vind je dat niet pijnlijk, om zo met je drankgebruik geconfronteerd te worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Er ligt hier voor een paar jaar aan bierdoppen, ik denk zo'n twee boodschappentassen vol
Meeste is van voor ik hier woonde gelukkig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
vind je dat niet pijnlijk, om zo met je drankgebruik geconfronteerd te worden?
ik zou het een beetje senant vinden als mijn huis vol met bierdoppen lagquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste is van voor ik hier woonde gelukkig.
Waarom pleur je ze niet gewoon weg dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Er ligt hier voor een paar jaar aan bierdoppen, ik denk zo'n twee boodschappentassen vol
*bierdoppenverzameling.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeiemiddag, Ranieri ontslagen bij Monaco.
Zeg het maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een veteraan is dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea was dat toen hè? Of ben ik in de war met Stokequote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een veteraan is dat.
Liet Ed de Goey nog debuteren in de Premiership toen was jij 1
Ja met eindbaas(je) Zolaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Chelsea was dat toen hè? Of ben ik in de war met Stoke
Zola was echt een leuke/mooie speler. Door die periode draag ik nog altijd Chelsea een warm hart toe in de CL.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja met eindbaas(je) Zola![]()
Scoorde nog een keer de schitterende 0-2 tegen Feyenoord in De Kuip
Beter had hij er nog 2 uurtjes bij gedaan. 198 uur smeekt gewoon om door iemand op 200+ gezet te worden.quote:
Jammer ja, had de radio niet aan vanochtend. Was ie er klaar mee? Het programma van Michiel had ie er nog wel even bijgeplakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter had hij er nog 2 uurtjes bij gedaan. 198 uur smeekt gewoon om door iemand op 200+ gezet te worden.
Ik niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zola was echt een leuke/mooie speler. Door die periode draag ik nog altijd Chelsea een warm hart toe in de CL.
Genee heeft later ook de presentatie op zich genomen. Hij verzorgde zelfs vaak het wedstrijdcommentaar al was dat nou niet echt een doorslaand succesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik niet.
Ja mooie tijden waren dat.
Kon je ook nog zaterdagmiddag wedstrijden uit het Premiership kijken op RTL 5.
Derksen zat daar toen ook al samen met die oude Kraay geloof alleen dat Genee nog niet presenteerde maar een of andere vent met een bril.
Kan me dat niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genee heeft later ook de presentatie op zich genomen. Hij verzorgde zelfs vaak het wedstrijdcommentaar al was dat nou niet echt een doorslaand succes
Kan me best voorstellen dat een jochie denkt dat hij ook kan wat deze generatie Nederlandse profvoetballers laat zien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
VBL / profvoetballer 15jaar
is dit een troll?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat een jochie denkt dat hij ook kan wat deze generatie Nederlandse profvoetballers laat zien.
Hij is nog bij City hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemde reclame, wel een goeie speler maar logisch dat hij wegging.
watquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:02 schreef Saind het volgende:
Ja hoor en ineens komt het met bakken uit de hemel
Ik mot godverdomme nog barbecueen
Ja het was een heeeeeeeel klein schattig buitje zag ik op buienradar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
hier helemaal niks
op buienradar ook amper wat te zien
Ja voor de liefde die hij daar zogenaamd kreeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Barca, daar hebben ze het toch over onderin?
Serieus? Wat een watjes dan (sorry Stylo)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:26 schreef Mansjester het volgende:
De meeste Aziaten en Arabieren missen een bepaald enzym in hun lichaam, dat helpt bij de afbraak van alcohol.Hierdoor wordt alcohol drinken als zeer onplezierig ervaren.
Voor meer weetjes over Aziaten kunnen jullie Knut DM'en.De kans dat je voor 14 juni antwoord krijgt is echter klein.
Qua weer zit ik wel redelijk gelijk aan #TeamHW. Tyfus benauwd dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat
hier helemaal niks
op buienradar ook amper wat te zien
Ik heb echt geen idee wat ik met dit plaatje aanmoet.quote:
Dat Touré geen felicitatie kreeg van City op zijn verjaardag, toon een beetje medeleven met deze arme man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua weer zit ik wel redelijk gelijk aan #TeamHW. Tyfus benauwd dus.
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik met dit plaatje aanmoet.
Ik heb meer medelijden met die Braziliaantjes die hij uit gaat wonen voor weinigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Touré geen felicitatie kreeg van City op zijn verjaardag, toon een beetje medeleven met deze arme man.
Dat zijn altijd van die troosteloze wedstrijden, zonde van je tijdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis op een kwartier dat Boschker gebeuren. Best jammer want voor de sportman Boschker heb ik best wel respect.
Boschkerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis op een kwartier dat Boschker gebeuren. Best jammer want voor de sportman Boschker heb ik best wel respect.
Bosvelt Rutten en Van Wonderen gaan spelen daarom wil er heen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die troosteloze wedstrijden, zonde van je tijd
Ik ga er vanuit dat Rob Wijnberg de waarheid spreekt jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Serieus? Wat een watjes dan (sorry Stylo)
Triest gedoe met die standbeelden inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal jongens die een standbeeld verdienen ja
Oude beelden kijken is beter, ik vind het altijd een beetje zielig, die oud profs die er weinig meer van kunnen en deze waren op hun top al geen topquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bosvelt Rutten en Van Wonderen gaan spelen daarom wil er heen.
Had al kaarten alles.
Rutten heeft nog 1 cap voor Oranje #wistiknietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bosvelt Rutten en Van Wonderen gaan spelen daarom wil er heen.
Had al kaarten alles.
Voordat hij bekend werd met die soap Andy v/d Meijde nog eens zien spelen in Apeldoorn dan weet je ook echt niet wat je ziet en die kerel is pas 35 of zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oude beelden kijken is beter, ik vind het altijd een beetje zielig, die oud profs die er weinig meer van kunnen en deze waren op hun top al geen top
Bosvelt is en blijft een jeugheldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oude beelden kijken is beter, ik vind het altijd een beetje zielig, die oud profs die er weinig meer van kunnen en deze waren op hun top al geen top
Dat is ook wel extreem, je kan meestal nog wel zien dat ze wat met een bal kunnen maar dat lopen gaat wat minder, dat maakt het een beetje slapstickquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Voordat hij bekend werd met die soap Andy v/d Meijde nog eens zien spelen in Apeldoorn dan weet je ook echt niet wat je ziet en die kerel is pas 35 of zo.
Boskamp zijn boekie ga ik kopen voor op vakantie denk ik.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Kieft bij DWDD over z'n boekie
Je kan m ook downloaden als ebook = gratisquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Boskamp zijn boekie ga ik kopen voor op vakantie denk ik.
Is een grasmat vervangen werkelijk zoveel tijd vergend?quote:Streep door rekening FC Groningen: geen nieuw veld door Europa League
Dinsdag, 20 mei 2014 om 17:59
Het behalen van een ticket voor de Europa League leidde tot een mooi volksfeest in Groningen, maar blijkt nu ook een negatieve kant te hebben. De club moet namelijk al vroeg in het nieuwe seizoen aan de bak en heeft daardoor geen tijd om de grasmat te vervangen. Dat meldt RTV Noord.
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is een grasmat vervangen werkelijk zoveel tijd vergend?
Ik neem lekker ouderwets op mijn ds na niks electronisch mee op vakantie lekker back to basic.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan m ook downloaden als ebook = gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |