Die goal maakt het epischquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:20 schreef Ikke. het volgende:
Van Persie hoger dan Robben? Vond Robben beter.
Alleen is gebeurt dat nu minderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vervelend mannetje vroeger. En dat is het nu ook als het tegenzit.
Omdat het de laatste tijd mee zit, zowel sportief als qua blessures. Zit het even tegen, dan is het weer de Robben van vroeger, want dat raak je niet kwijt.quote:
De Guzman gaat het tegen Chili en Australië beter doen, omdat je dan aanvallend speelt. Gister moest hij teveel verdedigen, vooral de eerste helft.quote:
Zou kunnen, misschien dat zijn blessure ook nog een beetje meespeelde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Guzman gaat het tegen Chili en Australië beter doen, omdat je dan aanvallend speelt. Gister moest hij teveel verdedigen, vooral de eerste helft.
Begrijp ik ook niet. Zal wel z'n onbewuste Ajax-voorkeur zijn die meespeelt bij Henk Spaan.quote:
Sneijder had twee assists.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Zal wel z'n onbewuste Ajax-voorkeur zijn die meespeelt bij Henk Spaan.
Jep VI gaat amper over voetbal...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Oh oké, VI was bezig dus had het niet door. Dan gaan we nu naar NL1 kijken jatoch
twitter:433NL twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 20:29:29Derksen: 'Ik vind Gutiérrez véél beter tot recht komen bij Colombia dan bij Twente.'Genee: 'Dit is niet de Gutiérrez van Twente.'#oops reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef Ikke. het volgende:
[..]
Jep VI gaat amper over voetbal...twitter:433NL twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 20:29:29Derksen: 'Ik vind Gutiérrez véél beter tot recht komen bij Colombia dan bij Twente.'Genee: 'Dit is niet de Gutiérrez van Twente.'#oops reageer retweet
GE-WEL-DIG KIPPENVELquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:33 schreef Nober het volgende:
Dat radiocommentaar van de NOSlaten ze nu horen op de Belg.
Van Gelder
Liever de finalequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker vooruitlopen op een halve finale Nederland - België.
Ik teken ervoor, daar niet van.
Bij VI misschien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Komt Roy Donders ook een keer langs?
Wel een mooie man, geeft verder niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:37 schreef marcodej het volgende:
Van Lottum gaat niets noemenswaardigs zeggen.
Klote wedstrijd voor Nederland.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker vooruitlopen op een halve finale Nederland - België.
Ik teken ervoor, daar niet van.
Idd.quote:
Tim Kamps snapte er echt niks vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Zijn dat twee tennissers uit het 'mooie' tennisverleden van Nederland? En wat doen die dan bij een voetbalprogramma? Vroeg ik me vanochtend ook al af toen Tim Kamps langskwam.
Precies, dan past Roy Donders er mooi tussen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch al Dries Roelvink in een oranje onderbroek
Ramon Sluiter is ambassadeur geweest van Feyenoord.. is voetballiefhebber. Van Lottum is gewoon een kneusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Zijn dat twee tennissers uit het 'mooie' tennisverleden van Nederland? En wat doen die dan bij een voetbalprogramma? Vroeg ik me vanochtend ook al af toen Tim Kamps langskwam.
Dat was echt dramatisch, die wist gewoon allerlei basisdingen niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Jammer genoeg niet Dotanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is het WK-nummer van de NOS eigenlijk?
Van Sluiter weet ik in ieder geval dat hij fanatiek Feyenoordsupporter is. Dus die zou nog enige toegevoegde waarde kunnen hebben in dit geval.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Gister hadden ze stukjes (warming up alleen dacht ik) met Here Comes The Night Time van Arcade Fire eronderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef Ikke. het volgende:
Dit moeten ze onder die samenvattingen doen, met muziek.
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef Dekatria het volgende:
Het volkslieddoe dan Kluivert bij het laatste doelpunt. Ik ga nog steeds stuk
Hebben ze niet voor zover ik weetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is het WK-nummer van de NOS eigenlijk?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Gister hadden ze stukjes (warming up alleen dacht ik) met Here Comes The Night Time van Arcade Fire eronder
Die zag de goal al vijf seconden eerder dan 6 miljard mensen.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goed dat je het veranderd hebt want ik zag niks en dacht dat je zat te trollen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Nu zit ik weer dat filmpje van Kluivert te kijken... en weer ga ik stuk. Voor de zoveelste keer
Wie maakt er een gifje van?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:25 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen bij de collega's van Sporza
![]()
Maar is dit nou het verschil tussen een spits en een verdediger? Dat Kluivert, vanwege zijn spitsenverleden, weet dat het 100% een goal gaat worden terwijl de rest nog wacht?quote:
Dit is het verschil tussen 3G en 4Gquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar is dit nou het verschil tussen een spits en een verdediger? Dat Kluivert, vanwege zijn spitsenverleden, weet dat het 100% een goal gaat worden terwijl de rest nog wacht?
Ziet er niet uit i.i.g.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Co heeft een overhemd van Tom geleend.
Hij mag zich wel de enige trainer noemen die Willem II ooit naar de Champions League geloodst heeft.quote:
Tot de wedstrijd begon boeide me het niet zo heel veel allemaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat gevoel toen de 1-1 binnenviel. Niet normaal.
37 km/hquote:Op zondag 15 juni 2014 14:57 schreef outtayourleague het volgende:
Zit ik hier goed voor een NOS filmpje?
http://nos.nl/wk2014/arti(...)nt-met-37-kmuur.html
Robben
Pirlo is net zo'n type als Seedorf. Altijd op de goeie plek, hoeft ie weinig voor te lopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:03 schreef OverRated het volgende:
[..]
37 km/hLas net wat statistieken over Pirlo. Die haalde maar 20 km/h als top
Langzamer dan hun keeper. (Maar hij speelde wel heel goed natuurlijk)
Weet ik. Maar is wel grappig om dat verschil te zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:05 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Pirlo is net zo'n type als Seedorf. Altijd op de goeie plek, hoeft ie weinig voor te lopen.
Omstandigheden zullen ook wel van invloed zijn geweest.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik. Maar is wel grappig om dat verschil te zien.
Niemand haalde de 30 daar zelfs.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kenneth!
( heb ik altijd al willen doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |