:squote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel wel mee.
Ga zo wel even aan buurmeisje vragen of ze me wil helpen met zo'n luier taart maken .
#sadlifequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan
ik maak nooit grapjes
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
wowowo iemand belde mij met een nummer eindigend op 666
de duivel
Ma: Sushi/Chineesquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat eet je normaal gesproken dan in een week?
Is Ezell gewoonquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
wowowo iemand belde mij met een nummer eindigend op 666
de duivel
hou je handjes maar thuisquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
19 zwaar illegaal volgens de GGMM-norm dus maak je geen zorgen
Flink prijzigquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ma: Sushi/Chinees
Di: Pizza/pasta
Wo: Grieks/shoarma/Moussaka zoiets
Do: Iets van de visboer (meestal zo'n kant en klare ovenschotel met verse vis)
Vr: Uit eten
Za: Iemand kookt voor me of uit eten of vette hap als ik uit ga
Zo: Broodjes en wat fruit soms soep van moeders
Zo ongeveer dan
Uit zo'n plastic bakje bedoel je? Dat ziet er altijd kanjervies uit zou niet eens weten hoe je het fatsoenlijk moet bereidenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flink prijzigen alles van thuisbezorgd?
Je hebt ook stoommaaltijden bij de AH he. Vooral de tika masala is echt lekker
Gewoon magnetronquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Uit zo'n plastic bakje bedoel je? Dat ziet er altijd kanjervies uit zou niet eens weten hoe je het fatsoenlijk moet bereiden
die heb ik 1x gehaald en in de pan geflikkerdquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon magnetron![]()
Maar die smaakt goed hoor, broertje van me kookt echt goed en hij vindt die zelfs lekker dus zegt wel wat
nu maar naar de aldi?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:41 schreef xcachet het volgende:
Ze hebben mijn favoriete salade niet meer bij de AH.
Sinds dien doe ik daar geen boodschappen meer.
Echt alleen in de magnetron?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon magnetron![]()
Maar die smaakt goed hoor, broertje van me kookt echt goed en hij vindt die zelfs lekker dus zegt wel wat
Ja kan ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die heb ik 1x gehaald en in de pan geflikkerd
ik kan mij wel in jou verplaatsen hihihihiquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan mij niet verplaatsen in anderen.
Verwend nestquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lees: die heb ik maar 1x gehaald
Alleen in de magnetronquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt alleen in de magnetron?
Want je hebt ook dit:
[ afbeelding ]
Maar dat moet je blijkbaar nog in de pan bakken ook, en daar betaal je dan 7 euro of zo voor kan je net zo goed wat thuis laten komen of afhalen
Als je goed kan koken is dat ook prima.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sowieso
als het geen premium is, eet ik het niet
ik kan goed pizza in de oven duwen jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je goed kan koken is dat ook prima.
Ja doe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef Elan het volgende:
Ik ga vragen of iemand die hartjes in m'n UI wil zetten cachet xD
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan goed pizza in de oven duwen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |