Ook geen telefoon?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik neem lekker ouderwets op mijn ds na niks electronisch mee op vakantie lekker back to basic.
De Snoekquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die oude DS vind ik nog steeds een mooie auto
twitter:
twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 18:18:54“@DemydeZeeuw: @NOSsport ben transfervrij
” reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Yoeri van den Busken @yvdbusken 5 min.
Op wensenlijst AZ staan op dit moment 2 buitenspelers en een rechtsback. Ziyech zal het niet gaan worden. Hupperts waarschijnlijk wel.
Adames, je grote held blijft behouden voor de Ere.
mijn ouders hadden vroeger een dsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
De Snoek![]()
Jammer van de brakke hydrauliek je moet veel van die auto's weten wil je er zo eentje als klassieker kunnen kopen en fatsoenlijk onderhouden.
Arnoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 18:18:54“@DemydeZeeuw: @NOSsport ben transfervrij
” reageer retweet
Ik lees wel niets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)schuldige-foto.dhtml
Wat een trut.
Onder dik gedrukte staat gespoilerde info dus lees niet teveel door.
daarboven in principe gewoon ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
Wat een trut.
elke diehard fan heeft de boeken al gelezen en de rest boeit het geen neukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Elan het volgende:
Wat een trut.
Laat deze Heino cover (uit 1999) je lachen of huilen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Wel ergens verwacht, gaan geruchten over Beerens naar Feyenoord en AZ was in de winterstop al min of meer rond met Hupperts
Ergens is het wel grappig, maar Arno blijft Arno en op Arno kotsen wij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno is weer lekker aan het trollen.
CUL / Mission Impossible?: Kruiskade Nasi maar dan...Vegan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er al een VBL SC WK Pool?
Dit is iets wat ik wil weten. Niet Lange_Lans, maar ikzelf.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je het bordspelletje al, beste Alba?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm. Zou een goed initiatief zijn.
Waar is de Lans eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Subtiel Johannesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je het bordspelletje al, beste Alba?
Dat nog wel maar ik neem een oud model mee waar je alleen mee kan bellen en smsjes sturen.quote:
Eigenlijk moet er ook wel een komen voor heel FOK! met mogelijkheid tot subleague. Gewoon als de manager maar dan met alleen de uitslagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Subtiel Johannes![]()
We kunnen hier wel een pooltje beginnen gewoon in VBL dan niet in WK. Hier in de SC. Ik moet erbji zeggen dat ik ooit op het werk een pooltje gewonnen heb trouwens
Dat vind ik zelf het leukst, alleen uitslagen gokken of winst/verlies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook wel een komen voor heel FOK! met mogelijkheid tot subleague. Gewoon als de manager maar dan met alleen de uitslagen.
Ik kan me toch wel voorstellen dat Arjan van Westerloo jou een mailtje stuurt of je je een beetje representatief wil gedragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jou het schelen laat gaan joh.
mag niet van Foxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vi moet weer eredivisie beelden gaan gebruiken,
Weet ik, En dat is een naai streek van foxquote:
Je bent verhuurd van FC Barcelona aan Ajax. Zet drie stappen terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Pascalus het volgende:
De Lowie in het spel is trouwens een getekende Louis die een karatetrap doet.
Tof spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent verhuurd van FC Barcelona aan Ajax. Zet drie stappen terug.
Nee zo werkt het helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent verhuurd van FC Barcelona aan Ajax. Zet drie stappen terug.
Ik heb de Lowie kaart, dus ik heb gelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee zo werkt het helemaal niet.
Als je op de Hans-plek komt moet je terug naar de plek waar hij zijn jasje heeft gegooid.
Als je de Lowie kaart hebt kun je niet winnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb de Lowie kaart, dus ik heb gelijk.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je de Lowie kaart hebt kun je niet winnen.
door dat begin heb ik mijn boxen opgeblazen. tering. verder vind ik het behoorlijk matig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat deze Heino cover (uit 1999) je lachen of huilen?
Cruijffje bedoel je tochquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb de Lowie kaart, dus ik heb gelijk.
'Project' van de zanger van Sodom. Oude band wel binnen een zeker genre waar ik het niet heel warm of koud van krijgquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
door dat begin heb ik mijn boxen opgeblazen. tering. verder vind ik het behoorlijk matig.
puberaal metal bandje dat leuk denkt te zijn door een schlagerklassieker te coveren, maar daarbij totaal de originele boodschap en insteek overboord gooit.
Je bent weer schijtlollig aan het doen en ik accepteer het weer niet!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
FHF / Gezocht: Donald Duck Weekblad kenner.
Die Saviour vond ik al een baas, maar nu kan die helemaal niet meer kapot bij me
Wat een enorme baas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
Die Saviour vond ik al een baas, maar nu kan die helemaal niet meer kapot bij me
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:12 schreef Adames het volgende:
Nice, maar ik heb het gemist ws.. Wat is dat voor een spel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
Het was een mooie dag gisteren, bier en VI Spel
[ afbeelding ]
Gij onwetende, het VI Spel, te koop bij de Lidl voor het luttele bedrag van 1 tientje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, maar ik heb het gemist ws.. Wat is dat voor een spel?
Ja wat voor spel is het?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Gij onwetende, het VI Spel, te koop bij de Lidl voor het luttele bedrag van 1 tientje.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice, maar ik heb het gemist ws.. Wat is dat voor een spel?
Vraag en antwoordspel. Soort triviant/ganzenbordachtig. Zitten allemaal kaartjes bij met voetbalvragen.quote:
Sjaak Polakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd bij het afscheidsduel van Boschker.
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fuck die Boscker shit er is een nieuwe episode van Fargo uit.
10 eps maar dus prima plan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.
OK dat is te doen inderdaad. En achter elkaar kijken is wel lekker, zit je goed in het verhaal.quote:
Dit ga ik ook doen met Fargoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar kijken maar ik wacht tot het seizoen voorbij is en dan alles in 1x.
Dat is soms wel een beetje lastig bij Fargo erin raken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat is te doen inderdaad. En achter elkaar kijken is wel lekker, zit je goed in het verhaal.
Volgens bierdopje op 17 juni.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen met Fargo![]()
Wanneer is de laatste episode uit?
Zit nu episode 5 te kijken dus over 5 weken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen met Fargo![]()
Wanneer is de laatste episode uit?
Volgens mij heb ik de film gezien, maar weet het niet zeker. Maar ga ik doen dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is soms wel een beetje lastig bij Fargo erin raken.
Bij Breaking bad is dat makkelijker. Het was toevallig het eerste wat ik aanklikte op Netflix anders had ik het ook zo gedaan. De film eerst kijken is wel een aanrader.
Gewoon erna dusquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan is het WK volop aan de gang, dus niet echt tijd om alles te gaan kijken dan
Niks mis mee. Er zal vast wel weer een weekje in de zomervakantie zijn dat het kutweer is.quote:
Ik pak wel een weekendje, hoef ik niet alleen te kijkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Er zal vast wel weer een weekje in de zomervakantie zijn dat het kutweer is.
Niet van die moeilijke vragen stellen als het zo warm is hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Grenzen aan de Nederlandse rechtsstaat, anyone.
Ik ben er nu ook mee bezigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen als het zo warm is hoor
Yupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet de film Fargo ook nog kijken ja. Staat toch op Netflix.
om amsterdam ik teken ervoor, iemand?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Pfff sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig. Werkstuk Maatschappijleer.
Vanaf Donderdag al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow draait ie vanaf zaterdag? Lijkt me beter dan Godzilla. Dat was echt kut.
Aanstaande Donderdag hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver, dat was beter geweest
Oh komende donderdag. Dan had het niet gekund.
Ik vind het wel duur hoor de bios. 14 euro gisteren per persoon. Incl. 3D bril. Overigens vond ik het 3D niet zoveel toevoegen (en ik werd af en toe misselijk).quote:
Je bent zelf een rechtsstaat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat 3D altijd is inderdaad kut, Ik krijg er vermoeide ogen van omdat ik lenzen draag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel duur hoor de bios. 14 euro gisteren per persoon. Incl. 3D bril. Overigens vond ik het 3D niet zoveel toevoegen (en ik werd af en toe misselijk).
Zijn wij daar te oud voor danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel duur hoor de bios. 14 euro gisteren per persoon. Incl. 3D bril. Overigens vond ik het 3D niet zoveel toevoegen (en ik werd af en toe misselijk).
Misschien is het dat wel jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wij daar te oud voor dan?
Vind er ook geen flikker aan die brillen zitten ook nog eens vertieft en het voegt niet zoveel toe aan de film.
Dat is bij elke film... een of twee scenes 3d in verwerken en vervolgens cashen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is het dat wel jaIk had ook het idee dat ze er met opzet wat dingetjes instoppen voor het 3D effect. Wat lampionnetjes op de voorgrond bijvoorbeeld, sloeg nergens op.
Sommige scenes waren ook gewoon irritant, net alsof er iemand in beeld liepquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is bij elke film... een of twee scenes 3d in verwerken en vervolgens cashen.
Volgens mij vindt niemand het wat, het word je gewoon je strot ingedouwd lijkt wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb ook niets met dat 3d gebeuren. Het voegt weinig toe en je krijgt er koppijn van.
Ik heb Hanzel and Gretel in 3D gezien dat was gewoon echt irritant elke kogel/pijl kwam in 3d op je af ik werd er bijna epileptisch van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige scenes waren ook gewoon irritant, net alsof er iemand in beeld liep
[..]
Volgens mij vindt niemand het wat, het word je gewoon je strot ingedouwd lijkt wel.
Jep kunnen ze weer kekke 3d-televisies verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige scenes waren ook gewoon irritant, net alsof er iemand in beeld liep
[..]
Volgens mij vindt niemand het wat, het word je gewoon je strot ingedouwd lijkt wel.
Dat de ondertitels 'vooraan' staan is ook irritant vind ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Hanzel and Gretel in 3D gezien dat was gewoon echt irritant elke kogel/pijl kwam in 3d op je af ik werd er bijna epileptisch van.
jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand interesse in fm update van mijn spartasave?
Dat is Oled dat is wel mooi hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Wat nu blijkbaar weer verkocht moet worden zijn die 'gebogen' tv's, Waar dat nou weer op slaat. Die dingen kosten 5KLijkt me ook helemaal niet handig.
Graag. Sinouh zijn contract wel opengebroken mag ik hopen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
2e seizoenquote:
Lijkt me niet zo handig op een of andere manier. Als je niet in het midden zit zie je het toch niet goed?quote:
Ik ben er ook nog niet achter wat je daar nou precies mee opschiet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Wat nu blijkbaar weer verkocht moet worden zijn die 'gebogen' tv's, Waar dat nou weer op slaat. Die dingen kosten 5KLijkt me ook helemaal niet handig.
Ik volg op dit moment live gezien alleen GoT. En die laatste episode kijk ik dan wel om 3 uur 's nachts na de laatste WK wedstrijd ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pak wel een weekendje, hoef ik niet alleen te kijkenOverigens denk ik dat de rest dan ook afgelopen is, GoT en nog een paar.
Heeft meeste clean sheets in de eredivisie dit seizoenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Sinouh zijn contract wel opengebroken mag ik hopen?
Bij mij wonnen zovaak Jupiler League clubs de bekerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
2e seizoen
halverwege 9e plek
kwartfinales beker tegen emmen en alle toppers zijn er al uithad vorig seizoen ook al halve finale
Hogere resolutie dus in principe mooier beeld. Al gaan volgens mij gaan films en tv maar tot maximaal 1080p dus schiet je er nog niks mee op met je 4k televisiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig op een of andere manier. Als je niet in het midden zit zie je het toch niet goed?
Ja 4K is wel mooi en zo maar waarom gebogen beeld?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogere resolutie dus in principe mooier beeld. Al gaan volgens mij gaan films en tv maar tot maximaal 1080p dus schiet je er nog niks mee op met je 4k televisie
Op een gegeven moment houdt het toch ook wel op met 'mooier' lijkt me.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hogere resolutie dus in principe mooier beeld. Al gaan volgens mij gaan films en tv maar tot maximaal 1080p dus schiet je er nog niks mee op met je 4k televisie
In die eerste seizoenen met zo'n gepromoveerde JL club veranderd mijn selectie erg veel elk jaar. Allemaal transfervrije spelers halen enzo.quote:
Snap ik ook niet, beetje bioscoopeffect of zo?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja 4K is wel mooi en zo maar waarom gebogen beeld?
Mijn tactiek nu ook, al werkt die pas echt goed als je al een topteam bent in de Eredivisie. Anders wordt je soms afgeslacht.quote:
Netflix neemt bijvoorbeeld hun series al met een 4k resolutie op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een van de vele toepassingen die het heeft. Kan voor bepaalde situaties makkelijk zijn denk bijvoorbeeld aan voetbalstadions of andere commerciële toepassingen, het is niet standaard gebogen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo he. Die is lelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
denk niet elan is wel veel voorkomende achternaam
Speelt toch nog in Amerika?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog best afgetraind die professor welke nooit een andere taal dan Frans kon aanleren.
Dit jaar nog niet, vorig jaar kwam ie laat. Liep 15 punten voor op #2quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn tactiek nu ook, al werkt die pas echt goed als je al een topteam bent in de Eredivisie. Anders wordt je soms afgeslacht.
Al je jaarlijkse dipje gehad?
Ja in mijn eerste jaar verspeelde ik de titel dus in de laatste wedstrijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet, vorig jaar kwam ie laat. Liep 15 punten voor op #2
Uiteindelijk in de laatste wedstrijd met 2 punten verschil kampioen geworden
Waar ik steeds die reclames van zie wel. Die Samsung. Je wordt er nu mee doodgegooid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een van de vele toepassingen die het heeft. Kan voor bepaalde situaties makkelijk zijn denk bijvoorbeeld aan voetbalstadions of andere commerciële toepassingen, het is niet standaard gebogen.
Ooh dan zal hij nu wel uitsmijter zijn bij een obscure nachtclub in Zwitserland.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al jaren gestopt. Hield het daar maar een jaar vol als prof dacht ik.
Het is sowieso de toekomst ja ben daar wel een voorstander van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Netflix neemt bijvoorbeeld hun series al met een 4k resolutie op.
Kan je die nog zelf buigenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik steeds die reclames van zie wel. Die Samsung. Je wordt er nu mee doodgegooid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
Ooit een keer HDDVD-speler gekocht voor toen 1000 euro sindsdien genezen
Onder je arm meenemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je die nog zelf buigen![]()
Zou wel grappig zijn om je tv te kunnen opvouwen.
hahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is sowieso de toekomst ja ben daar wel een voorstander van.
Al zal ik zelf niet iets kopen wat nog zo duur is en in de experimentele fase zit.
Ooit een keer HDDVD-speler gekocht voor toen 1000 euro sindsdien genezen
Oe nee, heeft hij die?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben jullie al een Roy Donders Juichpak?
Wat?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien optimaliseert het de kijkhoek wel degelijk ik durf het niet te zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik steeds die reclames van zie wel. Die Samsung. Je wordt er nu mee doodgegooid.
[ afbeelding ]
Ik heb ooit handtekeningen als Roy Donders uitgedeeld aan een stel dronken mongolen terwijl ik geen idee had wie het was.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Wauw dus jij lijkt op Roy Dondersquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit handtekeningen als Roy Donders uitgedeeld aan een stel dronken mongolen terwijl ik geen idee had wie het was.
Ik was na het opzoeken niet echt content met de absurde vergelijking
Hij is zo'n haarstylist van het kamp kreeg op een gegeven moment een eigen serie en is nu doorgebrokenquote:
Ze hingen ineens met zijn vijven aan mij. Dan is meespelen met zoiets onschuldigs maar het beste en leukstequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw dus jij lijkt op Roy Donders
Of die knapen waren absurd dronken maar dan nog
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hingen ineens met zijn vijven aan mij. Dan is meespelen met zoiets onschuldigs maar het beste en leukste
En nee ik lijk godverdomme niet op Roy Donders
Bedankt Karina. Je hebt/moet het de afgelopen tijd wel extreem vaak over mijn uiterlijk hebben. Volgens mij moet ik mij maar wat anoniemer gaan opstellenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar wel krullen dat is de enige overeenkomst.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Karina. Je hebt/moet het de afgelopen tijd wel extreem vaak over mijn uiterlijk hebben. Volgens mij moet ik mij maar wat anoniemer gaan opstellen
Dit keer begon ik er niet over hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Karina. Je hebt/moet het de afgelopen tijd wel extreem vaak over mijn uiterlijk hebben. Volgens mij moet ik mij maar wat anoniemer gaan opstellen
Goed trainen he, voor je toernooiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan nu met een gerust hart gaan sporten
gegroet
Eens. Die mag als FoBo foto. Ik verwacht toch wel een volle DM-box aan het einde van de avond.quote:
Succes ondanks het ontbrekende onweer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan nu met een gerust hart gaan sporten
gegroet
Ja daar hoop ik ook altijd op, maar helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verwacht toch wel een volle DM-box aan het einde van de avond.
Omdat je ogen ervoor gemaakt zijn, die zijn namelijk ook gebogen. Zie het maar als een beeldscherm van 4:3 en 16:9, 16:9 voelt veel natuurlijker omdat dat dezelfde verhoudingen heeft als je ogen. In principe zie je met een 'normale' tv het scherm gebogen, en met een gebogen tv zoals je die nu steeds vaker ziet zie je het scherm helemaal vlak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
met wie speel jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier ben ik best wel trots op
[ afbeelding ]
Zonder logopack spelen brrr...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik won met PSV de CL, dus wat wil je nou?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
niet zozeer de vorm van je ogen, maar de afstand van je ogen tot aan het scherm is constanter. met een plat scherm zal je altijd een vervorming hebben in het beeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat je ogen ervoor gemaakt zijn, die zijn namelijk ook gebogen. Zie het maar als een beeldscherm van 4:3 en 16:9, 16:9 voelt veel natuurlijker omdat dat dezelfde verhoudingen heeft als je ogen. In principe zie je met een 'normale' tv het scherm gebogen, en met een gebogen tv zoals je die nu steeds vaker ziet zie je het scherm helemaal vlak.
Knap van je. Ik heb twee seizoen geleden al de uefa cup gepakt met Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik won met PSV de CL, dus wat wil je nou?
Dat niet met Go Ahead of Volendam doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik won met PSV de CL, dus wat wil je nou?
Dit jaar Excelsior, vorige FM met Dordrecht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet met Go Ahead of Volendam doen
Oh kan dat ook? Doe AFCquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit jaar Excelsior, vorige FM met Dordrecht.
FM15 maar eens met een topklasser starten.
Doe met Hollandiaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dan alleen als je er recht voor zit toch? Lijkt me.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Omdat je ogen ervoor gemaakt zijn, die zijn namelijk ook gebogen. Zie het maar als een beeldscherm van 4:3 en 16:9, 16:9 voelt veel natuurlijker omdat dat dezelfde verhoudingen heeft als je ogen. In principe zie je met een 'normale' tv het scherm gebogen, en met een gebogen tv zoals je die nu steeds vaker ziet zie je het scherm helemaal vlak.
GAEquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet met Go Ahead of Volendam doen
Eis dan zelf die baan opquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die bondscoaches zijn echt kut trouwens.
Ik ben elk jaar kampioen geworden en nog roept hij alleen De Vrij en Janmaat op.
Zelfs in een spelletje zeuren dat Feyenoord benadeeld wordtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die bondscoaches zijn echt kut trouwens.
Ik ben elk jaar kampioen geworden en nog roept hij alleen De Vrij en Janmaat op.
Serious business die spelletjes hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs in een spelletje zeuren dat Feyenoord benadeeld wordt
Ik heb geweigerd toen ze me het aanboden.quote:
Ik wil een keer met de club uit mijn dorp spelen. Maar die spelen iets van 5e klasse ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoiquote:
Leuk, morgen even kijken. Ik wil de Nostradamus van Mexicano ook nog invullen maar kwam er vandaag niet aan toe, beetje zonnen.lquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh trouwens :
WK / Gezamelijke toto VBL-SC
Leuke club in FMquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GAEIk ben net weer naar de ED gepromoveerd, straatlengte voorsprong op nummer 2 Den Bosch
Ik zit ook te schelden achter mijn pc als ik met fm van een Roda of iets vergelijkbaars verlies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Serious business die spelletjes hoorIk werd zaterdag helemaal kwaad omdat ik verloor met Redcard
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh trouwens :
Ik heb wel eens tegen mijn muur geslagen toen ik een 4-0 voorsprong verspeelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit ook te schelden achter mijn pc als ik met fm van een Roda of iets vergelijkbaars verlies.
Als ik met een ander team als Feyenoord speel heb ik dat minder.
managergames vind ik niet zo leuk. Op het werk waren wat mensen die Hattrick speelden, dat vind ik helemaal zo vaag allemaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit ook te schelden achter mijn pc als ik met fm van een Roda of iets vergelijkbaars verlies.
Als ik met een ander team als Feyenoord speel heb ik dat minder.
Leuk ideequote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Oh trouwens :
Die mag je houden, niemand wil wat van je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk idee
Jij krijgt 10 GGMM-credits van mij.
OOOOHHHHquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mag je houden, niemand wil wat van je.
In fm09 heb ik twee keer op rij de champions league gewonnen met Brondby IF.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Met FM10 had ik een wereldelftal met PSV, wereldtijden.
Wat fijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk idee
Jij krijgt 10 GGMM-credits van mij.
Heb ik gedaan schat. Als joodje EN mod zijnde nog welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Maargoed, eerst even aanmelden in dat topic schooiers
Ik ben trots op je. Ik zal er rekening mee houden met het toewijzen van de wedstrijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik gedaan schat. Als joodje EN mod zijnde nog wel
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Ik zal er rekening mee houden met het toewijzen van de wedstrijden
Zo hoort het ook. Ik ben mild tegen iedereenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Onlo is eigenlijk wel mild tegen joden
Daarom ben je ook zo geliefd in VBLquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Ik ben mild tegen iedereen
Nu doe je net alsof ik zo vaak strijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben even strijken
Karina vindt dit leuk
Ow ja, jij doet 10 keer per week de was. Ik was (haha snap je hemquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof ik zo vaak strijkDat is hooguit 1x in de 2 weken of zo hoor.
Zijn de mixdrankjes en mojjito's ook inclusief?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Met een maatje 8 dagen lang zuipen in All Inclusive hotel in Turkije deze zomer![]()
Ik zou eigenlijk niet weg deze zomer maar ik kon het niet laten.
Neuh geen 10x hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ow ja, jij doet 10 keer per week de was. Ik was (haha snap je hem) even in de war.
Maar ik ga pitten, wekker gaat weer om 06.00 uur
lekker joh. Al vind ik Turkije een beetje te heet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Met een maatje 8 dagen lang zuipen in All Inclusive hotel in Turkije deze zomer![]()
Ik zou eigenlijk niet weg deze zomer maar ik kon het niet laten.
Je bent zelf té heetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
lekker joh. Al vind ik Turkije een beetje te heet.
Hahaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf té heet
Oke nu is het echt tijd om te gaan slapen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn de mixdrankjes en mojjito's ook inclusief?
Ik hou wel van dat weer. 40 graden daar is lekkerder dan 30 graden hier (om nog maar eens een cliché op tafel te gooien).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
lekker joh. Al vind ik Turkije een beetje te heet.
Lloret of cherso is voor paupers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat weer. 40 graden daar is lekkerder dan 30 graden hier (om nog maar eens een cliché op tafel te gooien).
Toch maar geen Lloret of een Cherso maar relaxen aan de poolbar
40 graden vind ik echt teveel hoor. 30 HOOGUIT. Ik vind het lekker op het strand te liggen en met 40 graden gaat dat niet meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat weer. 40 graden daar is lekkerder dan 30 graden hier (om nog maar eens een cliché op tafel te gooien).
Toch maar geen Lloret of een Cherso maar relaxen aan de poolbar
Mijn schuld vanwege dat linkje dat ik eerder posttequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie ik opeens die kop van Roy Donders in beeld komen op een banner hier.
Ik ken die kerel alleen van wat fragmenten bij Dwdd waarom is hij in godsnaam een hype onder een deel van de bevolking?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn schuld vanwege dat linkje dat ik eerder postteOeps.
Ik heb geen idee hoe dat is begonnen. Hij heeft nu zelfs een eigen programmaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken die kerel alleen van wat fragmenten bij Dwdd waarom is hij in godsnaam een hype onder een deel van de bevolking?
Wees blij dat je niet dit soort banners krijgt:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet dit soort banners krijgt:
[ afbeelding ]
Het is begonnen bij de Mini Playback Show met Henny Huisman.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat is begonnen. Hij heeft nu zelfs een eigen programma____
Oh ja dat zag ik al ergensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is begonnen bij de Mini Playback Show met Henny Huisman.
[ afbeelding ]
Het is ook de zoon van zijn zus ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is begonnen bij de Mini Playback Show met Henny Huisman.
[ afbeelding ]
Goed insmeren en af en toe de schaduw opzoeken als je het echt niet meer uithoudquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
40 graden vind ik echt teveel hoor. 30 HOOGUIT. Ik vind het lekker op het strand te liggen en met 40 graden gaat dat niet meer.
Neuh niks voor mij hoor die hittequote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed insmeren en af en toe de schaduw opzoeken als je het echt niet meer uithoud.
Tijdje geleden was de TT "Negersex" en toen kreeg ik een week lang advertenties voor negerinnendatingsites.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
De meeste gaan toch in hun slaap.quote:
Ging je in de open lucht slapen ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Ik heb het ook weer overleefd, ondanks het onweer gisteren.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging je in de open lucht slapen ?
Ooh ik was toen nog op. Ik lag wakker door die hitte.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietMaar ik kwam wel lastig in slaap door de herrie.
Hitte viel eigenlijk wel mee vond ik. Het is nu wel alweer benauwd en ik wil zometeen een beetje opruimen en zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik was toen nog op. Ik lag wakker door die hitte.
hoef je niet te werken dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hitte viel eigenlijk wel mee vond ik. Het is nu wel alweer benauwd en ik wil zometeen een beetje opruimen en zo.
oh das kutquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit in de WW sinds januariBen eruitgegooid.
Als je op zolder slaapt is het teringheet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hitte viel eigenlijk wel mee vond ik. Het is nu wel alweer benauwd en ik wil zometeen een beetje opruimen en zo.
Nogal ja, ik werkte daar al 11 jaar. Bedrijf werd overgenomen en dan weet je het wel, volgen er ontslagen.quote:
Nee johquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je op zolder slaapt is het teringheet.
Jij gaat altijd opruimen, volgens mij is je huis net een ziekenhuis. Zo steriel als de tering.
Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben me vandaag een partij vrolijk, tjongejongejonge.
Heb je 40-45 kamers dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johIk doe elke dag 1 of 2 kamers daarom lijkt het alsof ik altijd aan het opruimen ben. Ik spreid het een beetje.
Kreeg je wel een oprotpremie of dat niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja, ik werkte daar al 11 jaar. Bedrijf werd overgenomen en dan weet je het wel, volgen er ontslagen.
Nee joh maar 4 dagen en dan elke dag iets he? Heb ik elke dag wat te doen. En op vrijdag doe ik alleen boodschappen zodat ik 's middags klaar ben, want dan komt mijn vriend altijd.quote:
Ja tuurlijk. Heb ook een advocaat ingeschakeld toen om er nog iets meer uit te halen wat is geluktquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg je wel een oprotpremie of dat niet?
Letterlijk hahahaha xd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh maar 4 dagen en dan elke dag iets he? Heb ik elke dag wat te doen. En op vrijdag doe ik alleen boodschappen zodat ik 's middags klaar ben, want dan komt mijn vriend altijd.
Was je dat geld dan niet meteen kwijt aan diezelfde advocaat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Heb ook een advocaat ingeschakeld toen om er nog iets meer uit te halen wat is gelukt
Mjah ik zocht nog naar een ander woord maar wist even niksquote:
Nee want dat werd ook betaald, heeft ze goed gedaan dus. En sowieso waren dat geen duizenden euro's hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was je dat geld dan niet meteen kwijt aan diezelfde advocaat?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 1 kamer en die ruim ik nooit op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |