Wat vreemd van ze dat ze je niks laten doen danquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er na vrijdag pas 204 uur op zitten van de 672. Ik moet dus nog wel even hier zitten.
[..]
Nou, nee. Want mijn schoolopdrachten voor stage zijn wel goed. Verder blijf ik altijd vriendelijk ja en amen zeggen dus ze mogen mij wel.
Ja voor m'n zwager is het geen probleem gewoon Glenfiddich 18 ofzo maar voor haar pffffquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fles whisky voor als de babymelk niet aanslaat
Wat voor stage loop je dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb er na vrijdag pas 204 uur op zitten van de 672. Ik moet dus nog wel even hier zitten.
[..]
Nou, nee. Want mijn schoolopdrachten voor stage zijn wel goed. Verder blijf ik altijd vriendelijk ja en amen zeggen dus ze mogen mij wel.
Gewoon zo'n huge knuffel ofzo? Dat is altijd wel leukquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja voor m'n zwager is het geen probleem gewoon Glenfiddich 18 ofzo maar voor haar pffff
Je weet ook niet of het een jongetje of een meisje gaat worden niks is pas 9 weken of zo
Klopt. Als ze mij nou dingen leren kan ik ook daadwerkelijk wat voor hun betekenen. Maar nu bijna 204 uur verder...quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vreemd van ze dat ze je niks laten doen dan
Vestigingsmanager groothandelquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor stage loop je dan?
Bedoeling is toch dat je ervaring opdoet zou er wel wat van zeggen hoor anders heb je straks als je echt moet werken een teringachterstand
En je was al wezen klagen op je school toch? Als ze daar dan ook niks doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:23 schreef xcachet het volgende:
Maar los van die opdrachten niks te doen nee.
En ook al vaak gevraagd of ik wat kon gaan doen.
Das nog wel een ideetje jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zo'n huge knuffel ofzo? Dat is altijd wel leuk
Ja. Docent van school is ook langs geweest. Maar dan doen ze alsof ik super veel te doen heb gekregen en geleerd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je was al wezen klagen op je school toch? Als ze daar dan ook niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maak een luier taart. Als WW'er heb je daar prima de tijd voor.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef xcachet het volgende:
Zoiets Eland:Nee joh, veel groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Neeee, geen eckte taart gekkiequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga niks bakken weet niet eens hoe fornuis hier werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga niks bakken weet niet eens hoe fornuis hier werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik totaal niet verwacht dat je dit zou zeggen
u jelly?quote:
Gewoon thuisbezorgt.nl tog laat boodschappen ook meestal thuiskomen vind dat altijd zo'n gedoe.quote:
De enige die hier begeleid word ben jij met je stagequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:28 schreef xcachet het volgende:
Ik had moeten reageren met:
"Vraag het je begeleider"
hahah
Dude, grapje?quote:
truequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
De enige die hier begeleid word ben jij met je stage
Wat eet je normaal gesproken dan in een week?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon thuisbezorgt.nl tog laat boodschappen ook meestal thuiskomen vind dat altijd zo'n gedoe.
Viel wel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |