yep me tooquote:
Buuf?quote:
TheGirlNextDoorquote:
Oh die. Nee daar hoef ik niet over heen. Maar dat wist je al.quote:
Ik dacht dat je sarcastisch wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 01:40 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb je per ongeluk gemeld sorryterwijl ik je een complimentje gaf
Ga je dat nu aan iedereen vragen?quote:
wat is er met haar eigenlijk?quote:
Volgens velen is ze een slet omdat ze veel FOK!kers heeft geneukt. Sommigen vinden dat niets, anderen willen ook een hapje mee eten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:08 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is er met haar eigenlijk?
goedemorgen trouwens
quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens velen is ze een slet omdat ze veel FOK!kers heeft geneukt. Sommigen vinden dat niets, anderen willen ook een hapje mee eten.
Whahaha.quote:
jawel, maar het is niet fout toch zonder kommaquote:
Anders is het of je orange juice op je brood doet?quote:
Precies.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anders is het of je orange juice op je brood doet?
heequote:Op donderdag 22 mei 2014 10:19 schreef supersof het volgende:
ja kan toch gewoon doen zonder die komma
hoi jc
Nee, dan is het alsof je zegt: "I had eggs" tegen toast met Orange juice.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anders is het of je orange juice op je brood doet?
Nee, dat is ook niet fout. Er is ook discussie over het gebruik ervan. Het hoort eigenlijk niet, maar het is vaak wel net iets duidelijker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel, maar het is niet fout toch zonder komma
Ik heb bijna een even grote baard als jij had KSquote:
Post pics in het baardentopic.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb bijna een even grote baard als jij had KS
Hij gaat eraf denk ikquote:
Staat toch wel wat verzorgder.quote:
Jij ook al?quote:
Nou ja half. Ik dun hem in ieder geval flink uit.quote:
Uitdunnen? Hoe moet ik me dat voorstellen bij een baard?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja half. Ik dun hem in ieder geval flink uit.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat even bij nieuws te kijken op fok.
Een vader in China heeft zijn 11-jarige dochter doodgeslagen omdat zij haar huiswerk had overgeschreven van een klasgenootje. Dat heeft het Chinese persbureau Xinhua vandaag gemeld. '
Whut
Nouja misschien verkeerd verwoord. Bedoel meer flink bijwerken. Nu is het gewoon een dikke baard, en moet meer een 3-daags baardje wordenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitdunnen? Hoe moet ik me dat voorstellen bij een baard?
Asians.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik zat even bij nieuws te kijken op fok.
Een vader in China heeft zijn 11-jarige dochter doodgeslagen omdat zij haar huiswerk had overgeschreven van een klasgenootje. Dat heeft het Chinese persbureau Xinhua vandaag gemeld. '
Whut
Trimmen dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja misschien verkeerd verwoord. Bedoel meer flink bijwerken. Nu is het gewoon een dikke baard, en moet meer een 3-daags baardje worden
quote:
Asiansquote:
Vrouwen ja. Mannen vallen me tegen.quote:
Ligt eraan welke he. Asians zijn zowel Russen als Indiase mannen.quote:
Ik weet het, maar vind het allemaal niets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan welke he. Asians zijn zowel Russen als Indiase mannen.
Japanners, Chinezen en Thaisen dus zoveel verschil
Dat kan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vind het allemaal niets.
Vrouwen vind ik vaak wel mooi daar. Exotisch.quote:
Ik vind alleen de vrouwen uit Oost-Azië aantrekkelijk eigenlijk. Rest van Azië is niet mooiquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen vind ik vaak wel mooi daar. Exotisch.Qua mannen val ik meer op Europees denk ik.
Japanners soms nog wel, maar dat zijn er niet veel. Wel de wat oudere mannen ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Japanse mannen kunnen wel knap zijn opzich. Thaise zien er uit alsof ze in de brugklas zitten terwijl ze eind 20 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |