Ja het werkt. Er is iemand die er 4,5 inch (11cm) mee gewonnen heeft. Hij kon z'n werk thuis achter het bureau doen, en dus lang gewichten aan z'n pik hangen.quote:
Nee. Het is "ik doe hem MET de hand"quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:12 schreef danny822 het volgende:
Een paar keer gebruikt, maar ik doe hem van de hand
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef danny822 het volgende:
[..]
Ja het werkt. Er is iemand die er 4,5 inch (11cm) mee gewonnen heeft. Hij kon z'n werk thuis achter het bureau doen, en dus lang gewichten aan z'n pik hangen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:43 schreef bijdehand het volgende:
Overigens krijg je een negerlul van dit apparaatje. Hij wordt niet langer, maar wel zwart.
Gast...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:01 schreef danny822 het volgende:
Wordt wel een beetje een NSFW topic zo, maar hier is een instructievideo voor de grappenmakers
http://www.mattersofsize.com/video/hanging.wmv
Deze manquote:
Blijf 's van die geit af joh lulquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
Wat is precies "een paar keer"? Ik heb op zich wel interesse zolang de banden niet teveel zijn uitgerekt. Verder lijkt het theraband een beetje onhygiënisch, maar dat kan aan mij liggen.
Kun je mij verder ook vertellen of dit product ook geschikt is voor jonge geitjes?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat FOK niet volwassen genoeg is om hier niet om te gaan zitten lachen.
Wat? Maar daar is niets mis mee.quote:
Dat snap ik ook niet, het is gewoon een normaal aanbod toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Wou 'm eigenlijk proberen te slijten aan iemand van het Bodybuild forum, je weet wel de compenseerders. Helaas moest ik daar eerst 30x posten om iets te verkopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Dat lijkt me wel hét publiek verder, de tools zijn vaak dermate gekrompen door intensief gebruik van middelen trainenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef danny822 het volgende:
[..]
Wou 'm eigenlijk proberen te slijten aan iemand van het Bodybuild forum, je weet wel de compenseerders. Helaas moest ik daar eerst 30x posten om iets te verkopen.
lo lidd die moete comperserequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef danny822 het volgende:
[..]
Wou 'm eigenlijk proberen te slijten aan iemand van het Bodybuild forum, je weet wel de compenseerders. Helaas moest ik daar eerst 30x posten om iets te verkopen.
Beetje kort filmpjequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:01 schreef danny822 het volgende:
Wordt wel een beetje een NSFW topic zo, maar hier is een instructievideo voor de grappenmakers
Hij maakt er wel een hele Robocop van.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:01 schreef danny822 het volgende:
Hij was slap en het omdoen van dat ding vond hij zo spannend dat hij stijf werd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand is 11 cm gegroeid door dit ding?
Hoe de neuk kan dat, waar komt de extra lul vadaan? die groeit vanzelf als je dit gewicht er aan hangt?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was slap en het omdoen van dat ding vond hij zo spannend dat hij stijf werd.
Het is dan ook onredelijk om aan te bieden, ik ga toch ook niet m'n 2e hands condooms verkopen hier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Dat vind ik ook totaal niet met elkaar te vergelijken. Rare opmerking dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is dan ook onredelijk om aan te bieden, ik ga toch ook niet m'n 2e hands condooms verkopen hier.
Heb jij anders interesse.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook totaal niet met elkaar te vergelijken. Rare opmerking dit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier dit soort dingen 2e hands koopt, dildo's en fleshlights vallen wel in hetzelfde rijtje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik ook totaal niet met elkaar te vergelijken. Rare opmerking dit.
Gebruikte dildo'squote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier dit soort dingen 2e hands koopt, dildo's en fleshlights vallen wel in hetzelfde rijtje.
Dat kan, maar zoals in de OP staat heeft zijn geslachtsdeel de hanger nooit aangeraakt. Daarnaast is dit materiaal zeer goed te reinigen. Vind dat wel iets anders dan een gebruikte condoom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier dit soort dingen 2e hands koopt, dildo's en fleshlights vallen wel in hetzelfde rijtje.
Wat moet ik me dan voorstellen bij "een paar keer gebruikt"?quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar zoals in de OP staat heeft zijn geslachtsdeel de hanger nooit aangeraakt. Daarnaast is dit materiaal zeer goed te reinigen. Vind dat wel iets anders dan een gebruikte condoom.
sow, jij bent echt bijdehand....quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben al een enorme lul, heb ik van horen zeggen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 00:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat moet ik me dan voorstellen bij "een paar keer gebruikt"?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:12 schreef danny822 het volgende:
omdat er theraband isolatie materiaal gebruikt wordt.
Geleverd met resterende nieuwe Theraband.
En die kutpomp van een paar maanden terug dan? of stond dit op marktplaats?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
Dit moet toch wel het meest bizarre voorwerp ooit in V&A zijn
Nieuw kost ie 100 euro, geimporteerd uit Amerikaquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:45 schreef Wealth het volgende:
is dit niet hetzelfde als gebruikte dildo's proberen te verkopen?
schoonmaken of niet, for the love of god koop een nieuwe!
Kan je hem niet retouren als defect?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:47 schreef danny822 het volgende:
[..]
Nieuw kost ie 100 euro, geimporteerd uit Amerika
Dan krijg je waarschijnlijk een of ander dom pilletje. Dit is een van de weinige methodes die wel werktquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:04 schreef Zspirit het volgende:
Geweldig topic!
Is dit nou wat je koopt als je op die belachelijke ' Vergroot je penis in 3 weken' advertenties klikt?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:47 schreef danny822 het volgende:
[..]
Nieuw kost ie 100 euro, geimporteerd uit Amerika
Heb je al zoveel PMs gestuurd dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:00 schreef DieselTank het volgende:
Mensen denken dat hier geen intresse voor isVolgens mij zit zijn inbox al helemaal vol.
Spare parts, $5quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:50 schreef Starm het volgende:
[..]hoe stond die op het douaneformulier aangegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |