Mjah, beetje een vage afspraak was dat.. meer dat ik het even zou laten rusten en zo, maar geen regelrecht topicverbod. Zal inderdaad eens met Yvonne of zo moeten PM'en om dat opgeheven te krijgen. Het is nou niet echt zo dat ik een echte probleemuser ben/was in de POL SC reeks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens heb je afspraken gemaakt met de FA's. Dat is het juiste loket als je er vragen over hebt.
Dit is geen werk, dit is plezier, als het goed is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
Nee die doet alleen kantoorwerk of heb je een typemachine in de douche
Je kan er ook alleen onder he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou goed idee. Tijd geleden dat ik samen met een man onder de douche heb gestaan
Alleen is ook veel fijner, krijg je geen koude rug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou goed idee. Tijd geleden dat ik samen met een man onder de douche heb gestaan
Nou ja altijd maar alleen is ook maar alleen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alleen is ook veel fijner, krijg je geen koude rug.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja altijd maar alleen is ook maar alleen.
Dan had je met Tem mee moeten gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja altijd maar alleen is ook maar alleen.
Mjah beetje raar he, gezien het feit dat hij een vriendin heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan had je met Tem mee moeten gaan.
Dan ben ik liever alleen niet vrolijk hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dan moet je mij een week uitnodigen.
Dan kijk je na die week heel wat blijer
want dan ben je weer van me af
Geef jij vandaag iedereen maar eens een hypotheek met een looptijd van 120 jaar met een rente van 0,2% vastquote:
Ik ben geen hypotheekverstrekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Geef jij vandaag iedereen maar eens een hypotheek met een looptijd van 120 jaar met een rente van 0,2% vast
Don't think so.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef arjan1112 het volgende:
Dan een leuke bedrijfslening met een looptijd van 60 jaar tegen 0,3%
Hoezo niet je kan toch onbeperkt geld lenen bij de Centrale bank van Japan ( BoJ ) met een onbeperkte looptijd tegen 0,0001%quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:10 schreef Karina het volgende:
Toepasselijk liedje dan maar want ik weet hoeveel je van youtubejes houdt
Ah daar hebben we die weer, even kijken, weet niet meer zo goed hoe die ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Specularium op 21-05-2014 12:28:00 ]
Held.quote:
Moet er sowieso niet aan denken dat je wakker wordt en dat naast je ligt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hoofd heh, dat is gewoon te groot of zo. Rare foto.
Krijgt ge lekker een worstenbroodje met spek, jong!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet er sowieso niet aan denken dat je wakker wordt en dat naast je ligt.
En als het spreekt dan dat gare Brabantse accent. Ugh.
Ik vermoed dat het een photoshop is hoor, de verhouding klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hoofd heh, dat is gewoon te groot of zo. Rare foto.
Ja dat vermoeden heb ik ook, een hele slechte fotoshop.. er is er ook nog 1 in lig pose, die klopt ook niet. Maar ik zal hem maar niet postenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een photoshop is hoor, de verhouding klopt voor geen meter.
Alle libido binnen 2 seconden extreem in de min, en dan gillend naar huis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Krijgt ge lekker een worstenbroodje met spek, jong!
Je klopt zelf voor geen meter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een photoshop is hoor, de verhouding klopt voor geen meter.
Ik vind het pak wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden heb ik ook, een hele slechte fotoshop.. er is er ook nog 1 in lig pose, die klopt ook niet. Maar ik zal hem maar niet posten
Corrie in een juichpak.. JEEEEEEJJJJ!!!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het pak wel leukal lijkt het me wel een beetje warm voor in de zomer.
Je moet eerst punten hebben van de Jumbo en ik kom daar nooit, dus helaas gaat het niet gebeurenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie in een juichpak.. JEEEEEEJJJJ!!!!!
Voor 50 euro wijn halen en dan heb je een volle spaarkaart geloof ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet eerst punten hebben van de Jumbo en ik kom daar nooit, dus helaas gaat het niet gebeuren
Hier in de buurt is volgens mij geen Jumbo. AH monopoliequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor 50 euro wijn halen en dan heb je een volle spaarkaart geloof ik.
Daar heb ik ook last van..quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt is volgens mij geen Jumbo. AH monopolie
AH, plus en aldi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:42 schreef YokiKater het volgende:
Nu mag ik zeker ook geen plaatje van die dikke van de Plus posten?
Ik kan mij geen 5de herinneren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:56 schreef Peunage het volgende:
Er waren toch altijd 5 vN die gasten? Heeft ze de 5de opgegeten?
Waar wel dan?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van Arjan vandaag.
Vertel zelf eens een verhaalquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:09 schreef Webschip het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van Arjan vandaag.
er zijn hier : 2 ah 3 plus 2 lidl 2 spar en 1 coopquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zo oud als dat je je voeltquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:13 schreef arjan1112 het volgende:
Nou als ik nou nog steeds groot moet worden
wanneer ben ik dan 'groot'
op me 70ste ofzo
heb je de AH al geprobeerd want naar het schijnt neemt ahold heel belgie over, er zijn nu al 13 Albert Heijns in belgiequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga altijd naar de carrefour. Kost klauwen met geld en de verse groenten en fruit zijn niet om over naar huis te schrijven. Ook sta ik altijd een half uur in de rij omdat de cassières ontzettend traag zijn en het belangrijker vinden om met hun collegas over hun weekend te praten dan om klanten te helpen. Oja, en ze hebben de fietsenstalling heel slim naast de glasbakken gezet zodat ik mijn fiets eerst over al die glasscherven moet heentillen. Topwinkel
Pfffffffffffffff, word jij nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:16 schreef arjan1112 het volgende:
niks te beleven op facebook
hier is het ook dood
me 2de bier is bijna op
ik ga zo koken
Waarom ga niet naar een andere supermarkt?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga altijd naar de carrefour. Kost klauwen met geld en de verse groenten en fruit zijn niet om over naar huis te schrijven. Ook sta ik altijd een half uur in de rij omdat de cassières ontzettend traag zijn en het belangrijker vinden om met hun collegas over hun weekend te praten dan om klanten te helpen. Oja, en ze hebben de fietsenstalling heel slim naast de glasbakken gezet zodat ik mijn fiets eerst over al die glasscherven moet heentillen. Topwinkel
Ja ik weet het, maar helaas zit er nog geen in mijn buurt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
heb je de AH al geprobeerd want naar het schijnt neemt ahold heel belgie over, er zijn nu al 13 Albert Heijns in belgie
Nou ik ga wel eens naar de ecologische supermarkt maar dat is heel klein en daar hebben ze veel dingen niet. En ejgenlijk kan ik dat ook niet betalenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ga niet naar een andere supermarkt?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff, word jij nooit moe van jezelf?
altijdquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff, word jij nooit moe van jezelf?
Vroeger ging ik ook vaak naar de ecologische supermarkt (al noemden we dat toen anders)....totdat het werd overgenomen door een grote landelijke keten. Daarna nooit meer binnen geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ga wel eens naar de ecologische supermarkt maar dat is heel klein en daar hebben ze veel dingen niet. En ejgenlijk kan ik dat ook niet betalen
Verder is er nog een andere grote supermarkt in de buurt maar die is nog erger dan de carrefour.
Maar zijn er geen 'gewone' winkels in de buurt? AH, lidl, aldi, deka, c1000 etc.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou ik ga wel eens naar de ecologische supermarkt maar dat is heel klein en daar hebben ze veel dingen niet. En ejgenlijk kan ik dat ook niet betalen
Verder is er nog een andere grote supermarkt in de buurt maar die is nog erger dan de carrefour.
Nee, anders ging ik daar wel heenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar zijn er geen 'gewone' winkels in de buurt? AH, lidl, aldi, deka, c1000 etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:34 schreef Viro het volgende:
Do I wanna know?Onze Armeense ridder uit Almere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, zo ben ik aan mijn bijnaam (username) gekomenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms noemen we hem Peuny, gewoon omdat het kan.
Zo, zo.. scherpe Corriequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is een aramees? Een soort kruizing tussen een papegaai en een mees?
Niet eens bij stil gestaan dat mensen dat niet wetenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Veel mensen weten niet eens wat een ara is. Bazenbeesten zijn het.
Wij hadden er vroeger 1 los rondvliegen in de growshop..Waakvogelquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens bij stil gestaan dat mensen dat niet wetenIk zag ze altijd in Artis, bij de ingang.
En praten toch? Mooie beesten wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij hadden er vroeger 1 los rondvliegen in de growshop..Waakvogelbeest was helemaal gek. Kunnen ook lekker krijsen die beesten.
Dit is een bepaalde soort man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef sp3c het volgende:
zeg dan gewoon papegaai man, met jullie elitaire gedrag
Een ara is de T-Rex van de papegaaien man.. en fokking stoer. Echt geniale beesten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:10 schreef sp3c het volgende:
zeg dan gewoon papegaai man, met jullie elitaire gedrag
Doe normaal gek. Ik zal jou eens braden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:11 schreef sp3c het volgende:
gewoon braden die meuk, kijken wat er gebeurt
Je bent zelf een kip met een grote bek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:13 schreef sp3c het volgende:
is gewoon een hele gekleurde kip met een grote bek
Pik in hand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
Ben je ook lekker een biertje aan het drinken, Arie?
Speech to text.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Wacht, in 1 hand bier, in de andere pik, hoe typt hij dan?
ja duh daarom hoop ik dat het niet aan staat, hoor je alleen maar gevloek.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:26 schreef sp3c het volgende:
krijg je dit soort zinnen
"?? ????? ????? ???????godver?????????godverdomme????? ????? ?????? ????? ????kutgodverdekut???? ????? ?????godverdrrr?????
jaja maar je leest dan alleen gevloek, tenzij je een programmaatje hebt wat het voorleest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef sp3c het volgende:
het idee is dat je het dan leest he, je hoort het niet echt
Ik hoop niet dat hij 'komt' geeft zo een bende.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Arjanus op een meet komt hoop ik dat hij tegen je aan gaat botsen met zijn brommobiel.
Gewoon hier in Amsterdam man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
niet weer die homosexuele pleinbios met die kou en die helikopters trouwens hoor
Helikopters?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
niet weer die homosexuele pleinbios met die kou en die helikopters trouwens hoor
Ja maar dat is hartstikke duur man. Of de Casa Rosso daar hebben ze van die live showsquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
Bestaat de Bananenbar nog?
Penage moet er daar 1 uit eten.
De bananenbar?quote:
Lekker ongemakkelijk wordt dat. Iedereen met rode oortjes daar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is hartstikke duur man. Of de Casa Rosso daar hebben ze van die live shows
Nee, dat is niks voor Penage.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is hartstikke duur man. Of de Casa Rosso daar hebben ze van die live shows
Valt denk ik wel mee, het is voor toeristen dus het XXX gehalte zal niet al te hoog zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk wordt dat. Iedereen met rode oortjes daar.
Allemaal palen met XXX man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, het is voor toeristen dus het XXX gehalte zal niet al te hoog zijn
Hm, met al die vrijgezelle Fok!kers hier die al maanden geen naakte vrouw meer van dichtbij hebben gezien..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, het is voor toeristen dus het XXX gehalte zal niet al te hoog zijn
Als het goed is zijn er ook naakte mannen, dus heb ik er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, met al die vrijgezelle Fok!kers hier die al maanden geen naakte vrouw meer van dichtbij hebben gezien..
Ik zit inderdaad meestal op 300 meter hoogtequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, met al die vrijgezelle Fok!kers hier die al maanden geen naakte vrouw meer van dichtbij hebben gezien..
Moet je dan met de Hempont? Of zit ik dan helemaal verkeerd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Het is wel kut dat die draagvleugelboot niet meer vaart.. dan zat ik makkelijk en snel in 020.
Anders trekt Adriaan zijn broek gewoon even uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er ook naakte mannen, dus heb ik er ook nog wat aan.
Nee, met de auto of met de fiets of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je dan met de Hempont? Of zit ik dan helemaal verkeerd.
Dat is gewoon raar hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders trekt Adriaan zijn broek gewoon even uit.
En dan dronken terug fietsen zekerquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
27 km en dan sta ik bij de kattenburgkazerne.
Ga jij maar lopend.quote:
Dan moet ik van driehuis naar Beverwijk en van Beverwijk naar Amsterdam denk ik. Maar ik doe niet aan het OV, dan kan ik net zo goed een bus pakken, die rijdt er ook wel naar Sloterdijk of zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. Gaat toch wel een trein denk ik?
Marnixstraat misschien wel. Maar als je niet met het OV gaat, dan is dat geen optie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan moet ik van driehuis naar Beverwijk en van Beverwijk naar Amsterdam denk ik. Maar ik doe niet aan het OV, dan kan ik net zo goed een bus pakken, die rijdt er ook wel naar Sloterdijk of zo.
WHAHAHAHAHAHAH!!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
Kun je mij verder ook vertellen of dit product ook geschikt is voor jonge geitjes?
Ja hallo dat was een normale en serieuze vraag, ik vind dat het geslachtsdeel van het jonge geitje dat ik hier in de achtertuin hou wat klein is, misschien boost dit zijn zelfvertrouwen richting de vrouwtjesquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo dat was een normale en serieuze vraag, ik vind dat het geslachtsdeel van het jonge geitje dat ik hier in de achtertuin hou wat klein is, misschien boost dit zijn zelfvertrouwen richting de vrouwtjes.
Hij steekt nu zijn tong uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
Size does not matter hoor zeg dat maar tegen dat bokje
Ah hij is goed met zijn tong dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij steekt nu zijn tong uit.
Ik voel mij beschaamd.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah hij is goed met zijn tong dusHouden de vrouwengeitjes ook van.
En het dan vreemd vinden dat mensen raar naar je vleeslul staren op het stationquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef YokiKater het volgende:
Lijkt mij wel geniaal als je lul tot aan je knieen hangt of zo, en dan lekker met een korte broek over straat lopen. Lekker laten hangen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Tevens heb ik zelf geen problemen met mijn liniaal.
[..]
Bifiworstje in je hol, Corrie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker worst, ik heb nog bifiworstjes liggen
TomTom in je hol, Corrie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die zijn te vettig, krijg je zo een bende van
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]ja dat was BIJNA letterlijk. Ik ga weer blozen man.
Yishquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga ik nog jaren horen he? Tenzij ik nog een nieuwe blunder maak.
Ja ik weet het man. Ik schaamde me helemaal kapot.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish
Maar blijft dan ook wel leukwe hadden dat ding serieus een dag
*proest*
Zelfs ik ken dat verhaal... er was een meet.. Corrie reed met LH mee.. TomTom lag op stoel, Corrie ging zitten.. TomTom stuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
Misschien moet iemand dit verhaal even verduidelijken.
Nee niet de Tomtom gelukkig, dat was nog erger geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zelfs ik ken dat verhaal... er was een meet.. Corrie reed met LH mee.. TomTom lag op stoel, Corrie ging zitten.. TomTom stuk.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het man. Ik schaamde me helemaal kapot.
Ja dat, maar het was eik alleen de houder, dus plastic en gelukkig goedkoopquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zelfs ik ken dat verhaal... er was een meet.. Corrie reed met LH mee.. TomTom lag op stoel, Corrie ging zitten.. TomTom stuk.
Oh nouja, zo had ik het begrepen iig, kijk er namelijk niet vreemd van op dat jij graag een dubbele Tom in je hol wiltquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet de Tomtom gelukkig, dat was nog erger geweest.
Nou ja Yokiquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh nouja, zo had ik het begrepen iig, kijk er namelijk niet vreemd van op dat jij graag een dubbele Tom in je hol wilt
Arjan is al K.O, denk ik, dus ik neem het gewoon over. Ga straks nog wat extra bier laten brengen denk ik. Kan tot 0300 uur hierquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja YokiWe gaan geen Arjannetje doen he? Met je rare praat.
Niet op een prullenbakje gaan zitten dan he?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Voortaan ga ik ook gewoon met de treinDaar kan ik hopelijk niks aan mollen.
Hehe nee. En ook niet per ongeluk bij iemand op schootquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet op een prullenbakje gaan zitten dan he?
*proest*quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee. En ook niet per ongeluk bij iemand op schoot
Ziet er wel gek uit. Wel knap inderdaad.quote:
Bekkie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog steeds aan het klieren dus. Wordt tijd dat je wat klappen krijgt.
Jij hebt een leeftijd bereikt dat het je kennelijk geen zak meer uitmaakt of zo... Dat kan en mag, maar ik ben nog vrij jong en ik hou van lekker leven en ben geen bodybuilder, maar wil toch echt wel fit en gezond verder gaan. En dan is zo iemand als Statham een groot voorbeeld voor mij, doe mij ook maar zo'n lichaam op mijn 47e.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik sport nooit. Geen zin in. Dan maar een papzak.
Klopt maar ik heb nooit gesport en het maakte me nooit iets uit. En nu gaat dat ook niet meer lukken een strak lichaam krijgen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt een leeftijd bereikt dat het je kennelijk geen zak meer uitmaakt of zo... Dat kan en mag, maar ik ben nog vrij jong en ik hou van lekker leven en ben geen bodybuilder, maar wil toch echt wel fit en gezond verder gaan. En dan is zo iemand als Statham een groot voorbeeld voor mij, doe mij ook maar zo'n lichaam op mijn 47e.
Zal wel 5 uur per dag in de sportschool hangen en een speciaal dieet volgen enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
Vraag me wel af wat hij daar allemaal voor moet doen.
Ik gelukkig niet want dan zou diegene mijn ouwe slappe lijf zienquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik sport ook niet meer, ook hier geen strak lichaam dus, maar heb wel een afgetrainde gespierde man thuis op de bank![]()
Het is altijd morgen hequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
Dus...
[ afbeelding ]
Ik zeg goed bezig![]()
Morgen ga ik sporten.
Ik heb altijd aan sport gedaan en heb altijd een goed strak lichaam gehad.. totdat ik agorafobie kreeg en door bepaalde medicatie ook nog eens ging aankomen. Ik ben niet vatzig, maar ik heb wel een buikje en lovehendles en een kont gekregen, pas niet meer in mijn oude broeken bijvoorbeeld. Maar dat komt wel weer goed. Ik kom ook weer meer buiten, alleen is mijn MTB nog even uit de running na dat ongelukje. Moet ik nog even fixen, en een hometrainer erbij en weer met de gewichtjes aan de slag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb nooit gesport en het maakte me nooit iets uit. En nu gaat dat ook niet meer lukken een strak lichaam krijgen hoorALs ik het al zou willen.
Vraag me wel af wat hij daar allemaal voor moet doen.
Speciaal dieet, sportschool en boksen.. dat is wat hij doet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel 5 uur per dag in de sportschool hangen en een speciaal dieet volgen enzo.
DAT lijkt mij nou ook lekker, even je frustratie kwijt raken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
En een bokszak.. echt, die heb ik echt nodig
Nee, rennen vind ik niet zo leuk.. dan ga ik liever een flink stuk wandelen met een zware tas op mijn rug.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt mij nou ook lekker, even je frustratie kwijt raken.
Houd je niet van rennen? Heb je niets voor nodig.
Ik heb dat ooit geprobeerd maar vond ik ook helemaal niks, rennen. Ik kan het ook gewoon nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, rennen vind ik niet zo leuk.. dan ga ik liever een flink stuk wandelen met een zware tas op mijn rug.
Corrie straks dronken op AT5.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
Het is altijd morgen heIk heb ook nog bier maar ik neem niks. Of misschien eentje
Vroeger deed ik dat wel hoor, fanatiek ook.. dik 3 km op de coopertest en meedoen aan de Pierloop en zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit geprobeerd maar vond ik ook helemaal niks, rennen. Ik kan het ook gewoon nietik begin langzaam maar kan dat niet volhouden dat trage en ga dan keihard rennen waardoor ik na 10 minuten compleet uitgeput ben.
Ja maar als je net begint moet je rustig aan doen en dat kan ik dus niet. Geen geduld voor of zo alles moet meteen hard en snel en dat lukt natuurlijk niet meteen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat wel hoor, fanatiek ook.. dik 3 km op de coopertest en meedoen aan de Pierloop en zo
Goed verhaal!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als je net begint moet je rustig aan doen en dat kan ik dus niet. Geen geduld voor of zo alles moet meteen hard en snel en dat lukt natuurlijk niet meteen.
Ja ik ben nogal fanatiek en kan niet tegen mijn verliesquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Goed verhaal!![]()
Nee maar zo ben ik ook, ik herken dat welLekker fanatiek.. heb je dat nog steeds een beetje, ouwe panter?
Dan laat ik je gewoon winnen, mag jij bovenopquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal fanatiek en kan niet tegen mijn verliesSlechte eigenschap dat laatste.
dezequote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen geduld voor of zo alles moet meteen hard en snel en dat lukt natuurlijk niet meteen.
Wat.. ik heb gewoon een nieuwe sig hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut Yoki liet hem gaan maar jij ziet het natuurlijk, ik zag het zelf namelijk ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |