Nutteloze verspilling van belastingcenten om wat nobuddies over te laten vliegen naar de andere kant van de wereld. VI Oranje heeft ze dat gelukkig in laten zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch wel jammer dat er geen praatprogramma in het land zelf is deze keer. Gaf toch altijd iets extra's.
Ze doen het dit keer niet ivm de uitzendtijden van de wedstrijden. Want dan zou het programma pas om 0.00 ofzo zijn en dan kijkt er niemand meer. Op locatie zitten heeft wmb wel meerwaarde, in sfeer en gasten die je kan uitnodigen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nutteloze verspilling van belastingcenten om wat nobuddies over te laten vliegen naar de andere kant van de wereld. VI Oranje heeft ze dat gelukkig in laten zien.
Verder mis ik de rol van die vieze dikke Sjek nogal in dit geheel?
Eens, alhoewel dat met VI Oranje dan vaak toch weer wat minder is hoor, het offtopic geneuzel over randzaken. Verder vind ik het niet de taak van de PO om dat soort programma's op locatie te maken, die een klein kapitaal kosten vanwege reiskosten en de locatie. Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze doen het dit keer niet ivm de uitzendtijden van de wedstrijden. Want dan zou het programma pas om 0.00 ofzo zijn en dan kijkt er niemand meer. Op locatie zitten heeft wmb wel meerwaarde, in sfeer en gasten die je kan uitnodigen.
VI laat vooral zien dat je het in een voetbalprogramma nauwelijks over voetbal hoeft te hebben. Prima vermakelijk hoor, maar dat is het dan ook.
Ach.. Voetbal verdient zichzelf wel weer terug aangezien er straks gewoon weer 8-9-10 miljoen mensen kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, alhoewel dat met VI Oranje dan vaak toch weer wat minder is hoor, het offtopic geneuzel over randzaken. Verder vind ik het niet de taak van de PO om dat soort programma's op locatie te maken, die een klein kapitaal kosten vanwege reiskosten en de locatie. Maar dat is weer een andere discussie.
De eerste anderhalve week is er ook nog een dagelijkse wedstrijd om 0:00, dus dan zou het "avond"programma zelfs pas om 2 uur 's nachts kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze doen het dit keer niet ivm de uitzendtijden van de wedstrijden. Want dan zou het programma pas om 0.00 ofzo zijn en dan kijkt er niemand meer.
Daarom, prima te behappen voor een commerciële zender dus, geen enkele reden waarom de PO dit zou moeten doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ach.. Voetbal verdient zichzelf wel weer terug aangezien er straks gewoon weer 8-9-10 miljoen mensen kijken.
De PO heeft niet als taak op te pakken wat de CO laat liggen. Verder doen ze dit bij RTL niet omdat ze (denken) dat het net zo goed in Nederland kan. Prima dus dat de PO het wel doet. Heb paar maanden geleden nog enorm genoten van het avondprogramma bij de OS.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, prima te behappen voor een commerciële zender dus, geen enkele reden waarom de PO dit zou moeten doen.
Mwah, het gaat om het soort programma, er zijn zat voetbal(praat)programma's om het WK heen, anders kan je alles wel recht gaan lullen. RTL maakt Ik hou van Holland, maarja, das met een blonde presentatrice, laten we het bij de PO gaan doen met een brunette, want dat was er nog niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De PO heeft niet als taak op te pakken wat de CO laat liggen. Verder doen ze dit bij RTL niet omdat ze (denken) dat het net zo goed in Nederland kan. Prima dus dat de PO het wel doet. Heb paar maanden geleden nog enorm genoten van het avondprogramma bij de OS.
Nogmaals, het is helemaal de taak niet van de PO om dingen te maken die de CO niet maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het gaat om het soort programma, er zijn zat voetbal(praat)programma's om het WK heen, anders kan je alles wel recht gaan lullen. RTL maakt Ik hou van Holland, maarja, das met een blonde presentatrice, laten we het bij de PO gaan doen met een brunette, want dat was er nog niet!
Ik geloof best dat ze dat als doelstelling hebben, maar dan kan ik het nog wel onzin vinden dat ze programma's maken die prima rendabel zouden zijn bij een CO, nogmaals, dan kan je aardig wat programma's maken als je het zo breed opvat. In mijn optiek heb je een PO om programmas te maken die weinig rendabel zijn, amper kijkers zouden trekken, maar toch een maatschappelijk doel hebben, of een bepaalde specifieke doelgroep bedienen. Maar nogmaals, das een andere discussie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nogmaals, het is helemaal de taak niet van de PO om dingen te maken die de CO niet maken.
"De publieke omroep moet een goed en gevarieerd programma-aanbod verzorgen voor alle groepen in de samenleving." (bron)
Een ik houd van holland achtig programma zou daar prima in kunnen passen. Voetbal(praat)programma's ook.
Ze verspillen al genoeg van mijn belastinggeld.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Toch wel jammer dat er geen praatprogramma in het land zelf is deze keer. Gaf toch altijd iets extra's.
Denken dat het WK geld kost ipv oplevertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze verspillen al genoeg van mijn belastinggeld.
VI oranje tot 20:30 uur, daarna de 21:00 / 22:00 en 00:00 uur wedstrijd en vervolgens de herhaling van Studio Brasil. Wat een maand.quote:
Nee, gewoon alleen het voetbal zelf en VI oranje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
VI oranje tot 20:30 uur, daarna de 21:00 / 22:00 en 00:00 uur wedstrijd en vervolgens de herhaling van Studio Brasil. Wat een maand.
quote:Van Gelder: ‘Ik hoop dat er weer mensen op mijn schoot gaan zitten’
Tijdens het WK van 2010 presteerde het Nederlands elftal fantastisch en dat zorgde voor een euforische sfeer in het kamp van toenmalig bondscoach Bert van Marwijk. Na een wedstrijd kroop Wesley Sneijder op schoot van journalist Jack van Gelder en die beelden gingen de wereld over. Van Gelder heeft er geen spijt van.
“Haha, dat ontstond toen zomaar. Maar dat kan nu ook weer gebeuren, want na de wedstrijden krijg ik als eerste Van Gaal en de spelers in mijn studiootje”, zegt Van Gelder in gesprek met Sp!ts. “Ik hoop dat er weer mensen op mijn schoot gaan zitten, want dat betekent dat het goed gaat met het Nederlands elftal. Maar het kan zomaar zijn dat we continu chagrijnige gezichten te zien krijgen.”
Overigens zegt Van Gelder dat het team steunt op een aantal spelers. Hij noemt Sneijder, Robin van Persie en Arjen Robben bij naam. Volgens de journalist moet het Nederlands elftal hopen dat er met die drie niets gebeurt. “Als dat zo is, valt de ploeg ver terug”, klinkt het.
Ik vind hem er eigenlijk wel goed en fit uit zien!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef TLC het volgende:
Jeezus, wat ziet Guus Hiddink er ineens oud uit
Moet je hem eens zien lopenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef TLC het volgende:
Jeezus, wat ziet Guus Hiddink er ineens oud uit
Hij mag geen reclame maken, dus of hij het wel of niet weet..... hij kan er niks mee verder.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef wimderon het volgende:
Egbers weet niet dat die schoenen van verschillende kleur de nieuwe lijn van Puma is
Nee is omdat hij getransfereerd werd van Barcelona naar Chelsea, klinkt logisch als Tom het zegt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:07 schreef wimderon het volgende:
Egbers weet niet dat die schoenen van verschillende kleur de nieuwe lijn van Puma is
Wel een vreemd meubelstuk met een kale kopquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
Die huiskamer is echt fokking lelijk ingericht
Belgenmoppen elke dagquote:
Omdat Nederland er meteen uit ligt en we dan een soort van België kunnen gaan supporten.quote:
Het is de standaard NOS studio aangekleed met wat nep planten en rommel markt spullen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
Die huiskamer is echt fokking lelijk ingericht
Beetje een Favela huiskamertje. D'r zit een visie achter.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is de standaard NOS studio aangekleed met wat nep planten en rommel markt spullen.
Zet er dan een Belgische voetbalkenner neer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat Nederland er meteen uit ligt en we dan een soort van België kunnen gaan supporten.
Die zijn er niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zet er dan een Belgische voetbalkenner neer.
Bij VI Oranje is het alleen maar van Gaal-Bashing dusquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef Syntix het volgende:
Het 70% van de tijd over Oranje hebbenterwijl je als land geen fuck voorstelt qua voetbal in de wereld (op dit moment)
kansloos NOS
Heel wat sterkere selectie dan wij hebbenin ieder gevalquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
De Belgen hebben een prima elftal. Leuke spelers ook.
Je weet waar NOS voor staat?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef Syntix het volgende:
Het 70% van de tijd over Oranje hebbenterwijl je als land geen fuck voorstelt qua voetbal in de wereld (op dit moment)
kansloos NOS
Ze hebben geen type Robben, Sneijder of v. Persie. Zo'n speler heb je toch wel nodig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel wat sterkere selectie dan wij hebbenin ieder geval
Ik denk niet dat ik de details wil weten van alle corruptie en al helemaal niet wat die bolle papzak van een blatter betreft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:34 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dat boek over de voetbalmafia.. Al een paar jaar oud. Echte aanrader.
Courtouis is 1 van de beste keepers ter wereldquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hebben geen type Robben, Sneijder of v. Persie. Zo'n speler heb je toch wel nodig.
De verdediging is wel veel beter.
Als ze zich zo blijven ontwikkelen, dan kunnen ze over 4 jaar nog wel eens ver komen. Denk dat het deze keer nog te vroeg is.
Ook technisch gezien is Ronaldo de beste nu, hij heeft de gouden bal gewonnen als laatst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:35 schreef Syntix het volgende:
De NOS die weer even messi de beste speler ter wereld noemtwees gvd objectief stelletje kuthonden. Ronaldo is op dit moment sowieso beter.
Gister keek ik wel, maar ik vind het soms wel een beetje flauw allemaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
alors, waarom kijk jij geen VI? Valt me tegen
Waarom valt dan niemand op die bank hem in de redenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ook technisch gezien is Ronaldo de beste nu, hij heeft de gouden bal gewonnen als laatst.
Anders gaan ze daar weer uren over lullen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom valt dan niemand op die bank hem in de reden![]()
stelletje kuthonden.
Verder spoor je wel ? Ook vreemd dat ze het veel over Oranje hebben als Nederlanders.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:35 schreef Syntix het volgende:
De NOS die weer even messi de beste speler ter wereld noemtwees gvd objectief stelletje kuthonden.
En op Canvas (Belgie 2) zitten er 2 Nederlanders. Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zet er dan een Belgische voetbalkenner neer.
Qua potentie zeker. Alleen zijn het spelers die net komen kijken (op Kompany na, al is dit ook nieuw voor hem).quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Courtouis is 1 van de beste keepers ter wereld
Kompany in de verdediging en Hazard op het middenveld.
Over het algemeen toch echt klassen beter dan Nederland hoor
Ja maar dat is logischer omdat een groot deel van de Belgische selectie in Nederland opgeleid is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En op Canvas (Belgie 2) zitten er 2 Nederlanders. Dit slaat nergens op.
Denk dat hazard makkelijk door de defensie van nl heen zou snijden, ze hebben ervaring in de PL en dat is toch de sterkste competitie ter wereld. Ook Courtois CL-ervaring etc.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Qua potentie zeker. Alleen zijn het spelers die net komen kijken (op Kompany na, al is dit ook nieuw voor hem).
Nederland heeft wat meer ervaring.
Ervaring? Die belgen hebben allemaal ervaring in de beste competitie ter wereld (Premier League) of beste Europese competitie ter wereld (Champions League). Dan is het WK niet opeens zo speciaal of zoquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Qua potentie zeker. Alleen zijn het spelers die net komen kijken (op Kompany na, al is dit ook nieuw voor hem).
Nederland heeft wat meer ervaring.
Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ervaring? Die belgen hebben allemaal ervaring in de beste competitie ter wereld (Premier League) of beste Europese competitie ter wereld (Champions League). Dan is het WK niet opeens zo speciaal of zo
Zo zonde dat hij er niet bij isquote:
Een WK is toch wel iets anders dan clubvoetbal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ervaring? Die belgen hebben allemaal ervaring in de beste competitie ter wereld (Premier League) of beste Europese competitie ter wereld (Champions League). Dan is het WK niet opeens zo speciaal of zo
Hiddink weet niet meer wie er tegen Brazilië speelden in 98.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
Zelfs bij de NOS kunnen ze Cillessen niet goed spellen
Hugo Borst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het is wel een slimme bijgogem, zijn probleem is dat hij zichzelf te serieus neemt.
Vroeger vond ik hem ook beter te pruimen.. snap ook niet dat hij er altijd zo vies uit ziet.. minachting van de kijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het is wel een slimme bijgogem, zijn probleem is dat hij zichzelf te serieus neemt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem ook beter te pruimen.. snap ook niet dat hij er altijd zo vies uit ziet.. minachting van de kijker
Ik wil eigenlijk allebei zien, maar dat kan helaas niet.quote:
Van mij hoeft het ook niet altijd inhoudelijk over voetbal te gaan. Jij en ik kunnen ook inhoudelijk over voetbal praten en dan komt er waarschijnlijk niet meer onzin uit dan als Waterreus, Arno huilebalk en Crack van Gelder aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk allebei zien, maar dat kan helaas niet.
Bij VI wordt er hooguit 1 minuut serieus over voetbal gepraat en bij de NOS zit te weinig lol, het is allebei niet optimaal maar Studio Brasil is inhoudelijk beter
Dit. We hebben het hier niet over ingewikkelde serieuze zaken.. voetbal is entertainment.. dat zullen ze bij de NOS wel nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Vatta het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet altijd inhoudelijk over voetbal te gaan. Jij en ik kunnen ook inhoudelijk over voetbal praten en dan komt er waarschijnlijk niet meer onzin uit dan als Waterreus, Arno huilebalk en Crack van Gelder aan het woord zijn.
Mensen willen na een dag hard werken toch kunnen ontspannen en niet hun hersenen laten werken. Lekker met een biertje naar VI oranje kijken zou dan toch mijn voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit. We hebben het hier niet over ingewikkelde serieuze zaken.. voetbal is entertainment.. dat zullen ze bij de NOS wel nooit begrijpen.
Onzin, Studio Brasil is prima begonnen wat mij betreft. Met Henri en Hugo is het totaal anders dan met Sjek en z'n vriendjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit. We hebben het hier niet over ingewikkelde serieuze zaken.. voetbal is entertainment.. dat zullen ze bij de NOS wel nooit begrijpen.
Beter dan SV klopt wel, maar ik ga toch de Belg maar eens proberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onzin, Studio Brasil is prima begonnen wat mij betreft. Met Henri en Hugo is het totaal anders dan met Sjek en z'n vriendjes.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef Aloulou het volgende:
Geen mp4tje te vinden van Studio Brasil voor mensen die het vanuit het buitenland online willen terugkijken?
Heb je het over Hugo of over Derksen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem ook beter te pruimen.. snap ook niet dat hij er altijd zo vies uit ziet.. minachting van de kijker
Voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
Mensen willen na een dag hard werken toch kunnen ontspannen en niet hun hersenen laten werken. Lekker met een biertje naar VI oranje kijken zou dan toch mijn voorkeur hebben.
Uh nee, ik heb hem vaak genoeg niet gemogen om die overdreven val actiesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef --3S-- het volgende:
Wat zijn dit voor bitches, Arjen is altijd een held geweest
Vervelend mannetje vroeger. En dat is het nu ook als het tegenzit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef --3S-- het volgende:
Wat zijn dit voor bitches, Arjen is altijd een held geweest
Die goal maakt het epischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef Ikke. het volgende:
Van Persie hoger dan Robben? Vond Robben beter.
Alleen is gebeurt dat nu minderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vervelend mannetje vroeger. En dat is het nu ook als het tegenzit.
Omdat het de laatste tijd mee zit, zowel sportief als qua blessures. Zit het even tegen, dan is het weer de Robben van vroeger, want dat raak je niet kwijt.quote:
De Guzman gaat het tegen Chili en Australië beter doen, omdat je dan aanvallend speelt. Gister moest hij teveel verdedigen, vooral de eerste helft.quote:
Zou kunnen, misschien dat zijn blessure ook nog een beetje meespeelde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Guzman gaat het tegen Chili en Australië beter doen, omdat je dan aanvallend speelt. Gister moest hij teveel verdedigen, vooral de eerste helft.
Begrijp ik ook niet. Zal wel z'n onbewuste Ajax-voorkeur zijn die meespeelt bij Henk Spaan.quote:
Sneijder had twee assists.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Zal wel z'n onbewuste Ajax-voorkeur zijn die meespeelt bij Henk Spaan.
Jep VI gaat amper over voetbal...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Oh oké, VI was bezig dus had het niet door. Dan gaan we nu naar NL1 kijken jatoch
twitter:433NL twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 20:29:29Derksen: 'Ik vind Gutiérrez véél beter tot recht komen bij Colombia dan bij Twente.'Genee: 'Dit is niet de Gutiérrez van Twente.'#oops reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Jep VI gaat amper over voetbal...twitter:433NL twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 20:29:29Derksen: 'Ik vind Gutiérrez véél beter tot recht komen bij Colombia dan bij Twente.'Genee: 'Dit is niet de Gutiérrez van Twente.'#oops reageer retweet
GE-WEL-DIG KIPPENVELquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef Nober het volgende:
Dat radiocommentaar van de NOSlaten ze nu horen op de Belg.
Van Gelder
Liever de finalequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker vooruitlopen op een halve finale Nederland - België.
Ik teken ervoor, daar niet van.
Bij VI misschien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Komt Roy Donders ook een keer langs?
Wel een mooie man, geeft verder niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
Van Lottum gaat niets noemenswaardigs zeggen.
Klote wedstrijd voor Nederland.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker vooruitlopen op een halve finale Nederland - België.
Ik teken ervoor, daar niet van.
Idd.quote:
Tim Kamps snapte er echt niks vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Zijn dat twee tennissers uit het 'mooie' tennisverleden van Nederland? En wat doen die dan bij een voetbalprogramma? Vroeg ik me vanochtend ook al af toen Tim Kamps langskwam.
Precies, dan past Roy Donders er mooi tussen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch al Dries Roelvink in een oranje onderbroek
Ramon Sluiter is ambassadeur geweest van Feyenoord.. is voetballiefhebber. Van Lottum is gewoon een kneusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Zijn dat twee tennissers uit het 'mooie' tennisverleden van Nederland? En wat doen die dan bij een voetbalprogramma? Vroeg ik me vanochtend ook al af toen Tim Kamps langskwam.
Dat was echt dramatisch, die wist gewoon allerlei basisdingen niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Jammer genoeg niet Dotanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is het WK-nummer van de NOS eigenlijk?
Van Sluiter weet ik in ieder geval dat hij fanatiek Feyenoordsupporter is. Dus die zou nog enige toegevoegde waarde kunnen hebben in dit geval.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Gister hadden ze stukjes (warming up alleen dacht ik) met Here Comes The Night Time van Arcade Fire eronderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Dit moeten ze onder die samenvattingen doen, met muziek.
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef Dekatria het volgende:
Het volkslieddoe dan Kluivert bij het laatste doelpunt. Ik ga nog steeds stuk
Hebben ze niet voor zover ik weetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is het WK-nummer van de NOS eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Gister hadden ze stukjes (warming up alleen dacht ik) met Here Comes The Night Time van Arcade Fire eronder
Die zag de goal al vijf seconden eerder dan 6 miljard mensen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goed dat je het veranderd hebt want ik zag niks en dacht dat je zat te trollen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Nu zit ik weer dat filmpje van Kluivert te kijken... en weer ga ik stuk. Voor de zoveelste keer
Wie maakt er een gifje van?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:25 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen bij de collega's van Sporza
![]()
Maar is dit nou het verschil tussen een spits en een verdediger? Dat Kluivert, vanwege zijn spitsenverleden, weet dat het 100% een goal gaat worden terwijl de rest nog wacht?quote:
Dit is het verschil tussen 3G en 4Gquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar is dit nou het verschil tussen een spits en een verdediger? Dat Kluivert, vanwege zijn spitsenverleden, weet dat het 100% een goal gaat worden terwijl de rest nog wacht?
Ziet er niet uit i.i.g.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Co heeft een overhemd van Tom geleend.
Hij mag zich wel de enige trainer noemen die Willem II ooit naar de Champions League geloodst heeft.quote:
Tot de wedstrijd begon boeide me het niet zo heel veel allemaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat gevoel toen de 1-1 binnenviel. Niet normaal.
37 km/hquote:Op zondag 15 juni 2014 14:57 schreef outtayourleague het volgende:
Zit ik hier goed voor een NOS filmpje?
http://nos.nl/wk2014/arti(...)nt-met-37-kmuur.html
Robben
Pirlo is net zo'n type als Seedorf. Altijd op de goeie plek, hoeft ie weinig voor te lopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
37 km/hLas net wat statistieken over Pirlo. Die haalde maar 20 km/h als top
Langzamer dan hun keeper. (Maar hij speelde wel heel goed natuurlijk)
Weet ik. Maar is wel grappig om dat verschil te zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Pirlo is net zo'n type als Seedorf. Altijd op de goeie plek, hoeft ie weinig voor te lopen.
Omstandigheden zullen ook wel van invloed zijn geweest.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is wel grappig om dat verschil te zien.
Niemand haalde de 30 daar zelfs.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kenneth!
( heb ik altijd al willen doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |