abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2014 @ 12:50:00 #1
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140126403
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
A grand adventure has begun.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:52:12 #2
265732 Keshet
pi_140126460
Dames, ik heb moeite met het kopen van jeans.

Mijn bovenbenen zijn dikker dan gemiddeld (bedankt mam) en ik háát skinny jeans. Als een broek goed zit om mijn bovenbenen dan zit hij bij de taille veel te los.
Hebben jullie nog tips qua merken/winkels?
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 12:53:43 #3
5428 crew  miss_sly
pi_140126515
Ik vind de spijkerbroeken van Sissy-Boy heel fijn.
Ze hebben verschillende modellen en kleuren, waaronder skinny, straight en bootcut.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 mei 2014 @ 13:07:07 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140126923
Ik draag al jaren geen spijkerbroek meer.
Mede om dezelfde reden. Hier echt hollandsche stalpoten. :')
  maandag 19 mei 2014 @ 13:10:41 #5
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127002
De jeans van ms mode zitten bij mij best briljant. En mijn bovenbenen zijn zacht gezegd goed vertegenwoordigd. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 mei 2014 @ 13:13:18 #6
265732 Keshet
pi_140127070
Ik draag alleen spijkerbroeken of nette pantalons. In een jurk of rok voel ik me echt een nijlpaard met een jurk of rok aan. :@

Ik ga eens naar de genoemde broeken kijken!
pi_140127077
Er komen, of zijn inmiddels, nieuwe jeans voor de wat grotere gespierde benen..

http://www.she.be/fashion(...)flexibele-jeans.aspx
pi_140127133
Levis bold curve O+
  maandag 19 mei 2014 @ 13:16:56 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127160
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:15 schreef Holyme het volgende:
Levis bold curve O+
Zodra ik constant blijf qua maat wil ik het. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140127207
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zodra ik constant blijf qua maat wil ik het. :D
Zweedse Levi's outlet die ook nog 'ns sale heeft, ¤20 :D O+
  maandag 19 mei 2014 @ 13:19:08 #11
265732 Keshet
pi_140127216
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
Er komen, of zijn inmiddels, nieuwe jeans voor de wat grotere gespierde benen..

http://www.she.be/fashion(...)flexibele-jeans.aspx
Ja, die was ik tegengekomen in het BB topic! Maar ja. Ik moet nú nieuwe broeken. :D
  maandag 19 mei 2014 @ 13:20:32 #12
265732 Keshet
pi_140127259
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
De jeans van ms mode zitten bij mij best briljant. En mijn bovenbenen zijn zacht gezegd goed vertegenwoordigd. :+
Welk model heb je? Bootcut?
  maandag 19 mei 2014 @ 13:20:41 #13
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127263
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:18 schreef Holyme het volgende:

[..]

Zweedse Levi's outlet die ook nog 'ns sale heeft, ¤20 :D O+
Hendig. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 mei 2014 @ 13:21:00 #14
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140127271
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:20 schreef Keshet het volgende:

[..]

Welk model heb je? Bootcut?
Jup. :Y

Edit: even gegluurd, model heet violet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 19 mei 2014 @ 14:17:50 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140128999
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Appelsap, wat ga je goed joh! *O*

Tink, heel klein, maar toch, laat het theelepeltje suiker weg, aarbeien kunnen ook zonder. ;)
En als beleg op brood gaan voor iets van kipfilet of rookvlees, dat is magerder dan gehakt.

Zoiets?
Txs! Suiker kan ik idd best weglaten. Kipfilet en rookvlees zijn lastig, omdat daar vaak lactose in zit. Paardenrookvlees eet ik niet na uitzending van Kassa laatst. Kan idd wel wat creatiever zijn met m'n broodbeleg.

Zo, en nu ga ik een komkommer wegknagen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 14:24:18 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140129161
Oh ja, shoot, vergeten, dat is dan idd lastig.
En alleen maar rosbief gaat ook vervelen kan ik me zo voorstellen.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:25:08 #17
265732 Keshet
pi_140129185
Ik kon wilde van het weekend niet naar de sportschool en dus moest ik thuis trainen. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 mei 2014 @ 14:25:42 #18
265732 Keshet
pi_140129207
Tink, wat kwam er naar voren dan in die uitzending van Kassa?
pi_140133822
Keshet, wat goed!!!

Ik ben vandaag van werk naar huis geskate. 21 kilometer in 1 uur en 20 minuten.
Ben nu wel even "lekker" moe.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:51:16 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140134244
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef Keshet het volgende:
Tink, wat kwam er naar voren dan in die uitzending van Kassa?
Kijk maar even terug. Over medicijnen in paardenvlees en wantoestanden bij ongeveer alle leveranciers van NL'se supermarkten. Ik hoef even niet meer, zegmaar...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140134967
quote:
Ik kon wilde van het weekend niet naar de sportschool en dus moest ik thuis trainen. :+

SPOILER
Wauw wat goed zeg! :)

Dit weer is echt heerlijk O+ Zo kom ik tenminste nog eens buiten én heb ik meer beweging dan ooit :P
Die extra beweging heb ik ook wel nodig na een weekend verjaardagen en bbqen enzo :@
pi_140135019
Afgelopen weekend te veel en slecht gegeten.
Maar vandaag al een deel goed gemaakt :) uurtje gehoepeld en straks 2 uur danstraining.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:25:06 #23
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140135377
quote:

SPOILER
Wat een verschil!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 19 mei 2014 @ 17:37:20 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140135746
Wauw Keshet! Mooi hoor! :Y
pi_140140345
Gister veel gegeten, van 't weekend ook drank. Dus vandaag maar (met lichte tegenzin) gesport. Voelde toch wel weer lekker. :Y

O: 2 spelt met cashewpasta en een banaan
T: appel en oploskoffie
L: 4 spelt met gemengde notenpasta
B: 30 min intensief cardio, 30 min gematigd
T: banaan en een plakje ham
D: sla met gekookt ei, kliekjes (bbq worst, kip sate, kipshaslick)

Totaal: +-1800 kcal
pi_140141275
Ik ga zo ook sporten maar ik zie er nogal tegenop met deze warmte.
pi_140141540
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Allrightski het volgende:
Ik ga zo ook sporten maar ik zie er nogal tegenop met deze warmte.
Ik wilde eerst ook niet gaan, want het is gewoon een stuk zwaarder als het warm is vind ik. Maar ben uiteindelijk toch blij dat ik niet thuis ben gebleven. :Y Zweette me al helemaal kapot na 5 minuten, wat normaal gesproken een half uur duurt. Maar het geeft wel een gevoel van goed bezig zijn!
pi_140142104
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wilde eerst ook niet gaan, want het is gewoon een stuk zwaarder als het warm is vind ik. Maar ben uiteindelijk toch blij dat ik niet thuis ben gebleven. :Y Zweette me al helemaal kapot na 5 minuten, wat normaal gesproken een half uur duurt. Maar het geeft wel een gevoel van goed bezig zijn!
Je hebt helemaal gelijk. Goed van je dat je toch gegaan bent. Ik ga mijn schoenen ook maar eens aan doen! Anders bereik ik mijn doel nooit.
  maandag 19 mei 2014 @ 21:28:16 #29
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140146659
quote:
Zo vanaf vandaag gaat het beginnen. Lijstje voor vandaag

O: smoothie van diepvriesfruit met een klein scheutje melk. Een beschuit met honing
L: 2 geroosterde boterhammen met kruidenkaas
T: cup a soup
D: bloemkool met kip in kerriesaus en aardappelen
De roomkaas is ei geworden vandaag en de aardappelen rijst. Net met man boodschappen gedaan, hij vond het maar akelig verantwoord, maar niet erg, scheelt dat hij gewoon eet wat ik hem voorschotel, nu veel fruit en groente in huis O+
Be happy with the little things in life
  maandag 19 mei 2014 @ 21:45:00 #30
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140147663
Kilo zwaarder dan vorige week maandag. Hmpf.

O dubbele bruine boterham avocado/gerookte kip
T cappuccino
L bak salade
T 3 rijstwafels met appel en een schrapje pindakaas
D kwark met bleekselderij en paprika en aromat
T drie dropjes
Prrrrr
pi_140150225
Keshet, wat een goed verschil.

Het was vandaag 31 graden binnen op mijn werk. En dat was niet in de buurt van de grill/vaatwasser. Man, dat was echt niet te doen. Hopelijk krijgen we snel airco in deze vestiging, want dagen van 23 graden gaan er vast nog veel meer volgens, en ik wil niet weten hoe heet het binnen is als het 30 graden buiten is. Ben uiteindelijk na werk met een collega een hamburger gaan eten op het terras omdat wij na een hele dag mensen bedienen ook wel even bediend wilden worden. En afkoelen. En gisteren uit eten met m'n ouders geweest. Wel goede keuzes gemaakt (asperges met zalm en ei, geen boter of saus erover, en carpaccio vooraf), maar toch, niet heel erg goed volgens mijn 'terug naar afvallen plan'.
pi_140150895
Vandaag echt achterlijke zin gehad in pindakaas.. dat werd dus mijn tussendoortje :')

O: voor het laatst vieze chococornflakes met melk
T: -
L: 2 bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
T: paar lepels pindakaas :')
D: 3 eieren, spekjes, spinazie, erwtjes veel kruiden, 1 bh braadboter.
T: chocolade wolkentoetje
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:04:32 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140158358
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag echt achterlijke zin gehad in pindakaas.. dat werd dus mijn tussendoortje :')

O: voor het laatst vieze chococornflakes met melk
T: paar lepels pindakaas :')
D: 3 eieren, spekjes, spinazie, erwtjes veel kruiden, 1 bh braadboter.
T: chocolade wolkentoetje
Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...

Ik heb een half uur vertraging en op deadline-dag word ik daar NIET blij van :(

Gisteren toen ik thuis kwam, bleken we geen stroom te hebben. Duurde uren voor we het met onze buurman de elektricien opgelost hadden. Zaten om half negen twister fries en komkommer met lv feta te eten.

Ik heb m'n week niet, maar ga het niet zitten weg eten. Heb radijsjes en komkommer mee en twee volken met lv 30+kaas. Op m'n werk nog wat yoghurt en fruit liggen, dus ik kom er wel vandaag.
pi_140158444
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...
Omdat ik het lekker vind en het nog kan.
pi_140158828
Boterhammen met pindakaas vind ik fantastisch, maar die lepels snap ik sowieso niet. :D Ik ga het maar niet proberen.

Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met een ei
T: Appel
L: 4 volkoren; 2 met hummus/avocado en 2 met appelstroop
T: Wortels (misschien met wat overgebleven hummus); yoghurt met een beetje muesli
D: Pannetje met courgette, paprika, kip, pesto en wat ik verder nog tegenkom in de keuken
pi_140158955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:43 schreef Ruby88 het volgende:
Boterhammen met pindakaas vind ik fantastisch, maar die lepels snap ik sowieso niet. :D Ik ga het maar niet proberen.

Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met een ei
L: 4 volkoren; 2 met hummus/avocado en 2 met appelstroop
T: Wortels (misschien met wat overgebleven hummus); yoghurt met een beetje muesli
D: Pannetje met courgette, paprika, kip, pesto en wat ik verder nog tegenkom in de keuken
Geloof me ik snapte mezelf ook niet. Maar ik moest dat eten.. mijn vriend vroeg al van je bent toch niet zwanger he.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:00:46 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159117
Zo, ik liep vanmorgen om half 7 al weer buiten met mijn hardlooplesje! *O*
Verder voelen mijn darmen aan alsof er cement in zit. -O- :{
Oh, en gisterenavond was stom. :@

Lijstje v vandaag:

O: Kwark met bessen en granola
T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen m appelstroop
T: paprika m hummus, appel
D: gestoomde wortels, vis en aardappelpuree
T: weetiknogniet

Vandaag maar wat meer eten overdag in de hoop dat ik dan vanavond niet zo'n snaaitrek krijg. Die avonden blijven hier echt het struikelblok... :{
pi_140159149
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:00 schreef Brighteyes het volgende:

Lijstje v vandaag:

Vandaag maar wat meer eten overdag in de hoop dat ik dan vanavond niet zo'n snaaitrek krijg. Die avonden blijven hier echt het struikelblok... :{
Misschien een latere T doenbeetje yoghurt of kwark tegen het snaaien? En lekker hardlopen. Doe je goed zo vroeg :-) ik ga vanavond weer.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:08:37 #39
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140159221
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb een half uur vertraging en op deadline-dag word ik daar NIET blij van :(

Gisteren toen ik thuis kwam, bleken we geen stroom te hebben. Duurde uren voor we het met onze buurman de elektricien opgelost hadden. Zaten om half negen twister fries en komkommer met lv feta te eten.

Ik heb m'n week niet, maar ga het niet zitten weg eten. Heb radijsjes en komkommer mee en twee volken met lv 30+kaas. Op m'n werk nog wat yoghurt en fruit liggen, dus ik kom er wel vandaag.
Klinkt inderdaad niet echt als een topdag nee...

Ik had gisteren ook echt een klote dag. Ik moet voor mijn proefschrift nog een paar laatste experimenten en gisteren zouden we de allerlaatste samples maken. Bleek eerst uit een meeting in de ochtend dat de samples die we hiervoor gemaakt hebben grandioos mislukt zijn dus ik had mijn hoop echt op de samples van gisteren gevestigd. Blijkt dat de technician de verkeerde dingen bij elkaar heeft gegooid tijdens de voorbereiding, dus was er helemaal geen materiaal voor mij om samples mee te maken :'( En nu ik nog Toos Werkloos ben, kan ik nog wel naar de TU karren om dingen te maken en zo, maar ik hoop toch echt dat ik snel een baan heb, en dan kan dat dus niet meer. Dus stressssss.

Bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, willen ze me nog steeds wel graag hebben hoorde ik. De R&D manager wil mijn TU begeleider nog bellen voor een referentie (maar dat lijkt me geen probleem) en de HR manager was al bezig om een contract en voorwaarden etc op te stellen :o

En ik heb, ondanks mijn kut dag, toch niks gesnaaid *little proud*. Maar mijn man was toen ik thuiskwam wel heerlijke nasi aan het maken O+
pi_140159236
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad niet echt als een topdag nee...

Ik had gisteren ook echt een klote dag. Ik moet voor mijn proefschrift nog een paar laatste experimenten en gisteren zouden we de allerlaatste samples maken. Bleek eerst uit een meeting in de ochtend dat de samples die we hiervoor gemaakt hebben grandioos mislukt zijn dus ik had mijn hoop echt op de samples van gisteren gevestigd. Blijkt dat de technician de verkeerde dingen bij elkaar heeft gegooid tijdens de voorbereiding, dus was er helemaal geen materiaal voor mij om samples mee te maken :'( En nu ik nog Toos Werkloos ben, kan ik nog wel naar de TU karren om dingen te maken en zo, maar ik hoop toch echt dat ik snel een baan heb, en dan kan dat dus niet meer. Dus stressssss.

Bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, willen ze me nog steeds wel graag hebben hoorde ik. De R&D manager wil mijn TU begeleider nog bellen voor een referentie (maar dat lijkt me geen probleem) en de HR manager was al bezig om een contract en voorwaarden etc op te stellen :o

En ik heb, ondanks mijn kut dag, toch niks gesnaaid *little proud*. Maar mijn man was toen ik thuiskwam wel heerlijke nasi aan het maken O+
Dat heb je goed gedaan.

En dat met die baan ziet er ook goed uit!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:10:44 #41
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140159246
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:00 schreef Brighteyes het volgende:

Lijstje v vandaag:

Dat is zo lekker he, om half 7 al lopen O+ Deed ik ook wel eens voordat ik naar de TU moest, dan pakte ik gewoon een trein later.

Heeft je snaaitrek echt te maken met hoeveel je overdag eet, of is het meer een soort van gewoonte die erin geslopen is? Want dat laatste merk ik bij mij wel, dat als ik een tijdje strenger ben en echt niks pak, dat ik na een week of 2 ook gewoon niks meer hoef. En als ik er wel regelmatig aan toegeef, dat ik dan ook echt elke avond even in de kast ga kijken, ondanks dat ik weet dat het niet slim is...
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:14:16 #42
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140159300
Wat ik trouwens wel - als enige positieve gisteren, hehe - gemerkt had, was dat ik voor het eerst eigenlijk een dag had dat ik mijn slijmbeursontsteking weinig tot niet gevoeld heb *O*
Ik heb gisteren dus wel deels achter mijn bureau gewerkt, maar ook heel veel rustig op en neer gewandeld omdat ik op verschillende locaties moest zijn. En de meeste pijn heb ik als ik veel achter elkaar zit.

Dus ik denk dat ik me straks nog even trakteer op een wandeling/fietsrondje buiten. Heb ik ook meteen wat beweging te pakken. Zooooo vervelend met dit weer O-)
pi_140159314
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik trouwens wel - als enige positieve gisteren, hehe - gemerkt had, was dat ik voor het eerst eigenlijk een dag had dat ik mijn slijmbeursontsteking weinig tot niet gevoeld heb *O*
Ik heb gisteren dus wel deels achter mijn bureau gewerkt, maar ook heel veel rustig op en neer gewandeld omdat ik op verschillende locaties moest zijn. En de meeste pijn heb ik als ik veel achter elkaar zit.

Dus ik denk dat ik me straks nog even trakteer op een wandeling/fietsrondje buiten. Heb ik ook meteen wat beweging te pakken. Zooooo vervelend met dit weer O-)
Dat is wel fijn, goed excuus om tussendoor watute lopen :-)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:23:41 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140159455
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat is zo lekker he, om half 7 al lopen O+ Deed ik ook wel eens voordat ik naar de TU moest, dan pakte ik gewoon een trein later.

Heeft je snaaitrek echt te maken met hoeveel je overdag eet, of is het meer een soort van gewoonte die erin geslopen is? Want dat laatste merk ik bij mij wel, dat als ik een tijdje strenger ben en echt niks pak, dat ik na een week of 2 ook gewoon niks meer hoef. En als ik er wel regelmatig aan toegeef, dat ik dan ook echt elke avond even in de kast ga kijken, ondanks dat ik weet dat het niet slim is...
Het is gewoonte hoor, maar ik had gisterenmiddag echt honger op mijn werk maar er was niks en dus ben ik na het avondeten gewoon lekker door blijven eten. :@ Omdat mijn honger nog niet gestild was.

En dat is dus ook T-P een beetje het probleem. Vaak ga ik al aan de vreet voor het T tijd is.
Ik heb die neiging na mijn lunch ook altijd, maar dan weet ik mezelf vaak nog wel in te houden.
Thuis is het vaak ook handig als ik dan na het eten de kinderen naar bed ga brengen, even iets anders doen, maar dat hoefde gisteren niet dus ja...

Maar ik denk wel dat meer eten overdag iig die enorme honger rond etenstijd weg haalt waardoor ik hoop sneller verzadigd te zijn.
pi_140159997
Morning :W
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad *O*
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren :D
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:51:50 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140160094
Wauw, wat gaaf zeg! :o
pi_140160211
Gaat wel pas in 2016 zijn maar na deze zomer al beginnen met de voorbereidingen *O*
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:04:09 #48
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140160374
Goede morgen allemaal,

Keshet,ik zie nu pas de foto, wow wat een verschil.

Thinkk, hahaha, ben gelukkig niet de enige die zo pindakaas uit de pot kan eten.

BE, wat hier helpt tegen snaai trek s'avonds is dan een glas water drinken, klinkt heel raar maar werkt hier wel.

Miss_C< klinkt goed dat van die baan! Goed van je dat je niet gesnaaid hebt ondanks je kut dag *O*

Sarabi, wow gaaf vooruitzicht!!

Zo lijstje voor vandaag

O: 2 rijstwafels met stroop
T: smoothie van magere melk en diepvriesfruit
L: wrap met zalm, roomkaas en veldsla
T: twijfel nog tussen een banaan of wat komkommer
D: Pasta salade, met tonijn, komkommer, tomaat, paprika, bosui aangemaakt met halfvolle saus en een beetje curry

Vanmorgen al de boodschappen te voet gedaan. Heb ik meteen al wat extra beweging gehad. Nu even strijken -O-
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:07:30 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140160440
Dat zou hier waarschijnlijk ook wel werken DV, even als wandelen, tandenpoetsen of gewoon sws iets gaan doen, maar op de een of andere manier ontbreekt het me op dat moment compleet om de wilskracht. Ik ben dan echt die kleuter die 'ik moet en ik zal en ik wel en vooral NU!!!!'. :@
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:13:32 #50
265732 Keshet
pi_140160592
BE, bekend probleem. Bij mij was het écht gewoonte, suikerverslaving en slecht eten overdag wat er voor zorgde dat ik me 's avonds vol zat te proppen. Ik kon 's avonds ook niet makkelijk weg om te gaan sporten en nu kan dat wel.

Ik probeer nu echt tweederde van mijn dagelijkse rantsoen ( :P ) overdag binnen te krijgen; beetje afhankelijk van wat de plannen voor het avondeten zijn.
's avonds ga ik sporten / werken / huishouden doen; ook afhankelijk van wat de plannen van vriendlief zijn.
Als ik overdag voldoende eet, een normale portie eet bij het avondeten en daarna niet als een dood nijlpaard op de bank hang dan heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan snaaien.

Ik las laatst dat het 3 dagen duurt om een slechte gewoonte (snaaien bijvoorbeeld) aan te leren en zes weken om het weer af te leren. Ik geloof daar wel in.
pi_140160593
Wauw Keshet wat zie je er goed uit!

Ontzettend gaaf Sarabi. Dat wordt flink veel uren oefenen. ;)

Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: 2 boterhammen monchou en kersenjam
T: yoghurt met fruit
L: 2 boterhammen kipfilet en komkommer
T: Banaan
D: Maaltijdsalade met aardappeltjes en kip
T: kwark

Geen sport vandaag want ik heb het in mijn rug sinds gisteren. Toen ben ik heel eigenwijs wel gaan sporten dus vandaag maar even rust. Wel wat wandelen en fietsen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:14:02 #52
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140160606
BE, Oh zo herkenbaar, dan is het zo moeilijk om je niet te laten verleiden.
pi_140160620
Yep en hopelijk toch nog wat afvallen voor dan :D

Vandaag staat hier een uurtje hoepelen op de planning en verder niet echt iets van sport.
Misschien nog een keer de routine van zondag doornemen.
pi_140160707
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Thinkk, hahaha, ben gelukkig niet de enige die zo pindakaas uit de pot kan eten.
Ik ben niet alleen O+
pi_140160761
O: lekkere chococornflakes met melk
T: banaan
D: lasagne
T: griesmeelpudding
S: hardlopen
B: hond uitlaten

Ik heb echt iets heerlijks ontdekt van Spa rood met munt of citroen. Ben begonnen met munt die is zo lekker en zit niks in. Als deze fles leeg is de citroen eens proberen O+
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:23:39 #56
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140160823
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O: lekkere chococornflakes met melk
D: lasagne
S: hardlopen
B: hond uitlaten

Ik heb echt iets heerlijks ontdekt van Spa rood met munt of citroen. Ben begonnen met munt die is zo lekker en zit niks in. Als deze fles leeg is de citroen eens proberen O+
Ik moest lachen :@
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:24:19 #57
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140160840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Morning :W
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad *O*
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren :D
Tof! :D
pi_140160868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik moest lachen :@
Die andere was echt vies :@
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:29:41 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140160965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:13 schreef Keshet het volgende:
BE, bekend probleem. Bij mij was het écht gewoonte, suikerverslaving en slecht eten overdag wat er voor zorgde dat ik me 's avonds vol zat te proppen. Ik kon 's avonds ook niet makkelijk weg om te gaan sporten en nu kan dat wel.

Ik probeer nu echt tweederde van mijn dagelijkse rantsoen ( :P ) overdag binnen te krijgen; beetje afhankelijk van wat de plannen voor het avondeten zijn.
's avonds ga ik sporten / werken / huishouden doen; ook afhankelijk van wat de plannen van vriendlief zijn.
Als ik overdag voldoende eet, een normale portie eet bij het avondeten en daarna niet als een dood nijlpaard op de bank hang dan heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan snaaien.

Ik las laatst dat het 3 dagen duurt om een slechte gewoonte (snaaien bijvoorbeeld) aan te leren en zes weken om het weer af te leren. Ik geloof daar wel in.
Ja, daarom idd ook dat ik vandaag overdag echt meer moet eten. Er zijn dagen dat ik minder eten heel goed trek, maar nu dus even niet, dus dan maar meer eten overdag. :Y
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:50:46 #60
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140161485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef droomvrouwtje het volgende:

Pfff, pindakaas, chocopasta, alle soorten chocolade hagelslag en vlokken, diverse soorten jam, vleeswaren, eigenlijk ook kaas, etc etc.

Zijn heel wat artikelen die ik simpelweg niet meer in huis haal omdat ik er toch niet vanaf kan blijven.
Voor de kinderen haal ik vruchtenhagel (lust ik wel, maar eet het zelf nooit), jam die ik niet zo lekker vind, smeerworst waar ik niet echt van hou. Enzovoort. Gelukkig hou ik niet van snoep.

Zelfbescherming...
It was delicious.
pi_140163745
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in koolhydraten, vetten en eiwitten en ik heb wel een tip voor mensen die vaak honger hebben: eet zo min mogelijk koolhydraten. Daar krijg je namelijk heel snel weer honger van en dat heeft te maken met insuline en bloedsuikerspiegel.
Ook kun je het beste gewoon vet blijven eten. Volle kwark of yoghurt bijvoorbeeld. Van vetten ga je heel snel vol zitten, waardoor je dus minder gaat eten.
Ik vond het wel interessant en het klonk logosch, dus probeer nu op deze manier te eten en ik moet zeggen dat ik tot dat ik naar bed ga echt heel vol zit. En dan heb ik dus niet de behoefte gehad om na mijn avond eten nog te snoepen of te eten. Bij mij werkt het dus. Daarnaast drink ik ook een hoop water (niks anders dan water), daar krijg je ook een voller gevoel van.

Wat ik eet op een dag:

O: volkoren crackers (weinig KH) met boter en kipfilet
L: volkoren cracker met avocado en een salade met spinazie, avocado, komkommer en zalm
D: verse witte asperges met een ham-room saus en een hamburger
S: uur sportschool
T: whey shake

Totaal ongeveer 1500 kcal

Mijn lijstje van gister bevat dan wel veel vet (boter, avocado en creme fraiche), normaal gesproken wel stuk minder.
Het enige wat ik wel lastig vind is om een lekker ontbijt te bedenken waar weinig koolhydraten in zit. Ik at in de ochtend vaak havermout, muesli of fruit. Daar zitten aardig wat koolhydraten in. Vooral van fruit schrok ik.
s ochtends een omelet eten vind ik een beetje te zwaar!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:08:54 #62
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_140163856
Ik kom mij ook maar weer melden na een paar weken afwezigheid. Afvallen heeft even op een lager pitje gestaan, hoewel dat geen reden was om alle remmen los te gooien. Sporten kwam er ook niet van doordat ik in de tuin bezig ben geweest met grondverzet e.d. Dus onder de streep wel veel bewogen, maar ook veel dagen weggeweest met dito ongezond voedsel als gevolg.

Aangezien het nog een jaar is voor ik ga trouwen wil ik er nu wel echt mee aan de slag. Qua eten zitten mijn ontbijt & lunch wel relatief goed denk ik, maar avondeten en bewegen moeten en kunnen beter. Ik overweeg nu om een fitbit aan te schaffen zodat ik elke dag minimaal 7500 of 10k stappen ga zetten bijvoorbeeld. Nu weet ik dat er hier iemand was met dit dingetje. Maar ik weet niet meer wie, dus ik hoop dat die nog steeds mee leest in dit topic en mij wat info kan geven over welke variant nou handig is enzo :)
ģģ Democracy is so overrated ģģ
pi_140164573
Lijstje van vandaag:
O: 4 wasa extra vezels crackers met roomkaas
T: 2 wasa extra vezel crackers
L: Mais, erwtjes en rijst
D: Snijboontjes met rijst
B: uurtje fietsen of spullen inpakken/opruimen/schoonmaken

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en toen wees deze 10 kg minder aan dan mijn zwaarste gewicht ooit _O_ En dat ondanks maar een beetje aanprutsen, maar wel veel meer bewegen dan ik eerder deed. Best tof eigenlijk :D Dat betekend dat als ik beter op mijn eten ga letten er heel veel te halen valt voor de komende maanden :D
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:38:12 #64
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140164616
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:

Het enige wat ik wel lastig vind is om een lekker ontbijt te bedenken waar weinig koolhydraten in zit. Ik at in de ochtend vaak havermout, muesli of fruit. Daar zitten aardig wat koolhydraten in. Vooral van fruit schrok ik.
s ochtends een omelet eten vind ik een beetje te zwaar!
Waarom neem je geen kwark of yoghurt 's ochtends? Mijn standaard ontbijt bestaat uit een halve bak magere kwark, met daar doorheen een paar eetlepels gebroken lijnzaad en zemelen, wat algenpoeder, en een scheutje frambozensiroop of honing. Je komt niet boven de 250 kcal uit en je kunt er dankzij de eiwitten en vezels gemakkelijk een paar uur op vooruit.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140164755
Gewoon savonds laat lekker een bak kwark, is nog goed voor je ook snachts.. Desnoods gepimpt met het een of ander..

Gister bbq gehad, alleen kip gegeten, cheats een beetje aardappelsalade en stukje stokbrood met kruidenboter.. Kilo kwark per dag compenseerd de koolhydraten iig een beetje :9..

Afgelopen vrijdag 2 wekelijkse weging, weer -2 (inclusief pizza en afhaalgriek :+) dus -21,7 nu in ongeveer evenveel weken..

Vetten hoog houden en je proteine nog hoger is een bekende methode, beter om je energie daar uit te halen dan koolhydraten, je behoudt ook nog eens spier ipv die te verbranden.. Je ziet het veel voorbij komen, keto dieet..
pi_140165081
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef RoelerMF het volgende:
Ik kom mij ook maar weer melden na een paar weken afwezigheid. Afvallen heeft even op een lager pitje gestaan, hoewel dat geen reden was om alle remmen los te gooien. Sporten kwam er ook niet van doordat ik in de tuin bezig ben geweest met grondverzet e.d. Dus onder de streep wel veel bewogen, maar ook veel dagen weggeweest met dito ongezond voedsel als gevolg.

Aangezien het nog een jaar is voor ik ga trouwen wil ik er nu wel echt mee aan de slag. Qua eten zitten mijn ontbijt & lunch wel relatief goed denk ik, maar avondeten en bewegen moeten en kunnen beter. Ik overweeg nu om een fitbit aan te schaffen zodat ik elke dag minimaal 7500 of 10k stappen ga zetten bijvoorbeeld. Nu weet ik dat er hier iemand was met dit dingetje. Maar ik weet niet meer wie, dus ik hoop dat die nog steeds mee leest in dit topic en mij wat info kan geven over welke variant nou handig is enzo :)
BE (brighteyes) en ik hebben er allebei eentje. Ik geloof ook allebei de fitbit zip. Daarmee worden alleen je stappen geteld (andere versies hebben trappen of je slaap gedrag erbij). Ook zit er een heel programma achter waar je je eten in bij kunt houden (zoiets als myfitnesspall of iets anders). Dit gebruik ik alleen niet omdat ik niet echt een kcal tellen doe.

Ik heb hem vooral om te weten hoeveel ik heb gelopen en als ik maar 2500 stappen heb.. ach.. dan ga ik geen rondje meer lopen. BE doet dit wel en wil zeker de 10.000 stappen halen dus het is maar net kijken of het voor je werkt.

BE heeft hem voor haar man geloof ik voor 25 euro op marktplaats gekocht dus misschien een tip om daar te kijken. Scheelt natuurlijk altijd met de nieuwprijs (rond de 60 euro?).
pi_140165141
Omdat ik nét onder de 70kg zit heb ik weer even een foto gemaakt voor de voortgang. *O*

In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.
SPOILER
pi_140165180
Appelsap!! :o _O_
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:58:57 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140165217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef appelsap het volgende:
Omdat ik nét onder de 70kg zit heb ik weer even een foto gemaakt voor de voortgang. *O*

[ afbeelding ]

SPOILER
Wauw meid, jij mag echt zo enorm trots op jezelf zijn! :o _O_
pi_140165239
Appel O+ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:00:33 #71
265732 Keshet
pi_140165252
Appelsap! :o Wow!

EDIT: Zonde eigenlijk dat je op die laatste foto's je gezicht niet laat zien! Daar ben ik ook benieuwd naar!
pi_140165255
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wauw! _O_
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:01:36 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140165270
Oh, en ik lees nu over de -10 van Puala, wat goed joh! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef RoelerMF het volgende:

Ik heb de fitbit Zip. Omdat die precies doet wat ik wilde, stappen bijhouden. :s)
De flex is de volgende categorie, die houdt geloof ik ook slaap bij, maar daar waar de Zip gewoon netjes aan mijn bh hangt waar niemand hem ziet is de flex een armbandje en ik wilde niet 'die dikke met die stappenteller' zijn. ;) :@ Maar los daarvan ook is die dus altijd zichtbaar, dus ook al heb je een zwarte, ik kan me zo voorstellen dat je niet altijd die armband om wil hebben en die kleine hangt eigenlijk altijd ergens aan mijn kleding zonder dat dat stoort.

Ik vind slaap bijhouden niet zo heel erg boeiend, ik weet hoeveel slaap ik nodig heb en wanneer ik slaap. En ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter dus die gebruik ik voor dat doeleinde.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:03:59 #74
265732 Keshet
pi_140165313
Mijn fitbitje komt vanavond binnen!

Vriendlief heeft bedacht dat hij de bijpassende weegschaal graag wil. Ik ben nog niet overtuigd. :+

Puala dat gaat al goed zeg! Wow! En inderdaad, als je echt op gaat letten kun je waarschijnlijk nog veel meer winst behalen. O+
pi_140165324
Bedankt allemaal! Ik voel me (vandaag iig) ook heel erg tevreden en trots. :Y

Keshet, mijn hoofd stond er heeullll stom op. :@ De volgende keer zal ik een foto mét gezicht plaatsen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:04:42 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140165329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:03 schreef Keshet het volgende:
Mijn fitbitje komt vanavond binnen!

Vriendlief heeft bedacht dat hij de bijpassende weegschaal graag wil. Ik ben nog niet overtuigd. :+
:D Is er een bijpassende weegschaal bij?
*zoekt...
pi_140165346
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:

Ik stond vanmorgen op de weegschaal en toen wees deze 10 kg minder aan dan mijn zwaarste gewicht ooit _O_ En dat ondanks maar een beetje aanprutsen, maar wel veel meer bewegen dan ik eerder deed. Best tof eigenlijk :D Dat betekend dat als ik beter op mijn eten ga letten er heel veel te halen valt voor de komende maanden :D
Superrr! Dat je met dat soort 'kleine' aanpassingen al zo'n resultaat kan halen. Geweldig toch? *O*
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:05:36 #78
265732 Keshet
pi_140165350
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Is er een bijpassende weegschaal bij?
*zoekt...
http://www.fitbit.com/uk/aria

Aan de foto's te zien word je heel blij van die weegschaal. 8-)
pi_140165387
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wat goed van je, je ziet er super uit! _O_
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:08:06 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140165411
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:05 schreef Keshet het volgende:

[..]

http://www.fitbit.com/uk/aria

Aan de foto's te zien word je heel blij van die weegschaal. 8-)
OMG!!! :o Ehm... damn... net nu het vakantiegeld binnen is en ik iig niet het excuus 'geen geld' heb.
Ik las van de week nog een mooie Loesje: Koopkracht is de kracht te laten liggen wat je niet nodig hebt.
:')

Het enige dat me tegenhoudt is dat we vorig jaar een weegschaal gekocht hebben die ook vetpercentage doet maar dat ding fluctueert als een achterlijke en dat trek ik niet goed. Die ligt dus ook ergens onderin de kast en ik doe het weer gewoon met mijn altijd accurate Soehnle. O+
(De 16kg kettlebell woog ook precies 16kg, dat is voor mij genoeg ijking. ;) )

Maar ja... als je dit er voor terug krijgt...

dinsdag 20 mei 2014 @ 13:10:05 #81
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140165465
Wow Appelsap *O* _O_ _O_ looking goed

Puala gaat goed!!
pi_140165476
quote:
Lijstje van vandaag:

Lekker bezig *O*
pi_140165479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

OMG!!! :o Ehm... damn... net nu het vakantiegeld binnen is en ik iig niet het excuus 'geen geld' heb.
Ik las van de week nog een mooie Loesje: Koopkracht is de kracht te laten liggen wat je niet nodig hebt.

Het enige dat me tegenhoudt is dat we vorig jaar een weegschaal gekocht hebben die ook vetpercentage doet maar dat ding fluctureert als een achterlijke en dat trek ik niet goed. Die ligt dus ook ergens onderin de kast en ik doe het weer gewoon met mijn altijd accurate Soehnle. O+

[ afbeelding ]

Zo zou ik alleen op de weegschaal staan als ik op magische wijze ineens 10kg lichter ben ten opzichte van gisteren ofzo. :P
Kortom: Denk er nog een nachtje of 2 over na en hou loesje in je achterhoofd. ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:11:11 #84
265732 Keshet
pi_140165495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het enige dat me tegenhoudt is dat we vorig jaar een weegschaal gekocht hebben die ook vetpercentage doet maar dat ding fluctureert als een achterlijke en dat trek ik niet goed. Die ligt dus ook ergens onderin de kast en ik doe het weer gewoon met mijn altijd accurate Soehnle. O+

[ afbeelding ]

Plus dat je de prijs moet delen door vier want hij is voor het hele gezin. :+

Ik zit ook op m'n handen hoor. Wij hebben een oud aftands ding, maar ja, hij werkt.
Maar bf zou ik ook wel willen meten...
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:13:44 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140165568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef Keshet het volgende:

[..]

Plus dat je de prijs moet delen door vier want hij is voor het hele gezin. :+

Ik zit ook op m'n handen hoor. Wij hebben een oud aftands ding, maar ja, hij werkt.
Maar bf zou ik ook wel willen meten...
F. heeft zo'n bodyfat knijp geval die is vlgs mij veel accurater.
Maar door vieren gedeeld vind ik een heel goed argument. :') :D

Aan de andere kant... een weegschaal met wifi... srsly? -O-
pi_140165569
Oh ja een beetje leuke hebbedingetjes posten.. Doe is niet ik ben daar nogal gevoelig voor.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:18:42 #87
265732 Keshet
pi_140165731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

F. heeft zo'n bodyfat knijp geval die is vlgs mij veel accurater.
Maar door vieren gedeeld vind ik een heel goed argument. :') :D

Aan de andere kant... een weegschaal met wifi... srsly? -O-
Weet jij heel toevallig wat die martelwerktuigjes kosten? De sportschool waar ik zit meet helaas niet je bodyfat en nu ik het grootste gedeelte van mijn overtollige bodyfat kwijt ben wil ik wel eens weten waar ik sta.

En ja, wifi. Zodat je kan syncen met je fitbit account he. Is niks anders dan zip > smartphone > cloud natuurlijk; of niet anders dan alles opslaan in myfitnesspal of een soortgelijke app.
pi_140166246
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
_O_ _O_ _O_ WAUW!!! Wat zie jij er goed uit en wat onwijs knap!! _O_ _O_ _O_
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:36:17 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140166254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Keshet het volgende:

[..]

Weet jij heel toevallig wat die martelwerktuigjes kosten? De sportschool waar ik zit meet helaas niet je bodyfat en nu ik het grootste gedeelte van mijn overtollige bodyfat kwijt ben wil ik wel eens weten waar ik sta.

En ja, wifi. Zodat je kan syncen met je fitbit account he. Is niks anders dan zip > smartphone > cloud natuurlijk; of niet anders dan alles opslaan in myfitnesspal of een soortgelijke app.
F. heeft de derde van dit lijstje: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/
7 euro dus. ;)

En ja, ik snap dat het technologisch niet zo moeilijk is, maar ik weet niet of ik dat wel wil zeg maar. :')
pi_140166354
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Heldin _O_
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:39:51 #91
265732 Keshet
pi_140166377
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

F. heeft de derde van dit lijstje: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/
7 euro dus. ;)

En ja, ik snap dat het technologisch niet zo moeilijk is, maar ik weet niet of ik dat wel wil zeg maar. :')
Ik heb het linkje even doorgestuurd. :D

En ja, ik snap je bezwaar. Maar je doet nu exact hetzelde; dat is wat ik bedoel. Alles wat je nu online opslaat is ook in handen van tig partijen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:45:09 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140166538
Ja, dat is zo hoor, daar gaat het me ook niet om.
Ik vind het voor mezelf alleen zo ver gezocht. En ik hou wel van dat lijstje naast mijn bed enzo.
We hebben echt een hele goeie weegschaal, dus ja...
pi_140166866
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is zo hoor, daar gaat het me ook niet om.
Ik vind het voor mezelf alleen zo ver gezocht. En ik hou wel van dat lijstje naast mijn bed enzo.
We hebben echt een hele goeie weegschaal, dus ja...
Dan ben je er toch uit ;)
pi_140167726
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wow *O* inspiratie
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:28:40 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140167845
Nice appelsap en puala!

Ik heb een goede dag vandaag :D

O: 2 volkoren met aardbeien zonder suiker, 250 ml lv yoghurt, allerlaatste kruimels cruesli.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 volkoren. 30+kaas, halve komkommer, stuk of 12 radijsjes, beetje peper en zout.
T: Mag zo nog een appel of iets van de kantoorfruitschaal of 250 ml lv yoghurt. Net waar ik zin in heb.
T2: Eén blokje pure chocolade met amandelen.
D: De roti van gisteren, omdat het toen dus last-minute gedoe werd door de stroom en de stress....
T: Niks meer, de roti is meer dan genoeg en nu ik m'n nieuwe werk heb, eten we veel later en heb ik 's avonds dus veel minder honger.

Morgen is ongeveer hetzelfde, alleen de radijsjes zijn op.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:44:50 #96
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_140168327
Thanks voor de info over de fitbit. Ik had inderdaad naar de flex of de one gekeken en de zip niet gezien, maar dat is veel beter en betaalbaarder alternatief. :)

En Appelsap, wow _O_ Kan ik wat van jouw goede motivatie krijgen? :@
ģģ Democracy is so overrated ģģ
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:04:33 #97
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140168889
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Mooi!
It was delicious.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:14:51 #98
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140169194
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wow _O_
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:15:36 #99
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140169212
quote:
Lijstje van vandaag:

Goed bezig!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:19:35 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140169322
Ik heb net heerlijk een rondje van 10 km gefietst O+
Wel op m'n dooie akkertje want ik wilde niks forceren met die ontsteking, maar heb nergens last van gehad *O*

Lijstje van vandaag:
O: choco cruesli met yoghurt (manlief had boodschappen gedaan dus het stond ineens in de kast...)
L: 3 volkoren, 2 kaas/komkommer/ijsbergsla/mosterd en 1 pindakaas met nootjes en komkommer
B: 10 km fietsten
T: peer
D: gekookte aardappels met een slavink en andijvie met een beetje zelfgemaakte bechamel/kaassaus
pi_140169377
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wauw _O_ O+
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:47:07 #102
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140170022
Argh snaaitrek, ondanks mijn banaan net, dus nog maar een rijstwafel gegeten en een ijskoud glas vanille cola gedronken..
Straks maar wat komkommer kanen als ik dan nog trek heb
pi_140170650
Dingen met veel suiker zorgen dus juist dat je honger krijgt, en een rijstwafel of komkommer verzadigen niet.
Neem iets met veel eiwitten! Daar zitten yy-peptides in en die verzadigen ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140171298
Appelsap, wat goed zeg!!!!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:10:51 #105
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140172417
De appel/yoghurt werden 'm tijd technisch niet. Nu met dikke honger in de trein.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:22:25 #106
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140172750
Buren zijn aan het bbqen krijg er honger van.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:46:29 #107
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140173505
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Buren zijn aan het bbqen krijg er honger van.
Mijn buren lenen?
Die zijn aan het BBQ'en en het meurt toch :X
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:04:33 #108
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140174015
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn buren lenen?
Die zijn aan het BBQ'en en het meurt toch :X
Zijn ze het aan het cremeren?
pi_140178594
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
Wauw! Echt super! ^O^

Zou ook zo in het transformatie topic kunnen. Ik weet zeker dat het mensen zal inspireren. ;)
pi_140178790
Bedankt allemaal. Jullie zijn lief! O+

Deuce, ik ben nog niet klaar dus daar wacht ik nog even mee.

In plaats van kwark zit ik aan een klein bakje sorbetijs. :9
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:22:10 #111
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140179902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:59 schreef appelsap het volgende:
Bedankt allemaal. Jullie zijn lief! O+

Deuce, ik ben nog niet klaar dus daar wacht ik nog even mee.

In plaats van kwark zit ik aan een klein bakje sorbetijs. :9
Hoe lang was jij ook alweer?
pi_140179921
Appelsap, echt práchtig!
pi_140180692
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe lang was jij ook alweer?
1.55
pi_140184054
Súper, Appelsap! :Y
pi_140184806
Respect Appelsap!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:04:27 #116
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140185006
Appelsap! *O* Respect hoor, echt knap.

Drukke en lange dag. Lijstje:
O dubbele volkoren met magnetronei
L groentesalade met gekookte kip
T twee rijstewafels met een beetje pindakaas
D twee-en-half pistoletje kaas, ham+sla (vergaderen tot 20.30 is niet goed)
T biertje
Prrrrr
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:19:30 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140185769
Appelsap _O_

Hier een goed dagje vandaag, heel veel groente bij het avondeten, lekker gesport en weinig zooi gevreten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:24:35 #118
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140186030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef appelsap het volgende:

[..]

1.55
Echt tof! Als ik jou zo zie weet ik weer waarom ik dit eigenlijk doe ^O^
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:25:08 #119
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140186063
Dat was een heel erg warm stukje hardlopen.
pi_140187400
Vandaag was niet zo'n goede dag.. niet veel gegeten overdag, maar na een lekkere stranddag met een vriendin wel spareribs en ijs gegeten. Wel meer dan een uur gewandeld vandaag. Morgen weer hard mn best doen in de sportschool!
pi_140194957
Goedemorgen! c_/

Dit is de planning:

O: Havermout
L: Twee volkoren boterhammen met kipfilet; twee met hummus en avocado
T: Peer, bakje met een restje courgette/paprika/kip
D: Geen idee, bij vriendinnen :)
pi_140194987
Haaij :)

Vandaag op de planning

O: chococornflakes met melk
L: 2 BH 1 met smeerkaas 1 met runderrookvlees
D: weet ik nog niet
  woensdag 21 mei 2014 @ 08:56:37 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140195071
Pfft, ik blijf een koppige weegschaal hebben die op 3,5 kilo boven m'n atl blijft hangen. Aan m'n huid enzo te zien, zou het de tijd van de maand kunnen zijn, maar ik word er strontchagrijnig van. Laat het m'n eten niet beīnvloeden, maar dat is wel moeilijk als je ook na een paar goede dagen niks aan de weegschaal ziet. Misschien wordt het komend weekend beter, dan is het in ieder geval minder warm.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 08:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij :)

Vandaag op de planning

L: 2 BH 1 met smeerkaas 1 met runderrookvlees
D: weet ik nog niet
Het hangt nog een beetje van je D af, maar ik vind dit erg weinig.
pi_140195733
Tink ik heb je shirtje aan vandaag! Vind m echt leuk :D
My salvation lies in your love..
pi_140195816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 08:56 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ik blijf een koppige weegschaal hebben die op 3,5 kilo boven m'n atl blijft hangen. Aan m'n huid enzo te zien, zou het de tijd van de maand kunnen zijn, maar ik word er strontchagrijnig van. Laat het m'n eten niet beīnvloeden, maar dat is wel moeilijk als je ook na een paar goede dagen niks aan de weegschaal ziet. Misschien wordt het komend weekend beter, dan is het in ieder geval minder warm.

[..]

Het hangt nog een beetje van je D af, maar ik vind dit erg weinig.
Zelfde als andere dagen alleen dan stond vaak mijn D er al bij. Heb nog geen idee waar ik zin heb. Eigenlijk staat aardappelen, vlees en groenten op de planning maar met dit weer vind ik dat niet echt een fantastisch idee.
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:48:40 #126
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140195997
Morning!

Toen ik gisteravond alsnog trek, heb ik gekozen voor wat yoghurt en een heel klein beetje cruesli. Had slechter gekund... Ja ok, en manlief had de stroopwafels meegenomen naar een afspraak 's avonds dus dat maakte het wel makkelijker want ik kon niet slecht snaaien :')

Planning voor vandaag:
O: 2 crackers, 1 slankie smeerkaas, 1 linera smeerpate; beker melk
T: ? alleen als ik trek krijg voor ik ga lunchen
L: stevige champignonsoep van Unox, 400 mL. Als dat niet voldoende zou zijn, wil ik het aanvullen met wat sla/tomaat/gekookt ei etc.
T: geen, D al om half 5 vandaag
D: 2 wraps met chili con carne
T: schaaltje yoghurt
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:49:46 #127
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140196025
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zelfde als andere dagen alleen dan stond vaak mijn D er al bij. Heb nog geen idee waar ik zin heb. Eigenlijk staat aardappelen, vlees en groenten op de planning maar met dit weer vind ik dat niet echt een fantastisch idee.
Hehe, dat is dan weer het 'voordeel' van in een koud huis wonen. Zelfs met dit weer loop ik binnen met een fleecevest rond, dus ik zou ook nog boerenkoolstamp kunnen eten of zo :P
pi_140196219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hehe, dat is dan weer het 'voordeel' van in een koud huis wonen. Zelfs met dit weer loop ik binnen met een fleecevest rond, dus ik zou ook nog boerenkoolstamp kunnen eten of zo :P
Hoe krijg je je huis in dit weer in godsnaam koud?
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:01:11 #129
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140196347
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe krijg je je huis in dit weer in godsnaam koud?
Wij zitten in een appartement dat begane grond zit, zonder directe aangrenzende buren (alleen boven, maar daar heb je qua warmte vasthouden niet zoveel aan). Verder zitten we op een hoek, hebben dus 3 buitenmuren, vangen we veel wind en is het niet bijzonder goed geīsoleerd (om het voorzichtig te zeggen). Het is bij ons gewoon altijd koud, vind ik dan. Als het een aantal dagen achter elkaar echt warm is, dan pas ga ik er hier binnen wat van merken (in de zin dat ik geen vest meer aan hoef).
Aan de andere kant zitten wij hier dus echt nooit te puffen van de hitte, ook niet bij 30 graden. Vindt manlief helemaal geweldig. Ik zou het op zich prettig vinden als het hier gewoon minimaal 18 graden zou kunnen blijven op een willekeurige dag :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:02:23 #130
217702 Lonaa
Honger!
pi_140196370
Hier is het in de woonkamer ook altijd lekker koel in de zomer.
En in de winter fokking koud, dat dan weer wel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_140196514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wij zitten in een appartement dat begane grond zit, zonder directe aangrenzende buren (alleen boven, maar daar heb je qua warmte vasthouden niet zoveel aan). Verder zitten we op een hoek, hebben dus 3 buitenmuren, vangen we veel wind en is het niet bijzonder goed geīsoleerd (om het voorzichtig te zeggen). Het is bij ons gewoon altijd koud, vind ik dan. Als het een aantal dagen achter elkaar echt warm is, dan pas ga ik er hier binnen wat van merken (in de zin dat ik geen vest meer aan hoef).
Aan de andere kant zitten wij hier dus echt nooit te puffen van de hitte, ook niet bij 30 graden. Vindt manlief helemaal geweldig. Ik zou het op zich prettig vinden als het hier gewoon minimaal 18 graden zou kunnen blijven op een willekeurige dag :P
Ah ja, dat is dan wel lekker ja. Ik heb ook liever een koel huis dan een stoomkamer.
pi_140196566
quote:

[..]

Mijn huis is net zo goed geīsoleerd als een zakdoek...

Denk dat het iets met rijst gaat worden ofzo.
pi_140197332
quote:

[..]

Haha ik ook. Bij m'n vader thuis slaap in in de zomer nog met een winterdeken zo koud. En nu bij m'n moeder zit ik ook met een vest aan want het is hier in de woonkamer echt wel fris.

Het hele jaar stamppotten. :D
pi_140197425
Lekker boerenkool :9
pi_140197756
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Waarom neem je geen kwark of yoghurt 's ochtends? Mijn standaard ontbijt bestaat uit een halve bak magere kwark, met daar doorheen een paar eetlepels gebroken lijnzaad en zemelen, wat algenpoeder, en een scheutje frambozensiroop of honing. Je komt niet boven de 250 kcal uit en je kunt er dankzij de eiwitten en vezels gemakkelijk een paar uur op vooruit.
Elke ochtend yoghurt/kwark lijkt me ook snel saai worden. Daarnaast vind ik het met fruit er doorheen pas echt lekker maar daar zitten dus zoveel carbs in ook. Maar ik ga het wel eten ja. Zoek alleen ook nog iets om mee af te wisselen :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:51:44 #136
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140199247
Goede morgen, ja kan nog net.
Gisteravond had ik nog trek dus heb ik nog een keer een smoothie gemaakt.

Vandaag weer werken (avonddienst) dus mijn lijstje lijkt de omgekeerde wereld, maar met opstaan had ik echt trek

O: 2 wraps met zalm, philidelphia light, en veldsla
L: 3 rijstwafels met stroop
T: nog niks op de planning
D: stoommaaltijd kip tandoori
T: schaaltje yoghurt
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:33:32 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140200403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:36 schreef BananaPancake het volgende:
Tink ik heb je shirtje aan vandaag! Vind m echt leuk :D
:D Pics or it didn't happen!

quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan vind ik het elke dag wat weinig. Waarom maak je van je AGV niet iets creatievers? Een lekkere maaltijdsalade met krieltjes en kip is ook agv, maar wel lekkerder met dit weer.

Overigens is ons huis perfect geīsoleerd en is het alleen voor in de kamer warm als de zon erop staat. Zelfs onze aanbouwmetplatdak is heerlijk koel. Deze winter heeft de verwarming alleen 's avonds en 's ochtends even aangestaan. Superfijn is dat.

Liiiiiiijstje:
O: 2 volkoren aardbeien, 250 ml lv yoghurt, handje cruesli.
T: 250 ml lv yoghurt met een appel.
L: 4 volkoren met 30+kaas, even in het tostiapparaat.
T: 1/2 komkommer met een paar blokjes feta.
D: Zilvervliesrijst, zelfgemaakte kipragout en komkommer.
S: Uur paardrijden.

Groente-wise kan het beter, maar eet in totaal wel een hele komkommer. Door de dag heen eet ik wat veel lv zuivel, maar het avondeten is niet zo veel en ik ga 's avonds sporten, dus die T valt weg.
pi_140201418
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

:D Pics or it didn't happen!

[..]

Dan vind ik het elke dag wat weinig. Waarom maak je van je AGV niet iets creatievers? Een lekkere maaltijdsalade met krieltjes en kip is ook agv, maar wel lekkerder met dit weer.

Overigens is ons huis perfect geīsoleerd en is het alleen voor in de kamer warm als de zon erop staat. Zelfs onze aanbouwmetplatdak is heerlijk koel. Deze winter heeft de verwarming alleen 's avonds en 's ochtends even aangestaan. Superfijn is dat.

Liiiiiiijstje:
O: 2 volkoren aardbeien, 250 ml lv yoghurt, handje cruesli.
T: 250 ml lv yoghurt met een appel.
L: 4 volkoren met 30+kaas, even in het tostiapparaat.
T: 1/2 komkommer met een paar blokjes feta.
D: Zilvervliesrijst, zelfgemaakte kipragout en komkommer.
S: Uur paardrijden.

Groente-wise kan het beter, maar eet in totaal wel een hele komkommer. Door de dag heen eet ik wat veel lv zuivel, maar het avondeten is niet zo veel en ik ga 's avonds sporten, dus die T valt weg.
Omdat ik de week boodschappen al in huis heb daarom. Dus ik wissel gewoon met een andere dag.
pi_140201962
Yes. Daar komt de postbode met m'n h&m pakketje met m'n zomer hardloop outfit. 8-)
pi_140202057
Zo. Als ik nu ooit word aangereden is diegene blind want die broek is echt neon. :o Beetje fel en uh.. opvallend.
pi_140202236
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo. Als ik nu ooit word aangereden is diegene blind want die broek is echt neon. :o Beetje fel en uh.. opvallend.
Knal je er goed uit :D
pi_140203087
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Knal je er goed uit :D
Dat zeker! En de kleuren van het shirtje (zo'n elastiek op de rug, zie foto) en broek zijn ook precies hetzelfde. En (voor zo ver het kan bij mij) je lijkt er bruiner in.

-edit foto's weg-

Ohja. Liever niet quoten want ik haal de foto's wel weer weg. :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Patoshik op 21-05-2014 17:00:12 ]
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:00:08 #143
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140203167
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dat zeker! En de kleuren van het shirtje (zo'n elastiek op de rug, zie foto) en broek zijn ook precies hetzelfde. En (voor zo ver het kan bij mij) je lijkt er bruiner in.

Wow, dat is fel ja! :D
Maar wel leuk :Y

edit - linkje naar foto eruit gehaald
pi_140203270
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Zo hij is idd fel. Maar ik vind het wel heel tof :)
pi_140203511
Staat je leuk Patoshik! Lekker fel :D

Ik sta hier te trillen op mijn benen want ik heb alleen ontbeten om half 8. Zou om 12 uur weer thuis zijn, maar college liep heel erg uit. Kan over een kwartiertje eindelijk lunchen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:25:38 #146
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140204007
Leuk Patoshik!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140204185
Leuk!
En net zoals Appelsap zie jij er ook al zo goed uit.
Wat doen jullie hier?! ;) grapje

[ Bericht 45% gewijzigd door Sarabi op 21-05-2014 14:48:05 ]
pi_140204220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!
En net zoals Appelsap zie jij er ook al zo goed uit.
Wat doen jullie hier?! ;) grapje
Ik zit nog 5 kilo boven een gezond BMI dus ik mag hier nog even blijven. :P
pi_140205988
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Dat zou je niet zeggen, ziet er goed uit ^O^
Hier gaat het sporten en bewegen goed maar het eten blijft moeilijk.
Moet denk ik toch gewoon strenger worden.
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:57:15 #150
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140207260
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik inmiddels dus ook weer een paar kilo. Ach, zo is de discussie over waar we thuishoren wel makkelijker :P
pi_140207695
Ik meende de discussie niet serieus hoor :)
pi_140207977
Standaard lijstje, saaie bedoeling :+

3 eieren + 2 eiwitten, 4 crackers (2 kipfilet 2 rookvlees), bak kwark, 2 kipfilets 1 prei 1 ui, bak kwark..

En tussendoor nog wat fruit snoepen ofzo
pi_140210335
Lijstje

O: 2 boterhammen met monchou en kersenjam
L: Volkoren stokbroodje 'gezond' van 25cm (boter, kaas, ei, worteltjes, tomaat, sla, komkommer)
T: Yoghurt met banaan
D: 2 boterhammen met ? + restje salade
T: 300gr worteltjes
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:29:21 #154
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140210721
Ik moet tien kilo afvallen wil ik onder de 25 komen. Pfoei. Zit er serieus over te denken om een WWclub te zoeken ofzo.

Ohja lijstje
O broodje ham en sla (over van gisteren)
T pakje sultana
L - (paste niet in mijn schema)
T drie dropjes en een appelkoek bij de thee
D pompoenblokjes met geitenkaas en noten
Prrrrr
pi_140210909
Hoe kwam het dat de L niet in je schema paste?
Ik vind het niet zo'n heel mooi lijstje moet ik zeggen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:37:14 #156
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140211041
Nee tis geen netjes lijstje inderdaad.
Lunchtijd was voorbij toen ik eenmaal klaar was met bellen/mailen/overleggen over allerlei dingen die écht meteen na schooltijd moesten. Ik had die pompoenblokjes mee maar dat is niet zo lekker bij de thee dus nou neem ik die maar als D.
Prrrrr
pi_140211143
Waarom zo strict qua tijd.. Eet het tijdens je eerste T dan of je 2e T voor of na de thee..
pi_140211210
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef Timmos het volgende:
Waarom zo strict qua tijd.. Eet het tijdens je eerste T dan of je 2e T voor of na de thee..
Dat dus :Y
Drink eerst je thee en eet dan de pompoenblokjes als het echt niet samen kan.
Maar nu heb je bijna geen voedzame dingen in je lijstje staan, alleen maar suiker (sultana & snoep)
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:45:01 #159
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140211303
Ben niet zo strikt qua tijd hoor maar er gebeurden allerlei onverwachte dingen en het was half vier toen ik kon gaan zitten om te eten. Toen dacht ik, dan maar vanavond. Morgen weer beter.
Prrrrr
pi_140211311
Tot nu toe

O: 2 volkoren gemengde notenpasta + banaan
T: 2 blokjes 90% chocolade
L: magere kwark met muesli, chia en pompoenpitten
T: bloemkool met hummus
T: aardbeien en banaan
D: geen idee
pi_140211333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Ben niet zo strikt qua tijd hoor maar het was half vier toen ik kon gaan zitten om te eten en toen dacht ik, dan maar vanavond. Morgen weer beter.
Had je dan in plaats van die T met dropjes en een appelkoek dan alsnog niet je lunch kunnen nemen? :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:50:44 #162
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140211492
Had gekund, ja.
Prrrrr
pi_140211538
Je macro's binnen krijgen is belangrijker dan de tijd waarop je het binnen krijgt..
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:00:30 #164
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140211831
Macro's?
Prrrrr
pi_140212150
Ik vind hem mooi :D
quote:
On the scale at the Gym I just stated going to..
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:25:28 #167
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140212572
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind hem mooi :D

[..]

[ afbeelding ]
Prrrrr
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:51:38 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140213409
Mijn lijstje:

O: kwark m the usual
T: 6 madeleines -O-
L: carpacciosalade m een halve tosti
T: niks
D: Anderhalve kom sweet potato and roasted pepper soup
T: geen idee

Stom lijstje dus, maar de totalen genomen kom ik aardig uit geloof ik.
pi_140217153
Jammer dat ik de felle sportkleding gemist heb! :P
Mijn lijstje van vandaag:

O: bakje kwark met noten en lijnzaad
L: zelfgemaakte aspergesoep (was lekker!!)
S: uur sportschool
T: whey shake
D: net terug van sportschool, nu koken en denk dat het spinazie met kip in een yoghurt/kwark saus gaat worden
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:26:07 #170
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140220394
-O- faal, bitterballen en frieten op het werk, kon het niet weerstaan. Wel drink ik ontzettend veel water, zit nu al bijna op 2ltr.. Sinds 19u niks meer gegeten, vind het wel goed geweest voor vandaag. Moet wel nog tot 23u hopelijk straks geen trek als ik thuis kom.
pi_140220792
Bekende quote...

pi_140220957
Pfoe. Zware bootcamp training. 40 minuten lang steeds 2 minuten oefeningen en 15 sec rust. Ik was kapot.

En wat een lekker shirt was dit. Ik heb het gewoon niet warm gehad door m'n kleding (wel natuurlijk door het sporten :P ). Misschien dat ik er dus nog maar eentje bij bestel. Alleen dan wel een maatje kleiner.
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:11:00 #173
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140235111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe. Zware bootcamp training. 40 minuten lang steeds 2 minuten oefeningen en 15 sec rust. Ik was kapot.

En wat een lekker shirt was dit. Ik heb het gewoon niet warm gehad door m'n kleding (wel natuurlijk door het sporten :P ). Misschien dat ik er dus nog maar eentje bij bestel. Alleen dan wel een maatje kleiner.
Klinkt goed! En zwaar :P

Ik had gisteren toch nog een klein handje cruesli door mijn yoghurt gegooid 's avonds, maar verder heb ik me keurig aan mijn lijstje gehouden ^O^

Lijstje voor vandaag:
O: optimel yoghurt met een appel erdoor
L: grote kom champignonsoep
D: Mexicaanse wraps (van de Honig ja)

Als ik tussendoor nog honger krijg, pak ik wel een boterham of cracker, die heb ik voor de verandering nog helemaal niet in de lijst staan.
pi_140235269
Vanochtend al lekker wezen hardlopen

S: 40 minuten hardlopen
L: 2 BH 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
D: gekookte aardappelen, broccoli :9 , filetlapje
T: toetje
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:19:22 #175
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140235336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vanochtend al lekker wezen hardlopen

L: 2 BH 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
D: gekookte aardappelen, broccoli :9 , filetlapje
T: toetje
Broccoli :9

Wil je trouwens die recepten nog hebben van die tapasmiddag/avond die ik vorige week had? Heb ze toevallig net binnen gekregen :)
pi_140235401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Broccoli :9

Wil je trouwens die recepten nog hebben van die tapasmiddag/avond die ik vorige week had? Heb ze toevallig net binnen gekregen :)
Jaaaa lekker :9 :9~ thanx :D

Gooi je hem hier op de PB of zal ik je even mijn mail adres sturen?
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:23:42 #177
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140235464
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jaaaa lekker :9 :9~ thanx :D

Gooi je hem hier op de PB of zal ik je even mijn mail adres sturen?
Doe maar via mail :Y
pi_140235572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Doe maar via mail :Y
Oke :)
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:32:39 #179
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140235756
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke :)
Done ^O^

Mochten er meer liefhebbers zijn, laat maar weten!
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:48:56 #180
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140236255
Goede morgen allemaal,

Ondanks de faal avond van gisteren, niks aangekomen, zelfs afgevallen (ja ik ben zo'n neuroot die elke ochtend op de weegschaal staat)

Lijstje van vandaag:

O: broodje met grilworst
T: Smoothie (die houden we er gewoon dagelijks in, heerlijk verkoelend en meteen fruit)
L: 3 sneeen geroosterd brood, met philedelphia en schijfjes komkommer
T: ben ik nog niet overuit
D: Couscous, kogelbiefstuk van de BBQ en groentepakketje van mozarella/courget en tomaatjes ook van de BBQ
  donderdag 22 mei 2014 @ 12:39:58 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140237686
Hallooooooo!

Ik ben goed bezig :D Heb de stroomshit van maandag niet die dag laten verpesten en sindsdien gaat het goed. Vandaag maar even een lijstje posten, dan heb ik een stok achter de deur om me eraan te houden ~O>

O: Kom zelfgemaakte rijstepap (zilvervliesrijst, custard, lv melk, eetlepel suiker).
T: 250 ml lv yoghurt, handje aardbeien.
L: 4 volkoren 30+kaas, even onder de gril.
T: 1/2 komkommer, paar blokjes lv feta.
D: Taco's met rundergehakt, kidneybonen, lekker veel paprika en tacokruiden.
T: Ga belachelijk vroeg naar bed vandaag, omdat ik al de hele week veel te laat ga, dus kan deze makkelijk overslaan.

Shoot!
pi_140238206
Lekker ontbijt Tink, dat ga ik ook een keer maken. :9 Vult dat goed?
Je hebt best veel zuivelproducten, maar ik vind het wel een mooi lijstje.

Mijn vriend heeft gisteren ook een abonnement bij de sportschool afgesloten dus nu kunnen we samen gaan, gezellig. :P
  donderdag 22 mei 2014 @ 19:07:58 #183
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140251273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef appelsap het volgende:
Lekker ontbijt Tink, dat ga ik ook een keer maken. :9 Vult dat goed?
Je hebt best veel zuivelproducten, maar ik vind het wel een mooi lijstje.

Mijn vriend heeft gisteren ook een abonnement bij de sportschool afgesloten dus nu kunnen we samen gaan, gezellig. :P
Vult prima en is heel lekker, maar er zit wel best veel suiker in. Niet megagezond dus...
pi_140256812
Wat betekend "lv"?
Ik ben niet tevreden over mijn lijstje van vandaag. Te veel brood, terwijl ik dat probeer te minderen. Yoghurt meenemen naar mijn werk vind ik een beetje gek. En brood is zo lekker makkelijk he. Ik moet nog een gezonder alternatief bedenken.
pi_140256887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef Allrightski het volgende:
Wat betekend "lv"?
Ik ben niet tevreden over mijn lijstje van vandaag. Te veel brood, terwijl ik dat probeer te minderen. Yoghurt meenemen naar mijn werk vind ik een beetje gek. En brood is zo lekker makkelijk he. Ik moet nog een gezonder alternatief bedenken.
Lactose vrij volgens mij :)
pi_140258938
Volgens mij ook lactose vrij.

Gisteren een prutdagje gehad, maar nog wel 3 kwartier gefietst. Vandaag door het eten van gisteren 1 kilo zwaarder, dus nu maar weer rustig aan doen.

Het fietsen en skaten begint zijn tol te eisen, ik heb pijnklachten aan mijn bovenbeen, en dat lijkt op een geīrriteerde pees. Dus nu moet ik wel rustig aan doen. -O-
pi_140259067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij ook lactose vrij.

Gisteren een prutdagje gehad, maar nog wel 3 kwartier gefietst. Vandaag door het eten van gisteren 1 kilo zwaarder, dus nu maar weer rustig aan doen.

Het fietsen en skaten begint zijn tol te eisen, ik heb pijnklachten aan mijn bovenbeen, en dat lijkt op een geīrriteerde pees. Dus nu moet ik wel rustig aan doen. -O-
Ja of je gaat gewoon niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week, of 1x in de 2 weken, met zelfde kleding aan zelfde tijdstip.
pi_140259243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ja of je gaat gewoon niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week, of 1x in de 2 weken, met zelfde kleding aan zelfde tijdstip.
Gewoon naakt 1 keer per week zelfde dag na het plassen voor het ontbijt. Werkt best goed.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:30:24 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140260083
quote:

[..]

Ja of je gaat gewoon wel elke dag staan, twee keer zelfs, en neemt het voor kennisgeving aan en gaat verder waar je gebleven bent.
pi_140260087
quote:

[..]

Dat zou ik eigenlijk moeten doen, ik weet het. Maar zover ben ik nog niet. :@

En ergens vind ik het ook wel boeiend, om de variatie per dag te zien. Als ik er echt wat mee wil, dan vergelijk ik het met het gewicht van de week ervoor. Als dat hoger is vind ik het allemaal wel prima.
pi_140260753
quote:
15s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja of je gaat gewoon wel elke dag staan, twee keer zelfs, en neemt het voor kennisgeving aan en gaat verder waar je gebleven bent.
En jezelf helemaal gek maken.. Dat ze een kilo is aangekomen hoeft niet eens door het eten te zijn..
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:45:56 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140260987
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Timmos het volgende:

[..]

En jezelf helemaal gek maken.. Dat ze een kilo is aangekomen hoeft niet eens door het eten te zijn..
Welnee!
Er is helemaal niks tegen elke dag wegen sterker nog, als je dan zelf keurig een 7-daags gemiddelde neemt kom je op je gewicht uit. 1 keer in de week wegen en dan precies een keertje wat meer zout gegeten hebben of een hele warme dag, of een keertje niet poepen en je komt op vertekend beeld uit wat misschien heel onterecht is.

Laat iedereen gewoon zijn eigen ding doen ipv dat pedante toontje 'Ja of je gaat niet elke dag op de weegschaal staan.' Mag ze dat even lekker zelf uit maken? :{w
pi_140261070
Mwa ligt eraan hoe je weegt, als je ook kijkt naar BF en spier, dat veranderd niet dramatisch omdat je niet kan poepen..
pi_140261124
Ik doe het op de Be manier
pi_140261199
Ik weeg gewoon niet. Struisvogelmethode for teh win *O*.

Janee, ik ben officieel weer in het land der levenden, dus ga morgen ff een paar dagen op minivakantie en daarna weer snoeihard aan de bak. Dus bereid jullie voor op de manische berichtjes die gaan volgen O+.
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:55:32 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140261498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef Timmos het volgende:
Mwa ligt eraan hoe je weegt, als je ook kijkt naar BF en spier, dat veranderd niet dramatisch omdat je niet kan poepen..
Dat is dan toch geen wegen meer? Dan had ze die stats er ook wel bij gegeven. ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:

Janee, ik ben officieel weer in het land der levenden, dus ga morgen ff een paar dagen op minivakantie en daarna weer snoeihard aan de bak. Dus bereid jullie voor op de manische berichtjes die gaan volgen O+.
Nice *O* Enjoy! En het land der levenden is goed! :Y
pi_140261668
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is dan toch geen wegen meer? Dan had ze die stats er ook wel bij gegeven. ;)

[..]

Nice *O* Enjoy! En het land der levenden is goed! :Y
Wat is daar geen wegen aan? Ik had 2 weken terug toevallig een weging dat ik 0,3kg was aangekomen maar wel 1.2% vet kwijt was.. Als ik dat niet zou weten zou ik gaan balen omdat ik zou denken dat ik aangekomen ben en alles anders zou moeten doen..
  donderdag 22 mei 2014 @ 23:03:30 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140261935
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:

*O*

En ik weeg juist dagelijks zodat ik m'n schommelingen een beetje snap. Vocht ditdatalles. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140262316
Ik geloof niet in vet/vocht metingen van weegschalen eerlijk gezegd.

En ik heb gisteravond chinees gegeten, en te weinig gedronken, dus ik hou vocht vast als een idioot.
pi_140262912
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:09 schreef laiveneertiekje het volgende:

En ik heb gisteravond chinees gegeten, en te weinig gedronken, dus ik hou vocht vast als een idioot.
Ik ook niet.

Lekker Chinees :9
pi_140270098
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 23:09 schreef laiveneertiekje het volgende:

ik ook niet

Hier gaat het trouwens goed *O*
Weegschaal begint weer te dalen
pi_140271012
Ik was vanmorgen 7 ons kwijt van de kilo, dus ik vind dat ik nu ook weer verder omlaag ga.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:29:02 #203
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140271092
Ik weeg me nu meestal als ik een keer wel de dag van te voren naar de wc ben geweest :@

Maar ook hier gaat het nog langzaam maar gestaag naar beneden :) dus dat is goed :Y

Morgen weer lekker hardlopen. Vandaag last van spierpijn..
pi_140271203
Uur en kwartier gehoepeld *O*

Hier ging de weegschaal een halve kilo naar beneden maar aangezien hij de laatste maand weer omhoog is gegaan is het nog niet zo bijzonder.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:42:24 #205
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140271376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Uur en kwartier gehoepeld *O*

Hier ging de weegschaal een halve kilo naar beneden maar aangezien hij de laatste maand weer omhoog is gegaan is het nog niet zo bijzonder.
Dat hoepelen is dat hetzelfde als vroeger of hoe moet ik dat zien?
pi_140271397
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat hoepelen is dat hetzelfde als vroeger of hoe moet ik dat zien?
Yep :Y
Ik doe het ipv wandelen of fietsen, dus 30 minuten bewegen per dag (maar wandelen en fietsen is echt niets voor mij).
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:07:04 #207
265732 Keshet
pi_140271912
Ik weeg me ook elke dag maar ik ben een cijfertjesfreak. :+ Ik vind het ook juist tof om die schommelingen te zien en de bevestigingen van mijn valkuilen
Gisteren niet heel ok gegeten en maar 1 glaasje water en dat zie ik dan vandaag meteen terug. Ik slaap er niet minder door als ik dat zie staan en ik ga er ook niet anders door eten vandaag. Morgen weeg ik me weer en zit ik gewoon weer op het gewicht van gisterochtend of iets daaronder. Wel denk ik de volgende keer dat ik niet zo ok eet weer even wat beter na.

Welkom terug in het Land der Levenden CC! *O* Geniet van je vakantie!

IJsdraakje, nogmaals dank voor de spijkerbroekentip! Ik ben zo blij met mijn nieuwe broeken. O+ Wel weer even wennen dat het aansluit om mijn benen! :o
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Keshet op 23-05-2014 10:12:11 ]
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:13:24 #208
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140272035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik doe het ipv wandelen of fietsen, dus 30 minuten bewegen per dag (maar wandelen en fietsen is echt niets voor mij).
Leuk ^O^ En lekker bewegen maar. En je krijgt er losse heupen van *O*
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:13:35 #209
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140272040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:07 schreef Keshet het volgende:
Ik weeg me ook elke dag maar ik ben een cijfertjesfreak. :+ Ik vind het ook juist tof om die schommelingen te zien en de bevestigingen van mijn valkuilen
Gisteren niet heel ok gegeten en maar 1 glaasje water en dat zie ik dan vandaag meteen terug. Ik slaap er niet minder door als ik dat zie staan en ik ga er ook niet anders door eten vandaag. Morgen weeg ik me weer en zit ik gewoon weer op het gewicht van gisterochtend of iets daaronder. Wel denk ik de volgende keer dat ik niet zo ok eet weer even wat beter na.

IJsdraakje, nogmaals dank voor de spijkerbroekentip! Ik ben zo blij met mijn nieuwe broeken. O+ Wel weer even wennen dat het aansluit om mijn benen! :o
SPOILER
Leuke broek ^O^
pi_140272282
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk ^O^ En lekker bewegen maar. En je krijgt er losse heupen van *O*
En het is ook gewoon leuk :Y
En verder traint het ook de spieren die ik nodig heb bij het buikdansen dus win-win
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:30:28 #211
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140272440
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En verder traint het ook de spieren die ik nodig heb bij het buikdansen dus win-win
Win-win-situaties zijn fijn O+
pi_140272470
Jeeej, ik ben bijna klaar met ongesteld zijn en de weegschaal vindt dat ook *O* (ja ik post niet meer zoveel, maar lees nog wel mee O+)
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:33:28 #213
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140272519
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeej, ik ben bijna klaar met ongesteld zijn en de weegschaal vindt dat ook *O* (ja ik post niet meer zoveel, maar lees nog wel mee O+)
Sowieso klaar zijn met ongesteld zijn is al een reden voor een feestje ;)
pi_140272526
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Sowieso klaar zijn met ongesteld zijn is al een reden voor een feestje ;)
Inderdaad :D
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:37:32 #215
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140272618
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:33 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Inderdaad :D
Maar nog wel lekker aan de gang ook al lees je alleen maar mee? Meepraten is leuker :Y
pi_140272632
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar nog wel lekker aan de gang ook al lees je alleen maar mee? Meepraten is leuker :Y
Nouja, ik zit al op een gezond bmi en ben nog alleen nog bezig voor een paar kilootjes wat niet zo boeiend is, dus ik ben er niet meer zoveel mee bezig
  vrijdag 23 mei 2014 @ 10:44:04 #217
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140272746
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nouja, ik zit al op een gezond bmi en ben nog alleen nog bezig voor een paar kilootjes wat niet zo boeiend is, dus ik ben er niet meer zoveel mee bezig
Oh op die fiets. Agh inspiratie is ook goed.
pi_140273153
Slanke benen Keshet!

Dadelijk weer lekker sporten. De 4e keer deze week dus morgen een dagje rust. De weegschaal schiet omlaag. :D
pi_140273984
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh op die fiets. Agh inspiratie is ook goed.
Ik dacht: HAHAHA, woordgrap! En moest grinniken. I am easily entertained :@

appelsap, Keshet, jullie zien er prachtig uit O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_140274051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat voor een hoepel heb jij? Ik vind het ook leuk om te doen, maar veel van die hoepels hebben overdreven "massage"noppen waar ik dus blauwe plekken van krijg :') Zoek dus een fijne hoepel, hoeft niet heel groot, als er maar niet van die lomp grote noppen op zitten.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:37:06 #221
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140274071
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:34 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik dacht: HAHAHA, woordgrap! En moest grinniken. I am easily entertained :@

appelsap, Keshet, jullie zien er prachtig uit O+
Fijn toch als je zo makkelijk vermaakt bent :)

En idd ze zien er goed uit.
pi_140274163
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef Allrightski het volgende:
Wat betekend "lv"?
Zo heel gek is yoghurt niet, toch? Ik nam vroeger altijd brood mee naar mijn werk. Sinds een tijdje wissel ik dat af met yoghurt of salades. Misschien heb ik twee keer commentaar gehoord :P maar nu vindt iedereen het de normaalste zaak van de wereld. Een collega is zelfs mee gaan doen.
pi_140274172
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fijn toch als je zo makkelijk vermaakt bent :)

En idd ze zien er goed uit.
Zo is het :)
Was het altijd maar zo, soms ben ik een beetje een zure zeikerd. :@
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:41:53 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140274211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:36 schreef Holyme het volgende:

[..]

Wat voor een hoepel heb jij? Ik vind het ook leuk om te doen, maar veel van die hoepels hebben overdreven "massage"noppen waar ik dus blauwe plekken van krijg :') Zoek dus een fijne hoepel, hoeft niet heel groot, als er maar niet van die lomp grote noppen op zitten.
Niet Sarabi, maar wel bezitter van bultloze hoepel: zoeken op "travel hoop". Klik de losse delen in elkaar en voila, ouderwetse hoepel op volwassenenformaat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:43:22 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140274251
quote:

SPOILER
Nice!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140274323
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet Sarabi, maar wel bezitter van bultloze hoepel: zoeken op "travel hoop". Klik de losse delen in elkaar en voila, ouderwetse hoepel op volwassenenformaat.
Ahh thanks :) Zat idd al op hoepels te kijken die uit delen bestaan, maar dat zoekt weer wat makkelijker zo.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:49:09 #227
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140274444
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:40 schreef Messina het volgende:

[..]

Zo is het :)
Was het altijd maar zo, soms ben ik een beetje een zure zeikerd. :@
Ben je Nederlander voor. Zeiken kunnen we hier goed

:D
pi_140275146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met of zonder gewicht erin? Vriendin van mij is dat gaan doen na zwangerschap, gaf best snel en goed resultaat moet ik zeggen :Y
pi_140276378
Ik neem ook vaak yoghurt mee. 's ochtends bevroren diepvriesfruit erbij doen en dan is het rond de middag net ontdooit. Zoooo lekker! :9
pi_140277384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 12:14 schreef Timmos het volgende:

[..]

Met of zonder gewicht erin? Vriendin van mij is dat gaan doen na zwangerschap, gaf best snel en goed resultaat moet ik zeggen :Y
zonder gewicht
pi_140277483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:36 schreef Holyme het volgende:

[..]

ik heb er ooit een bij Hoopdance bestelt maar die site is er volgens mij niet meer, die van mij bestaat uit een stuk
nu kreeg ik ook zonder noppen last van blauwe plekken maar dat ligt aan mij
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 13:36:27 #232
5428 crew  miss_sly
pi_140277596
quote:

SPOILER
Wauw!

Waar heb je ze nou vandaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 23 mei 2014 @ 14:39:15 #233
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140279447
Lieverds, mijn week gaat weer als een tierelier. Ik weet ook wel dat ik niet acuut in paniek moet raken als ik een minder weekje, of twee, of drie...heb, maar toch blijft die angst voor terugvallen altijd. M'n gewicht is nog niet m'n atl, maar gezien de puistjes en moeheid, vermoed ik dat het ook tijd van de maand is.

Vandaag dus een aardig lijstje, het is gezonde soep en ik heb veel fruit, zonder suiker, en lv yoghurt...

O: 2 volkoren kapjes. 1 kipfilet, 1 cervelaat. 250 ml lv yoghurt, handje aardbeien.
T: 250 ml lv yoghurt, handje aardbeien.
L: 4 volkoren. 1 30+kaas, 1 30+kaas met een beetje kipfilet. Even onder de gril.
T: 2 haribobeertjes *van die kleinerdandenagelvanjepinksnoepjes*
T2: Pakje crackertjes, de tomaatvariant dit keer.
D: Kop tomatensoep, klein wit ciabattabroodje met beetje neppesto.
S: Uur hobbelen. Heb er zin in, afschakelen.
T: Ga deze week de bitterballen weerstaan. Mag wel een glaasje ranja na het sporten. Die kosten ¤ 0,50, terwijl een glazen flesje spa ¤ 1,80 kost. Eigen drinken meenemen mag niet, daar zijn ze streng in. Zelfs een flesje water mag niet. Dit is dus de beste optie.

Vind dit zelf keurig en ga de komende weken wat extra sporten om de paardrijlessen van de zomervakantie vast in te halen, dus komt vast wel weer goed.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:17:40 #234
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140284139
Tink, goed bezig. Hobbel ze zo!
Keshet, wauw, wat een goeie foto!

Ik had vandaag ook een broek aan (draag ik echt vrijwel nooit) en hij was nog roze ook. Heel de dag opmerkingen over gehad :D, was echt grappig. Maat 42, dat is in mijn taille meestal te strak want appel, maar deze zat lekker en stond goed ook nog.

Lijstje:
O yoghurt met zelfgemaakte vlierbessengelei (geen jam dus)
T sultana
L pompoen/geitenkaas/noten
T -
D sla,noten, avocado en kipfilet
T bier. Dat is slecht maar gvd zo verdiend.
Prrrrr
  vrijdag 23 mei 2014 @ 17:33:11 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140284565
Godver. Elke dag staat de stoptrein te wachten op de trein na die van mij en heb ik dus een minuut of vijf vertraging. Zit ik voor één keer in die late trein, wacht de stoptrein niet en heb ik dus en half uur vertraging. Klotetreinen ook...
pi_140284683
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef Tink89 het volgende:
Godver. Elke dag staat de stoptrein te wachten op de trein na die van mij en heb ik dus een minuut of vijf vertraging. Zit ik voor één keer in die late trein, wacht de stoptrein niet en heb ik dus en half uur vertraging. Klotetreinen ook...
Dit is één van de twee redenen waarom ik mijn rijbewijs ben gaan halen. Reizen met de trein is prima te doen als je niet ergens strikt op tijd moet zijn.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 18:11:36 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140285881
Lijstje van vandaag:

O: 2 scrambled eggs
T: niks
L: 2 energiebroodjes v Bakker Bart m kaas
T: handje worteltjes, kaasstengel
D: ovenkip m rucola
T: kwark

Mager, maar dat mocht ook wel na gisteren. De kunst is en blijft bij mij dat avondvreten...
En wrsch doe ik nu precies het verkeerde maar het zorgt ervoor dat ik dan overdag alvast ga minderen zodat het totaal een beetje mee valt... -O-

Oh en Keshet! You look hot woman!
pi_140286512
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 18:11 schreef Brighteyes het volgende:

Mager, maar dat mocht ook wel na gisteren. De kunst is en blijft bij mij dat avondvreten...
En wrsch doe ik nu precies het verkeerde maar het zorgt ervoor dat ik dan overdag alvast ga minderen zodat het totaal een beetje mee valt... -O-

Zo 'moet' ik het op dit moment ook doen.
Misschien niet ideaal maar beter dan elke maand weer een paar kilo aankomen.
pi_140305339
Nog twee dozen van die choco zooi opmaken en dan eens wat anders voor mijn ontbijt gaan uitzoeken.
pi_140305561
Ik heb drie hele stressvolle weken achter de rug en ik ben gewoon weer 2 kilo aangekomen. Ik baal daar zo hard van! Ik zag net ook een hockeyfoto van mezelf en dan denk ik jeetje wat ben ik groot ;(
Vandaag schop ik mezelf dus 10x onder mn kont. Ik ga zo iig een uur skeeleren en ga gezond eten.
pi_140305708
Die foto op de koelkast/voorraadkast plakken?
pi_140305744
O: 2 scrambler eggs Beetje olijfolie tegen het aanbakken en een donkere meergranen BH. (Thx BE voor de inspiratie)
L: 2 bh 1 runderrookvlees 1 smeerkaas (meergranen of mais)
D: nasi van basmati rijst, groentenmix, en nasikruiden, satesaus (calorieenbommetje) saté van varkenshaas
T: wolkentoetje

Normaal in het weekend mag ik in de avond ook wat. Maar dinsdag hebben we een verjaardag met bbq enzo dus wordt dinsdag de dag dat het wat losser mag :)
pi_140305902
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Die foto op de koelkast/voorraadkast plakken?
Ik wil mezelf ook niet depressief hebben :P
pi_140305925
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:19 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb drie hele stressvolle weken achter de rug en ik ben gewoon weer 2 kilo aangekomen. Ik baal daar zo hard van! Ik zag net ook een hockeyfoto van mezelf en dan denk ik jeetje wat ben ik groot ;(
Vandaag schop ik mezelf dus 10x onder mn kont. Ik ga zo iig een uur skeeleren en ga gezond eten.
Balen, maar je hebt nu wel weer de motivatie te pakken. En dan zijn die 2kg er zo weer vanaf. Het is natuurlijk balen maar je kunt nu redelijk optijd nog ingrijpen :)
pi_140305980
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Balen, maar je hebt nu wel weer de motivatie te pakken. En dan zijn die 2kg er zo weer vanaf. Het is natuurlijk balen maar je kunt nu redelijk optijd nog ingrijpen :)
Ja dat is ook zo. Daarom ben ik er ook wel blij mee. Ik moet alleen even ervoor zorgen dat ik niet steeds in stressvolle periodes dat dieet compleet links laat liggen.
pi_140305998
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:47 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik wil mezelf ook niet depressief hebben :P
Aww :*
pi_140306009
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:53 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Daarom ben ik er ook wel blij mee. Ik moet alleen even ervoor zorgen dat ik niet steeds in stressvolle periodes dat dieet compleet links laat liggen.
Ik ken je situatie natuurlijk niet maar is het dan niet fijner om wel wat structuur te hebben of juist iets meer te sporten? Maar stresssituaties blijven gewoon waardeloos natuurljk.

Ik krijg dan altijd meteen drang naar een sigaret
  zaterdag 24 mei 2014 @ 10:03:09 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140306119
Crap. Gisteren van m'n paard gevallen en nu megastijve heupen en een dikke hand en arm.
pi_140306671
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Tink89 het volgende:
Crap. Gisteren van m'n paard gevallen en nu megastijve heupen en een dikke hand en arm.
Oei!
Vallen of op een andere manier een blessure oplopen is een van mijn angsten. :P Ik zit nu al tijden in een fijn sportritme, en sportief bezig zijn motiveert ook om gezond te eten.
Hopelijk valt het mee bij jou!
pi_140306937
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Tink89 het volgende:
Auch! Sterkte daar mee.

Ik heb vandaag een meting laten doen bij mijn sportschool. Naar vetpercentage enzo.
Hij zei dat het wel ok was (het viel nog net in de gemiddelden), maar ik ben er wel van geschrokken. Harder mn best gaan doen dus.
pi_140306995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:40 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Zo heel gek is yoghurt niet, toch? Ik nam vroeger altijd brood mee naar mijn werk. Sinds een tijdje wissel ik dat af met yoghurt of salades. Misschien heb ik twee keer commentaar gehoord :P maar nu vindt iedereen het de normaalste zaak van de wereld. Een collega is zelfs mee gaan doen.
Ik zat te denken aan salades idd. Yoghurt eet ik ook al bij mn ontbijt. Salades kun je lekker afwisselen. Ene keer kip, andere keer tonijn. :p
pi_140309831
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 09:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ken je situatie natuurlijk niet maar is het dan niet fijner om wel wat structuur te hebben of juist iets meer te sporten? Maar stresssituaties blijven gewoon waardeloos natuurljk.

Ik krijg dan altijd meteen drang naar een sigaret
Ik ben gewoon iemand die slecht met druk om kan gaan. Ik kan vooral druk ervaren vanuit m´n studie en dan voornamelijk op het moment dat er een deadline aan komt. Ik sport wel drie keer in de week en dat is een teamsport op vrij fanatiek niveau dus ik ben verplicht om te gaan. Dat is wel fijn want als ik gestresst ben en ik moet iets afkrijgen zou ik eerder de neiging hebben om het sporten ook even te laten voor wat het is. Maar eten is dan ook niet meer gestructureerd nee. Ik pak eigenlijk makkelijke dingen en waar ik zin in heb op dat moment, omdat ik dan niet daar ook nog over na hoef te denken.
pi_140310220
Tink, dat is balen!

Ik zit nu met mijn benen, toch teveel gedaan de laatste weken. Baal er ook best wel van eerlijk gezegd. Dus ik doe de komende dagen even wat rustiger aan, en ga dan langzaam uitzoeken wat ik nog wel aankan.
pi_140314209
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, dat is balen!

Ik zit nu met mijn benen, toch teveel gedaan de laatste weken. Baal er ook best wel van eerlijk gezegd. Dus ik doe de komende dagen even wat rustiger aan, en ga dan langzaam uitzoeken wat ik nog wel aankan.
Beetje wandelen op een rustig tempo misschien? Het is heerlijk weer en dan heb je toch wat beweging.
Ik hoop voor je dat de pijn snel weg is.
pi_140314410
Tink, oei klinkt niet goed. Zal wel een flinke klap op de spieren zijn dan. :o

Morgen geen weegdag omdat ik vanavond uiteten ga :9, dus dat zal waarschijnlijk niet representatief zijn op de weegschaal morgen. Vanmorgen woog ik 69,3 dus weer een halve kilo eraf sinds maandag.
pi_140316493
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 15:55 schreef appelsap het volgende:

[..]

Beetje wandelen op een rustig tempo misschien? Het is heerlijk weer en dan heb je toch wat beweging.
Ik hoop voor je dat de pijn snel weg is.
Ik ben wel boodschappen wezen doen. Wat ik zo online kan vinden is dat ik rustig aan moet doen, en wel blijven bewegen, en dan weer langzaam opbouwen. Aangezien ik woensdag nog weer geholpen word aan een ingegroeide teennagel gaat het rust nemen daarna wel lukken...
  zaterdag 24 mei 2014 @ 17:21:41 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140317000
F gaat bbq-en met de kinderen maar ik heb een optden en dus trakteer ik mezelf maar weer op zo'n lekkere curry! :9

Noms!
  zondag 25 mei 2014 @ 11:26:33 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140339013
:D Lekkere topic killer was ik! :o

De weegschaal gaat goed! *O*
Hardstikke verkouden dus geen kans om een 10km te lopen dit weekend maar goed, dat komt wel. :Y
  zondag 25 mei 2014 @ 11:52:37 #259
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140339611
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
F gaat bbq-en met de kinderen maar ik heb een optden en dus trakteer ik mezelf maar weer op zo'n lekkere curry! :9

[ afbeelding ]

Noms!
Lekker curry. Hier dinsdag BBQ ivm een verjaardag van een vriend. Beetje inhouden maar weer haha. Goed bezig met de weegschaal en die 10 komt volgende week dan wel :)
pi_140341602
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:

[ afbeelding ]

Noms!
Dat ziet er echt superlekker uit!
pi_140349499
Tijd om me ook maar weer eens te melden!

Ongeveer een jaar geleden begonnen met afvallen met behulp van de diëtiste, maar omdat de knop nog niet goed om is, tot nu toe maar 2 kg afgevallen vergeleken met toen..
Ben wel meer kwijt geweest, maar heb veel gesnaaid..

Heb het idee dat de knop nu langzaam omgaat.. Vandaag gewinkeld en dan baal ik toch wel als ik in een paskamerspiegel kijk.. Het moet nu een keer klaar zijn!

Heb een sportoutfit gekocht bij de H&M, ga dinsdag met vriendinnen mee naar de sportschool en daarna wss ook inschrijven. Ook een schriftje gekocht om mijn daglijstjes in bij te houden..

Hoop dat ik door deze motivatie ook meer mee ga posten :)
Live the life you love, love the life you live.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:05:35 #262
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140349573
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef Poekie1993 het volgende:

Ongeveer een jaar geleden begonnen met afvallen met behulp van de diëtiste, maar omdat de knop nog niet goed om is, tot nu toe maar 2 kg afgevallen vergeleken met toen..

Heb het idee dat de knop nu langzaam omgaat.. Vandaag gewinkeld en dan baal ik toch wel als ik in een paskamerspiegel kijk.. Het moet nu een keer klaar zijn!

Heb een sportoutfit gekocht bij de H&M, ga dinsdag met vriendinnen mee naar de sportschool en daarna wss ook inschrijven. Ook een schriftje gekocht om mijn daglijstjes in bij te houden..

Welkom, ik gebruik zelf de app fat secret voor het bijhouden. Goed dat de knop nu weer om gaat.
pi_140349640
Welkom Poekie!

Vanmiddag ons optreden gehad *O* ging goed.
8 juni is de volgende, eens kijken of ik er nog wat af kan krijgen voor dan.
pi_140349800
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welkom, ik gebruik zelf de app fat secret voor het bijhouden. Goed dat de knop nu weer om gaat.
Ik heb pas de app Myfitnesspall gedownload, omdat ik hier had gelezen dat die kan synchroniseren met de activiteiten op runtastic. Denk dat ik het in het schriftje en op de app bij ga houden, om goed inzicht te krijgen..
Ben blij dat de knop nu eindelijk om gaat voor m'n gevoel.
Live the life you love, love the life you live.
  zondag 25 mei 2014 @ 22:19:10 #265
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140363685
Hi Poekie!

Familieweekend gehad (best spannend want mét mijn kinderen mee met familie van vriendje) en oh wat lekker gegeten. Komende week maar weer braaf aan de groentjes.
Prrrrr
pi_140376266
Succes Poekie!

Hier een fijn weekend gehad; veel gefietst, maar ook veel bier en stokbroodjes, dat wel. :)

Ik ga FatSecret weer een paar dagen streng bijhouden, dat helpt me vast weer op de rails.
  maandag 26 mei 2014 @ 10:11:52 #267
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140377079
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Poekie1993 het volgende:

[..]

Ik heb pas de app Myfitnesspall gedownload, omdat ik hier had gelezen dat die kan synchroniseren met de activiteiten op runtastic. Denk dat ik het in het schriftje en op de app bij ga houden, om goed inzicht te krijgen..
Ben blij dat de knop nu eindelijk om gaat voor m'n gevoel.
Die app zie ik ook steeds vaker voorbij komen idd.is het wat?
  maandag 26 mei 2014 @ 10:13:57 #268
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140377136
Ziek... :'(
pi_140377460
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 10:13 schreef Tink89 het volgende:
Ziek... :'(
Ook al?

Voel me echt belabberd. ;(
  maandag 26 mei 2014 @ 10:45:53 #270
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140378141
Beterschap beide :-)
pi_140378231
Beterschap!
Hier ging het weekend nog niet helemaal zoals gehoopt maar wel al beter dan de afgelopen weken.
  maandag 26 mei 2014 @ 10:54:46 #272
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140378389
Zo, dat was een heerlijk weekend waarbij ik even helemaal nergens naar heb gekeken O+

Zaterdag in de stad gaan lunchen, en gisteren weer. Gevolgd door de rest van de middag terrassen met vrienden en daar ook avondeten :9 Terrassen betekent in mijn geval dan wel spa blauw/cola light/thee, dus zo gek was het nou ook allemaal niet. En mijn avondeten was een portobello met groente ratatouille, dat dat had ook erger gekund :P Wel met wat frietjes, want lekker :9
Ik had ook wel wat te vieren, want ik heb een contractsvoorstel gekregen en kan over een week tekenen :D *O*

Betekent wel dat ik nu dus een maand heb om mijn proefschrift zover mogelijk af te ronden, dus dat wordt aanpoten...

En dan meteen maar weer over op normaal eten. Dat zal straks ook wel makkelijker worden als ik weer een structuur heb, want met dat thuiszitten vind ik het echt veel moeilijker om die discipline vast te houden. Als ik op een dag ga werken, neem ik gewoon bepaalde dingen mee, waaronder fruit en that's it. Alleen thuis heb ik altijd een kast voor spullen die er ook lekker uitzien...

Voor vandaag:
O: 2 volkoren crackers, 1 linera smeerpate, 1 slankie smeerkaas; beker melk
T: geen
L: omelet van 2 eieren met tomaat en ui
T: yoghurt met een appel
D: chicken tonight zoetzuur met zilvervliesrijst
  maandag 26 mei 2014 @ 10:55:11 #273
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140378399
En beterschap aan alle zieken!
  maandag 26 mei 2014 @ 10:55:52 #274
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140378419
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef Poekie1993 het volgende:

Welkom en succes! Klinkt alvast alsof je goed begonnen bent!
  maandag 26 mei 2014 @ 11:30:48 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140379440
Mc *O*

En over mfp: doet hetzelfde als die ander, maar je kan (cardio) activiteiten importeren. Dus calorietechnisch iets betrouwbaarder. En dat vind ik wel chill. (Alleen negeer ik hun calorie-advies, want 1200 op niet sportdagen is me echt te weinig.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140379740
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mc *O*

En over mfp: doet hetzelfde als die ander, maar je kan (cardio) activiteiten importeren. Dus calorietechnisch iets betrouwbaarder. En dat vind ik wel chill. (Alleen negeer ik hun calorie-advies, want 1200 op niet sportdagen is me echt te weinig.)
Je kan zelf ook de kcals aanpassen :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 26 mei 2014 @ 12:15:36 #277
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140380665
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Je kan zelf ook de kcals aanpassen :9
Heb ik gedaan idd. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 26 mei 2014 @ 12:16:00 #278
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140380674
quote:
Mc *O*

1200 :o daar valt toch niet op te functioneren.

Ik moet er iets meer dan 1500 van FS maar dat vind ik al te weinig. Eet er iets meer en val nog steeds af. Ga mezelf niet uithongeren :P
  maandag 26 mei 2014 @ 12:29:50 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140381061
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

1200 :o daar valt toch niet op te functioneren.

Ik moet er iets meer dan 1500 van FS maar dat vind ik al te weinig. Eet er iets meer en val nog steeds af. Ga mezelf niet uithongeren :P
Nee, dat was wel bizar weinig. Dus elders mijn bmr uitgerekend (wat je nodig hebt om alleen maar te zijn) en dat als minimum van mijn eetcalorien gezet. Zit nu gemiddeld op zo'n 1700 en dat bevalt veel beter. (Niet minder dan 1600, maar liever niet meer dan 1900. Zo ongeveer)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 26 mei 2014 @ 13:03:04 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140382263
Bwuh... brood op maar nog voor ik de laatste hap op heb voel ik gewoon die TREK door me heen scheuren. :') :X Gelukkig heb ik geen geld bij me, dus voorlopig blijf ik maar zitten waar ik zit.
In de postkamer liggen handmade chocolates, maar met rum smaak, dus ook daar kan ik prima vanaf blijven. :Y
pi_140382343
quote:
Mc *O*

Wat heb je dan aangegeven dat je per week wilt afvallen? Ik heb bijna geen overgewicht en bij mij is het al meer dan 1200 als ik compleet sedentair ben...

FYI, deze calculator schijnt betrouwbaarder te zijn: http://iifym.com/tdee-calculator/
  maandag 26 mei 2014 @ 13:19:04 #282
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140382888
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, dat was wel bizar weinig. Dus elders mijn bmr uitgerekend (wat je nodig hebt om alleen maar te zijn) en dat als minimum van mijn eetcalorien gezet. Zit nu gemiddeld op zo'n 1700 en dat bevalt veel beter. (Niet minder dan 1600, maar liever niet meer dan 1900. Zo ongeveer)
IkzitX ook meestal op 1700-1800 zoiets. Soms een uitschieter. Maar dat is niet erg zolang het bij soms blijft :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 26-05-2014 13:39:31 ]
  maandag 26 mei 2014 @ 14:16:13 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140384885
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat heb je dan aangegeven dat je per week wilt afvallen? Ik heb bijna geen overgewicht en bij mij is het al meer dan 1200 als ik compleet sedentair ben...

FYI, deze calculator schijnt betrouwbaarder te zijn: http://iifym.com/tdee-calculator/
0,75kg, da's het traagste afvalding wat ik zag.

Edit: in de app zijn wat meer opties zie ik, maar goed. Is nu toch compleet aangepast aan mezelf, dus /care.

En die calculator heb ik ook gebruikt om de getallen aan te passen. :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door IJsdraakje op 26-05-2014 14:22:41 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140388252
Jillian's 30 day shred maar weer eens gedaan *O*
pi_140390521
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Sarabi het volgende:
Jillian's 30 day shred maar weer eens gedaan *O*
Alle dertig? Of ben je vandaag weer begonnen bij de eerste? Succes in dat geval, en iig lekker bezig!
pi_140391382
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Alle dertig? Of ben je vandaag weer begonnen bij de eerste? Succes in dat geval, en iig lekker bezig!
Wat denk je zelf? ;)
Thanks, daarna ook nog half uurtje gehoepeld en vanavond 1,5 uur buikdanstraining.
Druk dagje.
pi_140392015
Ik kom heel voorzichtig uit mijn hoekje om te vragen of er hier mensen zijn die ook sporten/bewegen met de wii fit? :@ Of is dat vloeken in de kerk?
Mokkel met stuntstok
  maandag 26 mei 2014 @ 17:40:00 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140392046
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik kom heel voorzichtig uit mijn hoekje om te vragen of er hier mensen zijn die ook sporten/bewegen met de wii fit? :@ Of is dat vloeken in de kerk?
Wii fit pak ik eigenlijk nooit meer, maar hupsen met just dance. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 26 mei 2014 @ 17:40:04 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140392049
Wat mij betreft niet hoor! Ik wou dat ik zo'n ding had! :Y Lijkt me best heel ok op regendagen bijvoorbeeld.

Heb jij er lol in? Merk je ook effect/vooruitgang?
  maandag 26 mei 2014 @ 17:40:49 #290
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140392071
quote:
Waarom zou dat vloeken in de kerk zijn, alle beweging is meegenomen toch? :D

Maar hier geen Wii fit in huis :N
pi_140392074
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Wat mij betreft niet hoor! Ik wou dat ik zo'n ding had! :Y Lijkt me best heel ok op regendagen bijvoorbeeld.

Heb jij er lol in? Merk je ook effect/vooruitgang?
Ik heb het nu twee dagen gedaan, de knop is pas sinds kort om. Ik wil proberen het minstens 3 keer per week te doen. Ik zweet wel erg, dus het doet kennelijk wel wat.
Mokkel met stuntstok
pi_140392085
quote:
Jaren geleden heb ik het ook gedaan maar helaas was het zoiets dat ik na een paar maanden niet meer deed.
pi_140392234
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jaren geleden heb ik het ook gedaan maar helaas was het zoiets dat ik na een paar maanden niet meer deed.
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik doe het omdat ik anders niks doe, en dit is beter dan niks denk ik. Doe ook niet enkel de balans oefeningen, maar ga ook steppen, joggen en ' fietsen' :D
Mokkel met stuntstok
pi_140392264
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:47 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen. Ik doe het omdat ik anders niks doe, en dit is beter dan niks denk ik. Doe ook niet enkel de balans oefeningen, maar ga ook steppen, joggen en ' fietsen' :D
Steppen vond ik ook altijd leuk :Y
Klinkt een beetje als mijn hoepelen, sommige zullen het stom of raar vinden maar ik weet van mezelf dat ik niet ga fietsen of wandelen.
En iets van beweging is altijd beter dan niets.
  maandag 26 mei 2014 @ 18:04:54 #295
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140392791
Wii fit werkte voor mij ook hoor :) Vooral door het competitieve karakter van steeds beter willen.
  maandag 26 mei 2014 @ 19:01:48 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140394626
Oh ja, dat zou mij idd ook aanspreken! :Y

Enne, Mord_Sith, als je zweet is je hartslag verhoogd en ben je dus al goed bezig. :Y

Mijn lijstje van vandaag:

O: kwark m the ususal
T: 100g huttenkase m komkommer
L: 1 bh m kalkoenfilet, 2 bh m appelstroop
T: 3 bonbons (yes, die met die rumsmaak... Guilty :@ )
D: vegetarische enchilada's
T: fruit of yoghurt
  maandag 26 mei 2014 @ 19:20:16 #297
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140395458
Ik heb zo'n ding doe er eigenlijk niks mee. Wil een keer just dance aanschaffen dat vind ik dan wel weer leuk.
pi_140396948
Just Dance!!!! O+ O+ Wii fit heb ik dan weer niet. Ik heb wel zo'n fitness spel gehad waar ik een tijd wat mee gedaan heb. Het is allemaal best intensief als je ook echt meedoet. :Y
pi_140396988
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:04 schreef Tink89 het volgende:
Wii fit werkte voor mij ook hoor :) Vooral door het competitieve karakter van steeds beter willen.
Ik merk dat ik steeds streef naar mezelf verslaan :D :@
Mokkel met stuntstok
  maandag 26 mei 2014 @ 19:56:35 #300
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140397036
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik merk dat ik steeds streef naar mezelf verslaan :D :@
Leuk toch :D
Jumalatkin kuolevat