Je kunt wel zeggen dat je niet in je hol genaaid wil worden, maar als je je telkens weer de billen laat spreiden en het zachtjes kreunend ondergaat dan moet je niet zeuren dat je verkracht wordt. Dan moet je ook durven roepen en schreeuwen. Nee zeggen is wat anders dan 'als het uwe hoogheden behaagt dan zou ik het liever ietsjes anders willen'.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen buiten het parlement heel boos roepen en schreeuwen.
Mwah, dan komt er dus een reclame langs, en is het ws geen opzet. Officieel zal het niet de bedoeling zijn, magoed, ben jij beïnvloed door deze reclame?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Janneke141 het volgende:
De radio stond inderdaad aan. Maar dat mag dus niet?
+1 subtielquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt wel zeggen dat je niet in je hol genaaid wil worden, maar als je je telkens weer de billen laat spreiden en het zachtjes kreunend ondergaat dan moet je niet zeuren dat je verkracht wordt.
Neuh, en ik ben ook echt niet van plan om een klacht in te gaan dienen ofzo. Maar de vraag is natuurlijk een beetje waar de grens ligt van beïnvloeding in het stembureau.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah, dan komt er dus een reclame langs, en is het ws geen opzet. Officieel zal het niet de bedoeling zijn, magoed, ben jij beïnvloed door deze reclame?
V.
De kieswet is niet heel expliciet over radiogebruik. Wel dat je niet beinvloed mag worden. Campagneactiviteiten mogen inprincipe niet in het stembureau.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Janneke141 het volgende:
De radio stond inderdaad aan. Maar dat mag dus niet?
Een stembureau hoort campagnevrij te zijn. Hoe en wat maakt eigenlijk niet uit, ik ga straks als voorzitter aan het werk, en zou het niet toestaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Neuh, en ik ben ook echt niet van plan om een klacht in te gaan dienen ofzo. Maar de vraag is natuurlijk een beetje waar de grens ligt van beïnvloeding in het stembureau.
Het is hier schitterend weer (quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:57 schreef SeLang het volgende:
Het stortregent hier. Dat is in het nadeel van de linksen!
quote:Opkomst om 13.30 uur: 15%
Om 13.30 uur had 15 procent van de stemgerechtigden gestemd voor het Europees Parlement. Dat meldt onderzoeksbureau Ipsos op basis van een peiling.
Daarmee is de opkomst iets lager dan bij de vorige verkiezingen in 2009. Toen had 16 procent zijn stem uitgebracht.
http://nos.nl/artikel/651130-opkomst-om-1330-uur-15.html
De kortzichtige die een ander beschuldigt van kortzichtigheid.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dusssss...
Doet me denken aan het referendum over de Europese Grondwet. Ik stemde tegen. Niet omdat ik een PVV'er ben, maar omdat ik niet kon stemmen voor een onaf document, waarvan we er maar op moesten vertrouwen dat het later goed zou worden ingevuld. Nee dus. Collega van me, met wie ik vaak politieke discussies had, zag dat hetzelfde. Een derde collega, een bijna-pensionado met stevige PvdA-roots, werd echt woest toen hij hoorde dat wij tegen hadden gestemd. Vanaf dat moment waren we voor hem "kortzichtige Wilders-aanhangers"
V.
My point exactly.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De kortzichtige die een ander beschuldigt van kortzichtigheid.
Opkomst in NL was in 2009 zo'n 37% meen ik. Die verkiezingen gaan het helemaal worden vandaag als het zo doorgaatquote:
SP.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ga zo meteen stemmen maar ik weet nog niet voor welke partij, ik twijfel nog tussen de SP en de PvdD.
De PvdD stemt sociaaleconomisch mee met de SP maar brengt daarnaast een aantal punten in die ik erg belangrijk vind: dierenwelzijn (ik eet vegetarisch), op een duurzamere manier met onze planeet omgaan, meer natuur willen, ...quote:
Ik heb PvdD gestemd. Simpelweg omdat ik het het meest met die partij eens ben. Vind ik belangrijker dan ervaring. Die moet iedereen een keer opdoen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De PvdD stemt sociaaleconomisch mee met de SP maar brengt daarnaast een aantal punten in die ik erg belangrijk vind: dierenwelzijn (ik eet vegetarisch), op een duurzamere manier met onze planeet omgaan, meer natuur willen, ...
Allemaal zaken die ik volmondig ondersteun.
Anderzijds schat ik de SP wat professioneler in, ze hebben simpelweg meer ervaring. Wat een dilemma.
Bij de PvdD maak je meer kans dat je stem net het verschil maakt. Voor hen hangt het er erg om of ze een zetel weten te bemachtigen. De SP komt toch wel in het EP.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De PvdD stemt sociaaleconomisch mee met de SP maar brengt daarnaast een aantal punten in die ik erg belangrijk vind: dierenwelzijn (ik eet vegetarisch), op een duurzamere manier met onze planeet omgaan, meer natuur willen, ...
Allemaal zaken die ik volmondig ondersteun.
Anderzijds schat ik de SP wat professioneler in, ze hebben simpelweg meer ervaring. Wat een dilemma.
QFTquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij de PvdD maak je meer kans dat je stem net het verschil maakt. Voor hen hangt het er erg om of ze een zetel weten te bemachtigen. De SP komt toch wel in het EP.
Goeie overweging, wel. Waar zou de PvdD eigenlijk bij gaan horen in Europees verband, de Groenen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij de PvdD maak je meer kans dat je stem net het verschil maakt. Voor hen hangt het er erg om of ze een zetel weten te bemachtigen. De SP komt toch wel in het EP.
Volgens mij zijn ze een onafhankelijke partij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie overweging, wel. Waar zou de PvdD eigenlijk bij gaan horen in Europees verband, de Groenen?
En is er in een van de andere landen een equivalent van die partij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |