SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En ze is met mij getrouwd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee boodschapjes doen
[..]
haha zo heet je piemel zeker he viezerik ze is minderjarig xD
Alsof ik de energie heb voor dat soort grapjes.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
okee boodschapjes doen
[..]
haha zo heet je piemel zeker he viezerik ze is minderjarig xD
Ik vraag het dan ook eerst netjes.quote:
kun jij mijn plekje overnemen in het homo topic?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik de energie heb voor dat soort grapjes.
Homo topic? Ik heb wel een goed opgebouwde reputatie door al mijn posts in het "Heren laat je zien"quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun jij mijn plekje overnemen in het homo topic?
als roy donders look-a-like zul je vast beter in de smaak vallen
alvast bedankt
Dat is wel heel dom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mijzelf buitengesloten van mijn huis.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Homo topic? Ik heb wel een goed opgebouwde reputatie door al mijn posts in het "Heren laat je zien"
Rezana geloofde het al.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Ik wil een goede vriend van me aan de man helpen. Het is Typisch. Een blonde, Rotterdamse half-god die wel van een drankje houdt. Kijkt veel voetbal en werkt graag in de tuin. Als je geïnteresseerd bent stuur hem dan even een dm!
Voor een foto kun je mij altijd dmen. Kost wel 2.50 maar dan heb je ook wat voor het slapen gaan hè![]()
Nu niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#onhandigquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
niet zo slim hequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:29 schreef xcachet het volgende:
Ik word soms een beetje emotioneel door mezelf. Hoe kan ik zo'n vredelievend, goed persoon zijn dat ik dit allemaal voor je doequote:
oh ja, daar kan gratis heenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet het. Ging kaarten halen voor Nederland - Wales.
Ik vind dat ik Johannes beter aanprijsde maar heel ver van de waarheid zit het nou ook weer niet toch?quote:
quote:
en weer faal jequote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik word soms een beetje emotioneel door mezelf. Hoe kan ik zo'n vredelievend, goed persoon zijn dat ik dit allemaal voor je doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |