SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Fopje op 21-05-2014 20:57:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
alweer, typisch poste deze ook al xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/IkstaachterpatrickMeow?!
oh niet gezienquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
alweer, typisch poste deze ook al xD
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
Chillende met kitkatchunky
[ afbeelding ]
echte heldenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
Chillende met kitkatchunky
[ afbeelding ]
Zo maar even stemmen, ben er nog niet helemaal uit.quote:
ik heb echt geen idee wie het isquote:
Ze postte vroeger veel in ONZ (maar dat heb je misschien al gelezen). Ik kwam haar vaak in de NB tegen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie het is
maar altijd naar zoiets
Wel mooi hoe positief en hoopvol haar laatste posts kennelijk vlak voor haar sterfbed nog waren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze postte vroeger veel in ONZ (maar dat heb je misschien al gelezen). Ik kwam haar vaak in de NB tegen.
Op een andere manier ken ik haar ook niet. Weinig mensen denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi hoe positief en hoopvol haar laatste posts kennelijk vlak voor haar sterfbed nog waren.
Dat zou best kunnenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik haar wel eens zien posten.
Prachtig als je zo kan leven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi hoe positief en hoopvol haar laatste posts kennelijk vlak voor haar sterfbed nog waren.
Ik ook al een tijdje niet meer, al wist ik wel dat ze ziek was. Wel vervelend.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
In mijn begintijd kwam ik haar vaak tegen, laatste tijd niet echt meer.
jeujquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
6 juni intake gesprek voor de BBL opleiding en werkplek heeft ook definitief toegezegd dat ik een plekje er krijg voor stage
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
6 juni intake gesprek voor de BBL opleiding en werkplek heeft ook definitief toegezegd dat ik een plekje er krijg voor stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |