Russische vrouwen kunnen mooi zijn, mits ze niet als tokkies of hoeren gekleed gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind alleen de vrouwen uit Oost-Azië aantrekkelijk eigenlijk. Rest van Azië is niet mooi
Russische tienersquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Russische vrouwen kunnen mooi zijn, mits ze niet als tokkies of hoeren gekleed gaan.
Nouja, de Aziatisch-Russische vrouwen zien er meer uit als steppe volken en Turken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Russische vrouwen kunnen mooi zijn, mits ze niet als tokkies of hoeren gekleed gaan.
O, dan zal ik wel teveel Europees-Russische vrouwen zien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de Aziatisch-Russische vrouwen zien er meer uit als steppe volken en Turken.
aziatische vrouwen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de Aziatisch-Russische vrouwen zien er meer uit als steppe volken en Turken.
Had ik totaal niet verwacht dat je dit zou zeggenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik totaal niet verwacht dat je dit zou zeggen
quote:
Rusland is groot hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dan zal ik wel teveel Europees-Russische vrouwen zien.
Oh handig. Moet ik daarvoor even gaan stemmenquote:
Dagquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh handig. Moet ik daarvoor even gaan stemmen
Ik heb geen zolder lulloquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom
Zorgen dat je op tijd weer op zolder bent
Goed goed. Nog hoop te doen, maar uitstelgedrag ftwquote:
Slechtquote:
Ik ken dat. Al is mijn uitstelgedrag flink geminderd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Nog hoop te doen, maar uitstelgedrag ftw![]()
Daar?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken dat. Al is mijn uitstelgedrag flink geminderd.
Ik ga beter op school.
Want nu stage tot half 5 maar maak al de hele dag huiswerk voor school.
Geven geen fuck om wat ik doe dus maak ik er maar meteen gebruik van.
Kan je net zo goed naar huis gaan daar je schoolwerk doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken dat. Al is mijn uitstelgedrag flink geminderd.
Ik ga beter op school.
Want nu stage tot half 5 maar maak al de hele dag huiswerk voor school.
Geven geen fuck om wat ik doe dus maak ik er maar meteen gebruik van.
Gebruik Google.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht
Moet cadeau kopen voor mijn zus die krijgt baby maar weet totaal niet wat![]()
Met jou?
Fles whisky voor als de babymelk niet aanslaatquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Slecht
Moet cadeau kopen voor mijn zus die krijgt baby maar weet totaal niet wat![]()
Met jou?
Ik heb er na vrijdag pas 204 uur op zitten van de 672. Ik moet dus nog wel even hier zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je net zo goed naar huis gaan daar je schoolwerk doen
Nou, nee. Want mijn schoolopdrachten voor stage zijn wel goed. Verder blijf ik altijd vriendelijk ja en amen zeggen dus ze mogen mij wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hb je wel kans dat ze je uiteindelijk geen voldoende geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |