Zullen ze wel op het dak gedanst hebben, is bij Ajax ook een keer gebeurd tijdens zo'n oefenwedstrijd ergens in het landquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk dat korfbal.
Wordt tegenwoordig allemaal gemixt. Ook hier gooien ze er aubergine doorheen. Grote verschil is voornamelijk de verhouding aubergine/aardappelquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat aardappelschijfjes bij de ingrediënten?
Maar wat je zegt klopt wel bij onze Griek wel eens op en dan zit er inderdaad geen aardappel door heen.
quote:Meshana Skara
Another Bulgarian classic meal - meshana skara (or mixed grill in English) consists of one kebapche, one kyufte, one pork steak and one skewer of pork meat. All this comes with French fries, bean salad with chopped onions and lyutenitsa.[b][b] Eat with at least three beers and follow up with a rakia. [/b][/b]Click for recipe.
Even in herhaling vallenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
FHF / Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner.
Bazentopic
Cheaten? Hij vindt ze toch gewoon. Dat hij niet elk verhaal uit zijn hoofd kent lijkt mij wel aannemelijk.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cheaten? Hij vindt ze toch gewoon. Dat hij niet elk verhaal uit zijn hoofd kent lijkt mij wel aannemelijk.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Misschien gebruikt ie dit wel: http://coa.inducks.org/index.php
Zijn op het dak gegaan inderdaad, zeggen ze net op 3FM.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zullen ze wel op het dak gedanst hebben, is bij Ajax ook een keer gebeurd tijdens zo'n oefenwedstrijd ergens in het land
Ik het idee dat het een uit de hand gelopen grap is. Dat programma is zo onmogelijk debiel dat het niet serieus bedoeld kan zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef Cara het volgende:
Heeft stemmen op artikel50 nog nut morgen, of hebben die geen kans op een zetel?
Dat is idd ook probleem nummer 1, daarmee lost je wereldvrede mee opquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
De rest van het volk stemt of D66 of Pvv met beide kom je in Europa niet heel ver natuurlijk. Of Wilders moet met die Franse madam de kut Marokaantjes willen aanpakken.
Je kan beter aan Breaking Bad beginnen.quote:
Hee JR gaan we nog rellen vandaag!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter aan Breaking Bad beginnen.
Heeinz, Pascalus en Dr.Mikey zijn het hiermee eens.
Geweldig datquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
FHF / Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner.
Bazentopic
ONZ / [HOMO] #3233 - God created gays so fat chicks could have friends.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [HOMO] #3233 - God created gays so fat chicks could have friends.
Karina, dit is jouw schuld. Het is dat ik vergat je een biertje terug te geven anders was ik boos geweest
Zijn daar ook beelden van?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]tja moet je maar niet naar het ESF gaan kijken en met vlaggetjes zwaaien.
Nee jammer genoeg niet. Maar LR valt in het 'echt' totaal niet tegen. De vlaggetjes stonden hem iig primaquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn daar ook beelden van?
Ik heb met LR een beetje wat je hebt met dj's die je plotseling op tv ziet en er totaal anders uitzien dan je dacht, het resultaat is meestal teleurstellend
LR zijn ego vindt dit leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet. Maar LR valt in het 'echt' totaal niet tegen. De vlaggetjes stonden hem iig prima
Artikel50quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:42 schreef Cara het volgende:
Heeft stemmen op artikel50 nog nut morgen, of hebben die geen kans op een zetel?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is idd ook probleem nummer 1, daarmee lost je wereldvrede mee op
Het is wel een probleem dat aangepakt mag worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is idd ook probleem nummer 1, daarmee lost je wereldvrede mee op
Je vergeet Karinaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stelde gister een vraag over breaking bad seizoen 3 en ze wist me antwoord te geven.quote:
Maar Karina leest wel vaak al spoilers, dus of ze het echt gezien heeft is de vraag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stelde gister een vraag over breaking bad seizoen 3 en ze wist me antwoord te geven.
Het ging over die kerel van Machette.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Karina leest wel vaak al spoilers, dus of ze het echt gezien heeft is de vraag.
Ah de Turtle.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het ging over die kerel van Machette.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |