Wel een beetje ambitieus zijn hè, FC Emmen moet ook wel kunnenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Edensnator het volgende:
Als je vanaf nu voetbal centraal stelt in je leven kun je misschien een paar minuutjes maken voor Almere City.
Hij zegt C, 3e klassequote:Op zondag 18 mei 2014 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Als je echt talent had, zat je nu wel hoger dan de C3 van een plaatselijke VV.
Ja dat klopt, maar heb laatste jaren veel meegemaakt. Moeder overleden uit huis dus ge plaats even on topic: kunnen jullie sirieus erop antwoorden dankjewel alvast, en mij maakt het niks uit of ik bij top Oss, Emmen, Almere ofzo speel.. ik wil mij nog gewoon hier op gaan richten, en ja als hetnniet lukt pech.. proberen waardquote:Op zondag 18 mei 2014 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
Als je echt talent had, zat je nu wel hoger dan de C3 van een plaatselijke VV.
Ah, op die manier.quote:
Maar vooral dit. Je zult echt elke dag keihard moeten werken en zelfs dan is de kans nog klein.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef Edensnator het volgende:
Ik heb Gertjan Verbeek ooit horen zeggen dat hij in zijn bescheiden carrière veel spelers heeft zien komen, maar nog meer heeft zien vertrekken die technisch beter waren dan hij. Hij zei dat betaald voetbal in principe voor iedereen mogelijk is als je maar de juiste mindset hebt.
Ja je hebt gelijk, maar het is geen probleem als je het probeert.. je krijgt er in ieder geval wel door zetting vermogen en mentaliteit vanquote:Op zondag 18 mei 2014 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
[..]
Maar vooral dit. Je zult echt elke dag keihard moeten werken en zelfs dan is de kans nog klein.
berijkenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:47 schreef afcathebest14 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben 15, en speel bij een amateur team c 3e klasse, mijn vraag is kan ik prof worden. ik heb klein beetje overgewicht (wil ik aan werken) krachtraining enz ik ben een spits best technisch, niet zo snel conditie is wel aardig. mijn vraag is hoe kan ik mijn droom het beste berijken. en heb wel wat talent, kan wel voetballen
Jij kan ook nergens sirieus op reaggerenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:19 schreef KoningPils het volgende:
En bij welke profclub wil je beginnen?
Real Madrid? Bayern? Inter Milaan?
Welquote:Op zondag 18 mei 2014 21:27 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Jij kan ook nergens sirieus op reaggeren
Ja ik ga er hard voor trainen, elke ochtendquote:Op zondag 18 mei 2014 21:24 schreef hottentot het volgende:
Flink pezen op het veld, en volop inzet, inzicht en creativiteit tonen, dan als je boven de rest van je team uitstijgt zelf proberen de boel warm te krijgen bij betere clubs, Zondag amateurs o.i.d. als je daar uitmuntend speelt word je wel gespot voor betaald voetbal.
Vriend ik meen dit, weet ik veel waar ik wil beginnen, ik wil gewoon zo hoog mogelijkkomen !!!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:28 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Wel
Maar bij welke club wil je beginnen?
Oké.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Vriend ik meen dit, weet ik veel waar ik wil beginnen, ik wil gewoon zo hoog mogelijkkomen !!!
Goede instelling.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef afcathebest14 het volgende:
[..]
Vriend ik meen dit, weet ik veel waar ik wil beginnen, ik wil gewoon zo hoog mogelijkkomen !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |