Toevallig deze kick want ik kom deze post van mezelf tegen. Ik weet het nog steeds niet zeker! Misschien werkte Donald bij een museum. Staat me zoiets van bij. Voor de rest blijven de frikandellen de grootste hint.quote:Op maandag 3 augustus 2020 22:20 schreef ems. het volgende:
Ja hallo! Ik zoek er ook nog eentje. Waarschijnlijk zit hij nog ergens in mijn oude collectie maar ik durf niet te zeggen of het in een weekblad of pocket of vakantieboek of extra of whatever zatIk meen in de eerste instantie gewoon in het weekblad.
Donald was nachtwaker in een of ander bedrijf. Daar zat hij dan achter allemaal monitors te zitten en de boel (waarschijnlijk falend) in de gaten te houden. Neefjes zaten er dacht ik ook bij en een heel specifiek ding staat me nog bij: Frikandellen. Ofwel die neefjes of Donald zat(en) constant te geilen op frikandellen en die hadden ook met de verhaallijn te maken.
Jaren 90. Ik vermoed rond 92-95 maar ik kan er net iets naast zitten. Iemand enig idee?
Catawiki is kut. Veilinghuis dat zich veel te lang voordeed als een 'verzamelaarsplatform' om maar niet aan de plichten van een echt veilinghuis te hoeven voldoen (Terwijl ze gewoon een echt veilinghuis zijn, die overal gewoon de kantjes vanaf lopen). Er is een hele mooie jaargang-uitgave geweest van 1952, gedrukt in hardcovers, als je ze graag wil lezen raad ik die aan.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:38 schreef PotjeSambal het volgende:
Op Catawiki wordt nu jaargang 1952 in losse nummers aangeboden. Voor de liefhebbers@:_Saviour_
Heb ik. Erg mooi ja.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Catawiki is kut. Veilinghuis dat zich veel te lang voordeed als een 'verzamelaarsplatform' om maar niet aan de plichten van een echt veilinghuis te hoeven voldoen (Terwijl ze gewoon een echt veilinghuis zijn, die overal gewoon de kantjes vanaf lopen). Er is een hele mooie jaargang-uitgave geweest van 1952, gedrukt in hardcovers, als je ze graag wil lezen raad ik die aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |