Lijkt op die twitteractie van de AIVD..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]twitter:twitter:TorySwing twitterde op woensdag 21-05-2014 om 01:35:07#WhyImVotingUkip: because I want a party that’ll represent me in the European Parliament by not turning up and not voting. reageer retweet
twitter:TorySwing twitterde op woensdag 21-05-2014 om 01:32:53#WhyImVotingUkip: because no political party is standing up for the white, middle-class, heterosexual male, and that needs to change. reageer retweet
De UKIP en Farage.twitter:TorySwing twitterde op woensdag 21-05-2014 om 01:31:39#WhyImVotingUkip: because immigrants are simultaneously taking ‘our’ jobs and claiming ‘our’ benefits. Scoundrels, the lot of them. reageer retweet
ik zeg opheffen en snelquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef HiZ het volgende:
Het is wel komisch altijd dat zogenaamde euro-sceptici de rol van de Europese Raad nooit kunnen bevatten.
Fair point, de private schulden zijn voor Nederland een nog groter probleem dan de staatsschuld.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat zijn de rentelasten die een huizenbezitter in Nederland betaalt tov zijn of haar jaarsalaris?
De private bezittingen dan (veelal veilig opgeborgen in 1.400 miljard aan pensioenfondsen)?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Fair point, de private schulden zijn voor Nederland een nog groter probleem dan de staatsschuld.
Schulden an sich zijn niet zo'n probleem, zolang er maar voldoende bezittingen / inkomsten tegenover staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Fair point, de private schulden zijn voor Nederland een nog groter probleem dan de staatsschuld.
Ja, dat is toch niet het geval voor de Nederlandse huizen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schulden an sich zijn niet zo'n probleem, zolang er maar voldoende bezittingen / inkomsten tegenover staan.
EU-sceptici, niet eurosceptici! Verwar het instituut en de passant niet met het continent en het samenwerkingsprincipe.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef HiZ het volgende:
Het is wel komisch altijd dat zogenaamde euro-sceptici de rol van de Europese Raad nooit kunnen bevatten.
Ach ja, liever dat dan dat ze de invloedrijke outsider die een kandidaat is om de eerste minister te worden laten vermoorden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Lijkt op die twitteractie van de AIVD..
..ook van die 'mooi' vragen/opmerkingen zaten daartussen
Dat is over het geheel gezien wel degelijk het geval. Natuurlijk zijn er genoeg hypotheken die onder water staan, maar in totaal is de waarde van huizen nog ruimschoots meer dan de hypotheekschuld. Zie bijvoorbeeld: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)012/2012-3680-wm.htmquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet het geval voor de Nederlandse huizen?
Ben jij pro of anti Europese Unie?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is over het geheel gezien wel degelijk het geval. Natuurlijk zijn er genoeg hypotheken die onder water staan, maar in totaal is de waarde van huizen nog ruimschoots meer dan de hypotheekschuld. Zie bijvoorbeeld: http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)012/2012-3680-wm.htm
Dat is bovendien 2012. In 2013 is de hypotheekschuld nog weer flink afgenomen, hoewel de huizenprijzen ook nog weer gedaald zijn.
Ik ben niet van dat soort stompzinnige zwart-wit stellingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben jij pro of anti Europese Unie?
Vind jij dat wij erin moeten blijven?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat soort stompzinnige zwart-wit stellingen.
Alexander. Niet P., maar S van E.quote:
De eerste wordt ook wat lastig bij verkiezingen voor het EP.quote:
het is heel simpel, niet stompzinnig:quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben niet van dat soort stompzinnige zwart-wit stellingen.
I know.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
De eerste wordt ook wat lastig bij verkiezingen voor het EP.
Zo simpel is het natuurlijk alles behalve. Als wij de economen mogen geloven (ik zeg geloven omdat economie geen exacte wetenschap is) is uit de EU stappen voor Nederland economisch gezien niet verstandig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het is heel simpel, niet stompzinnig:
Wie acht jij beter in staat de politieke beslissingen over Nederland te laten nemen en controleren:
• Kabinet en Parlement - Den Haag
• EC en EP - Brussel & Straatsburg
Zie daarvoor deze discussie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk alles behalve. Als wij de economen mogen geloven (ik zeg geloven omdat economie geen exacte wetenschap is) is uit de EU stappen voor Nederland economisch gezien niet verstandig.
Het is wel degelijk stompzinnig omdat je een incorrecte dichotomie poneert. X of Y is niet in alle gevallen beter. Soms is X beter, soms Y. Dat hangt er vanaf welke beslissingen er genomen worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het is heel simpel, niet stompzinnig:
Wie acht jij beter in staat de politieke beslissingen over Nederland te laten nemen en controleren:
• Kabinet en Parlement - Den Haag
• EC en EP - Brussel & Straatsburg
En dat klopt ook gewoon. De anti europapartijen staan ook niet bepaald bekend om hun economisch vernuft.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk alles behalve. Als wij de economen mogen geloven (ik zeg geloven omdat economie geen exacte wetenschap is) is uit de EU stappen voor Nederland economisch gezien niet verstandig.
Toch bijzonder wat voor mafketels men bij domrechts elke keer weer tevoorschijn weet te toverenquote:
Terwijl juist links het patent op dom in handen heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2014 07:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch bijzonder wat voor mafketels men bij domrechts elke keer weer tevoorschijn weet te toveren
A vote is never wasted in a democracy.quote:
Tja, voor jou is alles wat de apartheid niet steunt links. Als je zo creatief met je definities omgaat houdt het op.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Terwijl juist links het patent op dom in handen heeft.
Apartheid is niet links of rechts.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, voor jou is alles wat de apartheid niet steunt links. Als je zo creatief met je definities omgaat houdt het op.
Praktisch gezien wel. Maar goed veel plezier met het verzinnen van je eigen definities.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Apartheid is niet links of rechts.
BS. Tegenstanders waren in alle politieke spectra te vinden. Het was gewoon een ongelukkig systeem om culturele botsingen te voorkomen langs raciale weg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Praktisch gezien wel. Maar goed veel plezier met het verzinnen van je eigen definities.
Had het niet over de tegenstanders maar over de voorstanders. Die vind je zeker tegenwoordig enkel nog in de zeer rechtse hoek.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
BS. Tegenstanders waren in alle politieke spectra te vinden. Het was gewoon een ongelukkig systeem om culturele botsingen te voorkomen langs raciale weg.
Het systeem bestaat nog steeds in Israël. Links en rechts is daar aardig in evenwicht en geen van beide kampen maakt zich hard voor afschaffing.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had het niet over de tegenstanders maar over de voorstanders. Die vind je zeker tegenwoordig enkel nog in de zeer rechtse hoek.
Maar goed, je verzint zo toch weer een nieuwe eigen definitie
- flat taxquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:50 schreef SadPanda het volgende:
UKIP mag zich dan wel opwerpen als de verdediger van 'de gewone Brit', het partijprogramma belooft juist voor die groep weinig goeds: één belastingtarief voor arm en rijk (wat neerkomt op een belastingverhoging voor de armste 88 procent van het land), een verdere deregulering van het bankwezen en het schrappen van twee miljoen banen in de publieke sector.
http://nos.nl/artikel/648(...)-drinkt-en-wint.html
Erg objectief die NOS en tevens is dat dik gedrukte gewoon onjuist.
Voor jou en mij wellicht verstandig. Maar voor de armsten onder ons niet. Volgens mij Klopt het bericht verder ook gewoon.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- flat taxeindelijk iemand verstandig
- schrappen van 2 miljoen ambtenaren?idem
De NOS heeft weer een PvdA-stagiair in dienst, dan roepen ze dat soort gekke dingen.
Ze deden vast niet overal mee maar 10 keer zo klein als Labour noem ik niet echt een goed resultaat...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:08 schreef SadPanda het volgende:
UKIP heeft het erg goed gedaan in de Engelse lokale verkiezingen.
http://www.bbc.com/news/e(...)cil-election-results
http://www.bbc.com/news/uk-politics-27531094
Komt ook erg door het kiesstelsel aldaar. Je moet volgens mij de meerderheid halen in je district. Dat was eerder voor ukip bijna onmogelijk en nu lukt het ze soms. Voor hen dus wel degelijk een doorbraak.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze deden vast niet overal mee maar 10 keer zo klein als Labour noem ik niet echt een goed resultaat...
With 82 councils declared, Labour has gained 149 seats, UKIP has gained 92 seats, the Lib Dems have lost 127 and the Conservatives have lost 126.
Zoals 99.999 al zegt hebben ze daar een first-past-the-post system, met een systeem zoals in Nederland zouden ze veel en veel meer halen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze deden vast niet overal mee maar 10 keer zo klein als Labour noem ik niet echt een goed resultaat...
With 82 councils declared, Labour has gained 149 seats, UKIP has gained 92 seats, the Lib Dems have lost 127 and the Conservatives have lost 126.
Ja, het districtenstelsel, verrot systeem. Maar goed, de tellingen zijn nog niet voorbij zag ik, dus kan nog genoeg gebeuren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals 99.999 al zegt hebben ze daar een first-past-the-post system, met een systeem zoals in Nederland zouden ze veel en veel meer halen.
In de peilingen voor de Europese verkiezingen staan ze dan ook eerste.
Daarom is de UKIP ook een prima partij voor het EP maar ongeschikt voor het nationale parlement.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:50 schreef SadPanda het volgende:
UKIP mag zich dan wel opwerpen als de verdediger van 'de gewone Brit', het partijprogramma belooft juist voor die groep weinig goeds: één belastingtarief voor arm en rijk (wat neerkomt op een belastingverhoging voor de armste 88 procent van het land), een verdere deregulering van het bankwezen en het schrappen van twee miljoen banen in de publieke sector.
http://nos.nl/artikel/648(...)-drinkt-en-wint.html
Erg objectief die NOS en tevens is dat dik gedrukte gewoon onjuist.
Elk voordeel hep ze nadeel...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daarom is de UKIP ook een prima partij voor het EP maar ongeschikt voor het nationale parlement.
Naar mijn smaak, ik ben immers een voorstander van het Rijnlands model.
Inmiddels oud nieuws.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef remlof het volgende:
Was dit interview met Mr. Farage nog niet gepost?
UKIP leader Nigel Farage in radio gaffe: Listen to moment spin doctor interrupts car crash interview
Nigel Farage was humiliated in a disastrous radio interview today on a black Friday for UKIP.
A frantic party spin doctor interrupted the live broadcast in a desperate bid to save the party leader from a mauling over his ugly remarks about migrants.
Zelfs de Duitsers hebben dat begraven, en terechtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daarom is de UKIP ook een prima partij voor het EP maar ongeschikt voor het nationale parlement.
Naar mijn smaak, ik ben immers een voorstander van het Rijnlands model.
Lees ook eens de laatste alinea...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef Hexagon het volgende:
Roddels die suggereren dat Le Pen flirt met de Gouden Dageraad als onderdeel van hun paneuropese fractie
http://www.euractiv.com/s(...)dawn-flirting-302343
Lekkere vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |