CUL / Mission Impossible?: Kruiskade Nasi maar dan...Vegan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er al een VBL SC WK Pool?
Dit is iets wat ik wil weten. Niet Lange_Lans, maar ikzelf.
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je het bordspelletje al, beste Alba?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm. Zou een goed initiatief zijn.
Waar is de Lans eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Subtiel Johannesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je het bordspelletje al, beste Alba?
Dat nog wel maar ik neem een oud model mee waar je alleen mee kan bellen en smsjes sturen.quote:
Eigenlijk moet er ook wel een komen voor heel FOK! met mogelijkheid tot subleague. Gewoon als de manager maar dan met alleen de uitslagen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Subtiel Johannes![]()
We kunnen hier wel een pooltje beginnen gewoon in VBL dan niet in WK. Hier in de SC. Ik moet erbji zeggen dat ik ooit op het werk een pooltje gewonnen heb trouwens
Dat vind ik zelf het leukst, alleen uitslagen gokken of winst/verlies.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook wel een komen voor heel FOK! met mogelijkheid tot subleague. Gewoon als de manager maar dan met alleen de uitslagen.
Ik kan me toch wel voorstellen dat Arjan van Westerloo jou een mailtje stuurt of je je een beetje representatief wil gedragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jou het schelen laat gaan joh.
mag niet van Foxquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vi moet weer eredivisie beelden gaan gebruiken,
Weet ik, En dat is een naai streek van foxquote:
Je bent verhuurd van FC Barcelona aan Ajax. Zet drie stappen terug.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Pascalus het volgende:
De Lowie in het spel is trouwens een getekende Louis die een karatetrap doet.
Tof spel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent verhuurd van FC Barcelona aan Ajax. Zet drie stappen terug.
Nee zo werkt het helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent verhuurd van FC Barcelona aan Ajax. Zet drie stappen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |