SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En ze is met mij getrouwd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee boodschapjes doen
[..]
haha zo heet je piemel zeker he viezerik ze is minderjarig xD
Alsof ik de energie heb voor dat soort grapjes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee boodschapjes doen
[..]
haha zo heet je piemel zeker he viezerik ze is minderjarig xD
Ik vraag het dan ook eerst netjes.quote:
kun jij mijn plekje overnemen in het homo topic?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik de energie heb voor dat soort grapjes.
Homo topic? Ik heb wel een goed opgebouwde reputatie door al mijn posts in het "Heren laat je zien"quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun jij mijn plekje overnemen in het homo topic?
als roy donders look-a-like zul je vast beter in de smaak vallen
alvast bedankt
Dat is wel heel dom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mijzelf buitengesloten van mijn huis.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo topic? Ik heb wel een goed opgebouwde reputatie door al mijn posts in het "Heren laat je zien"
Rezana geloofde het al.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Ik wil een goede vriend van me aan de man helpen. Het is Typisch. Een blonde, Rotterdamse half-god die wel van een drankje houdt. Kijkt veel voetbal en werkt graag in de tuin. Als je geïnteresseerd bent stuur hem dan even een dm!
Voor een foto kun je mij altijd dmen. Kost wel 2.50 maar dan heb je ook wat voor het slapen gaan hè![]()
Nu niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#onhandigquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
niet zo slim hequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik word soms een beetje emotioneel door mezelf. Hoe kan ik zo'n vredelievend, goed persoon zijn dat ik dit allemaal voor je doequote:
oh ja, daar kan gratis heenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Ging kaarten halen voor Nederland - Wales.
Ik vind dat ik Johannes beter aanprijsde maar heel ver van de waarheid zit het nou ook weer niet toch?quote:
quote:
en weer faal jequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje emotioneel door mezelf. Hoe kan ik zo'n vredelievend, goed persoon zijn dat ik dit allemaal voor je doe
P_z zit toch niet meer op fok?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
en weer faal je
misschien moet je je maar gewoon focussen op je eigen FOK!hossel
Daar gaat momenteel alles goed mee dus daar heb ik niet zoveel zorgen om.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
en weer faal je
misschien moet je je maar gewoon focussen op je eigen FOK!hossel
Rodawa?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar gaat momenteel alles goed mee dus daar heb ik niet zoveel zorgen om.
leverancier van ons had daar kaarten voor. kan daar samen met een collega heen, maar ik weet niet of die collega nou heeft doorgegeven of we gaan of nietquote:
Lekker tussen de oranje indianen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Ging kaarten halen voor Nederland - Wales.
Vrijwillig vanuit Limburg naar de ArenA willen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leverancier van ons had daar kaarten voor. kan daar samen met een collega heen, maar ik weet niet of die collega nou heeft doorgegeven of we gaan of niet
lijkt me wel relaxt. beetje skybox hangen
Fixedquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijwillig vanuit Limburg naar de ArenA willen.
nja, het is wel een teringeind rijden..quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beter naar de hw om AZ te zien verliezen inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter naar de hw om AZ te zien verliezen inderdaad
Ah. Ik zie het topic nu pas. Een reactie geplaatst hoorquote:
Doe niet zo stoer joh, homoquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goede fixquote:
Dan zou ik er toch nog over na denken,quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, het is wel een teringeind rijden..
maar ja, als alles betaald wordt..
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
we zullen zien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goede fix
[..]
Dan zou ik er toch nog over na denken,
[..]![]()
![]()
Ik dacht eens wat sportiefs te doen ik ben nog altijd naar de 'apentering'quote:
Dan snap ik het helemaal niet waarom je heen wil.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zullen zien.
de wedstrijd zal me toch weinig boeien
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik zie het topic nu pas. Een reactie geplaatst hoor
[..]
Doe niet zo stoer joh, homo
Heb je weer aan de drank gezeten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht eens wat sportiefs te doen ik ben nog altijd naar de 'apentering'
Vies benauwd ook wel.
nog steeds?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht eens wat sportiefs te doen ik ben nog altijd naar de 'apentering'
Vies benauwd ook wel.
Zal ik doorgaan in het homo topic?quote:
Je moet een management opleiding gaan doen. Zelfs de trein was correct. Och wat was ik gaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik stuur der expres jouw kant op, krijg ik dit er voor terug
eikel
netwerken, vreten en zuipenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan snap ik het helemaal niet waarom je heen wil.
JA DOEquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik doorgaan in het homo topic?
[..]
Je moet een management opleiding gaan doen. Zelfs de trein was correct. Och wat was ik gaar
Euhquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kwam dat omdat je op die foto's veel kleding aanhad
Die rol staat je beter dan dat 'stoere' van je, Roy.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik doorgaan in het homo topic?
Ik zal het overwegen.quote:[..]
Je moet een management opleiding gaan doen. Zelfs de trein was correct. Och wat was ik gaar
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kwam dat omdat je op die foto's veel kleding aanhad
Ik ben het daar nog steeds niet mee eens. Ik gedraag mij helemaal niet stoer op FOK!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die rol staat je beter dan dat 'stoere' van je, Roy.
Karina is het met mij eens.
[..]
Ik zal het overwegen.
Fase 1: ontkenningquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het daar nog steeds niet mee eens. Ik gedraag mij helemaal niet stoer op FOK!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Maringo het volgende:
Amerikaan eist twee sextiljoen dollar schadevergoeding
Wat?_!
neequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je met tjacka
of let die op je paarden?
Stomme Amerikanenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Maringo het volgende:
Amerikaan eist twee sextiljoen dollar schadevergoeding
Wat?_!
Het is wel storend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Iets getypt.
[..]
Jeetje, kennelijk is het niet storend dan.
aha ahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee
Tjacka vindt dat niet leuk
met broer voor zijn b-day
hij vond het leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja geen idee, mij zou je er niet echt blij mee maken
Neequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het Amerikaanse rechtsysteem kennende, gaat ie nog winnen ook.
Ja, nou... Nee jij dan met je hoofd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme Amerikanen
[..]
Het is wel storend.
nee houd niet zo van oefenpotjes en dan al helemaal net van oranjequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
hij vond het leuk
puur omdat het in de ArenA is?
oh zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee houd niet zo van oefenpotjes en dan al helemaal net van oranje
Dat kan niet in 24 uur.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:55 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vandaag les gekregen van een docent uit Washington DC. Hij heeft mij de hele politiek uitgelegd van de USA.
Zou mij niets verbazen, al zou het wel absurd zijn. Gelukkig kennen we in Nederland 'naar redelijkheid en billijkheid'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het Amerikaanse rechtsysteem kennende, gaat ie nog winnen ook.
Dag Flippieequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
Nu sluit ik heel rebels mijn laptop voor 5 uur af. #fuckthesystem
Ik stop maar weer. Voor je het weet wordt het weer een tweede Fopjequote:
Kantoorslaafquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
Nu sluit ik heel rebels mijn laptop voor 5 uur af. #fuckthesystem
Modern slave labor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef xcachet het volgende:
Van de 100.000 mensen zitten er in Nederland 82 mensen vast.
Daar zijn dat er 716.
Doen alsof je heel druk bent rip.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel de dag naar mijn laptop staren rip.
Niet waar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel de dag naar mijn laptop staren rip.
Verschil is ook wel dat je daar gewoon in het diepe wordt gegooid eenmaal vrij zonder ook maar enige hulp. Als je dan toch al problemen hebt zit je ook binnen de maand alweer vast om welke reden dan ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef xcachet het volgende:
Van de 100.000 mensen zitten er in Nederland 82 mensen vast.
Daar zijn dat er 716.
Oh in dat new slaves nummer heeft ie het ook over gevangenissen daar. Dacht dat je daarna verweesquote:
Voor 10gram wiet zit je al een half jaar en dan ook nog 3000 euro moeten betalen hahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschil is ook wel dat je daar gewoon in het diepe wordt gegooid eenmaal vrij zonder ook maar enige hulp. Als je dan toch al problemen hebt zit je ook binnen de maand alweer vast om welke reden dan ook.
Niet echt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh in dat new slaves nummer heeft ie het ook over gevangenissen daar. Dacht dat je daarna verwees
Verschil zit imo vooral in de manier van kijken naar straffen/gevangenissen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verschil is ook wel dat je daar gewoon in het diepe wordt gegooid eenmaal vrij zonder ook maar enige hulp. Als je dan toch al problemen hebt zit je ook binnen de maand alweer vast om welke reden dan ook.
Je homo vraagstuk is weggepost overigens. Hopelijk vergeef je hierbij mijn eerdere gedrag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt.
Wel naar dat onderwerp maar niet specifiek naar dat nummer.
Klopt zie TBS. Helaas willen mensen enkel de mislukkingen zien en weigeren ze te accepteren dat het een goed werkend systeem is, maar het is makkelijk scoren he...quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschil zit imo vooral in de manier van kijken naar straffen/gevangenissen.
In Nederland probeert men mensen te leren (beter) mee te doen in de maatschappij en binnen de regels te blijven. In Amerika doen ze daar niet aan en straffen ze je gewoon, daarna ben je inderdaad weer gewoon op je zelf aangewezen.
Hartelijk dank.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je homo vraagstuk is weggepost overigens. Hopelijk vergeef je hierbij mijn eerdere gedrag.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hartelijk dank.
De vorige keer dat ik mijn modknopjes gebruikte bij posts van Snow deed ze nogal raar daarna, fijn dat je mij zo uit de brand helpt.
onzinceptionquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs voor onzin is het nog te onzinnig.
soms moet dat gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
TrueLekker SC's volbaggeren met korte kutposts
Ik ben niet zo goed in onzin spammen. Ik probeer in elke post die ik zet de waarheid aan het licht te brengen op welk gebied dan ook.quote:
tldrquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
Tevens (bazen)post gemacht waar ik stiekem (en een beetje kansloos) best trost op ben
R&P / Vriendin voelt zich alleen.
Vertel mij meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in onzin spammen. Ik probeer in elke post die ik zet de waarheid aan het licht te brengen op welk gebied dan ook.
Jij bent een grote troll man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in onzin spammen. Ik probeer in elke post die ik zet de waarheid aan het licht te brengen op welk gebied dan ook.
Dit kan ik bevestigen. Eerste wat ik dacht toen ik hem zag op centraal station was 'wow, wat een trolquote:
Jij wil alles veel te uitgebreid typen om te spammen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan komt 2nuts met weer zo'n kutpostquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:06 schreef Moira. het volgende:
Tevens (bazen)post gemacht waar ik stiekem (en een beetje kansloos) best trost op ben
R&P / Vriendin voelt zich alleen.
Mooi gezegd welquote:
Ja, die was alweer op z'n plek gezet maar om verdere discussies daarover te voorkomen heeft zarGon de rest verwijderdquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En dan komt 2nuts met weer zo'n kutpost
[..]
Ik dacht "Wat jammer dat Snow toch niet meekwam" bleek ik over haar heen te kijken xDquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen. Eerste wat ik dacht toen ik hem zag op centraal station was 'wow, wat een trol'
Ja fijn, lok 'm hierheenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:08 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En dan komt 2nuts met weer zo'n kutpost
[..]
Mooi gezegd wel
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht "Wat jammer dat Snow toch niet meekwam" bleek ik over haar heen te kijken xD
whahahahahahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht "Wat jammer dat Snow toch niet meekwam" bleek ik over haar heen te kijken xD
Die zouden ze gewoon in de KLB SC moeten opsluiten. Hoewel het me niks zou verbazen als hij zich in het dagelijks leven al in een gesloten inrichting zou bevinden.quote:
Jij wilde flips gewoon voor jezelf he. Stiekem had je al plannen om ro van het spoor te duwen, naar ventje ben jequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Een beetje mijn kans op een date door de neus boren.
Is mijn verjaardagquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
Sneeuwbelletjes kom je wel naar Utrecht in juli?
Tiet voor meet.
True. Al je vrienden zijn er aanwezig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt toch geen vrienden
kun je beter daar vieren
is dat weer een bbq meet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
Sneeuwbelletjes kom je wel naar Utrecht in juli?
Tiet voor meet.
Hey ik ben geen 2happy4uquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt toch geen vrienden
kun je beter daar vieren
ga je dan rodwawawa aan je familie voorstellenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja godver. Dan zit ik gewoon thuis me vol te vreten hoor
Hij moet alleen nog een oom/neefje zien en dan kent hij ze allemaal alquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga je dan rodwawawa aan je familie voorstellen![]()
Enkel als het kind direct na de geboorte uit huis wordt geplaatst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Moira. het volgende:
Ro en Snow zijn wel echt zo'n koppeltje waar gewoon prachtkindjes uit zouden komen.
Beter gaan ze trouwen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Moira. het volgende:
Ro en Snow zijn wel echt zo'n koppeltje waar gewoon prachtkindjes uit zouden komen.
Beter gaan ze trouwen.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het kind direct na de geboorte uit huis wordt geplaatst.
- * - = + inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef Moira. het volgende:
Beter gaan ze trouwen.
In de kliko bedoel jequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als het kind direct na de geboorte uit huis wordt geplaatst.
aha ahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee.
Vorige keer op de stonermeet wel prima geBBQ't in dat parkje.
Wátquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou da's een lekker begin van je relatie
Ik zeg toch ook niet dat je gelijk moet trouwenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wátik wil geen kinderen of trouwen. De komende 15 jaar nog niet in ieder geval
Beter ook, want dat weer wat jij geregeld hadquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit keer ben ik niet van de organisatieNooit meer
Kutmeets
Story of my lifequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter ook, want dat weer wat jij geregeld had
Haha wauw mo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je gelijk moet trouwen
Maar als jullie samen blijven ben je het wel aan de wereld verschuldigd om vroeg of laat prachtkindjes te produceren, gewoon om het Nederlands schoonheidsniveau wat op peil te houden.
Is mijn beste fotoquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef Moira. het volgende:
Ik vind die UI van jou wel echt priceless, Mort
Je had duidelijk meer de dictator uit moeten hangen. Geen genoegen nemende met vaagheden of voortijdig drama. In Curve Fever gaat je dat al goed af, geen genade maar keihard aanpakken dat tuig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kutmeets
kan ik mij voorstellenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kutmeets
jij begint altijd tegen mij met zoiets snowiequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Snowbells het volgende:
inb4 typisch die me lelijk noemt'
of dik
of rollade
Ik heb het stokje overgegeven, ik ben met pensioenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had duidelijk meer de dictator uit moeten hangen. Geen genoegen nemende met vaagheden of voortijdig drama. In Curve Fever gaat je dat al goed af, geen genade maar keihard aanpakken dat tuig.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij begint altijd tegen mij met zoiets snowie
je bent vooral lelijk van binnen
hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan ik mij voorstellen
zaterdag verjaardag + bbq+ champions league finale
en dat is dus met alleen vrienden en vriendinnen en dat vind ik al een gedoe
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt nog wel goed met der, als ze straks klaar is met puberen.quote:
FOK!struggles, jij hebt ze.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
En dan ook nog eens een lief vriendje dat ooit eens besluit om een half jaar van tevoren een meettopic te openen, vervolgens nauwelijks meer naar FOK! omkijkt, en alle ogen dan ineens op mij gericht worden en mensen af gaan wachten tot ik wat zeg om het te regelen![]()
jij weet, harde leefquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt nog wel goed met der, als ze straks klaar is met puberen.
[..]
FOK!struggles, jij hebt ze.
Vind erg mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms
[ afbeelding ]
Maar ik ga mijn aids weer binnen beperken houden. Sorry.
binnen de perken houdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms
[ afbeelding ]
Maar ik ga mijn aids weer binnen beperken houden. Sorry.
Hamstersquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef Snowbells het volgende:
Oh nvm. Ding ziet er van dichtbij niet zo goed uit. RIP hamsterparadijs
quote:Ben jij een echte man of een echte vrouw?
DANKJEWEL VOOR HET MEEDOEN!
Jij bent 60% vrouw.
ben jij op basis van jouw antwoorden 60% vrouw en 40% man.
Wolvenshirt & Beats by dre koptelefoon dan ben je het helemaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jaren op gewacht
word ik toch nog maatschappelijk geaccepteerd
ik heb beats by dre no jokequote:Op woensdag 21 mei 2014 18:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wolvenshirt & Beats by dre koptelefoon dan ben je het helemaal.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snow. Dit gaat de verkeerde kant op. Ik ben alweer schattig genoemd
Tijd om weer wat mannelijker te worden lr.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [HOMO] #3233 - God created gays so fat chicks could have friends.
Toch weer die Roy Donders in je die naar boven komt he.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [HOMO] #3233 - God created gays so fat chicks could have friends.
Ditquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tijd om weer wat mannelijker te worden lr.
homoseksualiteit betekent niet dat je geen man bent hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had maar 73% met die test van Quest.
Gaat echt helemaal de verkeerde kant op.
ik wil hier een opmerking maken maar dat doe ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
homoseksualiteit betekent niet dat je geen man bent hoor
en ik zou niet anders over je denken als je het bed zou delen met een man
Het is dan ook best wel een seksistische test.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had maar 73% met die test van Quest.
Gaat echt helemaal de verkeerde kant op.
ik ga niet stemmenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:20 schreef Ro-ald het volgende:
wp morgen wel stemmen he en een stemfie maken.
Belhamel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
nu doe ik dat alsnog maar dan op een onopvallende manier
haha ik ben echt goed
Ja godver. Kan ik het helpen dat ik gepassioneerd over nagellak ben.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dan ook best wel een seksistische test.Bij sommige vragen was het overduidelijk dat het voor mannen was bedoeld, alsof vrouwen zulke dingen niet kunnen weten.
Precies.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
express op tieten drukken terwijl ik het een mooi landschap vond
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belhamel.
[..]
Ja godver. Kan ik het helpen dat ik gepassioneerd over nagellak ben.
piraten partijquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb me niet ingelezen en ik vertik het om blind te stemmen
Het is dat dat ook mijn principe is, anders had ik random gestemd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan doe je dat nu ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Halen toch weer geen zetel en zijn op sommige punten wel erg achterdochtig om hun hoofdstreven 'privacy' te bewerkstelligen.quote:
Onder het mom "Man the fuck up" houd ik het er vooral inquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat kan vast wel, niet dat ik dat wil.
'roro'quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal roro zeggen dat ie wat meer moet eten
[..]
kleppie dicht dan
pub is dichtquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
je denkt we zitten nog in PUB of zo met je roro
Mooi, dan vraag ik het volgende week wel weer eens om je advies.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Halen toch weer geen zetel en zijn op sommige punten wel erg achterdochtig om hun hoofdstreven 'privacy' te bewerkstelligen.
Ik twijfel nog. Ik heb ze de afgelopen verkiezingen wel zonder succes mijn stem gegeven.
[..]
Onder het mom "Man the fuck up" houd ik het er vooral in![]()
dat kwam niet door mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En daarna werd het JNG en ook dichtgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |