Precies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ervaring? Die belgen hebben allemaal ervaring in de beste competitie ter wereld (Premier League) of beste Europese competitie ter wereld (Champions League). Dan is het WK niet opeens zo speciaal of zo
Zo zonde dat hij er niet bij isquote:
Een WK is toch wel iets anders dan clubvoetbal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ervaring? Die belgen hebben allemaal ervaring in de beste competitie ter wereld (Premier League) of beste Europese competitie ter wereld (Champions League). Dan is het WK niet opeens zo speciaal of zo
Hiddink weet niet meer wie er tegen Brazilië speelden in 98.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
Zelfs bij de NOS kunnen ze Cillessen niet goed spellen
Hugo Borst.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het is wel een slimme bijgogem, zijn probleem is dat hij zichzelf te serieus neemt.
Vroeger vond ik hem ook beter te pruimen.. snap ook niet dat hij er altijd zo vies uit ziet.. minachting van de kijkerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het is wel een slimme bijgogem, zijn probleem is dat hij zichzelf te serieus neemt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem ook beter te pruimen.. snap ook niet dat hij er altijd zo vies uit ziet.. minachting van de kijker
Ik wil eigenlijk allebei zien, maar dat kan helaas niet.quote:
Van mij hoeft het ook niet altijd inhoudelijk over voetbal te gaan. Jij en ik kunnen ook inhoudelijk over voetbal praten en dan komt er waarschijnlijk niet meer onzin uit dan als Waterreus, Arno huilebalk en Crack van Gelder aan het woord zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk allebei zien, maar dat kan helaas niet.
Bij VI wordt er hooguit 1 minuut serieus over voetbal gepraat en bij de NOS zit te weinig lol, het is allebei niet optimaal maar Studio Brasil is inhoudelijk beter
Dit. We hebben het hier niet over ingewikkelde serieuze zaken.. voetbal is entertainment.. dat zullen ze bij de NOS wel nooit begrijpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:57 schreef Vatta het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet altijd inhoudelijk over voetbal te gaan. Jij en ik kunnen ook inhoudelijk over voetbal praten en dan komt er waarschijnlijk niet meer onzin uit dan als Waterreus, Arno huilebalk en Crack van Gelder aan het woord zijn.
Mensen willen na een dag hard werken toch kunnen ontspannen en niet hun hersenen laten werken. Lekker met een biertje naar VI oranje kijken zou dan toch mijn voorkeur hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit. We hebben het hier niet over ingewikkelde serieuze zaken.. voetbal is entertainment.. dat zullen ze bij de NOS wel nooit begrijpen.
Onzin, Studio Brasil is prima begonnen wat mij betreft. Met Henri en Hugo is het totaal anders dan met Sjek en z'n vriendjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit. We hebben het hier niet over ingewikkelde serieuze zaken.. voetbal is entertainment.. dat zullen ze bij de NOS wel nooit begrijpen.
Beter dan SV klopt wel, maar ik ga toch de Belg maar eens proberen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onzin, Studio Brasil is prima begonnen wat mij betreft. Met Henri en Hugo is het totaal anders dan met Sjek en z'n vriendjes.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef Aloulou het volgende:
Geen mp4tje te vinden van Studio Brasil voor mensen die het vanuit het buitenland online willen terugkijken?
Heb je het over Hugo of over Derksen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem ook beter te pruimen.. snap ook niet dat hij er altijd zo vies uit ziet.. minachting van de kijker
Voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:02 schreef Vatta het volgende:
[..]
Mensen willen na een dag hard werken toch kunnen ontspannen en niet hun hersenen laten werken. Lekker met een biertje naar VI oranje kijken zou dan toch mijn voorkeur hebben.
Uh nee, ik heb hem vaak genoeg niet gemogen om die overdreven val actiesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef --3S-- het volgende:
Wat zijn dit voor bitches, Arjen is altijd een held geweest
Vervelend mannetje vroeger. En dat is het nu ook als het tegenzit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef --3S-- het volgende:
Wat zijn dit voor bitches, Arjen is altijd een held geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |