Ik heb de Lowie kaart, dus ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helemaal niet.
Als je op de Hans-plek komt moet je terug naar de plek waar hij zijn jasje heeft gegooid.
Als je de Lowie kaart hebt kun je niet winnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb de Lowie kaart, dus ik heb gelijk.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je de Lowie kaart hebt kun je niet winnen.
door dat begin heb ik mijn boxen opgeblazen. tering. verder vind ik het behoorlijk matig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat deze Heino cover (uit 1999) je lachen of huilen?
Cruijffje bedoel je tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb de Lowie kaart, dus ik heb gelijk.
'Project' van de zanger van Sodom. Oude band wel binnen een zeker genre waar ik het niet heel warm of koud van krijgquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
door dat begin heb ik mijn boxen opgeblazen. tering. verder vind ik het behoorlijk matig.
puberaal metal bandje dat leuk denkt te zijn door een schlagerklassieker te coveren, maar daarbij totaal de originele boodschap en insteek overboord gooit.
Je bent weer schijtlollig aan het doen en ik accepteer het weer niet!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
FHF / Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner.
Die Saviour vond ik al een baas, maar nu kan die helemaal niet meer kapot bij me
Wat een enorme baas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
Die Saviour vond ik al een baas, maar nu kan die helemaal niet meer kapot bij me
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
Nice, maar ik heb het gemist ws.. Wat is dat voor een spel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Het was een mooie dag gisteren, bier en VI Spel
[ afbeelding ]
Gij onwetende, het VI Spel, te koop bij de Lidl voor het luttele bedrag van 1 tientje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, maar ik heb het gemist ws.. Wat is dat voor een spel?
Ja wat voor spel is het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Gij onwetende, het VI Spel, te koop bij de Lidl voor het luttele bedrag van 1 tientje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, maar ik heb het gemist ws.. Wat is dat voor een spel?
Vraag en antwoordspel. Soort triviant/ganzenbordachtig. Zitten allemaal kaartjes bij met voetbalvragen.quote:
Sjaak Polakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd bij het afscheidsduel van Boschker.
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fuck die Boscker shit er is een nieuwe episode van Fargo uit.
10 eps maar dus prima plan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.
OK dat is te doen inderdaad. En achter elkaar kijken is wel lekker, zit je goed in het verhaal.quote:
Dit ga ik ook doen met Fargoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.
Dat is soms wel een beetje lastig bij Fargo erin raken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is te doen inderdaad. En achter elkaar kijken is wel lekker, zit je goed in het verhaal.
Volgens bierdopje op 17 juni.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen met Fargo![]()
Wanneer is de laatste episode uit?
Zit nu episode 5 te kijken dus over 5 weken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen met Fargo![]()
Wanneer is de laatste episode uit?
Volgens mij heb ik de film gezien, maar weet het niet zeker. Maar ga ik doen dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje lastig bij Fargo erin raken.
Bij Breaking bad is dat makkelijker. Het was toevallig het eerste wat ik aanklikte op Netflix anders had ik het ook zo gedaan. De film eerst kijken is wel een aanrader.
Gewoon erna dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan is het WK volop aan de gang, dus niet echt tijd om alles te gaan kijken dan
Niks mis mee. Er zal vast wel weer een weekje in de zomervakantie zijn dat het kutweer is.quote:
Ik pak wel een weekendje, hoef ik niet alleen te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Er zal vast wel weer een weekje in de zomervakantie zijn dat het kutweer is.
Niet van die moeilijke vragen stellen als het zo warm is hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Grenzen aan de Nederlandse rechtsstaat, anyone.
Ik ben er nu ook mee bezigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen als het zo warm is hoor
Yupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet de film Fargo ook nog kijken ja. Staat toch op Netflix.
om amsterdam ik teken ervoor, iemand?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Grenzen aan de Nederlandse rechtsstaat, anyone.
Pfff sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig. Werkstuk Maatschappijleer.
Vanaf Donderdag al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow draait ie vanaf zaterdag? Lijkt me beter dan Godzilla. Dat was echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |