SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Fopje op 21-05-2014 20:57:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
alweer, typisch poste deze ook al xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/IkstaachterpatrickMeow?!
oh niet gezienquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
alweer, typisch poste deze ook al xD
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
Chillende met kitkatchunky
[ afbeelding ]
echte heldenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
Chillende met kitkatchunky
[ afbeelding ]
Zo maar even stemmen, ben er nog niet helemaal uit.quote:
ik heb echt geen idee wie het isquote:
Ze postte vroeger veel in ONZ (maar dat heb je misschien al gelezen). Ik kwam haar vaak in de NB tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie het is
maar altijd naar zoiets
Wel mooi hoe positief en hoopvol haar laatste posts kennelijk vlak voor haar sterfbed nog waren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze postte vroeger veel in ONZ (maar dat heb je misschien al gelezen). Ik kwam haar vaak in de NB tegen.
Op een andere manier ken ik haar ook niet. Weinig mensen denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi hoe positief en hoopvol haar laatste posts kennelijk vlak voor haar sterfbed nog waren.
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar wel eens zien posten.
Prachtig als je zo kan leven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi hoe positief en hoopvol haar laatste posts kennelijk vlak voor haar sterfbed nog waren.
Ik ook al een tijdje niet meer, al wist ik wel dat ze ziek was. Wel vervelend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
In mijn begintijd kwam ik haar vaak tegen, laatste tijd niet echt meer.
jeujquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
6 juni intake gesprek voor de BBL opleiding en werkplek heeft ook definitief toegezegd dat ik een plekje er krijg voor stage
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
6 juni intake gesprek voor de BBL opleiding en werkplek heeft ook definitief toegezegd dat ik een plekje er krijg voor stage
Dat moet met jouw achtergrond niet heel lastig zijn toch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Nu alleen de school dus nog overtuigen van mijn kunnen en motivatie
Ik hoop het ook niet .Mijn enige downfall misschien is dat ik al in totaal drie opleidingen heb gedaan (2 neit afgemaakt). Hopelijk zien ze mij dan niet als iemand die alles maar probeert weet je wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat moet met jouw achtergrond niet heel lastig zijn toch.
Motivatie waardoor? Vertelquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:53 schreef Cosmo. het volgende:
Go FL
Ik moet ook nog mijn motivatie doorsturen, straks eens even maken.
Heb je een cv opgestuurd dan? Kun je niet 1 van die 2 er af donderen? Ik heb het volgens mij al eerder tegen je gezegd, je hoeft echt niet alles te zeggen/vermelden op een CV/watdanook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet .Mijn enige downfall misschien is dat ik al in totaal drie opleidingen heb gedaan (2 neit afgemaakt). Hopelijk zien ze mij dan niet als iemand die alles maar probeert weet je wel.
Hetzelfde als jij.quote:
Anders gewoon de Fok! knokploeg inhuren toch?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet .Mijn enige downfall misschien is dat ik al in totaal drie opleidingen heb gedaan (2 neit afgemaakt). Hopelijk zien ze mij dan niet als iemand die alles maar probeert weet je wel.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een cv opgestuurd dan? Kun je niet 1 van die 2 er af donderen? Ik heb het volgens mij al eerder tegen je gezegd, je hoeft echt niet alles te zeggen/vermelden op een CV/watdanook.
ik hoefde geen CV in te leveren. Ik moet nu wel doorstroomdossier gaan invullen. Gelukkig hoef ik daar geen opleiding verleden in te vullen dus kan ik dat wel mooi verlullen in het gesprekquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een cv opgestuurd dan? Kun je niet 1 van die 2 er af donderen? Ik heb het volgens mij al eerder tegen je gezegd, je hoeft echt niet alles te zeggen/vermelden op een CV/watdanook.
Nou ja, niet exact hetzelfde, maar wel serieus.quote:
Voor mij is het voor de logistiek. Wat wil jij gaan doen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nou ja, niet exact hetzelfde, maar wel serieus.
Retail natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor mij is het voor de logistiek. Wat wil jij gaan doen?
Nicequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ben je in Amsterdam?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef KitKatChunky het volgende:
het regent
Nu ruikt het overal lekker
Ik zit in Zoetermeerquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je in Amsterdam?In dat geval ga ik namelijk nu naar huis. In dit gedeelte van Amsterdam is het droog.
Mr Kitkatquote:
Goed, al heb ik wel een first world problemquote:
nog steeds geen keuze kunnen makenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, al heb ik wel een first world problem![]()
Ik weet niet welke auto de eerste Porkbeans mobiel wordt
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nog steeds geen keuze kunnen maken?
Ik dacht dat je voor de volvo ging?
Noes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Maar die auto is boven mijn budget helaasch
Ik ga sws een tweedehandsje kopenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Noes!
Is er iets tegen een tweedehandsje?
super balenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga sws een tweedehandsje kopen
En dan nog zijn ze te duur
Ja ach, er zijn ergere dingen in de wereldquote:
Gewoon een Fiat Panda kopenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ach, er zijn ergere dingen in de wereld
Een dikke Zweed of Duitser komt er ooit nog wel op de oprit (hoop ik)
Nooit.quote:
wil jij zeker ook?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Meisje wint voor haar leven lang tickets voor tomorrowland.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-Tomorrowland.dhtml
Man man man, ik heb het zelfde probleem. Alleen dan wordt het mijn 6e auto. Ik zie echt door de bomen het bos niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, al heb ik wel een first world problem![]()
Ik weet niet welke auto de eerste Porkbeans mobiel wordt
Door de bomen het bos niet meer zien is zeer gepast jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Man man man, ik heb het zelfde probleem. Alleen dan wordt het mijn 6e auto. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer
Je bent zelf het boomquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Door het bomen het bos niet meer zien is zeer gepast ja
Zullen we troost zoeken bij elkaar
Ahh zemmer, ik niet neerlandsquote:
Even vrienden met haar worden, ben zo terug.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Flippiee het volgende:
Meisje wint voor haar leven lang tickets voor tomorrowland.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-Tomorrowland.dhtml
Het is ook overhyped. Ik pak veel liever kleinere festivals.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Hoe vet de stages ook lijken. Ik denk dat ik na 1x wel genoeg gezien heb.
arm meisjequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even vrienden met haar worden, ben zo terug.
Hey dat is dichtbijquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is ook overhyped. Ik pak veel liever kleinere festivals.
NSDM werf heeft in Juni CRAFT. Dat is pas hard
Afterparty voor 15000 man met meer dan 100 artiesten. Allemaal hardstyle en hardcore
Beetje onhandig te bereiken helaasquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is ook overhyped. Ik pak veel liever kleinere festivals.
NSDM werf heeft in Juni CRAFT. Dat is pas hard
Afterparty voor 15000 man met meer dan 100 artiesten. Allemaal hardstyle en hardcore
Gewoon met de pond toch.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Beetje onhandig te bereiken helaas
???quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oy
Good news everyone, misschien dat mijn budget iets verhoogd wordt, en dat ik toch een C30 kan kopen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oy
Good news everyone, misschien dat mijn budget iets verhoogd wordt, en dat ik toch een C30 kan kopen
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oy
Smurfenblauw, prachtige kleur.quote:
Ik zag een filmpje.quote:
Waarom per se Volvo?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zal geen Polestar worden helaasmaar een gewone Volvo C30 1.6 ofzo
Sgt is stiekem de 50 al gepasseerdquote:
Moet je dan niet juist een tweezitter aanschaffen zoals een Mazda MX-5, Honda CRX Del Sol of BMW Z3?quote:
mannen zouden genoeg zelfrespect moeten hebben om nooit een mx-5 te kopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist een tweezitter aanschaffen zoals een Mazda MX-5, Honda CRX Del Sol of BMW Z3?
Als dit voor iedereen geldt die de 50 passeert, dan ga ik maar gauw mijn rijbewijs halenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist een tweezitter aanschaffen zoals een Mazda MX-5, Honda CRX Del Sol of BMW Z3?
doe maar rustig, je bent nog lang geen 50quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dit voor iedereen geldt die de 50 passeert, dan ga ik maar gauw mijn rijbewijs halen
Voor mijn gevoel wel. Dan ga ik wel voor een fiat 500 CCquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe maar rustig, je bent nog lang geen 50
Je kan ook een kerel van 50+ aan de haak slaan met zo'n autoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel. Dan ga ik wel voor een fiat 500 CC
ik wacht wel tot ik de hoofdprijs van de staatsloterij winquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel. Dan ga ik wel voor een fiat 500 CC
Leeftijdsverschil maakt met liefde niet uit toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je kan ook een kerel van 50+ aan de haak slaan met zo'n auto
Kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wacht wel tot ik de hoofdprijs van de staatsloterij win
waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil maakt met liefde niet uit toch?
[..]
Kun je lang wachten.
Eigen leeftijd/ 2 + 7 was de grens tochquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil maakt met liefde niet uit toch?
[..]
Kun je lang wachten.
Dat is als je een jonger persoon wil.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Eigen leeftijd/ 2 + 7 was de grens toch?
Gewoon de formule met zijn/haar leeftijd gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is als je een jonger persoon wil.Is de formule voor het willen van iemand met een oudere leeftijd: eigen leeftijd *2 -7? Beetje de formule omgekeerd?
Schitterende autoquote:
smaken verschillenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt geen 50+ auto hoor, gewoon een sport hatch/coupé
En dat is maar goed ookquote:
boven de 11 beslist zelf?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is als je een jonger persoon wil.Is de formule voor het willen van iemand met een oudere leeftijd: eigen leeftijd *2 -7? Beetje de formule omgekeerd?
Ik zou me dieper schamen als ik in een Del Sol of een BMW in het algemeen moet rondrijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zouden genoeg zelfrespect moeten hebben om nooit een mx-5 te kopen
del sol is voor petjesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zou me dieper schamen als ik in een Del Sol of een BMW in het algemeen moet rondrijden.
Onder de 11 is voor papa zelfquote:
Oude BMW eigenaren hebben ook een hoog petje gehaltequote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
del sol is voor petjes
bmw kan ik best mee leven
quote:
Nee maar ik vind de naam nu al geniaalquote:
Probleemwijken groningen, was een boi die michel heette en vreemdgegaan wasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar ik vind de naam nu al geniaal![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Probleemwijken groningen, was een boi die michel heette en vreemdgegaan was
ze noemden hem vieze mies
gewoon in die afleveringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga vieze mies ff opsporen op joeptjoep dan
Godverquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon in die afleveringrond minuut 15 gok ik
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Godver
Wat een ellende daar, ze moeten al die wijken tegen de vlakte gooien
Echt zo'n wijk waar ik nog niet dood gevonden wil wordenquote:
Kamperfoeliestraat ook echtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Echt zo'n wijk waar ik nog niet dood gevonden wil worden
Dat verzin je toch nietquote:
heb het te druk met dit topic KLB / Mijn moeder opgeven voor Hotter than my daughter? #2quote:
oh nee, snow, nu ben je ook in gevaarquote:
Wel sneu, volgens mij is dit gewoon een trol die allemaal foto's van anderen gebruikt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, snow, nu ben je ook in gevaar
ja, dat lijkt me wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel sneu, volgens mij is dit gewoon een trol die allemaal foto's van anderen gebruikt.
Ik had eerst eigen verklaring ingevuld maar ergens ja gedaan terwijl het nee moest zijn, daarna weer opnieuw gedaan met alles nee. Nu kan mijn rijschoolhouder pas een examen aanvragen als ik naar de huisarts ga om die ja ongedaan te maken. Bureaucratiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef d4v1d het volgende:
Kut artsen.
Gister liep de afspraak voor in t ziekenhuis uit waardoor ik n halfuur later was. Zit ik nu bij n andere arts voor eigen verklaring van het CBR en loopt alles weer uit.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:01 schreef d4v1d het volgende:
Kut artsen.
Gister liep de afspraak voor in t ziekenhuis uit waardoor ik n halfuur later was. Zit ik nu bij n andere arts voor eigen verklaring van het CBR en loopt alles weer uit.
Die had ik bij me. Maar dan moet je langs een arts hommoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen ubermensch zijn en je eigen verklaring gewoon kunnen aanvragen
Autist. Moet gewoon een ja zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had eerst eigen verklaring ingevuld maar ergens ja gedaan terwijl het nee moest zijn, daarna weer opnieuw gedaan met alles nee. Nu kan mijn rijschoolhouder pas een examen aanvragen als ik naar de huisarts ga om die ja ongedaan te maken. Bureaucratie
Omdat je ogen in je hol hebt i.p.v. je kop?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef d4v1d het volgende:
Waarom kan ik nergens vinden waar ik die eigen verklaring naar moet terug sturen
Ubermenschen als ik weten dat toch niet zemmerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die had ik bij me. Maar dan moet je langs een arts hommo
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ubermenschen als ik weten dat toch niet zemmer
Nog niet je rijbewijs hebbenquote:
Geen bier?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:31 schreef JenHermes het volgende:
Vrijdagmiddag - het is weekend en lekker weer - dansje
Bier, MDMA, Coke... allesquote:
Loonslaafquote:
Leugensquote:
Tijd om te gaan bieren danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb al twee dagen geen bier gedronken...
Ja, straks.quote:
Wat voorquote:
Hertog Jan, heb ook nog wel Skuumkoppe liggen denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hertog Jan, heb ook nog wel Skuumkoppe liggen denk ik.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hertog Jan, de Keizer van het Neerlandsche bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |