7 euro of zo voor kan je net zo goed wat thuis laten komen of afhalen
Als je goed kan koken is dat ook prima.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso
als het geen premium is, eet ik het niet
ik kan goed pizza in de oven duwen jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed kan koken is dat ook prima.
Ja doe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef Elan het volgende:
Ik ga vragen of iemand die hartjes in m'n UI wil zetten cachet xD
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan goed pizza in de oven duwen ja
Deze manquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan goed pizza in de oven duwen ja
Tjacka heeft het weg gehaaldquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja doe.
Tjacka heeft dat ook.
Dan hoor je bij da club
flippieequote:
justeat.nlquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze man![]()
Of de telefoon pakken en eten laten bezorgen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka heeft het weg gehaald
Daarom denk ik dat nu wel een kans maak bij je
Als hij dat wil lijkt me dat wel grappig ja.quote:
ik zit al meer dan 2 jaar eropquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef xcachet het volgende:
Over 2 dagen zit ik precies een jaar op FOK.
Ik heb daarvan al bijna 5 maanden een relatie hahaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit al meer dan 2 jaar erop
ohquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij dat wil lijkt me dat wel grappig ja.
Maar zonder vrouwen er bij we gaan dan bier drinken
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef xcachet het volgende:
Over 2 dagen zit ik precies een jaar op FOK.
Amateur.quote:
Goed goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goed, beetje moe alleen.
Daaarrrr? Ga je nog naar Ierland?
Ik had tussen 2009 en 2012 niet eens 1000 posts.quote:
Ik heb dan ook geen leven en vrienden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had tussen 2009 en 2012 niet eens 1000 posts.
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen leven en vrienden.
Niceeeequote:Op donderdag 22 mei 2014 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed goed
jajajajanog even 3 tentamens halen
sowiesoquote:
haha vieze nerd!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso
ik heb me ingeschreven voor bijles omdat ik het zeker wil halen![]()
quote:
Godverdomme.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik ging per ongeluk vreemd met haar zus
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou en, het komt wel uit je poesje
Hehequote:Op donderdag 22 mei 2014 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso
ik heb me ingeschreven voor bijles omdat ik het zeker wil halen![]()
picsquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik ging per ongeluk vreemd met haar zus
ben nog blauw achter dit tagjequote:Op donderdag 22 mei 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een chinees.
Waarom ben jij zwart?
Undercover mod.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben nog blauw achter dit tagje
ging wat fout geloof ik
ik schrikte alquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben nog blauw achter dit tagje
ging wat fout geloof ik
SCHRIKTE OMG SCHRIKTEquote:
Die had ik op m`n 12de al manquote:
Stoppels.quote:
ja ik had afgelopen week afgeschorenquote:
nog bijna en het is weer volgroeidquote:
Je moet dat inderdaad niet scheren man.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik had afgelopen week afgeschorengrote fout
[..]
nog bijna en het is weer volgroeid
Dat is echt lelijk en voelt kut jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik had afgelopen week afgeschorengrote fout
[..]
nog bijna en het is weer volgroeid
jong en naiefquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet dat inderdaad niet scheren man.
Ach, je hebt er van geleerd.quote:
Nee.quote:
Lekker gek toch XDquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er loopt een meisje bij mij op school met die kleur haar en een eenden hoofd als rugtas
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er loopt een meisje bij mij op school met die kleur haar en een eenden hoofd als rugtas
Speciaal onderwijs struggles.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel een rode/oranje he? Ter nagedachtenis aan alle digitale steun die ik met de mijne aan je bood in eenzame tijden.quote:
nopequote:Op donderdag 22 mei 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een rode/oranje he? Ter nagedachtenis aan alle digitale steun die ik met de mijne aan je bood in eenzame tijden.
Tjacka is geëmancipeerd die kan prima voor zichzelf denken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou je bek
jij mag Tjacka niet meeten
Ik ga hem proberen over te halenquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka is geëmancipeerd die kan prima voor zichzelf denken.
o poeh, even een touw halen bij de praxisquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Ik zag de speeldates voor onze huisdieren al helemaal voor mij
Jeetje.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen over te halen
Jij bent een slecht persoon
Oh ik ben niet zo'n prater.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje.
En dan mij een slecht persoon durven noemen![]()
Je mag wel mee. Maar dan moet je wel praten en niet zoals bij Saind er als een schaapje bijstaan
Ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje.
En dan mij een slecht persoon durven noemen![]()
Je mag wel mee. Maar dan moet je wel praten en niet zoals bij Saind er als een schaapje bijstaan
Bedankt door deze steun.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken hoor
Bij Cachie tenminste
Saind zei dat ik heb Saind hoog zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar niet druk om hoeft te maken hoor
Bij Cachie tenminste
iewl :squote:Op donderdag 22 mei 2014 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Saind zei dat ik heb Saind hoog zitten.
Misschien vond ze hem een beetje engquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Saind zei dat ik heb Saind hoog zitten.
Ik post vanavond op FOK met je naam erbijquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik de jouwe ook niet denk ik
laat maar waaien, ik google wel op blauw harige chicks
hoi hoiquote:
nee, ik ben er puur voor de drankquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Derde helft elite?
Je hoort niet bij de Groene Haas elite?
heuj, nu al mod af?quote:
Wat een held.quote:
vajezzels zijn zo 2011 in engelandquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een held.
Al een glitterkutje aan laten meten?
jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een held.
Al een glitterkutje aan laten meten?
scumquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
Wat is een goede vertaling van tokkie in het Engels?
ik wacht nog steeds in spanning afquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik post vanavond op FOK met je naam erbij
Ik ga als HMF er isquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat die HMF komt anders was ik ook wel ff op Varkenoord komen kijken
ben nog mod hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj, nu al mod af?
lekker gereld kerel?
Chav.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
hmfquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Elanquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef Elan het volgende:
[..]
ajb niet zeg, dan tyfusstraal ik je echt gelijk de piswater sloot in.quote:
okquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ajb niet zeg, dan tyfusstraal ik je echt gelijk de piswater sloot in.
Beetje zn jankneus daargatverdamme
Nee ik moet eerst aan de hormonen, daarna wordt die gigantische pener er af gehaaldquote:
HA ! Je bent een soort van nsb-er nu dusquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben nog mod hoor
mod in burger ditdat
ik kom niet verder dan redneck, maar dat is amerikaans en niet de juistequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
Hardop lachenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ajb niet zeg, dan tyfusstraal ik je echt gelijk de piswater sloot in.
Beetje zn jankneus daargatverdamme
i rek u m8 i swere on me mum u cuntquote:
Ik ben blij dat jij er wel om kan lachenquote:
Misschien heeft Belle nog tips voor jequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik moet eerst aan de hormonen, daarna wordt die gigantische pener er af gehaald
Het is Chav, geloof me.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kom niet verder dan redneck, maar dat is amerikaans en niet de juiste
hillbilly?
Die is de wanhoop nabijquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien heeft Belle nog tips voor je
nahquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien heeft Belle nog tips voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |