SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
A grand adventure has begun.
Zodra ik constant blijf qua maat wil ik het.quote:
Zweedse Levi's outlet die ook nog 'ns sale heeft, ¤20quote:Op maandag 19 mei 2014 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra ik constant blijf qua maat wil ik het.
Ja, die was ik tegengekomen in het BB topic! Maar ja. Ik moet nú nieuwe broeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:13 schreef Timmos het volgende:
Er komen, of zijn inmiddels, nieuwe jeans voor de wat grotere gespierde benen..
http://www.she.be/fashion(...)flexibele-jeans.aspx
Welk model heb je? Bootcut?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
De jeans van ms mode zitten bij mij best briljant. En mijn bovenbenen zijn zacht gezegd goed vertegenwoordigd.
Hendig.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:18 schreef Holyme het volgende:
[..]
Zweedse Levi's outlet die ook nog 'ns sale heeft, ¤20![]()
Jup.quote:
Txs! Suiker kan ik idd best weglaten. Kipfilet en rookvlees zijn lastig, omdat daar vaak lactose in zit. Paardenrookvlees eet ik niet na uitzending van Kassa laatst. Kan idd wel wat creatiever zijn met m'n broodbeleg.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Appelsap, wat ga je goed joh!
Tink, heel klein, maar toch, laat het theelepeltje suiker weg, aarbeien kunnen ook zonder.![]()
En als beleg op brood gaan voor iets van kipfilet of rookvlees, dat is magerder dan gehakt.
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Kijk maar even terug. Over medicijnen in paardenvlees en wantoestanden bij ongeveer alle leveranciers van NL'se supermarkten. Ik hoef even niet meer, zegmaar...quote:Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef Keshet het volgende:
Tink, wat kwam er naar voren dan in die uitzending van Kassa?
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef Keshet het volgende:
Ik kon wilde van het weekend niet naar de sportschool en dus moest ik thuis trainen.
Wauw wat goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weer is echt heerlijkZo kom ik tenminste nog eens buiten én heb ik meer beweging dan ooit
Die extra beweging heb ik ook wel nodig na een weekend verjaardagen en bbqen enzo![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:25 schreef Keshet het volgende:
Ik kon wilde van het weekend niet naar de sportschool en dus moest ik thuis trainen.
Wat een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Ik wilde eerst ook niet gaan, want het is gewoon een stuk zwaarder als het warm is vind ik. Maar ben uiteindelijk toch blij dat ik niet thuis ben gebleven.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:58 schreef Allrightski het volgende:
Ik ga zo ook sporten maar ik zie er nogal tegenop met deze warmte.
Je hebt helemaal gelijk. Goed van je dat je toch gegaan bent. Ik ga mijn schoenen ook maar eens aan doen! Anders bereik ik mijn doel nooit.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook niet gaan, want het is gewoon een stuk zwaarder als het warm is vind ik. Maar ben uiteindelijk toch blij dat ik niet thuis ben gebleven.Zweette me al helemaal kapot na 5 minuten, wat normaal gesproken een half uur duurt. Maar het geeft wel een gevoel van goed bezig zijn!
De roomkaas is ei geworden vandaag en de aardappelen rijst. Net met man boodschappen gedaan, hij vond het maar akelig verantwoord, maar niet erg, scheelt dat hij gewoon eet wat ik hem voorschotel, nu veel fruit en groente in huisquote:Zo vanaf vandaag gaat het beginnen. Lijstje voor vandaag
O: smoothie van diepvriesfruit met een klein scheutje melk. Een beschuit met honing
L: 2 geroosterde boterhammen met kruidenkaas
T: cup a soup
D: bloemkool met kip in kerriesaus en aardappelen
Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vandaag echt achterlijke zin gehad in pindakaas.. dat werd dus mijn tussendoortje![]()
O: voor het laatst vieze chococornflakes met melk
T: -
L: 2 bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
T: paar lepels pindakaas![]()
D: 3 eieren, spekjes, spinazie, erwtjes veel kruiden, 1 bh braadboter.
T: chocolade wolkentoetje
Omdat ik het lekker vind en het nog kan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...
Geloof me ik snapte mezelf ook niet. Maar ik moest dat eten.. mijn vriend vroeg al van je bent toch niet zwanger he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:43 schreef Ruby88 het volgende:
Boterhammen met pindakaas vind ik fantastisch, maar die lepels snap ik sowieso niet.Ik ga het maar niet proberen.
Lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen met een ei
T: Appel
L: 4 volkoren; 2 met hummus/avocado en 2 met appelstroop
T: Wortels (misschien met wat overgebleven hummus); yoghurt met een beetje muesli
D: Pannetje met courgette, paprika, kip, pesto en wat ik verder nog tegenkom in de keuken
Misschien een latere T doenbeetje yoghurt of kwark tegen het snaaien? En lekker hardlopen. Doe je goed zo vroeg :-) ik ga vanavond weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik liep vanmorgen om half 7 al weer buiten met mijn hardlooplesje!
Verder voelen mijn darmen aan alsof er cement in zit.![]()
Oh, en gisterenavond was stom.
Lijstje v vandaag:
O: Kwark met bessen en granola
T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen m appelstroop
T: paprika m hummus, appel
D: gestoomde wortels, vis en aardappelpuree
T: weetiknogniet
Vandaag maar wat meer eten overdag in de hoop dat ik dan vanavond niet zo'n snaaitrek krijg. Die avonden blijven hier echt het struikelblok...
Klinkt inderdaad niet echt als een topdag nee...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat je eerst pindakaas gaat eten en dan toch nog een minder gezond toetje neemt...
Ik heb een half uur vertraging en op deadline-dag word ik daar NIET blij van![]()
Gisteren toen ik thuis kwam, bleken we geen stroom te hebben. Duurde uren voor we het met onze buurman de elektricien opgelost hadden. Zaten om half negen twister fries en komkommer met lv feta te eten.
Ik heb m'n week niet, maar ga het niet zitten weg eten. Heb radijsjes en komkommer mee en twee volken met lv 30+kaas. Op m'n werk nog wat yoghurt en fruit liggen, dus ik kom er wel vandaag.
Dat heb je goed gedaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet echt als een topdag nee...
Ik had gisteren ook echt een klote dag. Ik moet voor mijn proefschrift nog een paar laatste experimenten en gisteren zouden we de allerlaatste samples maken. Bleek eerst uit een meeting in de ochtend dat de samples die we hiervoor gemaakt hebben grandioos mislukt zijn dus ik had mijn hoop echt op de samples van gisteren gevestigd. Blijkt dat de technician de verkeerde dingen bij elkaar heeft gegooid tijdens de voorbereiding, dus was er helemaal geen materiaal voor mij om samples mee te makenEn nu ik nog Toos Werkloos ben, kan ik nog wel naar de TU karren om dingen te maken en zo, maar ik hoop toch echt dat ik snel een baan heb, en dan kan dat dus niet meer. Dus stressssss.
Bij dat bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, willen ze me nog steeds wel graag hebben hoorde ik. De R&D manager wil mijn TU begeleider nog bellen voor een referentie (maar dat lijkt me geen probleem) en de HR manager was al bezig om een contract en voorwaarden etc op te stellen![]()
En ik heb, ondanks mijn kut dag, toch niks gesnaaid *little proud*. Maar mijn man was toen ik thuiskwam wel heerlijke nasi aan het maken
Dat is zo lekker he, om half 7 al lopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik liep vanmorgen om half 7 al weer buiten met mijn hardlooplesje!
Verder voelen mijn darmen aan alsof er cement in zit.![]()
Oh, en gisterenavond was stom.
Lijstje v vandaag:
O: Kwark met bessen en granola
T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen m appelstroop
T: paprika m hummus, appel
D: gestoomde wortels, vis en aardappelpuree
T: weetiknogniet
Vandaag maar wat meer eten overdag in de hoop dat ik dan vanavond niet zo'n snaaitrek krijg. Die avonden blijven hier echt het struikelblok...
Dat is wel fijn, goed excuus om tussendoor watute lopen :-)quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat ik trouwens wel - als enige positieve gisteren, hehe - gemerkt had, was dat ik voor het eerst eigenlijk een dag had dat ik mijn slijmbeursontsteking weinig tot niet gevoeld heb![]()
Ik heb gisteren dus wel deels achter mijn bureau gewerkt, maar ook heel veel rustig op en neer gewandeld omdat ik op verschillende locaties moest zijn. En de meeste pijn heb ik als ik veel achter elkaar zit.
Dus ik denk dat ik me straks nog even trakteer op een wandeling/fietsrondje buiten. Heb ik ook meteen wat beweging te pakken. Zooooo vervelend met dit weer
Het is gewoonte hoor, maar ik had gisterenmiddag echt honger op mijn werk maar er was niks en dus ben ik na het avondeten gewoon lekker door blijven eten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is zo lekker he, om half 7 al lopenDeed ik ook wel eens voordat ik naar de TU moest, dan pakte ik gewoon een trein later.
Heeft je snaaitrek echt te maken met hoeveel je overdag eet, of is het meer een soort van gewoonte die erin geslopen is? Want dat laatste merk ik bij mij wel, dat als ik een tijdje strenger ben en echt niks pak, dat ik na een week of 2 ook gewoon niks meer hoef. En als ik er wel regelmatig aan toegeef, dat ik dan ook echt elke avond even in de kast ga kijken, ondanks dat ik weet dat het niet slim is...
Ik ben niet alleenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Thinkk, hahaha, ben gelukkig niet de enige die zo pindakaas uit de pot kan eten.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O: lekkere chococornflakes met melk
L: 2 bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
T: banaan
D: lasagne
T: griesmeelpudding
S: hardlopen
B: hond uitlaten
Ik heb echt iets heerlijks ontdekt van Spa rood met munt of citroen. Ben begonnen met munt die is zo lekker en zit niks in. Als deze fles leeg is de citroen eens proberen![]()
Tof!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad![]()
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren
Ja, daarom idd ook dat ik vandaag overdag echt meer moet eten. Er zijn dagen dat ik minder eten heel goed trek, maar nu dus even niet, dus dan maar meer eten overdag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:13 schreef Keshet het volgende:
BE, bekend probleem. Bij mij was het écht gewoonte, suikerverslaving en slecht eten overdag wat er voor zorgde dat ik me 's avonds vol zat te proppen. Ik kon 's avonds ook niet makkelijk weg om te gaan sporten en nu kan dat wel.
Ik probeer nu echt tweederde van mijn dagelijkse rantsoen () overdag binnen te krijgen; beetje afhankelijk van wat de plannen voor het avondeten zijn.
's avonds ga ik sporten / werken / huishouden doen; ook afhankelijk van wat de plannen van vriendlief zijn.
Als ik overdag voldoende eet, een normale portie eet bij het avondeten en daarna niet als een dood nijlpaard op de bank hang dan heb ik ook totaal geen behoefte om te gaan snaaien.
Ik las laatst dat het 3 dagen duurt om een slechte gewoonte (snaaien bijvoorbeeld) aan te leren en zes weken om het weer af te leren. Ik geloof daar wel in.
Pfff, pindakaas, chocopasta, alle soorten chocolade hagelslag en vlokken, diverse soorten jam, vleeswaren, eigenlijk ook kaas, etc etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
Thinkk, hahaha, ben gelukkig niet de enige die zo pindakaas uit de pot kan eten.
Waarom neem je geen kwark of yoghurt 's ochtends? Mijn standaard ontbijt bestaat uit een halve bak magere kwark, met daar doorheen een paar eetlepels gebroken lijnzaad en zemelen, wat algenpoeder, en een scheutje frambozensiroop of honing. Je komt niet boven de 250 kcal uit en je kunt er dankzij de eiwitten en vezels gemakkelijk een paar uur op vooruit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef xuryah het volgende:
Het enige wat ik wel lastig vind is om een lekker ontbijt te bedenken waar weinig koolhydraten in zit. Ik at in de ochtend vaak havermout, muesli of fruit. Daar zitten aardig wat koolhydraten in. Vooral van fruit schrok ik.
s ochtends een omelet eten vind ik een beetje te zwaar!
BE (brighteyes) en ik hebben er allebei eentje. Ik geloof ook allebei de fitbit zip. Daarmee worden alleen je stappen geteld (andere versies hebben trappen of je slaap gedrag erbij). Ook zit er een heel programma achter waar je je eten in bij kunt houden (zoiets als myfitnesspall of iets anders). Dit gebruik ik alleen niet omdat ik niet echt een kcal tellen doe.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef RoelerMF het volgende:
Ik kom mij ook maar weer melden na een paar weken afwezigheid. Afvallen heeft even op een lager pitje gestaan, hoewel dat geen reden was om alle remmen los te gooien. Sporten kwam er ook niet van doordat ik in de tuin bezig ben geweest met grondverzet e.d. Dus onder de streep wel veel bewogen, maar ook veel dagen weggeweest met dito ongezond voedsel als gevolg.
Aangezien het nog een jaar is voor ik ga trouwen wil ik er nu wel echt mee aan de slag. Qua eten zitten mijn ontbijt & lunch wel relatief goed denk ik, maar avondeten en bewegen moeten en kunnen beter. Ik overweeg nu om een fitbit aan te schaffen zodat ik elke dag minimaal 7500 of 10k stappen ga zetten bijvoorbeeld. Nu weet ik dat er hier iemand was met dit dingetje. Maar ik weet niet meer wie, dus ik hoop dat die nog steeds mee leest in dit topic en mij wat info kan geven over welke variant nou handig is enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:56 schreef appelsap het volgende:
Omdat ik nét onder de 70kg zit heb ik weer even een foto gemaakt voor de voortgang.![]()
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.Wauw meid, jij mag echt zo enorm trots op jezelf zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik nét onder de 70kg zit heb ik weer even een foto gemaakt voor de voortgang.![]()
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Ik heb de fitbit Zip. Omdat die precies doet wat ik wilde, stappen bijhouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:08 schreef RoelerMF het volgende:
Ik kom mij ook maar weer melden na een paar weken afwezigheid. Afvallen heeft even op een lager pitje gestaan, hoewel dat geen reden was om alle remmen los te gooien. Sporten kwam er ook niet van doordat ik in de tuin bezig ben geweest met grondverzet e.d. Dus onder de streep wel veel bewogen, maar ook veel dagen weggeweest met dito ongezond voedsel als gevolg.
Aangezien het nog een jaar is voor ik ga trouwen wil ik er nu wel echt mee aan de slag. Qua eten zitten mijn ontbijt & lunch wel relatief goed denk ik, maar avondeten en bewegen moeten en kunnen beter. Ik overweeg nu om een fitbit aan te schaffen zodat ik elke dag minimaal 7500 of 10k stappen ga zetten bijvoorbeeld. Nu weet ik dat er hier iemand was met dit dingetje. Maar ik weet niet meer wie, dus ik hoop dat die nog steeds mee leest in dit topic en mij wat info kan geven over welke variant nou handig is enzo
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:03 schreef Keshet het volgende:
Mijn fitbitje komt vanavond binnen!
Vriendlief heeft bedacht dat hij de bijpassende weegschaal graag wil. Ik ben nog niet overtuigd.
Superrr! Dat je met dat soort 'kleine' aanpassingen al zo'n resultaat kan halen. Geweldig toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 4 wasa extra vezels crackers met roomkaas
T: 2 wasa extra vezel crackers
L: Mais, erwtjes en rijst
D: Snijboontjes met rijst
B: uurtje fietsen of spullen inpakken/opruimen/schoonmaken
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en toen wees deze 10 kg minder aan dan mijn zwaarste gewicht ooitEn dat ondanks maar een beetje aanprutsen, maar wel veel meer bewegen dan ik eerder deed. Best tof eigenlijk
Dat betekend dat als ik beter op mijn eten ga letten er heel veel te halen valt voor de komende maanden
http://www.fitbit.com/uk/ariaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Is er een bijpassende weegschaal bij?
*zoekt...
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.Wat goed van je, je ziet er super uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:05 schreef Keshet het volgende:
[..]
http://www.fitbit.com/uk/aria
Aan de foto's te zien word je heel blij van die weegschaal.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en toen wees deze 10 kg minder aan dan mijn zwaarste gewicht ooitEn dat ondanks maar een beetje aanprutsen, maar wel veel meer bewegen dan ik eerder deed. Best tof eigenlijk
Dat betekend dat als ik beter op mijn eten ga letten er heel veel te halen valt voor de komende maanden
Zo zou ik alleen op de weegschaal staan als ik op magische wijze ineens 10kg lichter ben ten opzichte van gisteren ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG!!!Ehm... damn... net nu het vakantiegeld binnen is en ik iig niet het excuus 'geen geld' heb.
Ik las van de week nog een mooie Loesje: Koopkracht is de kracht te laten liggen wat je niet nodig hebt.
Het enige dat me tegenhoudt is dat we vorig jaar een weegschaal gekocht hebben die ook vetpercentage doet maar dat ding fluctureert als een achterlijke en dat trek ik niet goed. Die ligt dus ook ergens onderin de kast en ik doe het weer gewoon met mijn altijd accurate Soehnle.
(De 16kg kettlebell woog ook precies 16kg, dat is voor mij genoeg ijking.)
Maar ja... als je dit er voor terug krijgt...
[ afbeelding ]
Plus dat je de prijs moet delen door vier want hij is voor het hele gezin.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG!!!Ehm... damn... net nu het vakantiegeld binnen is en ik iig niet het excuus 'geen geld' heb.
Ik las van de week nog een mooie Loesje: Koopkracht is de kracht te laten liggen wat je niet nodig hebt.
Het enige dat me tegenhoudt is dat we vorig jaar een weegschaal gekocht hebben die ook vetpercentage doet maar dat ding fluctureert als een achterlijke en dat trek ik niet goed. Die ligt dus ook ergens onderin de kast en ik doe het weer gewoon met mijn altijd accurate Soehnle.
(De 16kg kettlebell woog ook precies 16kg, dat is voor mij genoeg ijking.)
Maar ja... als je dit er voor terug krijgt...
[ afbeelding ]
F. heeft zo'n bodyfat knijp geval die is vlgs mij veel accurater.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef Keshet het volgende:
[..]
Plus dat je de prijs moet delen door vier want hij is voor het hele gezin.![]()
Ik zit ook op m'n handen hoor. Wij hebben een oud aftands ding, maar ja, hij werkt.
Maar bf zou ik ook wel willen meten...
Weet jij heel toevallig wat die martelwerktuigjes kosten? De sportschool waar ik zit meet helaas niet je bodyfat en nu ik het grootste gedeelte van mijn overtollige bodyfat kwijt ben wil ik wel eens weten waar ik sta.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. heeft zo'n bodyfat knijp geval die is vlgs mij veel accurater.
Maar door vieren gedeeld vind ik een heel goed argument.![]()
Aan de andere kant... een weegschaal met wifi... srsly?
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WAUW!!! Wat zie jij er goed uit en wat onwijs knap!!
![]()
![]()
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
F. heeft de derde van dit lijstje: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Keshet het volgende:
[..]
Weet jij heel toevallig wat die martelwerktuigjes kosten? De sportschool waar ik zit meet helaas niet je bodyfat en nu ik het grootste gedeelte van mijn overtollige bodyfat kwijt ben wil ik wel eens weten waar ik sta.
En ja, wifi. Zodat je kan syncen met je fitbit account he. Is niks anders dan zip > smartphone > cloud natuurlijk; of niet anders dan alles opslaan in myfitnesspal of een soortgelijke app.
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.HeldinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het linkje even doorgestuurd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. heeft de derde van dit lijstje: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vetpercentagemeter/
7 euro dus.
En ja, ik snap dat het technologisch niet zo moeilijk is, maar ik weet niet of ik dat wel wil zeg maar.![]()
Dan ben je er toch uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is zo hoor, daar gaat het me ook niet om.
Ik vind het voor mezelf alleen zo ver gezocht. En ik hou wel van dat lijstje naast mijn bed enzo.
We hebben echt een hele goeie weegschaal, dus ja...
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inspiratie
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn buren lenen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Buren zijn aan het bbqen krijg er honger van.
Zijn ze het aan het cremeren?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn buren lenen?
Die zijn aan het BBQ'en en het meurt toch
[ afbeelding ]
In de spoiler (ivm de grootte) vergelijkingsfoto's.Wauw! Echt super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ook zo in het transformatie topic kunnen. Ik weet zeker dat het mensen zal inspireren.![]()
Hoe lang was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:59 schreef appelsap het volgende:
Bedankt allemaal. Jullie zijn lief!
Deuce, ik ben nog niet klaar dus daar wacht ik nog even mee.
In plaats van kwark zit ik aan een klein bakje sorbetijs.
Echt tof! Als ik jou zo zie weet ik weer waarom ik dit eigenlijk doequote:
Het hangt nog een beetje van je D af, maar ik vind dit erg weinig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij![]()
Vandaag op de planning
O: chococornflakes met melk
L: 2 BH 1 met smeerkaas 1 met runderrookvlees
D: weet ik nog niet
T: griesmeelpudding
Zelfde als andere dagen alleen dan stond vaak mijn D er al bij. Heb nog geen idee waar ik zin heb. Eigenlijk staat aardappelen, vlees en groenten op de planning maar met dit weer vind ik dat niet echt een fantastisch idee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:56 schreef Tink89 het volgende:
Pfft, ik blijf een koppige weegschaal hebben die op 3,5 kilo boven m'n atl blijft hangen. Aan m'n huid enzo te zien, zou het de tijd van de maand kunnen zijn, maar ik word er strontchagrijnig van. Laat het m'n eten niet beīnvloeden, maar dat is wel moeilijk als je ook na een paar goede dagen niks aan de weegschaal ziet. Misschien wordt het komend weekend beter, dan is het in ieder geval minder warm.
[..]
Het hangt nog een beetje van je D af, maar ik vind dit erg weinig.
Hehe, dat is dan weer het 'voordeel' van in een koud huis wonen. Zelfs met dit weer loop ik binnen met een fleecevest rond, dus ik zou ook nog boerenkoolstamp kunnen eten of zoquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zelfde als andere dagen alleen dan stond vaak mijn D er al bij. Heb nog geen idee waar ik zin heb. Eigenlijk staat aardappelen, vlees en groenten op de planning maar met dit weer vind ik dat niet echt een fantastisch idee.
Hoe krijg je je huis in dit weer in godsnaam koud?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan weer het 'voordeel' van in een koud huis wonen. Zelfs met dit weer loop ik binnen met een fleecevest rond, dus ik zou ook nog boerenkoolstamp kunnen eten of zo
Wij zitten in een appartement dat begane grond zit, zonder directe aangrenzende buren (alleen boven, maar daar heb je qua warmte vasthouden niet zoveel aan). Verder zitten we op een hoek, hebben dus 3 buitenmuren, vangen we veel wind en is het niet bijzonder goed geīsoleerd (om het voorzichtig te zeggen). Het is bij ons gewoon altijd koud, vind ik dan. Als het een aantal dagen achter elkaar echt warm is, dan pas ga ik er hier binnen wat van merken (in de zin dat ik geen vest meer aan hoef).quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe krijg je je huis in dit weer in godsnaam koud?
Ah ja, dat is dan wel lekker ja. Ik heb ook liever een koel huis dan een stoomkamer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij zitten in een appartement dat begane grond zit, zonder directe aangrenzende buren (alleen boven, maar daar heb je qua warmte vasthouden niet zoveel aan). Verder zitten we op een hoek, hebben dus 3 buitenmuren, vangen we veel wind en is het niet bijzonder goed geīsoleerd (om het voorzichtig te zeggen). Het is bij ons gewoon altijd koud, vind ik dan. Als het een aantal dagen achter elkaar echt warm is, dan pas ga ik er hier binnen wat van merken (in de zin dat ik geen vest meer aan hoef).
Aan de andere kant zitten wij hier dus echt nooit te puffen van de hitte, ook niet bij 30 graden. Vindt manlief helemaal geweldig. Ik zou het op zich prettig vinden als het hier gewoon minimaal 18 graden zou kunnen blijven op een willekeurige dag
Mijn huis is net zo goed geīsoleerd als een zakdoek...quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan weer het 'voordeel' van in een koud huis wonen. Zelfs met dit weer loop ik binnen met een fleecevest rond, dus ik zou ook nog boerenkoolstamp kunnen eten of zo
Haha ik ook. Bij m'n vader thuis slaap in in de zomer nog met een winterdeken zo koud. En nu bij m'n moeder zit ik ook met een vest aan want het is hier in de woonkamer echt wel fris.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elke ochtend yoghurt/kwark lijkt me ook snel saai worden. Daarnaast vind ik het met fruit er doorheen pas echt lekker maar daar zitten dus zoveel carbs in ook. Maar ik ga het wel eten ja. Zoek alleen ook nog iets om mee af te wisselenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom neem je geen kwark of yoghurt 's ochtends? Mijn standaard ontbijt bestaat uit een halve bak magere kwark, met daar doorheen een paar eetlepels gebroken lijnzaad en zemelen, wat algenpoeder, en een scheutje frambozensiroop of honing. Je komt niet boven de 250 kcal uit en je kunt er dankzij de eiwitten en vezels gemakkelijk een paar uur op vooruit.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:36 schreef BananaPancake het volgende:
Tink ik heb je shirtje aan vandaag! Vind m echt leuk
Dan vind ik het elke dag wat weinig. Waarom maak je van je AGV niet iets creatievers? Een lekkere maaltijdsalade met krieltjes en kip is ook agv, maar wel lekkerder met dit weer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zelfde als andere dagen alleen dan stond vaak mijn D er al bij. Heb nog geen idee waar ik zin heb. Eigenlijk staat aardappelen, vlees en groenten op de planning maar met dit weer vind ik dat niet echt een fantastisch idee.
Omdat ik de week boodschappen al in huis heb daarom. Dus ik wissel gewoon met een andere dag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]Pics or it didn't happen!
[..]
Dan vind ik het elke dag wat weinig. Waarom maak je van je AGV niet iets creatievers? Een lekkere maaltijdsalade met krieltjes en kip is ook agv, maar wel lekkerder met dit weer.
Overigens is ons huis perfect geīsoleerd en is het alleen voor in de kamer warm als de zon erop staat. Zelfs onze aanbouwmetplatdak is heerlijk koel. Deze winter heeft de verwarming alleen 's avonds en 's ochtends even aangestaan. Superfijn is dat.
Liiiiiiijstje:
O: 2 volkoren aardbeien, 250 ml lv yoghurt, handje cruesli.
T: 250 ml lv yoghurt met een appel.
L: 4 volkoren met 30+kaas, even in het tostiapparaat.
T: 1/2 komkommer met een paar blokjes feta.
D: Zilvervliesrijst, zelfgemaakte kipragout en komkommer.
S: Uur paardrijden.
Groente-wise kan het beter, maar eet in totaal wel een hele komkommer. Door de dag heen eet ik wat veel lv zuivel, maar het avondeten is niet zo veel en ik ga 's avonds sporten, dus die T valt weg.
Knal je er goed uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo. Als ik nu ooit word aangereden is diegene blind want die broek is echt neon.Beetje fel en uh.. opvallend.
Dat zeker! En de kleuren van het shirtje (zo'n elastiek op de rug, zie foto) en broek zijn ook precies hetzelfde. En (voor zo ver het kan bij mij) je lijkt er bruiner in.quote:
Wow, dat is fel ja!quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dat zeker! En de kleuren van het shirtje (zo'n elastiek op de rug, zie foto) en broek zijn ook precies hetzelfde. En (voor zo ver het kan bij mij) je lijkt er bruiner in.
Zo hij is idd fel. Maar ik vind het wel heel tofquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Dat zeker! En de kleuren van het shirtje (zo'n elastiek op de rug, zie foto) en broek zijn ook precies hetzelfde. En (voor zo ver het kan bij mij) je lijkt er bruiner in.
Ik zit nog 5 kilo boven een gezond BMI dus ik mag hier nog even blijven.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk!
En net zoals Appelsap zie jij er ook al zo goed uit.
Wat doen jullie hier?!grapje
Dat zou je niet zeggen, ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik zit nog 5 kilo boven een gezond BMI dus ik mag hier nog even blijven.
Ik inmiddels dus ook weer een paar kilo. Ach, zo is de discussie over waar we thuishoren wel makkelijkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik zit nog 5 kilo boven een gezond BMI dus ik mag hier nog even blijven.
Dat dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef Timmos het volgende:
Waarom zo strict qua tijd.. Eet het tijdens je eerste T dan of je 2e T voor of na de thee..
Had je dan in plaats van die T met dropjes en een appelkoek dan alsnog niet je lunch kunnen nemen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Ben niet zo strikt qua tijd hoor maar het was half vier toen ik kon gaan zitten om te eten en toen dacht ik, dan maar vanavond. Morgen weer beter.
quote:On the scale at the Gym I just stated going to..
Klinkt goed! En zwaarquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:39 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe. Zware bootcamp training. 40 minuten lang steeds 2 minuten oefeningen en 15 sec rust. Ik was kapot.
En wat een lekker shirt was dit. Ik heb het gewoon niet warm gehad door m'n kleding (wel natuurlijk door het sporten). Misschien dat ik er dus nog maar eentje bij bestel. Alleen dan wel een maatje kleiner.
Broccoliquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vanochtend al lekker wezen hardlopen
S: 40 minuten hardlopen
O: chococornflakes met melk
L: 2 BH 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
D: gekookte aardappelen, broccoli, filetlapje
T: toetje
Jaaaa lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Broccoli
Wil je trouwens die recepten nog hebben van die tapasmiddag/avond die ik vorige week had? Heb ze toevallig net binnen gekregen
Doe maar via mailquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jaaaa lekker![]()
thanx
Gooi je hem hier op de PB of zal ik je even mijn mail adres sturen?
Vult prima en is heel lekker, maar er zit wel best veel suiker in. Niet megagezond dus...quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef appelsap het volgende:
Lekker ontbijt Tink, dat ga ik ook een keer maken.Vult dat goed?
Je hebt best veel zuivelproducten, maar ik vind het wel een mooi lijstje.
Mijn vriend heeft gisteren ook een abonnement bij de sportschool afgesloten dus nu kunnen we samen gaan, gezellig.
Lactose vrij volgens mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef Allrightski het volgende:
Wat betekend "lv"?
Ik ben niet tevreden over mijn lijstje van vandaag. Te veel brood, terwijl ik dat probeer te minderen. Yoghurt meenemen naar mijn werk vind ik een beetje gek. En brood is zo lekker makkelijk he. Ik moet nog een gezonder alternatief bedenken.
Ja of je gaat gewoon niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week, of 1x in de 2 weken, met zelfde kleding aan zelfde tijdstip.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij ook lactose vrij.
Gisteren een prutdagje gehad, maar nog wel 3 kwartier gefietst. Vandaag door het eten van gisteren 1 kilo zwaarder, dus nu maar weer rustig aan doen.
Het fietsen en skaten begint zijn tol te eisen, ik heb pijnklachten aan mijn bovenbeen, en dat lijkt op een geīrriteerde pees. Dus nu moet ik wel rustig aan doen.
Gewoon naakt 1 keer per week zelfde dag na het plassen voor het ontbijt. Werkt best goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week, of 1x in de 2 weken, met zelfde kleding aan zelfde tijdstip.
Ja of je gaat gewoon wel elke dag staan, twee keer zelfs, en neemt het voor kennisgeving aan en gaat verder waar je gebleven bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon niet elke dag op de weegschaal staan maar 1x in de week, of 1x in de 2 weken, met zelfde kleding aan zelfde tijdstip.
Dat zou ik eigenlijk moeten doen, ik weet het. Maar zover ben ik nog niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
En jezelf helemaal gek maken.. Dat ze een kilo is aangekomen hoeft niet eens door het eten te zijn..quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja of je gaat gewoon wel elke dag staan, twee keer zelfs, en neemt het voor kennisgeving aan en gaat verder waar je gebleven bent.
Welnee!quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
En jezelf helemaal gek maken.. Dat ze een kilo is aangekomen hoeft niet eens door het eten te zijn..
Dat is dan toch geen wegen meer? Dan had ze die stats er ook wel bij gegeven.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:47 schreef Timmos het volgende:
Mwa ligt eraan hoe je weegt, als je ook kijkt naar BF en spier, dat veranderd niet dramatisch omdat je niet kan poepen..
Nicequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weeg gewoon niet. Struisvogelmethode for teh win.
Janee, ik ben officieel weer in het land der levenden, dus ga morgen ff een paar dagen op minivakantie en daarna weer snoeihard aan de bak. Dus bereid jullie voor op de manische berichtjes die gaan volgen.
Wat is daar geen wegen aan? Ik had 2 weken terug toevallig een weging dat ik 0,3kg was aangekomen maar wel 1.2% vet kwijt was.. Als ik dat niet zou weten zou ik gaan balen omdat ik zou denken dat ik aangekomen ben en alles anders zou moeten doen..quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen wegen meer? Dan had ze die stats er ook wel bij gegeven.
[..]
NiceEnjoy! En het land der levenden is goed!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weeg gewoon niet. Struisvogelmethode for teh win.
Janee, ik ben officieel weer in het land der levenden, dus ga morgen ff een paar dagen op minivakantie en daarna weer snoeihard aan de bak. Dus bereid jullie voor op de manische berichtjes die gaan volgen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik geloof niet in vet/vocht metingen van weegschalen eerlijk gezegd.
En ik heb gisteravond chinees gegeten, en te weinig gedronken, dus ik hou vocht vast als een idioot.
ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:09 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik geloof niet in vet/vocht metingen van weegschalen eerlijk gezegd.
Dat hoepelen is dat hetzelfde als vroeger of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Uur en kwartier gehoepeld
Hier ging de weegschaal een halve kilo naar beneden maar aangezien hij de laatste maand weer omhoog is gegaan is het nog niet zo bijzonder.
Yepquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat hoepelen is dat hetzelfde als vroeger of hoe moet ik dat zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Keshet op 23-05-2014 10:12:11 ]A grand adventure has begun.
Leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep
Ik doe het ipv wandelen of fietsen, dus 30 minuten bewegen per dag (maar wandelen en fietsen is echt niets voor mij).
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:07 schreef Keshet het volgende:
Ik weeg me ook elke dag maar ik ben een cijfertjesfreak.Ik vind het ook juist tof om die schommelingen te zien en de bevestigingen van mijn valkuilen
Gisteren niet heel ok gegeten en maar 1 glaasje water en dat zie ik dan vandaag meteen terug. Ik slaap er niet minder door als ik dat zie staan en ik ga er ook niet anders door eten vandaag. Morgen weeg ik me weer en zit ik gewoon weer op het gewicht van gisterochtend of iets daaronder. Wel denk ik de volgende keer dat ik niet zo ok eet weer even wat beter na.
Welkom terug in het Land der Levenden CC!Geniet van je vakantie!
IJsdraakje, nogmaals dank voor de spijkerbroekentip! Ik ben zo blij met mijn nieuwe broeken.Wel weer even wennen dat het aansluit om mijn benen!
Leuke broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
En het is ook gewoon leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
LeukEn lekker bewegen maar. En je krijgt er losse heupen van
Win-win-situaties zijn fijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het is ook gewoon leuk
En verder traint het ook de spieren die ik nodig heb bij het buikdansen dus win-win
Sowieso klaar zijn met ongesteld zijn is al een reden voor een feestjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeej, ik ben bijna klaar met ongesteld zijn en de weegschaal vindt dat ook(ja ik post niet meer zoveel, maar lees nog wel mee
)
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sowieso klaar zijn met ongesteld zijn is al een reden voor een feestje
Maar nog wel lekker aan de gang ook al lees je alleen maar mee? Meepraten is leukerquote:
Nouja, ik zit al op een gezond bmi en ben nog alleen nog bezig voor een paar kilootjes wat niet zo boeiend is, dus ik ben er niet meer zoveel mee bezigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar nog wel lekker aan de gang ook al lees je alleen maar mee? Meepraten is leuker
Oh op die fiets. Agh inspiratie is ook goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ik zit al op een gezond bmi en ben nog alleen nog bezig voor een paar kilootjes wat niet zo boeiend is, dus ik ben er niet meer zoveel mee bezig
Ik dacht: HAHAHA, woordgrap! En moest grinniken. I am easily entertainedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Agh inspiratie is ook goed.
Wat voor een hoepel heb jij? Ik vind het ook leuk om te doen, maar veel van die hoepels hebben overdreven "massage"noppen waar ik dus blauwe plekken van krijgquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het is ook gewoon leuk
En verder traint het ook de spieren die ik nodig heb bij het buikdansen dus win-win
Fijn toch als je zo makkelijk vermaakt bentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:34 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik dacht: HAHAHA, woordgrap! En moest grinniken. I am easily entertained![]()
appelsap, Keshet, jullie zien er prachtig uit
Zo heel gek is yoghurt niet, toch? Ik nam vroeger altijd brood mee naar mijn werk. Sinds een tijdje wissel ik dat af met yoghurt of salades. Misschien heb ik twee keer commentaar gehoordquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:27 schreef Allrightski het volgende:
Wat betekend "lv"?
Ik ben niet tevreden over mijn lijstje van vandaag. Te veel brood, terwijl ik dat probeer te minderen. Yoghurt meenemen naar mijn werk vind ik een beetje gek. En brood is zo lekker makkelijk he. Ik moet nog een gezonder alternatief bedenken.
Zo is hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Fijn toch als je zo makkelijk vermaakt bent![]()
En idd ze zien er goed uit.
Niet Sarabi, maar wel bezitter van bultloze hoepel: zoeken op "travel hoop". Klik de losse delen in elkaar en voila, ouderwetse hoepel op volwassenenformaat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat voor een hoepel heb jij? Ik vind het ook leuk om te doen, maar veel van die hoepels hebben overdreven "massage"noppen waar ik dus blauwe plekken van krijgZoek dus een fijne hoepel, hoeft niet heel groot, als er maar niet van die lomp grote noppen op zitten.
Ik weeg me ook elke dag maar ik ben een cijfertjesfreak.Ik vind het ook juist tof om die schommelingen te zien en de bevestigingen van mijn valkuilen
Gisteren niet heel ok gegeten en maar 1 glaasje water en dat zie ik dan vandaag meteen terug. Ik slaap er niet minder door als ik dat zie staan en ik ga er ook niet anders door eten vandaag. Morgen weeg ik me weer en zit ik gewoon weer op het gewicht van gisterochtend of iets daaronder. Wel denk ik de volgende keer dat ik niet zo ok eet weer even wat beter na.
IJsdraakje, nogmaals dank voor de spijkerbroekentip! Ik ben zo blij met mijn nieuwe broeken.Wel weer even wennen dat het aansluit om mijn benen!
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ahh thanksquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet Sarabi, maar wel bezitter van bultloze hoepel: zoeken op "travel hoop". Klik de losse delen in elkaar en voila, ouderwetse hoepel op volwassenenformaat.
Ben je Nederlander voor. Zeiken kunnen we hier goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Was het altijd maar zo, soms ben ik een beetje een zure zeikerd.
Met of zonder gewicht erin? Vriendin van mij is dat gaan doen na zwangerschap, gaf best snel en goed resultaat moet ik zeggenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yep
Ik doe het ipv wandelen of fietsen, dus 30 minuten bewegen per dag (maar wandelen en fietsen is echt niets voor mij).
zonder gewichtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Met of zonder gewicht erin? Vriendin van mij is dat gaan doen na zwangerschap, gaf best snel en goed resultaat moet ik zeggen
ik heb er ooit een bij Hoopdance bestelt maar die site is er volgens mij niet meer, die van mij bestaat uit een stukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat voor een hoepel heb jij? Ik vind het ook leuk om te doen, maar veel van die hoepels hebben overdreven "massage"noppen waar ik dus blauwe plekken van krijgZoek dus een fijne hoepel, hoeft niet heel groot, als er maar niet van die lomp grote noppen op zitten.
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je ze nou vandaan?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dit is één van de twee redenen waarom ik mijn rijbewijs ben gaan halen. Reizen met de trein is prima te doen als je niet ergens strikt op tijd moet zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef Tink89 het volgende:
Godver. Elke dag staat de stoptrein te wachten op de trein na die van mij en heb ik dus een minuut of vijf vertraging. Zit ik voor één keer in die late trein, wacht de stoptrein niet en heb ik dus en half uur vertraging. Klotetreinen ook...
Zo 'moet' ik het op dit moment ook doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mager, maar dat mocht ook wel na gisteren. De kunst is en blijft bij mij dat avondvreten...
En wrsch doe ik nu precies het verkeerde maar het zorgt ervoor dat ik dan overdag alvast ga minderen zodat het totaal een beetje mee valt...
Ik wil mezelf ook niet depressief hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Die foto op de koelkast/voorraadkast plakken?
Balen, maar je hebt nu wel weer de motivatie te pakken. En dan zijn die 2kg er zo weer vanaf. Het is natuurlijk balen maar je kunt nu redelijk optijd nog ingrijpenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:19 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb drie hele stressvolle weken achter de rug en ik ben gewoon weer 2 kilo aangekomen. Ik baal daar zo hard van! Ik zag net ook een hockeyfoto van mezelf en dan denk ik jeetje wat ben ik groot![]()
Vandaag schop ik mezelf dus 10x onder mn kont. Ik ga zo iig een uur skeeleren en ga gezond eten.
Ja dat is ook zo. Daarom ben ik er ook wel blij mee. Ik moet alleen even ervoor zorgen dat ik niet steeds in stressvolle periodes dat dieet compleet links laat liggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen, maar je hebt nu wel weer de motivatie te pakken. En dan zijn die 2kg er zo weer vanaf. Het is natuurlijk balen maar je kunt nu redelijk optijd nog ingrijpen
Awwquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik wil mezelf ook niet depressief hebben
Ik ken je situatie natuurlijk niet maar is het dan niet fijner om wel wat structuur te hebben of juist iets meer te sporten? Maar stresssituaties blijven gewoon waardeloos natuurljk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:53 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Daarom ben ik er ook wel blij mee. Ik moet alleen even ervoor zorgen dat ik niet steeds in stressvolle periodes dat dieet compleet links laat liggen.
Oei!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Tink89 het volgende:
Crap. Gisteren van m'n paard gevallen en nu megastijve heupen en een dikke hand en arm.
Auch! Sterkte daar mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:03 schreef Tink89 het volgende:
Crap. Gisteren van m'n paard gevallen en nu megastijve heupen en een dikke hand en arm.
Ik zat te denken aan salades idd. Yoghurt eet ik ook al bij mn ontbijt. Salades kun je lekker afwisselen. Ene keer kip, andere keer tonijn. :pquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:40 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Zo heel gek is yoghurt niet, toch? Ik nam vroeger altijd brood mee naar mijn werk. Sinds een tijdje wissel ik dat af met yoghurt of salades. Misschien heb ik twee keer commentaar gehoordmaar nu vindt iedereen het de normaalste zaak van de wereld. Een collega is zelfs mee gaan doen.
Ik ben gewoon iemand die slecht met druk om kan gaan. Ik kan vooral druk ervaren vanuit m´n studie en dan voornamelijk op het moment dat er een deadline aan komt. Ik sport wel drie keer in de week en dat is een teamsport op vrij fanatiek niveau dus ik ben verplicht om te gaan. Dat is wel fijn want als ik gestresst ben en ik moet iets afkrijgen zou ik eerder de neiging hebben om het sporten ook even te laten voor wat het is. Maar eten is dan ook niet meer gestructureerd nee. Ik pak eigenlijk makkelijke dingen en waar ik zin in heb op dat moment, omdat ik dan niet daar ook nog over na hoef te denken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ken je situatie natuurlijk niet maar is het dan niet fijner om wel wat structuur te hebben of juist iets meer te sporten? Maar stresssituaties blijven gewoon waardeloos natuurljk.
Ik krijg dan altijd meteen drang naar een sigaret
Beetje wandelen op een rustig tempo misschien? Het is heerlijk weer en dan heb je toch wat beweging.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
Tink, dat is balen!
Ik zit nu met mijn benen, toch teveel gedaan de laatste weken. Baal er ook best wel van eerlijk gezegd. Dus ik doe de komende dagen even wat rustiger aan, en ga dan langzaam uitzoeken wat ik nog wel aankan.
Ik ben wel boodschappen wezen doen. Wat ik zo online kan vinden is dat ik rustig aan moet doen, en wel blijven bewegen, en dan weer langzaam opbouwen. Aangezien ik woensdag nog weer geholpen word aan een ingegroeide teennagel gaat het rust nemen daarna wel lukken...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Beetje wandelen op een rustig tempo misschien? Het is heerlijk weer en dan heb je toch wat beweging.
Ik hoop voor je dat de pijn snel weg is.
Lekker curry. Hier dinsdag BBQ ivm een verjaardag van een vriend. Beetje inhouden maar weer haha. Goed bezig met de weegschaal en die 10 komt volgende week dan welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
F gaat bbq-en met de kinderen maar ik heb een optden en dus trakteer ik mezelf maar weer op zo'n lekkere curry!
[ afbeelding ]
Noms!
Dat ziet er echt superlekker uit!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
F gaat bbq-en met de kinderen maar ik heb een optden en dus trakteer ik mezelf maar weer op zo'n lekkere curry!
[ afbeelding ]
Noms!
Welkom, ik gebruik zelf de app fat secret voor het bijhouden. Goed dat de knop nu weer om gaat.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef Poekie1993 het volgende:
Tijd om me ook maar weer eens te melden!
Ongeveer een jaar geleden begonnen met afvallen met behulp van de diëtiste, maar omdat de knop nog niet goed om is, tot nu toe maar 2 kg afgevallen vergeleken met toen..
Ben wel meer kwijt geweest, maar heb veel gesnaaid..
Heb het idee dat de knop nu langzaam omgaat.. Vandaag gewinkeld en dan baal ik toch wel als ik in een paskamerspiegel kijk.. Het moet nu een keer klaar zijn!
Heb een sportoutfit gekocht bij de H&M, ga dinsdag met vriendinnen mee naar de sportschool en daarna wss ook inschrijven. Ook een schriftje gekocht om mijn daglijstjes in bij te houden..
Hoop dat ik door deze motivatie ook meer mee ga posten
Ik heb pas de app Myfitnesspall gedownload, omdat ik hier had gelezen dat die kan synchroniseren met de activiteiten op runtastic. Denk dat ik het in het schriftje en op de app bij ga houden, om goed inzicht te krijgen..quote:Op zondag 25 mei 2014 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Welkom, ik gebruik zelf de app fat secret voor het bijhouden. Goed dat de knop nu weer om gaat.
Die app zie ik ook steeds vaker voorbij komen idd.is het wat?quote:Op zondag 25 mei 2014 17:12 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Ik heb pas de app Myfitnesspall gedownload, omdat ik hier had gelezen dat die kan synchroniseren met de activiteiten op runtastic. Denk dat ik het in het schriftje en op de app bij ga houden, om goed inzicht te krijgen..
Ben blij dat de knop nu eindelijk om gaat voor m'n gevoel.
Welkom en succes! Klinkt alvast alsof je goed begonnen bent!quote:Op zondag 25 mei 2014 17:02 schreef Poekie1993 het volgende:
Tijd om me ook maar weer eens te melden!
Ongeveer een jaar geleden begonnen met afvallen met behulp van de diëtiste, maar omdat de knop nog niet goed om is, tot nu toe maar 2 kg afgevallen vergeleken met toen..
Ben wel meer kwijt geweest, maar heb veel gesnaaid..
Heb het idee dat de knop nu langzaam omgaat.. Vandaag gewinkeld en dan baal ik toch wel als ik in een paskamerspiegel kijk.. Het moet nu een keer klaar zijn!
Heb een sportoutfit gekocht bij de H&M, ga dinsdag met vriendinnen mee naar de sportschool en daarna wss ook inschrijven. Ook een schriftje gekocht om mijn daglijstjes in bij te houden..
Hoop dat ik door deze motivatie ook meer mee ga posten
Je kan zelf ook de kcals aanpassenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mc
En over mfp: doet hetzelfde als die ander, maar je kan (cardio) activiteiten importeren. Dus calorietechnisch iets betrouwbaarder. En dat vind ik wel chill. (Alleen negeer ik hun calorie-advies, want 1200 op niet sportdagen is me echt te weinig.)
Heb ik gedaan idd.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kan zelf ook de kcals aanpassen
1200quote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mc
En over mfp: doet hetzelfde als die ander, maar je kan (cardio) activiteiten importeren. Dus calorietechnisch iets betrouwbaarder. En dat vind ik wel chill. (Alleen negeer ik hun calorie-advies, want 1200 op niet sportdagen is me echt te weinig.)
Nee, dat was wel bizar weinig. Dus elders mijn bmr uitgerekend (wat je nodig hebt om alleen maar te zijn) en dat als minimum van mijn eetcalorien gezet. Zit nu gemiddeld op zo'n 1700 en dat bevalt veel beter. (Niet minder dan 1600, maar liever niet meer dan 1900. Zo ongeveer)quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
1200daar valt toch niet op te functioneren.
Ik moet er iets meer dan 1500 van FS maar dat vind ik al te weinig. Eet er iets meer en val nog steeds af. Ga mezelf niet uithongeren
Wat heb je dan aangegeven dat je per week wilt afvallen? Ik heb bijna geen overgewicht en bij mij is het al meer dan 1200 als ik compleet sedentair ben...quote:Op maandag 26 mei 2014 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mc
IkzitX ook meestal op 1700-1800 zoiets. Soms een uitschieter. Maar dat is niet erg zolang het bij soms blijft :-)quote:Op maandag 26 mei 2014 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was wel bizar weinig. Dus elders mijn bmr uitgerekend (wat je nodig hebt om alleen maar te zijn) en dat als minimum van mijn eetcalorien gezet. Zit nu gemiddeld op zo'n 1700 en dat bevalt veel beter. (Niet minder dan 1600, maar liever niet meer dan 1900. Zo ongeveer)
0,75kg, da's het traagste afvalding wat ik zag.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je dan aangegeven dat je per week wilt afvallen? Ik heb bijna geen overgewicht en bij mij is het al meer dan 1200 als ik compleet sedentair ben...
FYI, deze calculator schijnt betrouwbaarder te zijn: http://iifym.com/tdee-calculator/
Alle dertig? Of ben je vandaag weer begonnen bij de eerste? Succes in dat geval, en iig lekker bezig!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Sarabi het volgende:
Jillian's 30 day shred maar weer eens gedaan
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:51 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Alle dertig? Of ben je vandaag weer begonnen bij de eerste? Succes in dat geval, en iig lekker bezig!
Wii fit pak ik eigenlijk nooit meer, maar hupsen met just dance.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik kom heel voorzichtig uit mijn hoekje om te vragen of er hier mensen zijn die ook sporten/bewegen met de wii fit?Of is dat vloeken in de kerk?
Waarom zou dat vloeken in de kerk zijn, alle beweging is meegenomen toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik kom heel voorzichtig uit mijn hoekje om te vragen of er hier mensen zijn die ook sporten/bewegen met de wii fit?Of is dat vloeken in de kerk?
Ik heb het nu twee dagen gedaan, de knop is pas sinds kort om. Ik wil proberen het minstens 3 keer per week te doen. Ik zweet wel erg, dus het doet kennelijk wel wat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Wat mij betreft niet hoor! Ik wou dat ik zo'n ding had!Lijkt me best heel ok op regendagen bijvoorbeeld.
Heb jij er lol in? Merk je ook effect/vooruitgang?
Jaren geleden heb ik het ook gedaan maar helaas was het zoiets dat ik na een paar maanden niet meer deed.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:38 schreef Mord_Sith het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik doe het omdat ik anders niks doe, en dit is beter dan niks denk ik. Doe ook niet enkel de balans oefeningen, maar ga ook steppen, joggen en ' fietsen'quote:Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik het ook gedaan maar helaas was het zoiets dat ik na een paar maanden niet meer deed.
Steppen vond ik ook altijd leukquote:Op maandag 26 mei 2014 17:47 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik doe het omdat ik anders niks doe, en dit is beter dan niks denk ik. Doe ook niet enkel de balans oefeningen, maar ga ook steppen, joggen en ' fietsen'
Ik merk dat ik steeds streef naar mezelf verslaanquote:Op maandag 26 mei 2014 18:04 schreef Tink89 het volgende:
Wii fit werkte voor mij ook hoorVooral door het competitieve karakter van steeds beter willen.
Leuk tochquote:Op maandag 26 mei 2014 19:55 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik merk dat ik steeds streef naar mezelf verslaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |