Die goal maakt het epischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef Ikke. het volgende:
Van Persie hoger dan Robben? Vond Robben beter.
Alleen is gebeurt dat nu minderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vervelend mannetje vroeger. En dat is het nu ook als het tegenzit.
Omdat het de laatste tijd mee zit, zowel sportief als qua blessures. Zit het even tegen, dan is het weer de Robben van vroeger, want dat raak je niet kwijt.quote:
De Guzman gaat het tegen Chili en Australië beter doen, omdat je dan aanvallend speelt. Gister moest hij teveel verdedigen, vooral de eerste helft.quote:
Zou kunnen, misschien dat zijn blessure ook nog een beetje meespeelde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Guzman gaat het tegen Chili en Australië beter doen, omdat je dan aanvallend speelt. Gister moest hij teveel verdedigen, vooral de eerste helft.
Begrijp ik ook niet. Zal wel z'n onbewuste Ajax-voorkeur zijn die meespeelt bij Henk Spaan.quote:
Sneijder had twee assists.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Zal wel z'n onbewuste Ajax-voorkeur zijn die meespeelt bij Henk Spaan.
Jep VI gaat amper over voetbal...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Oh oké, VI was bezig dus had het niet door. Dan gaan we nu naar NL1 kijken jatoch
twitter:433NL twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 20:29:29Derksen: 'Ik vind Gutiérrez véél beter tot recht komen bij Colombia dan bij Twente.'Genee: 'Dit is niet de Gutiérrez van Twente.'#oops reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |