Ja het werkt. Er is iemand die er 4,5 inch (11cm) mee gewonnen heeft. Hij kon z'n werk thuis achter het bureau doen, en dus lang gewichten aan z'n pik hangen.quote:
Nee. Het is "ik doe hem MET de hand"quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:12 schreef danny822 het volgende:
Een paar keer gebruikt, maar ik doe hem van de hand
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:35 schreef danny822 het volgende:
[..]
Ja het werkt. Er is iemand die er 4,5 inch (11cm) mee gewonnen heeft. Hij kon z'n werk thuis achter het bureau doen, en dus lang gewichten aan z'n pik hangen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:43 schreef bijdehand het volgende:
Overigens krijg je een negerlul van dit apparaatje. Hij wordt niet langer, maar wel zwart.
Gast...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:01 schreef danny822 het volgende:
Wordt wel een beetje een NSFW topic zo, maar hier is een instructievideo voor de grappenmakers
http://www.mattersofsize.com/video/hanging.wmv
Deze manquote:
Blijf 's van die geit af joh lulquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
Wat is precies "een paar keer"? Ik heb op zich wel interesse zolang de banden niet teveel zijn uitgerekt. Verder lijkt het theraband een beetje onhygiënisch, maar dat kan aan mij liggen.
Kun je mij verder ook vertellen of dit product ook geschikt is voor jonge geitjes?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat FOK niet volwassen genoeg is om hier niet om te gaan zitten lachen.
Wat? Maar daar is niets mis mee.quote:
Dat snap ik ook niet, het is gewoon een normaal aanbod toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Wou 'm eigenlijk proberen te slijten aan iemand van het Bodybuild forum, je weet wel de compenseerders. Helaas moest ik daar eerst 30x posten om iets te verkopen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef GGMM het volgende:
Dat lijkt me wel hét publiek verder, de tools zijn vaak dermate gekrompen door intensief gebruik van middelen trainenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:19 schreef danny822 het volgende:
[..]
Wou 'm eigenlijk proberen te slijten aan iemand van het Bodybuild forum, je weet wel de compenseerders. Helaas moest ik daar eerst 30x posten om iets te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |