quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:56 schreef bijdehand het volgende:
Ik zie nergens een vraag, alleen een weergave van de feiten.
quote:Ik ben op zoek naar een specifieke uitgave van het DD weekblad
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:40 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
En ik kan ze niet goed verstaan![]()
Dus minder genieten van het over en weer schelden![]()
Wel veel volume en deuren open en dicht smijten enzv je weet wel het gebruikelijke gedoe.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb wel een burenruziekenner:
KLB / Buren hebben ruzie :(
[..]
Tering, hij heeft hem gewoon.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Donald Duck 33 uit 1987
[ afbeelding ]
Verhaalcode H 86084
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Donald Duck 33 uit 1987
[ afbeelding ]
Verhaalcode H 86084
wow baas.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Donald Duck 33 uit 1987
[ afbeelding ]
Verhaalcode H 86084
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef TanteMordecai het volgende:
Thanks Saviour. Geweldig.
Men, ik had me veel eerder moeten registreren bij Fok!....
Zonder geintjes, al je vragen worden beantwoord op FOK!.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:57 schreef TanteMordecai het volgende:
Thanks Saviour. Geweldig.
Men, ik had me veel eerder moeten registreren bij Fok!....
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:09 schreef Mark het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dit specifieke verhaal zocht
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:09 schreef Mark het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dit specifieke verhaal zocht
Grappig achtergrondverhaal erbij, begon ook benieuwd ernaar te worden. Blij dat ik ermee heb kunnen helpen!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef TanteMordecai het volgende:
Het korte antwoord: childhood trauma.
Uitgebreid antwoord:
M'n jongste neefje was een hele slechte eter toen hij klein was. Iedereen was ten einde raad, want hij werd heel ziek. Op verjaardagen zaten we er op te wachten tot de hel weer los zou barsten.
Ik las hem dit verhaaltje voor en om welke reden dan ook, at hij voor het eerst z'n bord leeg. Andere verhalen werkten niet. Het moest steeds dit ene verhaaltje zijn.
We hebben het er nog wel eens over en toen heb ik beloofd nog eens op te gaan naar dit verhaal. Overigens moet ik Saviour nog hartelijk bedanken namens hem. Ik heb hem van het weekend het verhaal gemaild.
Hij kan zich niet meer herinneren waarom dit verhaaltje het hem nou precies deed. Jammer, want ik was er zelf ook benieuwd naar.
En jawel, ook die heb ikquote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef -Martijn het volgende:
Nu TS zijn vraag is beantwoord, zou ik er ook een willen stellen. Ik zou graag het korte verhaal teruglezen waarin Katrien Donald aanspoort aan sport te doen en gitaarles te nemen. Dit doet hij, en het eindigt ermee dat hij een harem schone dames rond zich heeft en Katrien de gitaar uit jaloezie op zijn hoofd kapot slaat. Ik weet niet meer precies wanneer dit gepubliceerd is... moet ergens in de jaren negentig zijn.
Ik weet nog dat Katrien op een bepaald punt zegt: ''Je mist alle eigenschappen die een man aantrekkelijk maken. Je bent gewoon een sul.'' Ik zou dat plaatje graag terugzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |